Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä eilistä K:n ja Jukan tupakointikuvaa nähdä mistään?
Voi nähdä. Unelmissasi. Sen jälkeen voit unelmoida, kun B ja K pistävät sikariksi KK:n kunniaksi😂😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on 2. eniten ig-seuraajia Jokereista. Täysin ymmärrettävää, hän on 2. ihanin bändiläinen.
Jure on mulle kakkonen. Onko jo muuten vapautunut vankilasta? 😄
Jure on kyllä tosi selkeä homo.
Mä olin itseasiassa tätä mieltä jo aiemmin kauan sitten ja sain alapeukkua. Alussa (kun keväällä aloin seurailla JOa) sain itse vaikutelman et Jure tosiaan olis gay. Eleet jne. Mut pakko sanoa et oon ehkä tulkinnut väärin? Koska jokainen noista käyttäytyy tietyllä tavalla ja käyttää tiettyjä naismaisia maneereja, et kuka ois enemmän ku toinen, en tiedä. Nace ehkä vähiten?
Mä en alunperin ajatellut asiasta mitään, mutta sitten kun näin siitä mainintoja niin aloin tarkkailemaan asiaa. Ja vaikutelma ei ole ainakaan mennyt siihen suuntaan, että Jure ois hetero. Toki mahdollista, hän on niin hiljainen, ettei hänestä saa ihan selvää. Mutta itse pidän tällä hetkellä homona.
En tiiä mut mun mielestä toi AO3 kiertävä värikuva BJ on aivan äärettömän hot. Siis ihan todella hot. Molemmat ovat niin kauniita. Voisin katsoa kuvaa vaikka miten kauan
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Kärtsy fanart ollu jo täällä? Aikas kuuma, en tiedä kuinka herkkiksiä jotkut täällä on🔥
https://www.tumblr.com/blatantly-hidden/723588833308999680/put-that-sil…
Hot!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan!!!!!!
Varmaan tyhmä kysymys, mutta kuka tuo toinen kundi on?
Lienee joku Wild youthista. En nyt muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Ja oisko ollut joku 27 minuuttia. Se on sitten tosi lyhyt kohta missä B mainitaan eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
Joo. Ei herätä ainakaan Jessessä mitään fiilareita asian mainitseminen. Enkä ihmettele, sehän tietää Jeren.
Mä taas kuulin äänensävystä että Jesse ois vähän ärtynyt asiasta. Ehkä kaverinsa puolesta. "Siinä teille headlinea". Vaikea sanoa pelkän äänen perusteella ja yhdesti vain kuuntelin.
Ei ollut. JA ei ainakaan sen takia, että halusi puolustaa asian aitoutta. Jos oli, niin siksi, että siitä on tehty niin iso juttu, vaikkei se oo mitään. (Toki suosiota nosti.) Mutta siis ei kyllä ollut ärtyneen oloinen yhtään!
Miken vaimo nyt kiinnittänyt umk julkaisunsa instassa missä jerestä.
Oon edelleen sitä mieltä että ton somekäytös on muuttunut kun tajunnut kuinka iso juttu K:sta tuli. Suurin osa stooreista liittyy jotenkin Jereen ja heti vilauttaa jotain Jereen liittyvää stooreissa kun vain voi. Ei ennen postannut edes stooreihin niin paljoa mutta nyt on koko ajan esillä. Ja inhottaa kun lapset iha koko ajan naamojen kanssa esillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan!!!!!!
En tykkää miten tuo toinen jäbä koskee Bojania niin kovakouraisesti, on selvästi humalassakin. K kosketteli Bojania niin hellästi ja rakastavaisesti. En yhtään ihmettele, että Bojanilla on ikävä K:ta.
En tiedä kumpaa tarkoitit mutta Bojankin vaikuttaa olevan tuhannen tuiskeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan!!!!!!
En tykkää miten tuo toinen jäbä koskee Bojania niin kovakouraisesti, on selvästi humalassakin. K kosketteli Bojania niin hellästi ja rakastavaisesti. En yhtään ihmettele, että Bojanilla on ikävä K:ta.
