Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45181/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos B oikeasti jotenkin angstaa pituudestaan. Ensinnäkin hän on ihan normaalin pituinen ja toisekseen kaikkihan kuitenkin näkevät että hän on lyhyempi kuin muut bändin pojat. Ja kolmanneksi hän on ollut nuoresta asti julkisuudessa ja luulisi osaavan suhtautua huumorilla vähän kaikkeen. Ja neljänneksi on kuitenkin upea ja saa huomiota minne meneekin.

Mutta jos pituus on oikeasti arka paikka, niin ehkä sekin selittää viehätystä K:hon. Sai olla se isompi kerrankin ja myöskin katsoa vierestä kun itseä lyhyempää miestä ei haittaa tippaakaan. Minä käsitin videoiden perusteella aluksi, että B on pitkä ja kookas, kun siltä hän näytti K:n rinnalla. Ehkä tämä pituusjuttukin sai tuntemaan sielunveljeyttä K:n kanssa.

Tiesiköhän B edes silloin UMK aikoihin, että kuinka pitkä K on. Kova fanitus alkoi jo silloin.

Eihän Bojan edes ole erityisen lyhyt. Näyttää vaan muiden jokereiden rinnalla, jotka ovat jättiläisiä.

Noo ei nyt sentään jättiläisiä 😀 muut våhän päälle 180 cm paitsi Kris on yli 190 cm. Mutta ehkä B päälle 170 cm pituudellaan tuntee itsensä lyhyeksi.

Eikö Nace ja Kris molemmat olleet yli 190 cm? Jan 187 cm ja Jure 183 cm.

Kris 190, Nace 189. Livessä sanoivat.

Katsoin juuri livestä pituuskohdan, ja oikeat pituudet on siis: Kris 192, Nace 189, Jure 183 ja Jan 186.

Oisko pituuskeskustelu nyt tältä erää tässä.

Vierailija
45182/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haluisin uutta musiikkia ihan yksin K:lta, en mitään vikman-bess kytkyjä. Ei herätä mitään mielenkiintoa. Tuskin kiinnostelis kv-fanejakaan. Ja eikö näitä fiittejä nyt oo yhden kesän tarpeiksi jo muutenkin.

Mulle kelpaa mikä vaan biisi K:lta! Siltä on tulossa uusi levy ensi vuonna, mutta jotain musaa tarvitaan tähän rakoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45183/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕

No on kännissä. Kännissä kuin se apina. Ei sillä ole mitään velvoitetta, senkun kävelisi pois. G'night girls, see you in London? Kas noin, ei vaikeaa.

Yksinkö se B tuolla pörrää, missä muut järkät?

Missä Gregor ? Eihän muut saaneet Bojania pidettyä kurissa käärijän suhteenkaan. Onko tuo B oikeasti tuollainen vilpertti. Uskon kyllä, että häneltä joku tolkku aina lopulta löytyy.

Vierailija
45184/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakyssäri. Jäätkö tai ainakin haluaisitko jäädä keikan jälkeen Suomessa odottamaan Jokereita juttusille ( ilman mitään ahdisteluja). Fanikuvaan, joku lahja, muuten vaan fiilistely) Kyllä ylös, en tod alas.

Mä haluaisin mutta eihän sitä herrajjestas kehtaa kun näitä klippejä katsoo ja on aivan yli-ikäinen kaikkeen 😓

Vierailija
45185/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat Jokerit olla ihmeissään, kun keikan jälkeen fanitapaamiseen tuleekin kihertävien ujojen teinityttöjen sijaan reteästi räkättävä nautalauma, joka luo himoavia katseita yksityishenkilöön, reisiin ja takapuoliin. Langan leoparditangagay on jo viety rauhoittumaan setä sinisten toimesta. Ehkä tämä on se ilta, joka aiheuttaa sen, että jatkossa fanitapaamiset hoidetaan vain kanaverkkoaidan läpi vartijoiden ympäröimänä! Itse ainakin aion keikalla napata korkeavyötäröiset maxialushousuni suoraan jalasta ja heittää lavalle. "Mikä päiväpeitto tänne lensi?", pojat ihmettelevät. Varaan tanssilattialta itselleni ainakin kahden neliömetrin tilan voimakkaasti moshaamalla: tukka vie yhden neliömetrin, ja villisti joka ilmansuuntaan pyörivät riipputissit toisen neliömetrin.

