Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää oikeasti kysykö mistään B:stä 😳 ja K on sen verran häpeilemätön, että saattaisi vielä vastata, mutta luulen että vastaus ei teitä miellyttäisi, ja sitten olisi taas päivä pilalla. Tieto lisää tuskaa
Mikellehän ne kysymykset esitetään ja hän niihin myös vastaa, jos vastaa.
Joo toivotaan! Onneksi K:lla on enemmän muita kuin shippaajia faneina, niin eiköhän sinne pääsy järkeviäkin kysymyksiä 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää oikeasti kysykö mistään B:stä 😳 ja K on sen verran häpeilemätön, että saattaisi vielä vastata, mutta luulen että vastaus ei teitä miellyttäisi, ja sitten olisi taas päivä pilalla. Tieto lisää tuskaa
Ihan varmana ois Käärijä Q&A, jossa Mikkse host.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kysyn tuon Are youn.
Ettekö halua alapeukuttajat tietää vastausta tälle? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Podcastin tekijä ihmettelee, kun yht´äkkiä tull kuuntelupiikki ja luvut noussu. Miettii kuumeisesti, et missä on mainostettu sitä :D Tosin, nouseeko kuunteluluvut pelkästä Jesse-kohdan kuuntelusta.. :D
Minä kuuntelin sen kokonaan siitä B kohdasta eteenpäin koska asia oli kiinnostava ja alunkin kuuntelen vielä kunhan ehdin.
B:lle tuli Barbie elokuvan aikana ikävä K:ta 💙 no, onhan K jo Pookie, niin miksei Barbiekin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcastin tekijä ihmettelee, kun yht´äkkiä tull kuuntelupiikki ja luvut noussu. Miettii kuumeisesti, et missä on mainostettu sitä :D Tosin, nouseeko kuunteluluvut pelkästä Jesse-kohdan kuuntelusta.. :D
Minä kuuntelin sen kokonaan siitä B kohdasta eteenpäin koska asia oli kiinnostava ja alunkin kuuntelen vielä kunhan ehdin.
Täältä on viestejä poistunut. Mitä B kohdassa oikein sanottiin? Tai mikä podcast?
Vierailija kirjoitti:
B:lle tuli Barbie elokuvan aikana ikävä K:ta 💙 no, onhan K jo Pookie, niin miksei Barbiekin 😂
Postas leffan loputtua.
Sinänsä ymmärrettävää, ettei ko leffa naisineen niin kiinnostanut. Vai oliko siinä jotain Ken-juttuakin?
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Mones jakso? Viimeisimmässä ei kai Jesse vieraana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postas leffan loputtua.
Sinänsä ymmärrettävää, ettei ko leffa naisineen niin kiinnostanut. Vai oliko siinä jotain Ken-juttuakin?
Tähän loppuun vielä yksi muistutus Hesarin Barbie-arvostelusta, vaikka pätkä onkin jo postattu tänne ainakin kahdesti, mutta liian mehukas. :) "Käärijä tulee muutenkin hetkeksi mieleen elokuvan loppupuolella, kun Kenit löytävät keskinäisen kaveruuden voiman."
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Ja oisko ollut joku 27 minuuttia. Se on sitten tosi lyhyt kohta missä B mainitaan eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
16.5 näyttäisi olevan. en tiedä monesko, vieraana Jesse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Se oli joku numeroimaton extra-jakso. Kyl sä sen kuvauksesta löydät.
Ääniaaltoliike toukokuussa ,vähän viidujen jälkeen.Ihan mielenkiintoinen haastattelu kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on 2. eniten ig-seuraajia Jokereista. Täysin ymmärrettävää, hän on 2. ihanin bändiläinen.
Jure on mulle kakkonen. Onko jo muuten vapautunut vankilasta? 😄
Sori, mutta ei ole. Lähetänkö seuraavaksi hänet sun luo? Haluatko lainata myös mun h jailia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Viisufinaalin jälkeen ja ennen Nordiksen keikkaa tehty jakso, 16.5.2023.
Voiko sitä eilistä K:n ja Jukan tupakointikuvaa nähdä mistään?
Vierailija kirjoitti:
Onpas Jan tuimana. No possujunan kohdalla tulikin sitten jo leveä hymy 😄
Katoin ensin että Jan on se pillipiipari ja mietin taas että mistä te puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille, jotka luette ficcejä ja mahdollisesti olette lukeneet minun ficcejäni:
Ennen tätä uutta uraani en tykännyt niistä ficeistä, jotka tapahtuivat vaihtoehtoisessa maailmassa. Sitten oho kirjoitin itse sellaisen. Tavallaan hahmot ovat itsejään, mutta silti tapahtumat sijoittuvat toisaalle.
Olen tehnyt kolme lukua, piti lopettaa siihen, mutta on pyydetty jatkamaan. Pohdin, että jatkanko vielä sitä vaihtoehtoista, joka periaatteessa ei kuitenkaan kerro oikeista BJ (noh, eivät ficit muutenkaan kerro, mutta ymmärtänette, mitä tarkoitan) vai aloittaisinko uuden kertomuksen, joka ehkä sijoittuisi tähän meidän todellisuuteemme? Vai ehkä molemmat? 😁
Mitä mieltä te lukijat olette?MangoSpritz
Molemmat! Olis ihanaa kun jatkaisit ainakin sitä nykyistä tarinaa.
Minä tykkään noista vaihtoehtoisista todellisuuksista missä tapahtumat sijoittuvat toisaalle