Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
48461/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärppyli oli vissiin eilen tykkäillyt enemmänkin noista fanitilien k&B editeistä, jodeliin jos on uskominen. Kylläpä hän nyt otti B:n brittilumpusteluretken raskaasti. 😄

Oliko häät tosiaan niin tylsät että netissä piti aikaa viettää.

Olen huomannut että K näyttää tykkäilevän vain fanitilien julkaisuista tai julkkis kaverie julkaisuista. Itse käynyt jo useammalla keikalla ja pistänyt kuvia Instagramiin. Yhteenkään kuvaan ei ole K käynyt tykkäämässä. Häärijä sen sijaan aina.

En enää julkaise kuvia keikoilta. Kun ei näköjään Käärijää kiinnosta kuin hänestä tehdyt meme ja huumori tilit. Pistin samalla tilin yksityiseksi. Alkoi mun ottamia kuvia levitä ympäri Instagramia.

Tätä ei ole kirjoitettu tarkoituksella mollata Käärijää, vaan ennemmin omana näkemyksenäni. Minusta K/J vaikuttaa tyypiltä, joka saa kaveteita helposti, lähes kenestä tahansa, jos haluaa. En näe, että hän hirveästi etsii uusia ystäviä / laajempaa kaveripiiriä. Siksi en näe, että hän kaipaa hirveästi yhteyttä mihinkään suuntaan, edes viisuissa olleisiin kisaajiin. Minusta hän on tyyppi, joka ilahtuu, jos saa muilta huomiota. Eli jos ne viisuosallistujat hypettävät häntä, hän innostuu. Hän ei tule hypettämään heitä.

Hänelle somessa on tärkeintä jakaa iloa muille, ei verkostoitua eikä bondata. Eikä varsinkaan *tehdä* somea niin, että se vaikuttaa ulospäin siltä, että tasapainoisesti on vastavuoroinen ja kaikkiin muihin yhteydessä.

Vierailija
48462/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahah,selvis Jo-n soundcheck ,ne soittavat jossain nuorten urheilutapahtumassa tänään.Musts vähän outoa olisikin ollut,jos kaiken aikansa ,myös vapaapäivänsä yhdessä viettäisivät ilman syytä...siellä oli kuulemma kaatosade,niin sc oli pakko tehdä vasta myöhään. Ehkä heillä on jotain omaakin elämää joskus...tai sitten ei....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48463/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahah,selvis Jo-n soundcheck ,ne soittavat jossain nuorten urheilutapahtumassa tänään.Musts vähän outoa olisikin ollut,jos kaiken aikansa ,myös vapaapäivänsä yhdessä viettäisivät ilman syytä...siellä oli kuulemma kaatosade,niin sc oli pakko tehdä vasta myöhään. Ehkä heillä on jotain omaakin elämää joskus...tai sitten ei....

Kiitos infosta, mietityttikin, kun ei virallisella keikkalistalla näkynyt. Että aika *kivoihin* aikoihin niilläkin hommaa piisaa.

Oisko vielä ne samat nuoret jannut, joista heillä oli instassa taannoin?

Vierailija
48464/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärppyli oli vissiin eilen tykkäillyt enemmänkin noista fanitilien k&B editeistä, jodeliin jos on uskominen. Kylläpä hän nyt otti B:n brittilumpusteluretken raskaasti. 😄

Oliko häät tosiaan niin tylsät että netissä piti aikaa viettää.

Olen huomannut että K näyttää tykkäilevän vain fanitilien julkaisuista tai julkkis kaverie julkaisuista. Itse käynyt jo useammalla keikalla ja pistänyt kuvia Instagramiin. Yhteenkään kuvaan ei ole K käynyt tykkäämässä. Häärijä sen sijaan aina.

En enää julkaise kuvia keikoilta. Kun ei näköjään Käärijää kiinnosta kuin hänestä tehdyt meme ja huumori tilit. Pistin samalla tilin yksityiseksi. Alkoi mun ottamia kuvia levitä ympäri Instagramia.

Vaikutat katkeralta. Käsittäkö miten tukossa K:n insta on kun kaikki täggää häntä jatkuvasti kuviin, stooreihin, kommentteihin? Ei hän niitä kaikkia ehdi nähdä.

Oliko sun motiivi kuvien julkaisuun todella vain se että hait niillä K:n hyväksyntää ja tykkäyksiä? Ja sitten katkeroiduit kun hän ei reagoinut.

Vierailija
48465/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Jan tuimana. No possujunan kohdalla tulikin sitten jo leveä hymy 😄

https://twitter.com/slayvenian/status/1682786598168002560

Vierailija
48466/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka luette ficcejä ja mahdollisesti olette lukeneet minun ficcejäni:

Ennen tätä uutta uraani en tykännyt niistä ficeistä, jotka tapahtuivat vaihtoehtoisessa maailmassa. Sitten oho kirjoitin itse sellaisen. Tavallaan hahmot ovat itsejään, mutta silti tapahtumat sijoittuvat toisaalle.

Olen tehnyt kolme lukua, piti lopettaa siihen, mutta on pyydetty jatkamaan. Pohdin, että jatkanko vielä sitä vaihtoehtoista, joka periaatteessa ei kuitenkaan kerro oikeista BJ (noh, eivät ficit muutenkaan kerro, mutta ymmärtänette, mitä tarkoitan) vai aloittaisinko uuden kertomuksen, joka ehkä sijoittuisi tähän meidän todellisuuteemme? Vai ehkä molemmat? 😁

Mitä mieltä te lukijat olette?