Noh noh, älä aliarvioi minua. Lukekaa sitten syyskuun lopussa ilmestyvä Seiska, sieltä löytää mun ja Janin yhteiskuvan.🤪 T:leoparditangagay

Vierailija
45187/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos B oikeasti jotenkin angstaa pituudestaan. Ensinnäkin hän on ihan normaalin pituinen ja toisekseen kaikkihan kuitenkin näkevät että hän on lyhyempi kuin muut bändin pojat. Ja kolmanneksi hän on ollut nuoresta asti julkisuudessa ja luulisi osaavan suhtautua huumorilla vähän kaikkeen. Ja neljänneksi on kuitenkin upea ja saa huomiota minne meneekin.

Mutta jos pituus on oikeasti arka paikka, niin ehkä sekin selittää viehätystä K:hon. Sai olla se isompi kerrankin ja myöskin katsoa vierestä kun itseä lyhyempää miestä ei haittaa tippaakaan. Minä käsitin videoiden perusteella aluksi, että B on pitkä ja kookas, kun siltä hän näytti K:n rinnalla. Ehkä tämä pituusjuttukin sai tuntemaan sielunveljeyttä K:n kanssa.

Tiesiköhän B edes silloin UMK aikoihin, että kuinka pitkä K on. Kova fanitus alkoi jo silloin.

Eihän Bojan edes ole erityisen lyhyt. Näyttää vaan muiden jokereiden rinnalla, jotka ovat jättiläisiä.

Noo ei nyt sentään jättiläisiä 😀 muut våhän päälle 180 cm paitsi Kris on yli 190 cm. Mutta ehkä B päälle 170 cm pituudellaan tuntee itsensä lyhyeksi.

Eikö Nace ja Kris molemmat olleet yli 190 cm? Jan 187 cm ja Jure 183 cm.

Kris 190, Nace 189. Livessä sanoivat.

Katsoin juuri livestä pituuskohdan, ja oikeat pituudet on siis: Kris 192, Nace 189, Jure 183 ja Jan 186.

Oisko pituuskeskustelu nyt tältä erää tässä.

Ei ole. Ne toiset mitat kiinnostaa enemmän.

Vierailija
45188/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikakyssäri. Jäätkö tai ainakin haluaisitko jäädä keikan jälkeen Suomessa odottamaan Jokereita juttusille ( ilman mitään ahdisteluja). Fanikuvaan, joku lahja, muuten vaan fiilistely) Kyllä ylös, en tod alas.

Mä haluaisin mutta eihän sitä herrajjestas kehtaa kun näitä klippejä katsoo ja on aivan yli-ikäinen kaikkeen 😓

Tietenkin haluaisin, omituinen kysymyskin, mutta en todellakaan aio!!! En ole heille mitenkään tärkeä fani, yli-ikäinen ja tosi tylsä tuollaisella pikatapaamisella. Eli en aio, mutta fantasiamaailmassa tietenkin haluaisin jutella yms :)

Vierailija
45189/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaas K:n keikalle ja toivotellaan agentti Kukkapaidalle sekä toiselle palstalaiselle huippu iltaa! 🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Tästä videosta on tainnut tulla meille samanlainen maadoittava asia kuin Janin yksityishenkilöstä 😅

Vierailija
45190/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕

Just olin kirjoittamassa että sirkusapinameinigiltä vaikuttaa homma fanien kanssa ja tämä on yksi niistä keskeisimmistä jutuista mikä poikia yhdistää (siis K&B) Muut jokerit ovat kertoneet miten vaikeaa bojanille on tuo keikkojen jälkeinen fanitouhu yms

Sitä suuremmalla syyllä olisi hyvä palkata joku ammattilainen. Uskotteko, että Gregor vahtii heitä?

