Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Ihana toi "aha" B ccc opettelussa 💜. Vielä on viileä alkukevät tuossa.
Tää ihan kauheeta 😅,kun katsoo noita klippejä ...menin ja ostin lipun kotkan meripäiville...kahdella keikalla oon ollut ,ja stadikalle on myös lippu...ja näköjään nyt menen Kotkaankin... 😅,ilman tietoa yöpymispaikasta...autossa kait nukun sitten 😂
Miks nää kaikki julkkikset nyt oikein kilpaa postaa kuvia Käärijän kanssa.
Huvittaa kun ei yleensä festareilta mitään julkkisten yhteiskuvia tule, mutta nyt kun K ekaa kesää kiertää, kaikki julkkiksetkin haluaa kuvan vaikkeivat viime kesänä edes tienneet kuka Käärijä on
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun ei yleensä festareilta mitään julkkisten yhteiskuvia tule, mutta nyt kun K ekaa kesää kiertää, kaikki julkkiksetkin haluaa kuvan vaikkeivat viime kesänä edes tienneet kuka Käärijä on
Mun mielestä hieman väkinäiset noi Sannin postaukset
Vierailija kirjoitti:
Olette mielenterveysongelmaisia.
Siitä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Mä kävin ostamassa lisää xxxl-kokoisia inkontinenssivaippoja. Heitän syyskuussa niitä lavalle Jokereiden keikalla. Toivottavasti Jan ripustaa yhdet kitaraansa roikkumaan.
Hyvä idea jota käytin jo Jätkänsaaren Madonnan keikalla. Voi kaikessa rauhassa säilyttää paikkansa eturivissä, kun ei tarvitse lähteä vessaan. En kyllä ajatellut heittää käytettyä mihinkään.
No siinä olisikin, kun täysinäinen inkontinenssivaippa lentää päin Janin näköä.🤣 Putka odottaisi.
Hyvä luoja. 🤭
Vierailija kirjoitti:
No nyt on huippu piirtäjä kyllä
Jos tarkoitat SITÄ piirtäjää, niin KYLLÄ
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Ihana toi "aha" B ccc opettelussa 💜. Vielä on viileä alkukevät tuossa.
Voi ihana Bojan 🥰 En tota "aha" oo aiemmin ees kuullut, kuulostaa kyllä mainiolta.
Vierailija kirjoitti:
Jep, en ihmettele miksi K haluaa olla kaveriporukkansa kesken jotka aidosti on olleet sen mukana ns alusta asti
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mun insta on aina täynnä seuraamieni artistien ja muiden yhteiskuvia! Harvassa ne, joissa on käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mun insta on aina täynnä seuraamieni artistien ja muiden yhteiskuvia! Harvassa ne, joissa on käärijä.
Oon iteki ihmetelly miksei omassa instassa näy ketään käärijän kanssa yhteiskuvassa. Muista kyllä on.
Kyllähän sieltä on Kääryle karmit kaulassa tulossa kaapista ulos.Sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin kuvissa K:n rannekoru näkyy ja viimeinen kirjain on I, joten tän rakas-korun spekulaation voi lopettaa.
Missä se lista on? Voisi tarkistaa siitä, että kenen miehen nimi päättyy tuohon kirjaimeen.
Mikäs se B:n lempinimi on?
Oliko se openminded jo joku ulostulo? Bi?
Toihan on ihan peruskauraa että halutaan ottaa kuvia suosiossa olevien kanssa. Vain elämään jälkeen se oli Cheek ja myöhemmin Antti Tuisku. Sittemmin Käärijä. Muitakin ollut välissä, mutta näin aina käy. Antti Tuisku hyvä esimerkki kuinka oli monesta niin noloa kuunnella. Mut supersuosion jälkeen kaikki haippais. Tavastiankin ovi avautui kun Merimaa kuulemma sanonut ettei Antilla ole mitään asiaa silloin vanhojen levyn aikana.
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse Matti ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍
Voisko korussa lukea Pasi eli Jeren oma lempinimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin kuvissa K:n rannekoru näkyy ja viimeinen kirjain on I, joten tän rakas-korun spekulaation voi lopettaa.
Missä se lista on? Voisi tarkistaa siitä, että kenen miehen nimi päättyy tuohon kirjaimeen.
Olavi.
😱
Tai Matti!
Missä tätä sorminäppäryyttä voi ihastella? En muuten usko.😏