Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Man ja girl crushit nimenomaan on heteroiden ihastusta samaan sukupuoleen ilman mitään seksuaalista. Itelläki ollu muutama girl crush, mutten ikinä vois kuvitella seksiä naisen kans. Ei vaan tippaakaan sytytä.
Joo sama. Voin viehättyä muista naisista heteronaisena, koska ovat hyvännäköisiä tai jotenkin muuten herättävät mielenkiintoni (tyyli, asenne, puheet, hymy, nauru, huomion saaminen heiltä), ja pussata voisin, mut ei muuta. Rinnat ok vielä, mut suoraan sanottuna naisen värkki siinä mielessä ällöttää hieman.
TV1:ltä tulee myöhään tänään Olavin keikka taltiointi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kesällä mietittiin voiko keski-ikää lähestyvä mennä Joker Outin keikalle, mutta nyt alkaa mietityttää että HALUAAKO keski-ikäistyvä mennä sinne. Tuoreiden keikkavideoiden perusteella bändi on ihan mahtava, mutta en ole varma kestänkö sitä fanikuntaa. Totta kai keikoilla pidetään ääntä ja lauletaan mukana mutta jotain tässä on liikaa. Haluaisin siis nähdä ja kuulla sitä bändiä ilman että joka biisi pitää alusta loppuun kuulla myös yleisön huutamana.
Kyllä sen livenä kuulee, jos et jää aivan taakse. Jokerit varmaan haluaa kuulla ja nähdä, että yleisö on messissä.
Ainahan bändit sitä haluaa ja ehdottomasti haluan itsekin olla mukana, mutta selvästi tässä on vähän erilaista fani- ja keikkakulttuuria kuin mihin itse olen tottunut. En tiedä kuuluuko tällainen enemmän sellaiseen poikabändien fanittamiseen, vai onko tosiaan sukupolvien välinen kuilu osunut just tähän, mutta tuollainen ihan jatkuva huutokuoro ja kaiken kuvaaminen videolle ei ole siis itselleni tuttua. Tykkään kuitenkin yleisesti ottaen olla keikoilla siellä edessä tai en ainakaan missään reunassa, mutta tuohon porukkaan en ehkä haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kesällä mietittiin voiko keski-ikää lähestyvä mennä Joker Outin keikalle, mutta nyt alkaa mietityttää että HALUAAKO keski-ikäistyvä mennä sinne. Tuoreiden keikkavideoiden perusteella bändi on ihan mahtava, mutta en ole varma kestänkö sitä fanikuntaa. Totta kai keikoilla pidetään ääntä ja lauletaan mukana mutta jotain tässä on liikaa. Haluaisin siis nähdä ja kuulla sitä bändiä ilman että joka biisi pitää alusta loppuun kuulla myös yleisön huutamana.
Kyllä sen livenä kuulee, jos et jää aivan taakse. Jokerit varmaan haluaa kuulla ja nähdä, että yleisö on messissä.
Ja en usko, että suomalaiset osaisivat heidän kaikki kappaleet ulkoa, tuskin.Itse en ajatellut mennä eturiviin, mutta sinne etualalle kuitenkin, että näen kaikki kundit.Haluan vain kokea sen tunnelman, mikä keikoilta on välittynyt.
Enkä todellakaan "ripustaudu"minkään teinin viereen, vaan olen siellä ihan omana itsenäni.Eikä varmasti ketään loppujen lopuksi edes kiinnosta, kenen kanssa keikalle tulet, vai oletko matkassa ihan yksin.Haluan ainakin kokea jotain sellaista, mitä en aivan heti unohda ja Carpe Diem.
Vierailija kirjoitti:
Ollappa NUORI.
Joo. Ensinnäkin se ettei nuorena olisi ikinä kiinnostanut tällainen shippaaminen, oli niin kiire elää omaa elämää. Nyt tällä pakenee täällä vaan velvollisuuksian. 🤣
Vierailija kirjoitti:
TV1:ltä tulee myöhään tänään Olavin keikka taltiointi!
Ääh vuodelta 2018.
Vierailija kirjoitti:
Miks Bojan käyttää tuota Katri Helenatyylistä iskelmävibraatiota äänessä tehokeinona.
Ei oo kyllä rockia
Vetäähän Käärijäkin humpaten. Ihan samanlainen komppi.