Gregor taitaa olla sellainen häntäheikki itse, ettei ehdi vahtia tarpeeksi jätkiä. Se iso kaveri (keikkamanageri?) Niko/Nico joka kulkee mukana, näyttää siltä et sais noi kyl pidettyä herran nuhteessa jos tarve.

Kukakohan se tiukkailmeinen turvamies tms. siellä luostarikeikalla oli joka yhtäkkiä nappasi sen suloisen lapsukaisen B:n hartioilta kun hänen mielestä oli ilmeisesti söpöstelty jo tarpeeksi pitkään 😅

Vierailija
45191/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän K tee uutta musiikkia

Totta! Eikö Täällä ollut puhetta Jukan siitä haastattelusta, jossa oli sanonut uudesta biisistä, joka tulee myöhemmin kesällä (ja haastattelu annettu aiemmin?).. Ja on spekulaatioita, että olisi yhteisbiisi Bessin tai Erika Vikmanin kanssa tulossa... We'll see... 

Haluan kyllä uutta musaa ASAP K:lta!

Bess!

Veikkaan Erika Vikmania kun sen kanssa K:ta tuli UMK:n jälkeen ig stooreja jostain studiolta.

Totta, Erika mikin edessä ja K sivummalta leikillään komentelee...mut K sanoi yhes haastikses, et "on tulos biisi yhdes naisen kanssa, jolla todella kokemus euroviisuista "(?)...no, molemmat yrittäneet UMKssa, Bess kertonut viisuissa Suomen antamat pisteet...

Vierailija
45192/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiire mihinkään joten mahdollisesti jään odottelemaan. Jos paikalle jää muitakin. Yksinään en viitsi jäädä päivystämään. Mielestäni tuo on perus juttu ja sitä nuorempana tehnyt enemmänkin. Tekisin varmasti vieläkin mutta en juurikaan enää käy keikoilla. Paitsi nyt JO:n keikalle menossa sitten syyskuussa.

Vierailija
45193/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just olin kirjoittamassa että sirkusapinameinigiltä vaikuttaa homma fanien kanssa ja tämä on yksi niistä keskeisimmistä jutuista mikä poikia yhdistää (siis K&B) Muut jokerit ovat kertoneet miten vaikeaa bojanille on tuo keikkojen jälkeinen fanitouhu yms

Oliko tuohon linkkiä? Uskon sen kyllä näiden UK klippien perusteella, joissa B lähes aina näyttää siltä että olisi paljon mieluummin jossain muualla vaikka myötäilee fanien toiveita.

Tajusin vasta jälkeenpäin siitä Bojanin huppupäisestä fanitapaamisesta, että hänellä oli jotenkin vaikeaa siinä, siis ilman tuota käärijäepisodiakin. Onko heidän ihan pakko suostua tuollaiseen, pitäisi kai riittää, että esiintyvät.

Vierailija
45194/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan kyllä vaikuttaa kaikesta fiksuudestaan huolimatta vähän vilpertiltä. Toisaalta jännä, koska tuntuu et on just vähän varovainen kaiken kans, mut samalla kuitenkin melkosen aktiivinen ja sosiaalinen ja pörrää ja säätää jatkuvasti.

Vierailija
45195/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiire mihinkään joten mahdollisesti jään odottelemaan. Jos paikalle jää muitakin. Yksinään en viitsi jäädä päivystämään. Mielestäni tuo on perus juttu ja sitä nuorempana tehnyt enemmänkin. Tekisin varmasti vieläkin mutta en juurikaan enää käy keikoilla. Paitsi nyt JO:n keikalle menossa sitten syyskuussa.

Lisään vielä että haluaisin lähinnä kiittää keikasta. Mitään kuvia tai nimmareita en välttämättä kärky tai pyydä mutta jos muutkin kyselee niin miksipä ei omaan muistojen arkistoon yksi kuva lisää.

