Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
48481/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistutti eilen se että häiden sijainti paljastettiin ja täälläkin joku idiootti toisti sen useampaan kertaan ihan all capseilla kirjoitettuna. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, huoh

Onneksi JO possujuna ja K:n ja B:n yhteisesti jakama kielistoori pelastivat!!! Mahtava ilta ja aamu!

Ehkä jopa jaettiin toi kielijuttu just sen takia ettei puhuttaisi enää niistä häistä. Tai sitten K oli vaan tosi mustis B onnistuneesta UK kiertueesta niin pitä näyttää kenelle kuuluu 😉

Vierailija
48482/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke kysyi instassa että "Euroviisu Q&A?" 👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48483/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistutti eilen se että häiden sijainti paljastettiin ja täälläkin joku idiootti toisti sen useampaan kertaan ihan all capseilla kirjoitettuna. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, huoh

Onneksi JO possujuna ja K:n ja B:n yhteisesti jakama kielistoori pelastivat!!! Mahtava ilta ja aamu!

Sama! Silloin en viitsinyt alata jankkaamaan, koska sehän olisi villi nyt heitä, mutta kyllä ihminen osaa olla tyhmä! Ei kuulu meille ollenkaan missä häät olivat, ja sinnejän menikin niitä ihmeen stalkkereita 🤦

Hyvä että meni, näitkö todisteita?

Vierailija
48484/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka luette ficcejä ja mahdollisesti olette lukeneet minun ficcejäni:

Ennen tätä uutta uraani en tykännyt niistä ficeistä, jotka tapahtuivat vaihtoehtoisessa maailmassa. Sitten oho kirjoitin itse sellaisen. Tavallaan hahmot ovat itsejään, mutta silti tapahtumat sijoittuvat toisaalle.

Olen tehnyt kolme lukua, piti lopettaa siihen, mutta on pyydetty jatkamaan. Pohdin, että jatkanko vielä sitä vaihtoehtoista, joka periaatteessa ei kuitenkaan kerro oikeista BJ (noh, eivät ficit muutenkaan kerro, mutta ymmärtänette, mitä tarkoitan) vai aloittaisinko uuden kertomuksen, joka ehkä sijoittuisi tähän meidän todellisuuteemme? Vai ehkä molemmat? 😁

Mitä mieltä te lukijat olette?

MangoSpritz

Joko on olemassa ficci, missä K ja B menevät naimisiin. Tuli vaan mieleen tuosta Mikken puvusta.

On useitakin. Ainakin kahdessa Loreen vihkii heidät, mitä en ymmärrä ollenkaan, miksi. :D

Vierailija
48485/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun manifestoinnit sekä Bojanin osallistumisesta Tavastialle että JO: possujunasta kävivät toteen. Täytyy näköjään olla kunnianhimoisempi, kun olen näin taitava tässä. Siispä manifestoidaan: K menee Bojanin vanhempien luo yöksi Sloveniaan. Bojan on K:n aveccina linnanjuhlissa. Suomi voittaa euroviisut ensi vuonna ja K ja Bojan juontavat Suomen viisut yhdessä. Lisäksi K: laulutaito ja italian taito on kehittynyt niin paljon, että esittävät kahdestaan väliohjelmassa zitti e buonin.  Bojan ja K menevät naimisiin, K on pukeutunut valkoiseen ja Bojan barbipinkkiin. Bojan ja K saavat kevätkääryleen. Minä toimin heidän vuokrakohtunaan ja hedelmöitys tapahtuu luonnossa.

Muuten ymmärrän, mutta miksi Bojanin vanhempien luokse. :P

Vierailija
48486/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui turkoosia mattoa edeltävänä iltana, johon K viittasi euroviisuflirttailusta kysyttäessä crazy things happen?

Vierailija
48487/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpa tyhmä ja asiasta vahingoittuneita olivat?

Häävieraat joiden yksityisyyttä loukattiin

Ymmärrän kyllä, että kyseiseen ystäväpiiriin kuuluminen hävettää.

Vierailija
48488/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks K&B silleen?

Vierailija
48489/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun manifestoinnit sekä Bojanin osallistumisesta Tavastialle että JO: possujunasta kävivät toteen. Täytyy näköjään olla kunnianhimoisempi, kun olen näin taitava tässä. Siispä manifestoidaan: K menee Bojanin vanhempien luo yöksi Sloveniaan. Bojan on K:n aveccina linnanjuhlissa. Suomi voittaa euroviisut ensi vuonna ja K ja Bojan juontavat Suomen viisut yhdessä. Lisäksi K: laulutaito ja italian taito on kehittynyt niin paljon, että esittävät kahdestaan väliohjelmassa zitti e buonin.  Bojan ja K menevät naimisiin, K on pukeutunut valkoiseen ja Bojan barbipinkkiin. Bojan ja K saavat kevätkääryleen. Minä toimin heidän vuokrakohtunaan ja hedelmöitys tapahtuu luonnossa.

Olen kirjoittanut ficcin Bojanin vanhempien luona yöpymisestä alias K-yöpyy-Bojanin-vanhempien-uona-jankkaaja :D

Vierailija
48490/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut ficcin Bojanin vanhempien luona yöpymisestä alias K-yöpyy-Bojanin-vanhempien-uona-jankkaaja :D

Ficcinä ihan kuuma idea, mutta tosielämässä Bojanilla taitaa olla kyllä oma kämppä. :)

Vierailija
48491/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se vitsi liittyen Are you*hun?

Vierailija
48492/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliks K&B silleen?

Meillä on niiiiin paljon kysymyksiä

Vierailija
48493/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo mikään jankkaaja sillä, että keskustelet kaikkien ihan jees-hyväksymästä aiheesta toistuvastikin.

Vierailija
48494/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaanhan tänään ohittaa negailijat, eikä lähdetä niiden kanssa turhista aiheeseen liittymättömistä asioista väittelemään. Pidetään mieli korkealla eikä povosoiduta turhasta 😊👍

Vierailija
48495/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää oikeasti kysykö mistään B:stä 😳 ja K on sen verran häpeilemätön, että saattaisi vielä vastata, mutta luulen että vastaus ei teitä miellyttäisi, ja sitten olisi taas päivä pilalla. Tieto lisää tuskaa

Vierailija
48496/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisillä on 2. eniten ig-seuraajia Jokereista. Täysin ymmärrettävää, hän on 2. ihanin bändiläinen.

Jure on mulle kakkonen. Onko jo muuten vapautunut vankilasta? 😄

Vierailija
48497/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisillä on 2. eniten ig-seuraajia Jokereista. Täysin ymmärrettävää, hän on 2. ihanin bändiläinen.

Jure on mulle kakkonen. Onko jo muuten vapautunut vankilasta? 😄

Jure on kyllä tosi selkeä homo.

Vierailija
48498/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää oikeasti kysykö mistään B:stä 😳 ja K on sen verran häpeilemätön, että saattaisi vielä vastata, mutta luulen että vastaus ei teitä miellyttäisi, ja sitten olisi taas päivä pilalla. Tieto lisää tuskaa

Mä ainakin kysyn tuon Are youn.

Vierailija
48499/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vitsistä Are you tulee tai mitä siinä kysytään, että toinen (kysymyksen kohde) on?

Vierailija
48500/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oon ihan satavarma, ettei ne kerro, luultavsti todellisuus ois niin paljon tylsempää. Nainti- ja pusujutut ja Are you, siis :(

Ketju on lukittu.