Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Miks nää kaikki julkkikset nyt oikein kilpaa postaa kuvia Käärijän kanssa.
Huvittaa kun ei yleensä festareilta mitään julkkisten yhteiskuvia tule, mutta nyt kun K ekaa kesää kiertää, kaikki julkkiksetkin haluaa kuvan vaikkeivat viime kesänä edes tienneet kuka Käärijä on
Haluavat osansa tähtipölystä..
Kuka panttaa Jere&Jesse suhmurointivideoita???
K pitäisi opetta Maelle vähän lavaesiintymistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin kuvissa K:n rannekoru näkyy ja viimeinen kirjain on I, joten tän rakas-korun spekulaation voi lopettaa.
Missä se lista on? Voisi tarkistaa siitä, että kenen miehen nimi päättyy tuohon kirjaimeen.
Mikäs se B:n lempinimi on?
Bojzi, bojani?😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Kumma on ollut Tikkurilan CCC! 🔥🔥🔥
Taas siellä Etel ja Katri on keränny kielellään Käärijästä dna-näytettä !
Kärtättekö te näitä ja sitten tänne heti kertomaan? Voitte pitää omana tietonanne.
Minä ainakin haluan tietää! Kaiken!
Jokainen voi katsella kuvia ja videoita, mutta tuo kommentointi ja vihjailu ei ole välttämätöntä. Vai pitäsikö joka ikisen käydä kertomassa täällä omat ajatuksensa ja fantasiansa?
No eikö tää helvetti ole keskustelupalsta? Mitä täällä sitten pitäis tehdä?
Keskustella, ei jakaa seksifantasioita, koska ei ne oikeasti kiinnostaa ketään.
S.fantsut kuuluu samaan kastiin kuin jos keskusteltais valkovuoden määrästä ja hajusta. Ei kiinnosta.
Jep ja älkää lehmät nyt tänä lauantaina juoko itseänne känniin (tai tänään), oli niin noloa menoa palstalla viime la-iltana, ettei tosikaan. Sai poistattaa melkein jokaisen viestin. Pelkkää seksifantasiaa klo 21.30 jälkeen ja täysin munattomista miehistä vain.
Sulla on vielä vähemmän elämää kun tän palstan mammoilla.
Vierailija kirjoitti:
Bojci
Bojci 💙 Kärtsä
Kärtsä 💚 Bojci
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtättekö te näitä ja sitten tänne heti kertomaan? Voitte pitää omana tietonanne.
Jokainen voi katsella kuvia ja videoita, mutta tuo kommentointi ja vihjailu ei ole välttämätöntä. Vai pitäsikö joka ikisen käydä kertomassa täällä omat ajatuksensa ja fantasiansa?
S.fantsut kuuluu samaan kastiin kuin jos keskusteltais valkovuoden määrästä ja hajusta. Ei kiinnosta.
Jep ja älkää lehmät nyt tänä lauantaina juoko itseänne känniin (tai tänään), oli niin noloa menoa palstalla viime la-iltana, ettei tosikaan. Sai poistattaa melkein jokaisen viestin. Pelkkää seksifantasiaa klo 21.30 jälkeen ja täysin munattomista miehistä vain.
On sandelsit jo jäähtymässä ja kiimat tulilla. 💚💚💚💚💚
Jos siinä oli tarkoitus lukea Kukkapaita, mutta kirjaimet loppuivat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sandelsit jo jäähtymässä ja kiimat tulilla. 💚💚💚💚💚
Juoppo.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/yan62846516/status/1681793569667833856
Kosteahko B. Joku puutarhuri Suomessa tähän kuvakulmaan kiitos. :D
Okei. Okei. Mulla meni aivot nyt tilttiin ja yhdistyi johonkin mitä olen aika paljon kuvitellut mut täällä ei saanut puhua s. asioista niin eipä mulla sitten muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vielä vähemmän elämää kun tän palstan mammoilla.
Ai kun en kännää palstaillessani?
Ryyppäämisestä tulikin mieleeni....😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen kommentoija kirjoitti DNA-näytteen ottamisesta, hän ei maininnut mitään seksiin liittyvää siinä. Jos sinä fantasioit öisin DNA-näytteen ottamisesta, niin älä laita sitä kuitenkaan kenenkään toisen kommentoijan fantasiaksi.
Olen samaa mieltä. Joku ankeuttaja näkee seksiä joka paikassa ja sitten syyttää muita siitä. Hän on kuin pieni lapsi joka kaatoi maidon ja syyttää siitä viereisessä pöydässä istuvaa lasta.
