Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49501/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas Kärtsäriä vm 2022.

Kävelenkin tästä sinne vankilaan vapaaehtoisesti. Olen syyllinen kaikkeen tän videon jälkeen. Huh mikä pantteri.

49502/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt netissä leikitellään vaaleatukkaisella Käärijällä. Useampaan Kn kuvaan laitettu vaaleat hiukset. Taidokkaasti tehtyjä. Tuli jossain feedissä vastaan, en huomannut katsoa minkä faniryhmän on, kun ehti häipyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49503/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, mut minä päälle 40v. nainen en jaksas loukkaantua, jos mua joku sanos tytöksi. En vaan näe siinä mitään pahaa. Jos jollekin olen tyttö, niin sehän passaa. En pysy mukana tässä mielensäpahoittajien jne nykykulttuurissa.

Lisäksi varsinkin ulkomailla (etelässä) vaatemyyjät (usein miehet) ovat tosi suorasukaisia. En ole koskaan pahoittanut mieltäni, kun ovat säästäneet aikaani ja ehdottaneet suoraan vaikka oikeaa vastekokoa. Enkä ole se kaikista pienin varpunen ja tiedän sen itsekin. Mielestäni myyjät tekevät vain työtänsä.

En minäkään juuri alle 4-kymppisenä ymmärrä miksi "tyttö" nyt on niin ruma sana. Luulisi, että "täti" ois pahempi, mutta se vissiin on ihan yleisessä käytössä edelleen (busseissa yms varsinkin pikkulasten vanhemmat tädittelevät ihan teinejäkin). 😂

Ja amerikkalaistaustaista 6-kymppistä isääni muuten tituleerataan usein kotipuolessa "Honeyksi" esim. kaupassa keski-ikäisten, naispuolisten myyjien toimesta, eikä hänkään nyt kauheasti siitäkään närkästy, vaikka pitää tapaa vähän erikoisena.

Joo ja Englannissa sanotaan tai ainakin ennen kutsuttiin vähän ketä tahansa "Love"-nimityksellä.

Vierailija
49504/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte mua ihan hulluna (mitä kai oonki, ku saan näitä fiiliksiä), mutta mulla on vahva tunne, että Bojan on joutunu taas sairaalaan. Toivon todellaki tällä kertaa olevani niin väärässä.

Vierailija
49505/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätte mua ihan hulluna (mitä kai oonki, ku saan näitä fiiliksiä), mutta mulla on vahva tunne, että Bojan on joutunu taas sairaalaan. Toivon todellaki tällä kertaa olevani niin väärässä.

Ottaa varmaan vaan lepoa nyt.

Vierailija
49506/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin kuule samaa, et mikähän tilanne on. Ajattelin et laitan tänne et pistäspä se tai joku jotain infoa sen kunnosta, mut kaikkien mielestä kuitenkin ei pitäs nyt Bojanin olla somessa, vaan levätä jne, niin en laittanut. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Vierailija
49507/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas Kärtsäriä vm 2022.

Kävelenkin tästä sinne vankilaan vapaaehtoisesti. Olen syyllinen kaikkeen tän videon jälkeen. Huh mikä pantteri.

Suoraan eristyssellin puolelle, kiitos. 🔥🔥🔥

Vierailija
49508/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, mut minä päälle 40v. nainen en jaksas loukkaantua, jos mua joku sanos tytöksi. En vaan näe siinä mitään pahaa. Jos jollekin olen tyttö, niin sehän passaa. En pysy mukana tässä mielensäpahoittajien jne nykykulttuurissa.

Lisäksi varsinkin ulkomailla (etelässä) vaatemyyjät (usein miehet) ovat tosi suorasukaisia. En ole koskaan pahoittanut mieltäni, kun ovat säästäneet aikaani ja ehdottaneet suoraan vaikka oikeaa vastekokoa. Enkä ole se kaikista pienin varpunen ja tiedän sen itsekin. Mielestäni myyjät tekevät vain työtänsä.

Mä olen mielummin tyttö kuin täti. En tiedä miksi, mutta mua inhottaa, jos joku sanoo mua tädiksi.

Todellakin. En mäkä halua mikään täti olla. Se on alentavaa ja rumaa, jos pitäisi jostain loukkaantua.

