Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
47881/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä homoksi ole luultu? Openminded maybe

No, kuitenkin toiveet siitä että olisi miehen kanssa. Homona tai bi, ihan sama.

Vierailija
47882/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan K:n käytös antanut jotain ymmärtää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47883/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä homoksi ole luultu? Openminded maybe

No, kuitenkin toiveet siitä että olisi miehen kanssa. Homona tai bi, ihan sama.

Seksuaalisuus ja vetovoima on huomattavasti monimutkaisempaa kuin vain homo, bi, hetero. On ihmisiä jotka kokevat olevansa biseksuaaleja, mutta käytännössä tuntevat vetoa lähinnä yhteen sukupuoleen ja joskus harvoin muihin. On ihmisiä jotka kokevat olevansa heteroita, rakastuvat yhteen oman sukupuolensa edustajaan koko elämänsä aikana ja monesti silti kokevat olevansa heteroita, koska eivät voi kuvitellakaan olevansa kenenkään muun omansukupuolisen kanssa paitsi sen yhden spessun. Jne.

Vierailija
47884/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulotaas niille jussipaidat taikka villasukat, niinkuin ikäistemme muumioiden kuuluu.

Villasukat kundeille voisi olla ihan kiva lahja, jos joku taidokas osaisi tehdä jotain hienoa ja tilanteeseen sopivaa.(Vaikka sellaiset, missä on omistajan nimi kudottuna). Itse en osaa kutoa oikeastaan mitään, mutta langat voisin maksaa taidokkaalle tekijälle.Olen menossa Turkuun katsomaan kundien keikkaa, mutta innostuisiko joku asiasta.

Ja tähän en haluaisi alapeukkuja, koska tarkoitus on pelkästään hyvä.

Vierailija
47885/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häviääkö täältä viestejä ihan koko ajan? Luin äsken gregorista ja oisin lukenut uudestaan, mutta se näköjään meni jo.

Nuo viestit on vaan typerää yhden ihmisen targetoimista muutaman ihmisen taholta, parempi varmaan tässä ketjussa antaa olla.

Ei taida olla. Monia nuoria faneja jotka on kokenu epäasiallista kontaktia. Voi tietty olla sukupolviraja.

On varmaan sukupolviraja. Ainakin twitterissä kerätyt epäasiallisuudet on aika laimeita.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682512963205312512

Sukupolviraja ainakin minun kohdallani, koska lähinnä koen tyrmistystä tuosta listasta. Jos jotakuta tässä kiusataan, niin se on mielestäni nimenomaan G, joka on nyt otettu kohteeksi. Esimerkiksi tuo "kuvaa faneja jonottamassa" ei vain tunnu asialliselta syytökseltä millään tasolla, ja vaikuttaa, että tässä mennään tuon alaikäisyyden taakse ikään kuin sen varjolla saavat itse tehdä ja sanoa mitä tahansa, kun taas kukaan muu ei saa tehdä eikä sanoa yhtään mitään. Lisäksi useassa syytöskohdassa on jokin G:n instasta napattu kuva, jossa hän on tuntemattoman naisen kanssa ja vihjaillaan, että kuvassa olisi jonkinlaista uskottomuutta ja siten tuomittavaa käytöstä. Ei tässä kyllä eletä enää 1800-luvulla ja G voi vapaasti olla uskoton ilman että sen pitäisi vaikuttaa mitenkään hänen työhönsä.

Tällaisissa listoissa on se huono puoli, että se oikea väärinkäytös jää näiden naurettavien syytösten varjoon ja kääntyy itsekin naurettavaksi. En nimittäin tiedä, onko taustalla ihan oikeaa seksuaalista ahdistelua tai muuta vakavaa toimintaa jotakuta kohtaan mutta tuon listan takia moni - ja ainakin minä - koen, että kyseessä on täydellinen maalittaminen, koska kokevat G:n portinvartijaksi fanittamiselleen.

Jos jotain vakavaa on sattunut, pitää asia hoitaa asianomaisten ja viranomaisten kanssa eikä tehdä turhaa huutelua puskista täysin naurettavilla väitteillä.

Just nuo kauhistelut, että g kuvasi faneja, on noloja, kun samat tyypit kirkuvat ihastuksesta kun bojan tekee samaa. Lisäksi on törkeää vihjailla niistä muista naisista kun suurin osa taitaa olla työn kautta samoissa kuvissa. Ainakin yksi väite kohdistui kuvaan, jossa joku nainen pussaa gregoria poskelle. Sitten he kuitenkin levittävät itse kuvia joissa antavat itse bojanille poskipusuja, mutta näissä kuvissa ei sitten ole ilmeisesti mitään epäilyttävää. Minusta vaikuttaa siltä että fanit ovat suuttuneet kun heitä on kutsuttu sanalla girls. Että se on väheksyvää ja kaikki eivät ole tyttöjä jne, ja nyt sitten yritetään kampittaa manageria millä tahansa.