MangoSpritz

Ite oon tykännyt toooosi paljon tästä sun nykyisestä, toiv jatkaisit sitä(kin)!

Vierailija
48467/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun manifestoinnit sekä Bojanin osallistumisesta Tavastialle että JO: possujunasta kävivät toteen. Täytyy näköjään olla kunnianhimoisempi, kun olen näin taitava tässä. Siispä manifestoidaan: K menee Bojanin vanhempien luo yöksi Sloveniaan. Bojan on K:n aveccina linnanjuhlissa. Suomi voittaa euroviisut ensi vuonna ja K ja Bojan juontavat Suomen viisut yhdessä. Lisäksi K: laulutaito ja italian taito on kehittynyt niin paljon, että esittävät kahdestaan väliohjelmassa zitti e buonin.  Bojan ja K menevät naimisiin, K on pukeutunut valkoiseen ja Bojan barbipinkkiin. Bojan ja K saavat kevätkääryleen. Minä toimin heidän vuokrakohtunaan ja hedelmöitys tapahtuu luonnossa.

Vierailija
48468/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka luette ficcejä ja mahdollisesti olette lukeneet minun ficcejäni:

Ennen tätä uutta uraani en tykännyt niistä ficeistä, jotka tapahtuivat vaihtoehtoisessa maailmassa. Sitten oho kirjoitin itse sellaisen. Tavallaan hahmot ovat itsejään, mutta silti tapahtumat sijoittuvat toisaalle.

Olen tehnyt kolme lukua, piti lopettaa siihen, mutta on pyydetty jatkamaan. Pohdin, että jatkanko vielä sitä vaihtoehtoista, joka periaatteessa ei kuitenkaan kerro oikeista BJ (noh, eivät ficit muutenkaan kerro, mutta ymmärtänette, mitä tarkoitan) vai aloittaisinko uuden kertomuksen, joka ehkä sijoittuisi tähän meidän todellisuuteemme? Vai ehkä molemmat? 😁

Mitä mieltä te lukijat olette?

MangoSpritz

Joko on olemassa ficci, missä K ja B menevät naimisiin. Tuli vaan mieleen tuosta Mikken puvusta.

Vierailija
48469/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT pätkä, mutta jotenkin sopiva, tiedätte kun katsotte 😉

https://twitter.com/its_jessi_grace/status/1682886667370221568

Vierailija
48470/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla katseella jos se katsoin mua Jokereiden keikalla, niin tarvitsisin ihan oikeasti sen inkontinenssivaipan.

Vierailija
48471/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla katseella jos se katsoin mua Jokereiden keikalla, niin tarvitsisin ihan oikeasti sen inkontinenssivaipan.

Tää oli nyt ensimmäinen kerta kun Jan herätti mielenkiintoni. 👀

Vierailija
48472/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisillä on 2. eniten ig-seuraajia Jokereista. Täysin ymmärrettävää, hän on 2. ihanin bändiläinen.

Vierailija
48473/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistutti eilen se että häiden sijainti paljastettiin ja täälläkin joku idiootti toisti sen useampaan kertaan ihan all capseilla kirjoitettuna. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, huoh

Onneksi JO possujuna ja K:n ja B:n yhteisesti jakama kielistoori pelastivat!!! Mahtava ilta ja aamu!

Vierailija
48474/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitäisi pyytää Tena sponsoriksi tapahtumaan, kaiken varalta. 🤔

Vierailija
48475/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistutti eilen se että häiden sijainti paljastettiin ja täälläkin joku idiootti toisti sen useampaan kertaan ihan all capseilla kirjoitettuna. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, huoh

Onneksi JO possujuna ja K:n ja B:n yhteisesti jakama kielistoori pelastivat!!! Mahtava ilta ja aamu!

Ootpa tyhmä ja asiasta vahingoittuneita olivat?

Vierailija
48476/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eilen tiktokin, jossa K on niin symppis.. en kestä!

https://vm.tiktok.com/ZGJVbGf4F/

Vierailija
48477/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Silloin en viitsinyt alata jankkaamaan, koska sehän olisi villi nyt heitä, mutta kyllä ihminen osaa olla tyhmä! Ei kuulu meille ollenkaan missä häät olivat, ja sinnejän menikin niitä ihmeen stalkkereita 🤦

Vierailija
48478/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nää häiden ulkopuolella kuvanneet ei ole häirinneet häävieraita ja pilanneet tunnelmaa. Toivottavasti K:n lähipiiri oppii myös olemaan tarkempana, etteivät paljasta sijaintia etukäteen, kun näköjään jotkut fanit on aikamoisia stalkkereita.

Vierailija
48479/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpa tyhmä ja asiasta vahingoittuneita olivat?

Häävieraat joiden yksityisyyttä loukattiin

Vierailija
48480/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vaadi K:lta yhtään mitään heittää hulluille pieni siivu jotain Bojaniin liittyvää ja myhäillä itsekseen, kun taas dm-osio täyttyy sydämistä ja poikien ihqutuksista.

Asialla ei ole mitään tekemistä Bojaniin liittyvän toiminnan määrän tai laadun kanssa.

Ketju on lukittu.