Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tuntuu kyllä aika kurjalta että K ei voi käydä tykkäämässä B posteista.Varmasti iloinen ystävänsä puolesta ja haluaisi tuolla osoittaa sen,mutta tietää että vetäisi huomion itseensä jos kävisi tykkäämässä tai kommentoimassa.
Ja sitä ei halua.
Siellä se B on jutellut syntyjä syviä wild youthin kanssa ja pääsee heidän suhteillaan brittien kerman kanssa samoihin paikkoihin 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin uus instapäivitys!🔥 Oon niin onnellinen Jokereiden puolesta ja ihanaa ku hekin osaavat nauttia ja arvostaa saavutuksiaan!
Nyt lasit päähän ja suurentelemaan mitä B rannekoruissa lukee.
Kuka se paksumpi kaveri siinä kuvassa onkaan? Joku muu julkkis?
Laulaja Lewis Capaldi. Spottarista voi käydä tsekkaamassa kuinka isosta artistista on kyse. Huikeeta et oli kattomassa keikkaa :)
No mä mietinkin, et onks se se. En siis silleen tiedä, mutta oon käsittänyt, että on huikeen suosittu. Netflixissä alusta ehdotti ennen shipholeen uppoamistani sitä ohjelmaa hänestä ihan koko ajan. Pitäis joskus ehkä katsoa se. Mahtavaa, et oli paikalla! 👍
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä aika kurjalta että K ei voi käydä tykkäämässä B posteista.Varmasti iloinen ystävänsä puolesta ja haluaisi tuolla osoittaa sen,mutta tietää että vetäisi huomion itseensä jos kävisi tykkäämässä tai kommentoimassa.
Ja sitä ei halua.
Mun mielestä vois ihan hyvin tykätä mutta jättäis vaan kommentit pois. Tää täyshiljaisuus antaa vaan tosi oudon fiiliksen ja ruokkii turhaan villejä spekulaatioita
Aiemmin linkitetyissä ei ole kaikkia K:n syksyn keikkoja.. äsken sain mainoksen 29.9 rytmikorjaamolla olevasta keikasta.. toivotaan että pitää vähän enemmän välipäiviä ennen Euroopan kiertuetta
Vierailija kirjoitti:
Siellä se B on jutellut syntyjä syviä wild youthin kanssa ja pääsee heidän suhteillaan brittien kerman kanssa samoihin paikkoihin 💪
Niin mihimpähän ne K:ta enää tarvitsee kun saivat siitä irti haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä ei halua.Mun mielestä vois ihan hyvin tykätä mutta jättäis vaan kommentit pois. Tää täyshiljaisuus antaa vaan tosi oudon fiiliksen ja ruokkii turhaan villejä spekulaatioita
Villejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä ei halua.Mun mielestä vois ihan hyvin tykätä mutta jättäis vaan kommentit pois. Tää täyshiljaisuus antaa vaan tosi oudon fiiliksen ja ruokkii turhaan villejä spekulaatioita
Aluksi ehkä mutta jos se jatkuu näin, niin ihmiset unohtaa ja siirtyy seuraavaan asiaan. Vai aiotko kytätä noita vielä kolmen vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan saattaa olla kylmäkiskoisempi, kuin mitä täällä halutaan uskoa
Vierailija kirjoitti:
JokerOutSubsin twiitti herättänyt aika paljon "avioero peruttu" ja "Jere, tekstaa nyt jo sille hyvä ihminen" -tyyppisiä kommentteja. :P
Niin se keikkabussichachachaa siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voisi olla k:n erikois vieras uk keikalla
Mae taas!
Ei h elvetti,mieluummin vaikka cameltoe.
Itse pidän enemmän Lukesta ja hän asuu myös Lontoossa.
Ei B Lukea sinne halua, kun Luke haluaa K:n kanssa naimisiin :D
Josssain podcastissa jesse oli kutsunut bojania jeren man crushina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JokerOutSubsin twiitti herättänyt aika paljon "avioero peruttu" ja "Jere, tekstaa nyt jo sille hyvä ihminen" -tyyppisiä kommentteja. :P
Puhuin nyt siitä, että K tänään tykkäsi JokerOutSubsin postaamasta Jokeri-haastiksesta ja he screenshottasivat tämän tykkäyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan saattaa olla kylmäkiskoisempi, kuin mitä täällä halutaan uskoa
Et oo nähny sitä Madridin vilkuiluvideota?
Vai meinaatko, että petyttyään on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voisi olla k:n erikois vieras uk keikalla
Mae taas!
Ei h elvetti,mieluummin vaikka cameltoe.
Itse pidän enemmän Lukesta ja hän asuu myös Lontoossa.
Ei B Lukea sinne halua, kun Luke haluaa K:n kanssa naimisiin :D
Kyllä B tietää, ettei Luke oo millään lailla vaarallinen tai uhka tuossa ;)
Vierailija kirjoitti:
No niin, sit vaan Jesse K palomiehen otteella kyytiin ja kanto lentokoneeseen Sloveniaa kohti 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin nyt siitä, että K tänään tykkäsi JokerOutSubsin postaamasta Jokeri-haastiksesta ja he screenshottasivat tämän tykkäyksen.
Ugh.. he eivät voi tehdä mitään ilman että fanit julkaisee kaiken
Vierailija kirjoitti:
Missä missä missä missä? Tosin niinhän B onkin.
Nämä kommentit vois kyllä jo lopettaa, ei ole enää mitään B&K erityissuhdetta...