Vierailija
45196/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Eikö Täällä ollut puhetta Jukan siitä haastattelusta, jossa oli sanonut uudesta biisistä, joka tulee myöhemmin kesällä (ja haastattelu annettu aiemmin?).. Ja on spekulaatioita, että olisi yhteisbiisi Bessin tai Erika Vikmanin kanssa tulossa... We'll see... 

Bess!

Veikkaan Erika Vikmania kun sen kanssa K:ta tuli UMK:n jälkeen ig stooreja jostain studiolta.

Totta, Erika mikin edessä ja K sivummalta leikillään komentelee...mut K sanoi yhes haastikses, et "on tulos biisi yhdes naisen kanssa, jolla todella kokemus euroviisuista "(?)...no, molemmat yrittäneet UMKssa, Bess kertonut viisuissa Suomen antamat pisteet...

Veikkaan, et jos on yhteisbiisi, se on Erika Vikmanin kanssa. Ihan vaan sillä perusteella, että ne esiintyy elokuun Tapiola festivalilla peräkkäin samalla lavalla. Siinä ois hyvä tilaisuus esittää se biisi livenä.

Vierailija
45197/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cu4O1hagZC6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kyllä siellä fanityttöjen kanssa kiherretään menemään ... Varmaan on jatkot bussissa ...

Kieltämättä kivempaa kun ei tiedä tätä puolta B:stä... Tuntuu että meno ihan villiä tuolla UK:ssa. LadySLO, oletko linjoilla? Onko aina tällaista menoa tyttöjen kanssa keikkojen jälkeen kännissä?

Minusta taas on hyvä tietää, jos tällaista tapahtuu. Käsitys Bojanista onkin ollut niin puhtoinen.

Siis mitä tapahtuu? Fani kysyy et voiko B tehä takaperin voltin ja B vastaa kyllä :D

Mitä eikö kukaan paheksuja huomannut, mistä puhuivat? Miksi tuon kysymyksen takia Bojan olisi keskeyttänyt kuvaamisen.

Minusta näytti, että pelleili sillä et mukamas teki voltin sillä aikaa, kun käsi kameran edessä. Äänihän oli päällä, mut en tiedä, mitä lopux sano.

Vierailija
45198/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet asiallisia JO viestejä

Kyllä lähti täysin asiallisiakin viestejä. Ei se voi mennä niin, että jos et ole jonkun toisen kanssa samaa mieltä asiasta, niin poistat viestit. Täältä saa liian helposti poistettua viestejä. Testasin yhteen ketjun alkupäässä olevaan viestiin ja naps se lähti. Joku roti pitäisi saada tuohonkin hommaan.

Vierailija
45199/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin haluaisin, omituinen kysymyskin, mutta en todellakaan aio!!! En ole heille mitenkään tärkeä fani, yli-ikäinen ja tosi tylsä tuollaisella pikatapaamisella. Eli en aio, mutta fantasiamaailmassa tietenkin haluaisin jutella yms :)

Mulla on olo että tää keissi on saanut mut niin suunniltani että haluan vaan imeä edes hetken sitä valoa B:stä. Omaan kansioon fanikuva jota en ikinä jakaisi missään nuorten fanien pilkattavaksi mutta ajattelen myös että ehkä se lyhyt hetki mun seurassa ei myöskään veisi täysin B:tä depressioon. Kiitos keikasta aivan mahtavaa, saisiko yhteiskuvan, oi kiitos paljon, ihanaa iltaa ja pitäkää hauskaa Suomessa , Heippa!

Paha? 🙏 aiempi fandom oli paljon helpompi kun muu fanikunta ei koostunut teineistä 😫

Vierailija
45200/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bess!

Veikkaan, et jos on yhteisbiisi, se on Erika Vikmanin kanssa. Ihan vaan sillä perusteella, että ne esiintyy elokuun Tapiola festivalilla peräkkäin samalla lavalla. Siinä ois hyvä tilaisuus esittää se biisi livenä.

Siinä tapauksessa sais sitä ikiomaa materiaaliakin tulla heti perään. Kv-keikoille tilanne kyllä vaatii sitä, eikä lisää jotain fiittejä suominobodyjen kanssa.

Ketju on lukittu.