Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
48441/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastin tekijä ihmettelee, kun yht´äkkiä tull kuuntelupiikki ja luvut noussu. Miettii kuumeisesti,  et missä on mainostettu sitä :D Tosin, nouseeko kuunteluluvut pelkästä Jesse-kohdan kuuntelusta.. :D

Vierailija
48442/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Podcastin tekijä ihmettelee, kun yht´äkkiä tull kuuntelupiikki ja luvut noussu. Miettii kuumeisesti,  et missä on mainostettu sitä :D Tosin, nouseeko kuunteluluvut pelkästä Jesse-kohdan kuuntelusta.. :D

Jesse-kohdan? Vai Jesse-jakson.

Jesse Jackson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48443/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, ihanaa herätä ja huomata että B oli jakanut myös tuon videon! Tänään sitten fiilistellään niin että ankeuttajia ärsyttää oikein kunnolla😎 Huvittavaa kuinka niillä menee tunteisiin😆

Onpas ihana tulla tänne hyviin tunnelmiin! Ja fiilistely jatkukoon!😅

Vierailija
48444/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse Jackson.

Sorry eikun B kohdan tarkoitin.

Vierailija
48445/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kivaa pojat tänään keksivät? Varmaan nukkuvat pitkään, kun ovat yöllä toisilleen ahkerasti viestitelleet 😊

Vierailija
48446/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppyli oli vissiin eilen tykkäillyt enemmänkin noista fanitilien k&B editeistä, jodeliin jos on uskominen. Kylläpä hän nyt otti B:n brittilumpusteluretken raskaasti. 😄

Vierailija
48447/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kivaa pojat tänään keksivät? Varmaan nukkuvat pitkään, kun ovat yöllä toisilleen ahkerasti viestitelleet 😊

No ihan varmasti jotain tänään postaavat, kun ovat hyvään vauhtiin päässeet 😂

Vierailija
48448/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, ihanaa herätä ja huomata että B oli jakanut myös tuon videon! Tänään sitten fiilistellään niin että ankeuttajia ärsyttää oikein kunnolla😎 Huvittavaa kuinka niillä menee tunteisiin😆

Taitaa mennä jo.....😂😂😂😂 Ja huomenta!

Vierailija
48449/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppyli oli vissiin eilen tykkäillyt enemmänkin noista fanitilien k&B editeistä, jodeliin jos on uskominen. Kylläpä hän nyt otti B:n brittilumpusteluretken raskaasti. 😄

Olisiko lisää infoa tästä? :)

Vierailija
48450/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse Jackson.

Sorry eikun B kohdan tarkoitin.

Kuuntelen kyllä koko jakson. Jessehän salailee aluksi sitä, että oli mukana, koska on Jeren kaveri, eikä suinkaan palkattu osaamisen perusteella tulkiksi. Miksi tuotakin nyt piti salailla?

Siis tunnistan kyllä ihmistyypin, jotka noin toimii, eikä siinä mitään.

Mutta se ei tue sitä kuvaa, että K olisi joku yltiösuora ja avoin tyyppi, jonka somekäytöksestä nyt voimme päätellä hänen suhtautumistaan Bojaniin. Emme voi.

Vierailija
48451/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille, jotka luette ficcejä ja mahdollisesti olette lukeneet minun ficcejäni:

Ennen tätä uutta uraani en tykännyt niistä ficeistä, jotka tapahtuivat vaihtoehtoisessa maailmassa. Sitten oho kirjoitin itse sellaisen. Tavallaan hahmot ovat itsejään, mutta silti tapahtumat sijoittuvat toisaalle.

Olen tehnyt kolme lukua, piti lopettaa siihen, mutta on pyydetty jatkamaan. Pohdin, että jatkanko vielä sitä vaihtoehtoista, joka periaatteessa ei kuitenkaan kerro oikeista BJ (noh, eivät ficit muutenkaan kerro, mutta ymmärtänette, mitä tarkoitan) vai aloittaisinko uuden kertomuksen, joka ehkä sijoittuisi tähän meidän todellisuuteemme? Vai ehkä molemmat? 😁

Mitä mieltä te lukijat olette?

MangoSpritz

Vierailija
48453/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka luette ficcejä ja mahdollisesti olette lukeneet minun ficcejäni:

Ennen tätä uutta uraani en tykännyt niistä ficeistä, jotka tapahtuivat vaihtoehtoisessa maailmassa. Sitten oho kirjoitin itse sellaisen. Tavallaan hahmot ovat itsejään, mutta silti tapahtumat sijoittuvat toisaalle.

Olen tehnyt kolme lukua, piti lopettaa siihen, mutta on pyydetty jatkamaan. Pohdin, että jatkanko vielä sitä vaihtoehtoista, joka periaatteessa ei kuitenkaan kerro oikeista BJ (noh, eivät ficit muutenkaan kerro, mutta ymmärtänette, mitä tarkoitan) vai aloittaisinko uuden kertomuksen, joka ehkä sijoittuisi tähän meidän todellisuuteemme? Vai ehkä molemmat? 😁

MangoSpritz

Itse en pidä noista vaihtoehtomaailmoissa tapahtuvista tarinoista. Niissähän voi seikkailla sitten ihan jotkut muut tyypit. Itseäni kiehtoo enemmän todellisuuspohjainen fic. Mutta kiitos, kun kirjoitat!

Vierailija
48454/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko häät tosiaan niin tylsät että netissä piti aikaa viettää.

Olen huomannut että K näyttää tykkäilevän vain fanitilien julkaisuista tai julkkis kaverie julkaisuista. Itse käynyt jo useammalla keikalla ja pistänyt kuvia Instagramiin. Yhteenkään kuvaan ei ole K käynyt tykkäämässä. Häärijä sen sijaan aina.

En enää julkaise kuvia keikoilta. Kun ei näköjään Käärijää kiinnosta kuin hänestä tehdyt meme ja huumori tilit. Pistin samalla tilin yksityiseksi. Alkoi mun ottamia kuvia levitä ympäri Instagramia.

Vierailija
48455/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MangoSpritz

Molempi parempi. :)

Vierailija
48456/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko häät tosiaan niin tylsät että netissä piti aikaa viettää.

Olen huomannut että K näyttää tykkäilevän vain fanitilien julkaisuista tai julkkis kaverie julkaisuista. Itse käynyt jo useammalla keikalla ja pistänyt kuvia Instagramiin. Yhteenkään kuvaan ei ole K käynyt tykkäämässä. Häärijä sen sijaan aina.

En enää julkaise kuvia keikoilta. Kun ei näköjään Käärijää kiinnosta kuin hänestä tehdyt meme ja huumori tilit. Pistin samalla tilin yksityiseksi. Alkoi mun ottamia kuvia levitä ympäri Instagramia.

Mulla K on tainnut tykätä jokaisesta jutusta, johon olen tägännyt (keikkavideoa ja kuvaa).

Vierailija
48457/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MangoSpritz

Kiitos kun kirjoitat, tee niin kuin itsestä tuntu paremmalta :)

Vierailija
48458/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48459/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää ollut virallista jo pitkän aikaa, kenelle K kuuluu 😂

https://www.tumblr.com/loputon-moottoritie/723572310247866368/has-this-…

Sopii kyllä Kärtsälle hyvin 😉

Vierailija
48460/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä jo.....😂😂😂😂 Ja huomenta!

No jollakin meni joku tunteisiin, kun poistelu on jo alkanut 😂

Ketju on lukittu.