Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45161/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕

Just olin kirjoittamassa että sirkusapinameinigiltä vaikuttaa homma fanien kanssa ja tämä on yksi niistä keskeisimmistä jutuista mikä poikia yhdistää (siis K&B) Muut jokerit ovat kertoneet miten vaikeaa bojanille on tuo keikkojen jälkeinen fanitouhu yms

Missä tällaista on puhuttu. Kiinnostaa! Miksi se olisi hänelle vaikeaa? Ei kuulosta luonteenomaiselta. Olen bojanisti ja huolissani kukkahattuisasti klipeistä.

Vierailija
45162/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se duettobiisi ole käytännössä jo tehty (ei vielä julkaistu).Jotain muuta uutta saattaa olla tulilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45163/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän K tee uutta musiikkia

Totta! Eikö Täällä ollut puhetta Jukan siitä haastattelusta, jossa oli sanonut uudesta biisistä, joka tulee myöhemmin kesällä (ja haastattelu annettu aiemmin?).. Ja on spekulaatioita, että olisi yhteisbiisi Bessin tai Erika Vikmanin kanssa tulossa... We'll see... 

Haluan kyllä uutta musaa ASAP K:lta!

Bess!

Vierailija
45164/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiattomat JO viestit poistuvat toivottavasti nopeasti

Ja kukaan ei valita. Mutta kun asiattomat K viestit ja haukkumiset lähti, niin oli sananvapauden riistämistä, kun vaan vähän antoivat kritiikkiä K:ta

Ja modea jopa kiitellään.

Vierailija
45165/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää kuvata ig liveä keikoilta.... superfani näytti mallia niin muut perässä

Joo no mä oon kans vähän kielteisin mielin noista.. Mutta varmaan katon kuitenkin jos muistan. 😂

Vierailija
45166/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on parempi, jos K somejulkaisee hiukan harvemmin ja mietitymmin vs random häröilyt, jotka vaikuttaa väkisin väännetyiltä tai vaihtoehtoisesti siltä, että niitä ei ole mietitty lainkaan.

Mutta esim keikka aamuina tms joku nopea stoori missä tänään keikka on aika vaivaton ja nopee ja harmiton

Vierailija
45167/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕

Just olin kirjoittamassa että sirkusapinameinigiltä vaikuttaa homma fanien kanssa ja tämä on yksi niistä keskeisimmistä jutuista mikä poikia yhdistää (siis K&B) Muut jokerit ovat kertoneet miten vaikeaa bojanille on tuo keikkojen jälkeinen fanitouhu yms

Sitä suuremmalla syyllä olisi hyvä palkata joku ammattilainen. Uskotteko, että Gregor vahtii heitä?

Vierailija
45168/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se duettobiisi ole käytännössä jo tehty (ei vielä julkaistu).Jotain muuta uutta saattaa olla tulilla

Niin, some hiljaisuuden jälkeen iso juttu voisi olla uuden biisin julkaisu. Eihän fanit sitä vielä tiedä :D

Vierailija
45169/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat Jokerit olla ihmeissään, kun keikan jälkeen fanitapaamiseen tuleekin kihertävien ujojen teinityttöjen sijaan reteästi räkättävä nautalauma, joka luo himoavia katseita yksityishenkilöön, reisiin ja takapuoliin. Langan leoparditangagay on jo viety rauhoittumaan setä sinisten toimesta. Ehkä tämä on se ilta, joka aiheuttaa sen, että jatkossa fanitapaamiset hoidetaan vain kanaverkkoaidan läpi vartijoiden ympäröimänä! Itse ainakin aion keikalla napata korkeavyötäröiset maxialushousuni suoraan jalasta ja heittää lavalle. "Mikä päiväpeitto tänne lensi?", pojat ihmettelevät. Varaan tanssilattialta itselleni ainakin kahden neliömetrin tilan voimakkaasti moshaamalla: tukka vie yhden neliömetrin, ja villisti joka ilmansuuntaan pyörivät riipputissit toisen neliömetrin.

Vierailija
45170/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää kuvata ig liveä keikoilta.... superfani näytti mallia niin muut perässä

Sehän on just hyvä. Varsinkin festarikeikoilta K saa tietyn palkkion riippumatta lipunmyynnistä.