Mä oon reilusti yli 40-v enkä pahoita ollenkaan mieltäni jos mua sanotaan tytöksi. Tädittely ja teitittely sen sijaan melkein ahdistaa. Asuin pitkään Englannissa ja siellä olin "young lady" ja myöhemmin "lady". Harmi kun meillä ei oo vastaavaa sanaa.

Vierailija
49509/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä masennun vähän joka kerta kun joku kiva kassahenkilö teitittelee mua.

Vierailija
49510/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut helvetistäkö senkin voi Gregor tietää, jos näytät tytöltä ja olet tyttö, etkä sit kuitenkaan ole -? Jos ei tiedä nimeä, miksi pitäs kutsua? Hei sinä sukupuoleton ihminen siellä! Ja taas tulis pas*kamyrsky et sukupuoleton ja ihminen!

Kommenttini oli neutraalin toteava. On fakta, että osa nuorista faneista ei identifioidu tytöiksi. En väitä, että Gregorin tai kenenkään täytyisi sitä ajatuksen voimalla tietää. T. sama

Suomen kielellä on niin paljon helpompaa näiden asioiden kanssa, kun on sukupuolineutraalit pronominit ja harvoin tarvetta sukupuolittaa muutenkaan. Esim. Bojanilta tuttu: Oletteko valmiita juhlimaan?!

Vierailija
49511/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää kaikki nyt sitä mitä muutamat täällä ennusteli tapahtuvaksi? Et jotain isompaa tulossa? Gregor, Bojan ... Mitä vielä? Toivottavasti ei Kääryleelle käy mitään

Mitä isompaa? Siis mitä olisi tulossa?

Vierailija
49512/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mielummin tyttö kuin täti. En tiedä miksi, mutta mua inhottaa, jos joku sanoo mua tädiksi.

Todellakin. En mäkä halua mikään täti olla. Se on alentavaa ja rumaa, jos pitäisi jostain loukkaantua.

Mä oon reilusti yli 40-v enkä pahoita ollenkaan mieltäni jos mua sanotaan tytöksi. Tädittely ja teitittely sen sijaan melkein ahdistaa. Asuin pitkään Englannissa ja siellä olin "young lady" ja myöhemmin "lady". Harmi kun meillä ei oo vastaavaa sanaa.

Mamma sanaa pitäis alkaa lanseeraamaan myös palstan ulkopuolelle. 😜

Vierailija
49513/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää kaikki nyt sitä mitä muutamat täällä ennusteli tapahtuvaksi? Et jotain isompaa tulossa? Gregor, Bojan ... Mitä vielä? Toivottavasti ei Kääryleelle käy mitään

Mitä isompaa? Siis mitä olisi tulossa?

No nää palstan enkelihoitajat nyt "näkee" jos jonkinmoista etiäistä... 🙄

Vierailija
49514/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttely, jolla pyritään esimerkiksi työkuvioissa jotenkin vähättelemään työpanosta tai osaamista, on eri asia kuin se että tulee kutsutuksi tytöksi jossain. Siinä vähättelytilanteesa ei välttämättä edes käytetä koko sanaa, vaan se arvostuksen puute osoitetaan myös jotenkin muuten, klassisimmillaan jollain kahvinkeittopyynnöillä, jota ei vastaavassa asemassa oleville miehille esitetä. Sitten taas varsinkaan osana jotain fanijoukkoa tytöksi kutsumisella ei kyllä ihan helposti ole vastaavaa vähättelevää sävyä, vaikka se näin nyt halutaankin nähdä. Toki se osalle ottaa koville juuri siksi kun on itse ehkä niukasti täysi-ikäinen ja haluaa erottua nuoremmista faneista, osalle varmaan se sukupuolittaminen yleensä on tiukka paikka (osalle ihan aidosti ja osa taas käyttöä sitä vähän keppihevosena tässä).

Vierailija
49515/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mamma sanaa pitäis alkaa lanseeraamaan myös palstan ulkopuolelle. 😜

Ei pitäis. Kaamee nimitys. Inhoan miehiä jotka puhuu puolisostaan mammana. 🤢

Vierailija
49516/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se Rekokaan ole ihan juntti. Juuri joku Twitterissä Rekoa puoltava transpoika kertoi Rekon sanoneen hänelle hey kid jonkun asian yhteydessä.

Ja onhan se nyt ollut nuorisolaisten kanssa tekemisissä kokoajan.