Ai miten niin että? Et sä ole nähnyt hänen tekevän sen eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
Ja oisko ollut joku 27 minuuttia. Se on sitten tosi lyhyt kohta missä B mainitaan eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
Joo. Ei herätä ainakaan Jessessä mitään fiilareita asian mainitseminen. Enkä ihmettele, sehän tietää Jeren.
Mä taas kuulin äänensävystä että Jesse ois vähän ärtynyt asiasta. Ehkä kaverinsa puolesta. "Siinä teille headlinea". Vaikea sanoa pelkän äänen perusteella ja yhdesti vain kuuntelin.
Ei ollut. JA ei ainakaan sen takia, että halusi puolustaa asian aitoutta. Jos oli, niin siksi, että siitä on tehty niin iso juttu, vaikkei se oo mitään. (Toki suosiota nosti.) Mutta siis ei kyllä ollut ärtyneen oloinen yhtään!
Nämä on just niitä tulkintakysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oon edelleen sitä mieltä että ton somekäytös on muuttunut kun tajunnut kuinka iso juttu K:sta tuli. Suurin osa stooreista liittyy jotenkin Jereen ja heti vilauttaa jotain Jereen liittyvää stooreissa kun vain voi. Ei ennen postannut edes stooreihin niin paljoa mutta nyt on koko ajan esillä. Ja inhottaa kun lapset iha koko ajan naamojen kanssa esillä
Mä en tajua miten sä jaksat stalkata jonkun täysin tuntemattoman random ihmisen IG:tä ja vielä arvostella, kun se postaa siellä omista lapsistaan ja läheisistään. Hei haloo! Miten sä oot edes löytänyt hänen tilinsä, kun ei sitä missään ole mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli aiemmin puhetta täällä mutta kannattaisi kyllä lasten naamat peittää kun seuraajia ties mistä
Mangolle:
Olen lukenut fanfictionia yli kymmenen vuotta, joten olen lukenut paljon erilaisia tarinoita, sekä AU että alkuperäiseen maailmaan sijoittuneita. Itse pidän kummastakin skenaariosta. Oikeista ihmisistä kertovissa tarinoissa on helpompi etäännyttää ajatukset todellisuudesta, kun tarina tapahtuu toisessa todellisuudessa. Itse pidän AU-tarinoista, jotka sijoittuvat esim. toimistoon, yliopistoon, tai perinteiset: kahvilan omistaja ja kirjakaupan työntekijä :D Historialliset ovat hyvin kirjoitettuna myös todella mielenkiintoisia! Pääasia on varmasti, että pidät itse tarinasi aiheesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan!!!!!!
Mistä päättelit, että Bojanilla ois ikävä Kta? Sinä et hänen ajatuksistaan tai tunteistaan tiedä. Eikä hän kyllä ikävöivältäkään näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan!!!!!!
Näyttää kyllä siltä, ettei Bojankaan ole tässä läheskään selvinpäin 😅
Vierailija kirjoitti:
Ja noita lasten kuviakin fanit jakavat ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten sä jaksat stalkata jonkun täysin tuntemattoman random ihmisen IG:tä ja vielä arvostella, kun se postaa siellä omista lapsistaan ja läheisistään. Hei haloo! Miten sä oot edes löytänyt hänen tilinsä, kun ei sitä missään ole mainittu?
Ei se mikään random ihminen oo, julkinen profiili ja hyvin tehnyt selväksi kuka on. Myös bikini fitneksessä varmasti moni tietää kuka se on kun on pyrkinyt arvokisoihinkin . Ja kyllä kaikki täällä sen ig:n tietää
K ei varmaan edes huomaa kuinka läheiset pyrkivät hänestä hyötymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan järkyttävä muijavalinta. Oliko hän siis se nuori nainen siinä iltalehden ulkonäkö eri sukupolville -artikkelissa???? Kenen se lapsi siinä jutussa oli???? Oliko ne akat keskenään sukulaisia?
Joo se nuori nainen on Miken vaimo ja se lapsi Miken ja sen naisen