Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
47241/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä korussa on mun mielestä edelleen viimeinen kirjain S, kun tarpeeksi suurentaa. eli on r a ka s.

Katso uudelleen. Tämän päivän kuvassa ei tarvitse edes zoomata (kyllä, se on sama koru samoine helmineen).

Siis tuo missä on Sannin kanssa radalla? Hain lukulasit ja suurennuslasin ja silti pelkkää pikselimössöä näkyy pöytäkoneella.

t. eri

Vierailija
47242/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö jollakin koru väärään kurkkuun? Se on koru pitkästä ilosta. Ota jo se koru pois nenästä.

No ei mennyt, vaan viini. Täällä lukiessa ei kannata viiniä jäädä maistelemaan, vaan nielaista heti, ennenkö on väärässä kurkussa pahan kerran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47243/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jokeripokerit jo hieronnassa? Sellaiseen kylpyläkylään taas menossa, että 🍯 purkit käyttöön. Sarjassani "Tutustun Sloveniaan-en ymmärrä miksi" 🙉 huomasin, että rivi hierojahenkilöitä kuvissa jo odotteli😅. Katsoin mustasukkaisena.

Vierailija
47244/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä korussa on mun mielestä edelleen viimeinen kirjain S, kun tarpeeksi suurentaa. eli on r a ka s.

Katso uudelleen. Tämän päivän kuvassa ei tarvitse edes zoomata (kyllä, se on sama koru samoine helmineen).

Siis tuo missä on Sannin kanssa radalla? Hain lukulasit ja suurennuslasin ja silti pelkkää pikselimössöä näkyy pöytäkoneella.

t. eri

Täällä ainakin näkyy hyvin (vähän joutui suurentamaan tosin), mutta ihan tarkka on. Toka niistä kuvista.

Vierailija
47245/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh! Kumma on ollut Tikkurilan CCC! 🔥🔥🔥

https://twitter.com/koppitules/status/1682396017889607686

Taas siellä Etel ja Katri on keränny kielellään Käärijästä dna-näytettä !

Kärtättekö te näitä ja sitten tänne heti kertomaan? Voitte pitää omana tietonanne.

Minä ainakin haluan tietää! Kaiken!

Jokainen voi katsella kuvia ja videoita, mutta tuo kommentointi ja vihjailu ei ole välttämätöntä. Vai pitäsikö joka ikisen käydä kertomassa täällä omat ajatuksensa ja fantasiansa?

No eikö tää helvetti ole keskustelupalsta? Mitä täällä sitten pitäis tehdä?

Keskustella, ei jakaa seksifantasioita, koska ei ne oikeasti kiinnostaa ketään.

S.fantsut kuuluu samaan kastiin kuin jos keskusteltais valkovuoden määrästä ja hajusta. Ei kiinnosta.

Jep ja älkää lehmät nyt tänä lauantaina juoko itseänne känniin (tai tänään), oli niin noloa menoa palstalla viime la-iltana, ettei tosikaan. Sai poistattaa melkein jokaisen viestin. Pelkkää seksifantasiaa klo 21.30 jälkeen ja täysin munattomista miehistä vain. 

Pitääkin olla kärppänä paikalla jos poistomayhem taas alkaa. Ja illan lopuksi taas joku ficci. Sitähän et voinut poistaa.

Vierailija
47246/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Sinä tarvitset lasit, jotka on tarkoitettu shippausta varten.

Vierailija
47247/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Katoin kanssa Sanni kuvasta. Onko nyt siis joku muu kuva mistä pitäisi katsoa? On nimittäin tosi paljon suurennettuna ihan selvästi kuitenkin s -mutka.

Vierailija
47248/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Katoin kanssa Sanni kuvasta. Onko nyt siis joku muu kuva mistä pitäisi katsoa? On nimittäin tosi paljon suurennettuna ihan selvästi kuitenkin s -mutka.

Mene optikolle, jos et tunnista suoraa viivaa.

Vierailija
47249/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun jokerit näyttää käsillään sydänmerkin kuten me x-generation ihmisetkin, eikä silleen vammaisella tavalla kuten zetat (parikybäset).

Vierailija
47250/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jokeripokerit jo hieronnassa? Sellaiseen kylpyläkylään taas menossa, että 🍯 purkit käyttöön. Sarjassani "Tutustun Sloveniaan-en ymmärrä miksi" 🙉 huomasin, että rivi hierojahenkilöitä kuvissa jo odotteli😅. Katsoin mustasukkaisena.

Mä muuten silloin viimeksi Bojanin innoittamana varasin huoneen kylpylästä. Tulipahan tuettua kotimaan matkailua, jos ei muuta.😉 Kyllä mä porealtaassa miettisin, että hitsi, jos Jokerit istuisivat tuossa vastapäätä.

Vierailija
47251/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

S on toiseksi viimeinen kirjain.

Vierailija
47252/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Täällä ainakin näkyy hyvin (vähän joutui suurentamaan tosin), mutta ihan tarkka on. Toka niistä kuvista.

No nyt onnistui kun avasin sen uuteen välilehteen. Ensin se näyttää iiltä mutta mitä enemmän suurennan niin ässältä. Ehkä vaihdan vielä niihin shippilaseihin niin sitten tämäkin mysteeri ratkeaa ainakin omalta osaltani. Kaikkea sitä pitääkin tutkia.

Vierailija
47253/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä oli tarkoitus lukea Kukkapaita, mutta kirjaimet loppuivat kesken.

Joo, näin se on varmaan oltava.

P.S. Kyllä tuo munkin silmiin selkeä i kirjain on, eihän siitä nyt mihinkään pääse.

- Kukkapaita

Vierailija
47254/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee jo Onnenpyöräksi. Mikä sana loppuu ---SI? :P

Vierailija
47255/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

S on toiseksi viimeinen kirjain.

Sen näin minäkin että ainakaan a se ei ole jos siinä rakas lukisi.

Vierailija
47256/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannikin laittanut yhteiskuvia radalta Dixissä 💚

Aa Sanni on ihana 💕

Junttien fanittama

Vierailija
47257/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee jo Onnenpyöräksi. Mikä sana loppuu ---SI? :P

Boisi?

Vierailija
47258/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm, honey buns.. 🍯🍑🤤

Vierailija
47259/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti luulen että vaikka K on tietty iloinen B puolesta, niin tuntee varmaan haikeutta tai jonkinlaisen mustasukkaisuuden piston tuosta uusimmasta päivityksestä. Varmasti haluaisi olla osa tuota kaikkea ja jumittaa Someron silakkapäivillä niin kaukana viisukaverihumusta kuin olla voi. Ihana hurmos päällä B:llä tuosta UK tourista. Olen tosi onnellinen hänen puolestaan mutta tuntuu myös haikeutta. Elämä menee eteenpäin. Ja sitten vielä nämä oudot somesäännöt että tykätä vai eikö tykätä. Surkeus sentään.

Vierailija
47260/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijä on Kyproksella? Ei sit ollu vissiin tän päivän keikalla. Hyvinhän se Jerekin ehtisi pikku reissum tehdä..

Ketju on lukittu.