Onhan toi JO tosi teinibändi muutenkin. Esim ne sydämenteot käsillä 😂 eikä siinä siis mitään vikaa
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi JO tosi teinibändi muutenkin. Esim ne sydämenteot käsillä 😂 eikä siinä siis mitään vikaa
Paitsi juurihan täällä todettiin et ne tekee ne sydämet mummotyyliin rikä niinkun nuorisolaiset etu- ja keskisormilla. 😄
Olen 39, tykkään olla keikoilla edessä, hyppiä ja laulaa mukana, en tosin kirkua tai kirjoitella mitään "screaming, crying, throwing up" tai "this picture ENDED me" faniyhteisöissä saati heitellä alusvaatteita lavalle. Voisin jonottaa yhteiskuvia kyllä ja jos tekisin muutenkin koruja niin hyvin voisin väsätä Bojanille rannekorun, anteeksi teinix-geenini, mutta sorry not sorry. :D
Neulotaas niille jussipaidat taikka villasukat, niinkuin ikäistemme muumioiden kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en usko, että suomalaiset osaisivat heidän kaikki kappaleet ulkoa, tuskin.Itse en ajatellut mennä eturiviin, mutta sinne etualalle kuitenkin, että näen kaikki kundit.Haluan vain kokea sen tunnelman, mikä keikoilta on välittynyt.
Enkä todellakaan "ripustaudu"minkään teinin viereen, vaan olen siellä ihan omana itsenäni.Eikä varmasti ketään loppujen lopuksi edes kiinnosta, kenen kanssa keikalle tulet, vai oletko matkassa ihan yksin.Haluan ainakin kokea jotain sellaista, mitä en aivan heti unohda ja Carpe Diem.
Suomalaiset teinit osaa ne sanat ihan yhtä hyvin kuin britit tai missä tahansa muuallakin. Twitterin fanikunnassa on paljon suomalaisia nuoria ja vaikuttavat hyvin aktiivisilta. Eiköhän suomen keikoilla ole ihan samanlaista kuin muissakin maissa. En tosin usko että se ikäraja paljoakaan muuttaa, koska loppujen lopuksi 17- tai 19-vuotias on fanina aika samanlainen.
Kukaan tuskin on ajatellutkaan ripustautuvansa minkään teinin viereen. En ihan ehkä ymmärrä mitä tällä edes tarkoitetaan, kun väkisin siellä aika kiinni kuitenkin muun yleisön kanssa on. Jos siis keikoilla on lähinnä livelähetykset käynnissä olevia huutajia, on se väistämättä osa sitä keikkaelämystä, halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen 39, tykkään olla keikoilla edessä, hyppiä ja laulaa mukana, en tosin kirkua tai kirjoitella mitään "screaming, crying, throwing up" tai "this picture ENDED me" faniyhteisöissä saati heitellä alusvaatteita lavalle. Voisin jonottaa yhteiskuvia kyllä ja jos tekisin muutenkin koruja niin hyvin voisin väsätä Bojanille rannekorun, anteeksi teinix-geenini, mutta sorry not sorry. :D
Mä tykkään tehdä samoin ja teenkin, vaikka olen 20 vuotta sinua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Neulotaas niille jussipaidat taikka villasukat, niinkuin ikäistemme muumioiden kuuluu.
Hahahahh, totaalinen repeeminen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tehdä samoin ja teenkin, vaikka olen 20 vuotta sinua vanhempi.
Ihana kuulla ikätoveri. Mulla on lippu Tampereelle ja todellakin aion sen käyttää. En kyllä eturivissä...
Ei kai sitä homoksi ole luultu? Openminded maybe
Vierailija kirjoitti:
Just näin jonkun vanhan rokkipatun tekevän saman sydämen lavalla mutta en millään saa mieleen mikä bändi se oli. Siis kuva tuli instassa tai twitterissä vastaan.
Mutta pelkäksi teinibändiksi en näitä itse asemoisi. Tuolta jostain parin tuhannen sivun takaa löytyy meitä vanhoja Kent-faneja ja siellä tehtiin myös hyvää analyysia bändien musiikin yhtäläisyyksistä. Edelleenkin ajattelen tätä brittipopvaikutteiseksi indiebändiksi. Teinibändi tai poikabändi on mielestäni enemmänkin sellainen, jonka jäsenet eivät välttämättä tee biisejä itse, eivät ehkä edes soita niitä vaan ainoastaan laulavat (ja tanssivat).
Uskaltaakohan Turussa yöpyä autossa? Lippu ikävä kyllä sinne
Mä luotan siihen, ettei suomiteinit osais tarpeeksi sloveenia huutaakseen.