Vierailija
45171/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet asiallisia JO viestejä

Vierailija
45172/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haluisin uutta musiikkia ihan yksin K:lta, en mitään vikman-bess kytkyjä. Ei herätä mitään mielenkiintoa. Tuskin kiinnostelis kv-fanejakaan. Ja eikö näitä fiittejä nyt oo yhden kesän tarpeiksi jo muutenkin.

Vierailija
45173/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän K tee uutta musiikkia

Totta! Eikö Täällä ollut puhetta Jukan siitä haastattelusta, jossa oli sanonut uudesta biisistä, joka tulee myöhemmin kesällä (ja haastattelu annettu aiemmin?).. Ja on spekulaatioita, että olisi yhteisbiisi Bessin tai Erika Vikmanin kanssa tulossa... We'll see... 

Haluan kyllä uutta musaa ASAP K:lta!

Bess!

Veikkaan Erika Vikmania kun sen kanssa K:ta tuli UMK:n jälkeen ig stooreja jostain studiolta.

Vierailija
45174/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tällaista on puhuttu. Kiinnostaa! Miksi se olisi hänelle vaikeaa? Ei kuulosta luonteenomaiselta. Olen bojanisti ja huolissani kukkahattuisasti klipeistä.

Tai ei vaikeaa vaan raskasta. Täytyy etsiä se haastattelu. Oli viisujen ajalta.

Vierailija
45175/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on just hyvä. Varsinkin festarikeikoilta K saa tietyn palkkion riippumatta lipunmyynnistä.

No eikä saa

Vierailija
45176/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cu4O1hagZC6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kyllä siellä fanityttöjen kanssa kiherretään menemään ... Varmaan on jatkot bussissa ...

Kieltämättä kivempaa kun ei tiedä tätä puolta B:stä... Tuntuu että meno ihan villiä tuolla UK:ssa. LadySLO, oletko linjoilla? Onko aina tällaista menoa tyttöjen kanssa keikkojen jälkeen kännissä?

Minusta taas on hyvä tietää, jos tällaista tapahtuu. Käsitys Bojanista onkin ollut niin puhtoinen.

Siis mitä tapahtuu? Fani kysyy et voiko B tehä takaperin voltin ja B vastaa kyllä :D

Mitä eikö kukaan paheksuja huomannut, mistä puhuivat? Miksi tuon kysymyksen takia Bojan olisi keskeyttänyt kuvaamisen.

Vierailija
45177/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuohon linkkiä? Uskon sen kyllä näiden UK klippien perusteella, joissa B lähes aina näyttää siltä että olisi paljon mieluummin jossain muualla vaikka myötäilee fanien toiveita.

Vierailija
45178/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että mode on hereillä

Ei mode täällä mitään poista vaan lukijat.

eikä siinä ole edelleenkään mitään logiikkaa

Ei olekaan. Täältä on liian helppo poistaa viestejä. Kaikki mikä ei ole jonkun mieleen, niin pois vaan. Täältä on poistunut ihan asiallisia ketjua. Yhdessä keskusteltiin sellaisesta ehkäisystä, mikä sopii synnyttäneille ja se oli siis oikeasti täysin asiallinen ketju, silti se poistui.

Vierailija
45179/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat Jokerit olla ihmeissään, kun keikan jälkeen fanitapaamiseen tuleekin kihertävien ujojen teinityttöjen sijaan reteästi räkättävä nautalauma, joka luo himoavia katseita yksityishenkilöön, reisiin ja takapuoliin. Langan leoparditangagay on jo viety rauhoittumaan setä sinisten toimesta. Ehkä tämä on se ilta, joka aiheuttaa sen, että jatkossa fanitapaamiset hoidetaan vain kanaverkkoaidan läpi vartijoiden ympäröimänä! Itse ainakin aion keikalla napata korkeavyötäröiset maxialushousuni suoraan jalasta ja heittää lavalle. "Mikä päiväpeitto tänne lensi?", pojat ihmettelevät. Varaan tanssilattialta itselleni ainakin kahden neliömetrin tilan voimakkaasti moshaamalla: tukka vie yhden neliömetrin, ja villisti joka ilmansuuntaan pyörivät riipputissit toisen neliömetrin.

Aamen. Tehdään pojista miehiä.

Vierailija
45180/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas K:n keikalle ja toivotellaan agentti Kukkapaidalle sekä toiselle palstalaiselle huippu iltaa! 🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Ketju on lukittu.