Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kyllähän se huomattu, ei ole varsinainen paljastus Jesseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josssain podcastissa jesse oli kutsunut bojania jeren man crushina
No niin, sit vaan Jesse K palomiehen otteella kyytiin ja kanto lentokoneeseen Sloveniaa kohti 😂
Näinhän se kävi tänä aamuna jo tekemässä 😄
Muistaakos kukaan mikä sen podin nimi oli, missä Jesse oli heti finaalin jälkeen? Oon kuunnellut sen kyllä, mut en nyt haullakaan löytänyt.
Ei käytetä kaverista kyllä
Vierailija kirjoitti:
Ei käytetä kaverista kyllä
Ai että man crush? Ei se silti tarkoita, että juttu jatkuisi minnekään.
Siis K B
Mut nyt sais ajaa B kyllä ne viikset yms pois. Alkaa olla sellane Irwin-look kohta, et man crushit loppuu ku seinään.
Vierailija kirjoitti:
Jere varmaan purkanut sydäntään Jesselle Bojanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere varmaan purkanut sydäntään Jesselle Bojanista.
Halitellut ja kertonut kuinka kaikki on hyvin. Auttanut enkun kanssa kun ovat yhdessä kirjoitelleet ihana lovey dovey viestejä B:lle.💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Muistaakos kukaan mikä sen podin nimi oli, missä Jesse oli heti finaalin jälkeen? Oon kuunnellut sen kyllä, mut en nyt haullakaan löytänyt.
Ääniaaltoliike
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääniaaltoliike
https://www.listennotes.com/podcasts/%C3%A4%C3%A4niaaltoliike/%C3%A4%C3…
Niin olikin. Kiitos.
https://open.spotify.com/episode/2Q24OzYWFRXuvzDrTRaVm3?si=48654c9f6f83… tässä on se linkki siihen podcastiin 27:49 kohdassa jossa jesse puhuu bojanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voisi olla k:n erikois vieras uk keikalla
Mae taas!
Ei h elvetti,mieluummin vaikka cameltoe.
Itse pidän enemmän Lukesta ja hän asuu myös Lontoossa.
Ei B Lukea sinne halua, kun Luke haluaa K:n kanssa naimisiin :D
Kyllä B tietää, ettei Luke oo millään lailla vaarallinen tai uhka tuossa ;)
Äläs nyt, sillä hän on myös ilmeisen fiksu kaveri, niinkuin Bojankin.
Oikealta nimeltä Luka asuu Lontoossa. Siellä hän opiskeli Point Blank -musiikkikoulussa ja valmistui myöhemmin myös musiikkituotannon maisteriksi.Tällä hetkellä hän työskentelee graafisena suunnittelijana levy-yhtiössä.
Aiemmin kesällä mietittiin voiko keski-ikää lähestyvä mennä Joker Outin keikalle, mutta nyt alkaa mietityttää että HALUAAKO keski-ikäistyvä mennä sinne. Tuoreiden keikkavideoiden perusteella bändi on ihan mahtava, mutta en ole varma kestänkö sitä fanikuntaa. Totta kai keikoilla pidetään ääntä ja lauletaan mukana mutta jotain tässä on liikaa. Haluaisin siis nähdä ja kuulla sitä bändiä ilman että joka biisi pitää alusta loppuun kuulla myös yleisön huutamana.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kesällä mietittiin voiko keski-ikää lähestyvä mennä Joker Outin keikalle, mutta nyt alkaa mietityttää että HALUAAKO keski-ikäistyvä mennä sinne. Tuoreiden keikkavideoiden perusteella bändi on ihan mahtava, mutta en ole varma kestänkö sitä fanikuntaa. Totta kai keikoilla pidetään ääntä ja lauletaan mukana mutta jotain tässä on liikaa. Haluaisin siis nähdä ja kuulla sitä bändiä ilman että joka biisi pitää alusta loppuun kuulla myös yleisön huutamana.
Kyllä sen livenä kuulee, jos et jää aivan taakse. Jokerit varmaan haluaa kuulla ja nähdä, että yleisö on messissä.
Miks Bojan käyttää tuota Katri Helenatyylistä iskelmävibraatiota äänessä tehokeinona.
Ei oo kyllä rockia
Vierailija kirjoitti:
Jos et haluu ni lippua kiertoon, mä ostan
Välipiristyksenä keväältä video, jota en ollut ennen nähnyt 😄 Käärijä Dancing Lasha Tumbai
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Mä sain lipun sille ikärajattomalle keikalle ja vähän samat mietteet. Joku tässä nuorisolaisten fanikulttuurissa tuntuu ärsyttävältä vailla harvoin rasitun mistään tällaisesta. Voisin siis itsekin ihan hyvin jäädä odottelemaan että saan yhteiskuvan jonkun bojanin kanssa tms mutta en tiedä miten asetun siihen joukkoon joka vie niille muovihelmirannekoruja. Oon ehkä sittenkin liian vanha tuonne.
Vierailija kirjoitti:
https://open.spotify.com/episode/2Q24OzYWFRXuvzDrTRaVm3?si=48654c9f6f83… tässä on se linkki siihen podcastiin 27:49 kohdassa jossa jesse puhuu bojanista.
Kiitti linkistä! Tää oli kiva haastis ja Jesse vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä.
Mä oon enää täällä näiden vitsien takia 😅 Ajattelin sen housukuvan jälkeen, etten voisi enää ikinä nauraa millekään shippaavalle tässä tarinassa, mutta here we go . . . 🥹