Vierailija
47886/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neulotaas niille jussipaidat taikka villasukat, niinkuin ikäistemme muumioiden kuuluu.

Villasukat kundeille voisi olla ihan kiva lahja, jos joku taidokas osaisi tehdä jotain hienoa ja tilanteeseen sopivaa.(Vaikka sellaiset, missä on omistajan nimi kudottuna). Itse en osaa kutoa oikeastaan mitään, mutta langat voisin maksaa taidokkaalle tekijälle.Olen menossa Turkuun katsomaan kundien keikkaa, mutta innostuisiko joku asiasta.

Minä haluaisin yhä jonkun tekevän molemmille ne mummonverhobolerot. :D Se toki vaatii kohtuullisia käsityötaitoja.

Villasukatkin toki kivat. :) Vaikka Carpe Diem -tekstillä.

T: mummonverhobolerojankkaaja.

Vierailija
47887/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 39, tykkään olla keikoilla edessä, hyppiä ja laulaa mukana, en tosin kirkua tai kirjoitella mitään "screaming, crying, throwing up" tai "this picture ENDED me" faniyhteisöissä saati heitellä alusvaatteita lavalle. Voisin jonottaa yhteiskuvia kyllä ja jos tekisin muutenkin koruja niin hyvin voisin väsätä Bojanille rannekorun, anteeksi teinix-geenini, mutta sorry not sorry. :D

Mä tykkään tehdä samoin ja teenkin, vaikka olen 20 vuotta sinua vanhempi.

Ihana kuulla ikätoveri. Mulla on lippu Tampereelle ja todellakin aion sen käyttää. En kyllä eturivissä...

Täällä kolmas ikätoveri, joka myös olisi menossa Tampereelle, jos vain onnistuu samaan lipun jostain.

Vierailija
47888/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Jukka on postannu saman stoorin Tikkurilan festareilta tänään. Jos K on siellä kanssa niin toivottavasti saa nauttia musasta ja menosta rauhassa.

Vierailija
47889/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus, tekisin itse, jos osaisin. Kustannuksiinkin voisin osallistua jos se jotain kautta onnistuisi.

Vierailija
47890/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt ensin tutkivat kunnolla Gregoriin kohdistuvat syytökset ennen kuin hutkivat, etteivät vain sokeasti lähde toteuttamaan hysteeriseen faniensa agendoja. Niiden pillin mukaan saa tanssia sitten lopun uraansa. Jos oikeasti syytä ja vielä tiukkasävyisen kurinpalautuksen jälkeenkin jatkuu, niin sitten tottakai mies mäelle. Mutta todella harmi jos emme G:tä näe syksyllä Suomessa tämän seurauksena. Olin niin valmistunut saamaan hänet ahdistuneeksi. 😄

He ovat nyt päättäneet että G on paha, ja iskeneet kyntensä häneen.. en tiedä miten asia voidaan ratkaista ilman että bändin maine ei kärsi.. huhhuh! Ainakaan K:n "amatööri" manageri ei ole tällaisessa liemessä

Vierailija
47891/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin yhä jonkun tekevän molemmille ne mummonverhobolerot. :D Se toki vaatii kohtuullisia käsityötaitoja.

Tää olis kyllä niin ihana yllätyslahja! :)

Vierailija
47892/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häviääkö täältä viestejä ihan koko ajan? Luin äsken gregorista ja oisin lukenut uudestaan, mutta se näköjään meni jo.

Nuo viestit on vaan typerää yhden ihmisen targetoimista muutaman ihmisen taholta, parempi varmaan tässä ketjussa antaa olla.

Ei taida olla. Monia nuoria faneja jotka on kokenu epäasiallista kontaktia. Voi tietty olla sukupolviraja.

On varmaan sukupolviraja. Ainakin twitterissä kerätyt epäasiallisuudet on aika laimeita.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682512963205312512

Sukupolviraja ainakin minun kohdallani, koska lähinnä koen tyrmistystä tuosta listasta. Jos jotakuta tässä kiusataan, niin se on mielestäni nimenomaan G, joka on nyt otettu kohteeksi. Esimerkiksi tuo "kuvaa faneja jonottamassa" ei vain tunnu asialliselta syytökseltä millään tasolla, ja vaikuttaa, että tässä mennään tuon alaikäisyyden taakse ikään kuin sen varjolla saavat itse tehdä ja sanoa mitä tahansa, kun taas kukaan muu ei saa tehdä eikä sanoa yhtään mitään. Lisäksi useassa syytöskohdassa on jokin G:n instasta napattu kuva, jossa hän on tuntemattoman naisen kanssa ja vihjaillaan, että kuvassa olisi jonkinlaista uskottomuutta ja siten tuomittavaa käytöstä. Ei tässä kyllä eletä enää 1800-luvulla ja G voi vapaasti olla uskoton ilman että sen pitäisi vaikuttaa mitenkään hänen työhönsä.

