Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Ja oisko ollut joku 27 minuuttia. Se on sitten tosi lyhyt kohta missä B mainitaan eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
Joo. Ei herätä ainakaan Jessessä mitään fiilareita asian mainitseminen. Enkä ihmettele, sehän tietää Jeren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke kysyi instassa että "Euroviisu Q&A?" 👀
Mitä tapahtui turkoosia mattoa edeltävänä iltana, johon K viittasi euroviisuflirttailusta kysyttäessä crazy things happen?
Mua ihmetyttää et se on tän stoorin postannu kännissä sieltä häistä
Mistä näkee niitä eilisiä stalkkeri kuvia häistä? Tuliko muita kuvia kuin se tupakoimis kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on 2. eniten ig-seuraajia Jokereista. Täysin ymmärrettävää, hän on 2. ihanin bändiläinen.
Jure on mulle kakkonen. Onko jo muuten vapautunut vankilasta? 😄
Sori, mutta ei ole. Lähetänkö seuraavaksi hänet sun luo? Haluatko lainata myös mun h jailia?
Mielellään, palautan sulle sitten taas yöksi 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on 2. eniten ig-seuraajia Jokereista. Täysin ymmärrettävää, hän on 2. ihanin bändiläinen.
Jure on mulle kakkonen. Onko jo muuten vapautunut vankilasta? 😄
Jure on kyllä tosi selkeä homo.
Mä olin itseasiassa tätä mieltä jo aiemmin kauan sitten ja sain alapeukkua. Alussa (kun keväällä aloin seurailla JOa) sain itse vaikutelman et Jure tosiaan olis gay. Eleet jne. Mut pakko sanoa et oon ehkä tulkinnut väärin? Koska jokainen noista käyttäytyy tietyllä tavalla ja käyttää tiettyjä naismaisia maneereja, et kuka ois enemmän ku toinen, en tiedä. Nace ehkä vähiten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:lle tuli Barbie elokuvan aikana ikävä K:ta 💙 no, onhan K jo Pookie, niin miksei Barbiekin 😂
Postas leffan loputtua.
Sinänsä ymmärrettävää, ettei ko leffa naisineen niin kiinnostanut. Vai oliko siinä jotain Ken-juttuakin?
B on lukenut sen Hesarin arvostelun kun siinä mainitttiin Käärijä ja sitten valittiinkin Barbie Oppenheimerin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee niitä eilisiä stalkkeri kuvia häistä? Tuliko muita kuvia kuin se tupakoimis kuva?
Ei niitä ole missään. Eikä ole mitään syytä meidän niitä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, ihanaa herätä ja huomata että B oli jakanut myös tuon videon! Tänään sitten fiilistellään niin että ankeuttajia ärsyttää oikein kunnolla😎 Huvittavaa kuinka niillä menee tunteisiin😆
Täällä on ihana tunnelma tänä aamuna! Kiitos K ja B, lisää vaan pökköä pesään ja tuulta laivan purjeisiin!😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:lle tuli Barbie elokuvan aikana ikävä K:ta 💙 no, onhan K jo Pookie, niin miksei Barbiekin 😂
Postas leffan loputtua.
Sinänsä ymmärrettävää, ettei ko leffa naisineen niin kiinnostanut. Vai oliko siinä jotain Ken-juttuakin?
B on lukenut sen Hesarin arvostelun kun siinä mainitttiin Käärijä ja sitten valittiinkin Barbie Oppenheimerin sijaan.
Käärijäkin vois mennä sen katsomaan pinkkien miesten kera.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä eilistä K:n ja Jukan tupakointikuvaa nähdä mistään?
Täällä on nyt joku tupakkakuva-jankkaaja. Pussasko ne edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke kysyi instassa että "Euroviisu Q&A?" 👀
Mitä tapahtui turkoosia mattoa edeltävänä iltana, johon K viittasi euroviisuflirttailusta kysyttäessä crazy things happen?
Mua ihmetyttää et se on tän stoorin postannu kännissä sieltä häistä
Ai Mikke vai? Saivat siellä aikaa miettiä, että mites me jatkettais fanien mielenkiinnon ylläpysymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Ja oisko ollut joku 27 minuuttia. Se on sitten tosi lyhyt kohta missä B mainitaan eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
Joo. Ei herätä ainakaan Jessessä mitään fiilareita asian mainitseminen. Enkä ihmettele, sehän tietää Jeren.
Mä taas kuulin äänensävystä että Jesse ois vähän ärtynyt asiasta. Ehkä kaverinsa puolesta. "Siinä teille headlinea". Vaikea sanoa pelkän äänen perusteella ja yhdesti vain kuuntelin.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaanhan tänään ohittaa negailijat, eikä lähdetä niiden kanssa turhista aiheeseen liittymättömistä asioista väittelemään. Pidetään mieli korkealla eikä povosoiduta turhasta 😊👍
Jepulis, vietetään kiva positiivinen sunnuntai 😊
Olisi niin kiva, jos ne tekisi Miken kanssa ig-livessä sen Q&A:n! K saisi pitää livejä useammin muutenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postas leffan loputtua.
Näinköhän se on että itsekkin on mentävä tuo katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Bojan!!!!!!
Varmaan tyhmä kysymys, mutta kuka tuo toinen kundi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole missään. Eikä ole mitään syytä meidän niitä nähdä.
Mun kyllä olis.
Ei. Se poistui myös Discordista vähän ennen puoltayötä, koska sai aikaan aikamoisen p a s k a m y r s k y n ja ihan syystäkin. Toki jotkut on varmasti sen omille laitteilleen saaneet tallennettua.