Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕
Just olin kirjoittamassa että sirkusapinameinigiltä vaikuttaa homma fanien kanssa ja tämä on yksi niistä keskeisimmistä jutuista mikä poikia yhdistää (siis K&B) Muut jokerit ovat kertoneet miten vaikeaa bojanille on tuo keikkojen jälkeinen fanitouhu yms
Sitä suuremmalla syyllä olisi hyvä palkata joku ammattilainen. Uskotteko, että Gregor vahtii heitä?
Niin Gregor voi kyllä olla enemmänkin kuin pukki kaalimaan vartijana
Kirjoitin tuollaisen viestin mutta se lähti.😂
Oli se tuossa pari viestiä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet asiallisia JO viestejä
Kyllä lähti täysin asiallisiakin viestejä. Ei se voi mennä niin, että jos et ole jonkun toisen kanssa samaa mieltä asiasta, niin poistat viestit. Täältä saa liian helposti poistettua viestejä. Testasin yhteen ketjun alkupäässä olevaan viestiin ja naps se lähti. Joku roti pitäisi saada tuohonkin hommaan.
Saman huomaa näiden linkkien ja huumori viestien suhteen. Kaikkia ei voi miellyttää mutta ei siihen ole tarvettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikakyssäri. Jäätkö tai ainakin haluaisitko jäädä keikan jälkeen Suomessa odottamaan Jokereita juttusille ( ilman mitään ahdisteluja). Fanikuvaan, joku lahja, muuten vaan fiilistely) Kyllä ylös, en tod alas.
Mä haluaisin mutta eihän sitä herrajjestas kehtaa kun näitä klippejä katsoo ja on aivan yli-ikäinen kaikkeen 😓
Ei ole kiire mihinkään joten mahdollisesti jään odottelemaan. Jos paikalle jää muitakin. Yksinään en viitsi jäädä päivystämään. Mielestäni tuo on perus juttu ja sitä nuorempana tehnyt enemmänkin. Tekisin varmasti vieläkin mutta en juurikaan enää käy keikoilla. Paitsi nyt JO:n keikalle menossa sitten syyskuussa.
Mille keikalle olet menossa? Mä tuun sun kanssa päivystämään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕
Just olin kirjoittamassa että sirkusapinameinigiltä vaikuttaa homma fanien kanssa ja tämä on yksi niistä keskeisimmistä jutuista mikä poikia yhdistää (siis K&B) Muut jokerit ovat kertoneet miten vaikeaa bojanille on tuo keikkojen jälkeinen fanitouhu yms
Sitä suuremmalla syyllä olisi hyvä palkata joku ammattilainen. Uskotteko, että Gregor vahtii heitä?
Ei vaan poistui.
Ja nyt on siirrytty Gregorin nimittelyyn?
Mä aion jankata taas tuosta poistelusta nyt. Lopettakaa se!!! Jos joku juttu ei ole omaan mieleen niin unohda ja anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan poistui.
Kyllä mä sen vieläkin näen, kävin tuon viestin kirjoitettuani vielä antamassa sille yläpeukunkin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähti täysin asiallisiakin viestejä. Ei se voi mennä niin, että jos et ole jonkun toisen kanssa samaa mieltä asiasta, niin poistat viestit. Täältä saa liian helposti poistettua viestejä. Testasin yhteen ketjun alkupäässä olevaan viestiin ja naps se lähti. Joku roti pitäisi saada tuohonkin hommaan.
Yksi ilta täältä poistui sellainen viesti kuin, että Kris on ihana.💕 Silloin oli paikalla joku, joka ei tykännyt Krissistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan poistui.
Kyllä mä sen vieläkin näen, kävin tuon viestin kirjoitettuani vielä antamassa sille yläpeukunkin. 😅
No kopsaa se, niin kerron, onko se viesti jota tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt on siirrytty Gregorin nimittelyyn?
Jumalautsi ne viestit on huumoria
Menkää nyt ihmeessä tapaamaan jos siihen on mahdollisuus (ja käyttäydytte asiallisesti :D). En tietenkään poikien pään sisään nää mutta luulisin että välillä olisi mukava tavata muitakin kun niitä hysteerisiä saanko koskee ootko oikee IIIIH MÄ KUOLEN -faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän K tee uutta musiikkia
Totta! Eikö Täällä ollut puhetta Jukan siitä haastattelusta, jossa oli sanonut uudesta biisistä, joka tulee myöhemmin kesällä (ja haastattelu annettu aiemmin?).. Ja on spekulaatioita, että olisi yhteisbiisi Bessin tai Erika Vikmanin kanssa tulossa... We'll see...