Älä nyt esitä tyhmempää kuin olet. Tännehän linkitetään jatkuvasti "kuumia" kuvia ja sitten odotellaan kieli pitkänä reaktioita. Muutenhan nuo kuvat voisi jättää linkittämättä.
Taas ankeuttaja näkee seksiä joka paikassa. Yleensä kun on kuuma, niin ihmiset ovat usein kieli pitkänä. Sillä tavoin kieltä jäähdytetään. Se on ihan normaalia, älä seksualisoi kaikkea.
Sori vaan, mutta ei ihmiset hikoile kielellään, eli läähätä kieli ulkona, jos on kuuma, se oli koirat, jotka tekee niin.
Naurettavan lapsellista väittää, että kritisoijat tässä seksualisoivat sen, mitä linkeissä on, kyllä se tapahtuu ihan siellä linkin avaajien ja laittajien päässä.
No miksi sitten avaat niitä? Se seksualisointi tapahtuu juuri silloin sun omassa päässä. Mä en useinkaan näe mitään seksiin viittavaa niissä kuvissa, joissa sä näet. Eli kyse on vain sun omasta mielikuvituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka panttaa Jere&Jesse suhmurointivideoita???
Varmaan se, jonka nimi on Käärijän korussa. Loppuu i kirjaimeen.
Tai sitten Kärtsä vanhingossa kirjoitti mun nimen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Mä kävin ostamassa lisää xxxl-kokoisia inkontinenssivaippoja. Heitän syyskuussa niitä lavalle Jokereiden keikalla. Toivottavasti Jan ripustaa yhdet kitaraansa roikkumaan.
Hyvä idea jota käytin jo Jätkänsaaren Madonnan keikalla. Voi kaikessa rauhassa säilyttää paikkansa eturivissä, kun ei tarvitse lähteä vessaan. En kyllä ajatellut heittää käytettyä mihinkään.
Ootko nähnyt Coldplayn?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä korussa on mun mielestä edelleen viimeinen kirjain S, kun tarpeeksi suurentaa. eli on r a ka s.
Katso uudelleen. Tämän päivän kuvassa ei tarvitse edes zoomata (kyllä, se on sama koru samoine helmineen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen kommentoija kirjoitti DNA-näytteen ottamisesta, hän ei maininnut mitään seksiin liittyvää siinä. Jos sinä fantasioit öisin DNA-näytteen ottamisesta, niin älä laita sitä kuitenkaan kenenkään toisen kommentoijan fantasiaksi.
Olen samaa mieltä. Joku ankeuttaja näkee seksiä joka paikassa ja sitten syyttää muita siitä. Hän on kuin pieni lapsi joka kaatoi maidon ja syyttää siitä viereisessä pöydässä istuvaa lasta.
Älä nyt esitä tyhmempää kuin olet. Tännehän linkitetään jatkuvasti "kuumia" kuvia ja sitten odotellaan kieli pitkänä reaktioita. Muutenhan nuo kuvat voisi jättää linkittämättä.
Taas ankeuttaja näkee seksiä joka paikassa. Yleensä kun on kuuma, niin ihmiset ovat usein kieli pitkänä. Sillä tavoin kieltä jäähdytetään. Se on ihan normaalia, älä seksualisoi kaikkea.
Sori vaan, mutta ei ihmiset hikoile kielellään, eli läähätä kieli ulkona, jos on kuuma, se oli koirat, jotka tekee niin.
Naurettavan lapsellista väittää, että kritisoijat tässä seksualisoivat sen, mitä linkeissä on, kyllä se tapahtuu ihan siellä linkin avaajien ja laittajien päässä.
No miksi sitten avaat niitä? Se seksualisointi tapahtuu juuri silloin sun omassa päässä. Mä en useinkaan näe mitään seksiin viittavaa niissä kuvissa, joissa sä näet. Eli kyse on vain sun omasta mielikuvituksesta.
Tiedän, että sun kommentti on vitsillä kirjoitettu, mutta siinä on silti totuuden siemen. Nämä kuvat ja videot, joita tänne laitetaan, niin katsomme niitä subjektiivisesti. Sama kuin B&K tapaus, toiset on näkevinään heidän välissään kemiaa ja toiset eivät. Mitä tulee noihin täällä jaettuihin linkkeihin, niin mua usein lähinnä naurattaa ne. Seksiä näen niissä harvoin.
Jokohan K uskaltaa tykätä B:n ig-kuvia?
Ei ole. Nyt kun katsoo noita Porvoo kuviakin, näkee selkeästi, että viimeinen kirjain on se i.