Tällaisissa listoissa on se huono puoli, että se oikea väärinkäytös jää näiden naurettavien syytösten varjoon ja kääntyy itsekin naurettavaksi. En nimittäin tiedä, onko taustalla ihan oikeaa seksuaalista ahdistelua tai muuta vakavaa toimintaa jotakuta kohtaan mutta tuon listan takia moni - ja ainakin minä - koen, että kyseessä on täydellinen maalittaminen, koska kokevat G:n portinvartijaksi fanittamiselleen.

Jos jotain vakavaa on sattunut, pitää asia hoitaa asianomaisten ja viranomaisten kanssa eikä tehdä turhaa huutelua puskista täysin naurettavilla väitteillä.

Just nuo kauhistelut, että g kuvasi faneja, on noloja, kun samat tyypit kirkuvat ihastuksesta kun bojan tekee samaa. Lisäksi on törkeää vihjailla niistä muista naisista kun suurin osa taitaa olla työn kautta samoissa kuvissa. Ainakin yksi väite kohdistui kuvaan, jossa joku nainen pussaa gregoria poskelle. Sitten he kuitenkin levittävät itse kuvia joissa antavat itse bojanille poskipusuja, mutta näissä kuvissa ei sitten ole ilmeisesti mitään epäilyttävää. Minusta vaikuttaa siltä että fanit ovat suuttuneet kun heitä on kutsuttu sanalla girls. Että se on väheksyvää ja kaikki eivät ole tyttöjä jne, ja nyt sitten yritetään kampittaa manageria millä tahansa.

Eikö se Gregor-juttu lähtenyt alun perin siitä, että vastasi vittuilevasti fanille, joka asiallisesti toivoi lisää keikkoja Tampereelle tms, ja nimenomaan liiasta vittuilusta/tylyydestä ja #MeToo-henkiset syytökset tulivat vähän myöhemmin? Tai näin olen itse käsittänyt.

Se tyly vastaus oli ihan humoristinen heitto, ei mikään epäilyttävä ja paha toteamus mutta sekin löytyy listalta. Oli sellainen vähän kyllästynyt heitto siitä, miten jotkut fanit matkustavat tuhansia kilometrejä keikalle ja sitten yksi valittaa, kun ei toista keikkaa tullut hänen kaupunkiinsa. Ei mitään ahdistelevaa tai edes tylyttävää siinä viestissä. Lisäksi yksi syytöskohta on se, miten on levittänyt Bojanista ja Jerestä kuvia, eli siis niitä videoita, joita täällä ja myös heidän omilla twitter-tileillään iloisesti jaetaan. Janin alushousuvideo on yksi valituksen kohde eli tässä klassisesti loukkaannutaan nyt sellaisten puolesta, jotka eivät itse ole loukkaantuneet vaan päinvastoin ovat itsekin jakaneet kyseistä materiaalia.

Vierailija
47893/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaakohan Turussa yöpyä autossa? Lippu ikävä kyllä sinne

No, voit tulla mun rivarin parkkipaikalle nukkumaan.Täällä on ihan turvallista, joten pelko pois.

Vierailija
47894/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus itsessään, mutta minua vähän epäilyttää tuo bolero-konsepti.. se ehkä liittyy liikaa K:hon.. he varmaan haluaisivat tulla tiedetyksi JO:na ilman kytköstä K:hon fanien puolelta 🤔

Vierailija
47895/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan villasukkia, niihin voi ideoida monenlaista hauskaa. bolero viittaa liikaa käärijään

Vierailija
47896/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kyllä tehdä sellaset carpe diem -villasukat! Teksti ei ois vaikea kuviona.

Vierailija
47897/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus itsessään, mutta minua vähän epäilyttää tuo bolero-konsepti.. se ehkä liittyy liikaa K:hon.. he varmaan haluaisivat tulla tiedetyksi JO:na ilman kytköstä K:hon fanien puolelta 🤔

Eiköhän Bojan tiedä saavansa pari Käärijä-aiheista fanilahjaakin Suomesta ja minusta bolero olisi kiva ja humoristinen lahja olematta in your face, kun kuitenkin sieltä tulee myös jotain kamaa tyyliin "Käärijä's husband" -pipo tms. Varmasti saavat käärijätöntäkin tavaraa lisäksi. :)

Vierailija
47898/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Jukka on postannu saman stoorin Tikkurilan festareilta tänään. Jos K on siellä kanssa niin toivottavasti saa nauttia musasta ja menosta rauhassa.

Eikös tuo nyt ollu eiliseltä?

Vierailija
47899/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tarviin tästä kaikesta K ja JO härdellistä hetken taukoa :D oisko mitään muita kivoja bändejä

Vierailija
47900/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki surullista, että Jokerit ei pysty nyt nauttimaan UK-tourin fiiliksistä, ku tuli tämä ikävä ja turha hässäkkä.

Ketju on lukittu.