Haluan kyllä uutta musaa ASAP K:lta!
Bess!
Veikkaan Erika Vikmania kun sen kanssa K:ta tuli UMK:n jälkeen ig stooreja jostain studiolta.
Totta, Erika mikin edessä ja K sivummalta leikillään komentelee...mut K sanoi yhes haastikses, et "on tulos biisi yhdes naisen kanssa, jolla todella kokemus euroviisuista "(?)...no, molemmat yrittäneet UMKssa, Bess kertonut viisuissa Suomen antamat pisteet...
Veikkaan, et jos on yhteisbiisi, se on Erika Vikmanin kanssa. Ihan vaan sillä perusteella, että ne esiintyy elokuun Tapiola festivalilla peräkkäin samalla lavalla. Siinä ois hyvä tilaisuus esittää se biisi livenä.
Totta! Ja pikkujouluissa ovat kumpikin esiintymässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ilta täältä poistui sellainen viesti kuin, että Kris on ihana.💕 Silloin oli paikalla joku, joka ei tykännyt Krissistä.
Huomasin saman ja ihmettelin asiaa. Ne yrmy viestit sai kyllä jäädä.😂
Gregoria ei nimitelty, vaan kannustettu pitään laumansa kurissa. Bussin ovet säppiin keikan jälkeen, ettei pojat joudu hunningolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan poistui.
No kopsaa se, niin kerron, onko se viesti jota tarkoitan.
No ei sitä nyt enää ollut. 😳 Päivittyykö nää jotenkin viiveellä taaksepäin? Mutta ihan varmasti oli vielä kun tuon edellisen viestin kirjoitin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cu4O1hagZC6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kyllä siellä fanityttöjen kanssa kiherretään menemään ... Varmaan on jatkot bussissa ...
Kieltämättä kivempaa kun ei tiedä tätä puolta B:stä... Tuntuu että meno ihan villiä tuolla UK:ssa. LadySLO, oletko linjoilla? Onko aina tällaista menoa tyttöjen kanssa keikkojen jälkeen kännissä?
Minusta taas on hyvä tietää, jos tällaista tapahtuu. Käsitys Bojanista onkin ollut niin puhtoinen.
Siis mitä tapahtuu? Fani kysyy et voiko B tehä takaperin voltin ja B vastaa kyllä :D
Mitä eikö kukaan paheksuja huomannut, mistä puhuivat? Miksi tuon kysymyksen takia Bojan olisi keskeyttänyt kuvaamisen.
Tekiköhän B sitten sen voltin. Oliskohan kuitenkin ollut liian kännissä siihen? Vai oliko kännissä vai vaan Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cu4O1hagZC6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kyllä siellä fanityttöjen kanssa kiherretään menemään ... Varmaan on jatkot bussissa ...
Kieltämättä kivempaa kun ei tiedä tätä puolta B:stä... Tuntuu että meno ihan villiä tuolla UK:ssa. LadySLO, oletko linjoilla? Onko aina tällaista menoa tyttöjen kanssa keikkojen jälkeen kännissä?
Minusta taas on hyvä tietää, jos tällaista tapahtuu. Käsitys Bojanista onkin ollut niin puhtoinen.
Siis mitä tapahtuu? Fani kysyy et voiko B tehä takaperin voltin ja B vastaa kyllä :D
Mitä eikö kukaan paheksuja huomannut, mistä puhuivat? Miksi tuon kysymyksen takia Bojan olisi keskeyttänyt kuvaamisen.
Minusta näytti, että pelleili sillä et mukamas teki voltin sillä aikaa, kun käsi kameran edessä. Äänihän oli päällä, mut en tiedä, mitä lopux sano.
Joo noinhan se menikin :) Ja fani pyys sanomaan moikat jollekin ja B sano ne moikat siihen loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Gregoria ei nimitelty, vaan kannustettu pitään laumansa kurissa. Bussin ovet säppiin keikan jälkeen, ettei pojat joudu hunningolle.
Luulen että siellä horny jailissa on lähinnä B. Äkkiä ovi säppiin, Reko! Ja varmaan tarvii siveysvyökin uuden lukon, alkaa jo kulua.
🤣 en ehtinyt nähdä sitä, lähteeköhän tuo munkin kirjoittama. Ärsyttää poistelut.