Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niissä vihjattiin, että Gregor jotenkin limainen tai muuta?
Ole huoleti, Gregor on just sopiva meille Anna-Liisoille ja Leiloille.
Niin kai me muuten ollaan jo muistettu stressata että tuleehan se Gregor kans Suomeen? 😅
Kuka vahtii poikia, kun Anna-Liisat kaappaavat Gregorin?💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän K tee uutta musiikkia
Totta! Eikö Täällä ollut puhetta Jukan siitä haastattelusta, jossa oli sanonut uudesta biisistä, joka tulee myöhemmin kesällä (ja haastattelu annettu aiemmin?).. Ja on spekulaatioita, että olisi yhteisbiisi Bessin tai Erika Vikmanin kanssa tulossa... We'll see...
Haluan kyllä uutta musaa ASAP K:lta!
Bess!
Veikkaan Erika Vikmania kun sen kanssa K:ta tuli UMK:n jälkeen ig stooreja jostain studiolta.
Totta, Erika mikin edessä ja K sivummalta leikillään komentelee...mut K sanoi yhes haastikses, et "on tulos biisi yhdes naisen kanssa, jolla todella kokemus euroviisuista "(?)...no, molemmat yrittäneet UMKssa, Bess kertonut viisuissa Suomen antamat pisteet...
Toivottavasti ei tarkoita Saara Aaltoa. Jos taas halutaan yliannos duracel-meininkiä, niin Krista Siegfriedshän se olisi.
Jotenkin nään ettei Erikan ja Käärijän energiat sopisi kovin hyvin lavalle, Bessin ja Käärijän sen sijaan kyllä.
Ilmoitin Kris on ihana viestin loukkaavaksi, mutta tuolla se on edelleen. 🤧
Vierailija kirjoitti:
@jokerman_bojan tiktokissa on videoklippi keikkabussista keikan jälkeen (varmaan jonkun instastorysta otettu) ja siellä pojat mussuttaa sipsiä ja juo limpparia Bojan mukaan lukien eikä fanityttöjä näy.
Ja bussi oli liikkeessä. Taisivat ajaa jo yöllä glasgowhun. Tänäyönäkin varmaan lähtevät ajamaan kohti lontoota, taitaa olla noin 8 h matka.
https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-165509
Hui, Sloveniassa paha ukkosmyrsky, onneksi Jokeripojat muualla.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä on minusta kivasti rauhoiteltu Gregoriin kohdistunutta ajojahtia. Ei aloiteta enää täällä uudestaan.
Ei täällä ole kukaan haukkunut Gregoria, pääsääntöisesti tykätty.
Ketjusta on tullut tylsähkö, ilmeisesti viestien poistelun takia.
Ei näitä Bojanin reisi-ihmettelyjä ja muita tylsiä jaaritteluja jaksa samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä on minusta kivasti rauhoiteltu Gregoriin kohdistunutta ajojahtia. Ei aloiteta enää täällä uudestaan.
No tässä ketjussa (ja suomessa) lähinnä tykätään hänestä, toisin on monissa muissa maissa. Se, että joku näkee Gregoria syytettävän limaisuudesta huumori kommenteissa, on sen lukijan omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
😀 Et poista mun ihana Kris -viestiä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tukkeessa näin iltaisin ne poistettavien viestien boxit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@jokerman_bojan tiktokissa on videoklippi keikkabussista keikan jälkeen (varmaan jonkun instastorysta otettu) ja siellä pojat mussuttaa sipsiä ja juo limpparia Bojan mukaan lukien eikä fanityttöjä näy.
Ja bussi oli liikkeessä. Taisivat ajaa jo yöllä glasgowhun. Tänäyönäkin varmaan lähtevät ajamaan kohti lontoota, taitaa olla noin 8 h matka.
Toi tiktok oli 14h sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teitä kukaan artisti yrittäny iskettää?
On eräs suomalainen miesartisti silloin, kun olin 14-vuotias. 🤮 Ja pikemminkin babyface kuin varhain kehittynyt.
Viime yön unessa Axl Rose. Hän oli siinä vielä nuori ja minäkin teini.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa! Toivottavasti ei heidän tuttuja ole.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta on tullut tylsähkö, ilmeisesti viestien poistelun takia.
Ei näitä Bojanin reisi-ihmettelyjä ja muita tylsiä jaaritteluja jaksa samalla lailla.
Aika jolloin keskustelupalstat kuolivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt ihmeessä tapaamaan jos siihen on mahdollisuus (ja käyttäydytte asiallisesti :D). En tietenkään poikien pään sisään nää mutta luulisin että välillä olisi mukava tavata muitakin kun niitä hysteerisiä saanko koskee ootko oikee IIIIH MÄ KUOLEN -faneja.
Kiitos Miten naurettavaa että kaikista maailman asioista saan sitten TÄSTÄ ikäkriisin aikaiseksi. Nyyyh. Life's a b*tch. Itse en enää pitkään aikaan.
Mulla sellainen vihreeboleroinen pottatukka tältä keväältä aika hyvin opetti että mitä väliä mitä muut ajattelee, itselle tässä eletään eikä niille. Tätä yritän itse jatkossa noudattaa. Eikä kaiken tarvii aikuisenakaan olla niin vakavaa, sammaloitua kerkeää haudassakin. Go for it!
Vierailija kirjoitti:
No niin! Janilla myös varmaan matikan monisteet levällään. Siinäs näette, kunnon poikia ne on! :)
Sipsinsyönti-tiktokissa Bojan istutettu sen karpaasi-Nikon viereen. Varmaan tarkoituksella. Toki jos bussi liikkeessä, ei pääse edes Bojan (niin taitava yli-ihminen kuin onkin) bussista lumpusteleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa! Toivottavasti ei heidän tuttuja ole.
Olin viime syksynä Balkanilla ja siellä oli samassa suurkaupungissa raju ukkonen, joka tappoi useita ihmisiä. :/ Se tuntui tosi oudolta, että noin voi käydä.
Kyllä se viesti sieltä aikanaan poistuu, voi mennä 1/2h