Vierailija
49517/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mössön pikkujouluista saattaa tulla aika mielenkiintosta settiä ku siellä on Portion Boys, Teflonit, Petri Nygård ja Kärtsä :D

Kun mainittiin niin aivan pakko sanoa, että porttarit veti huikeen mahtavan shown Suonenjoen Mansikkakarnevaaleilla viime viikonloppuna. Kyllä siinä hiekkä pöllysi ja maa tömisi. T. Äänensä menettänyt.

Aapon vatsalihakset on timmiintyneet entisestään. Vrt. Jeren vatsalihakset.

Aapo treenaa säännöllisesti, kiertueillakin. Vetäny stooreissa Tiinan kanssa ohjelmia.

Aapollakin oli UMKn jälkeen iskämaha ++

Joo, ihan selkee ero nyt. Aapo on varmaan niin tarkka kuosistaan, ettei päästä itseään repsahtaan vaikka keikkatahti on kova.

Paremmin keikkojakin jaksaa vetää kun on hyvässä kunnossa. Kärtsänki kannattais skarpata!

Oot oikeassa!

Öeiiiii vtttu🙄

Ai pskakunnossa on parempi vetää keikkoja? Just!

Se ei tarkoita paskakuntoa, jos alavatsa turpoaa, arvon tietäjä.

Ja K:n herkulliselle vatsalle on jäätävän iso fanikuntansa. Tiedoksi, että esim. gaypiireissä tuo K:n kroppamalli on kuumaa valuuttaa. En itsekään katsoisi minkään pyykkilaudan perään, vaikka heterohko nainen olenkin.

Vierailija
49518/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös tunnustan, että Gregorin tyyli olla PR-henkilö bändille oli välillä aika... mielenkiintoinen. Siitä kertoo jo paljon se miten kaikki tiesivät kuka hän on. Kuinka monen muun viisuedustajan PR-henkilö oli noin "tunnettu"? Mun mielestä PR-tyypin pitäs hoitaa hommansa ammattimaisesti taustalla.

Tämä on ehkä se perimmäinen syy mistä kaikki sai alkunsa. Teinitytöt sidottiin seuraamaan G:n yksityistä instaa, jotta saivat tietoa keikoista. Lisäksi kaikki tapahtui liian kaverilliseen (G:n näkökulmasta isälliseen) sävyyn ja jotkut tuntuivat olevan huolissaan siitä että teinitytöt kehittävät parasosiaalisen suhteen häneen, tavallaan korvikkeena sille ettei heillä suoraa yhteyttä bändin jäseniin ole. Tällainen asetelma on ollut omiaan kyseenalaistamaan G:n motiiveja. Monilla on tuntunut olevan huoli siitä että bändi esitetään vääränlaisessa valossa. Että halutaan rakentaa kuvaa Beatles-hysterian kaltaisesta ilmiöstä, jossa nätit teinitytöt kiljuvat idoliensa perään, heittelevät kiimoissaan alusvaatteita lavalle ja pyörtyilevät. Toiset taas ovat tulkinneet että G kuvailee tiettyjä tyttöjä enemmän omien mieltymystensä vuoksi. Ennen Britannian kiertuetta oli jo paljon merkkejä ilmassa että olisi viisasta jättäytyä enemmän taustalle.

Niinpä.. itseasiassa mä luulin että hän jättäytyi taustalle jo siinä kohtaa kun ei aiemmin kesällä vähään aikaan jakanut mitään Joker Outiin liittyvää. Mutta sitten vaikuttikin siltä että olikin vaan lomalla sen ajan.

Vierailija
49519/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä "mammaa" nyt ihan kauheena sanana pidä. Aika hauska. Ei pahantahtoinen. Mun exä kutsui mua joskus niin, ja kivampi se kun olla aina kaikkien äiti. Siis et mies sanos "Hei äiti, missä pikku Bojanin huppari on?"

Vierailija
49520/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä "mammaa" nyt ihan kauheena sanana pidä. Aika hauska. Ei pahantahtoinen. Mun exä kutsui mua joskus niin, ja kivampi se kun olla aina kaikkien äiti. Siis et mies sanos "Hei äiti, missä pikku Bojanin huppari on?"

Eikös Loreenia pidetty "äitinä" viisuissa: Mother. :)

Ketju on lukittu.