Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vetäkää tyypit välillä henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri taitaa olla menossa Sloveniaan. Varmaan tarkoitti sitä.
Ehkä parempi niin, että Tyttis ei olisi jaloissa pyörimässä, vaikka Bojan itse mainitsi aikaisemmin Helsinkiin tulemisesta. Ja tuo Käärijän coming voi tarkoittaa menemistä tai tulemista,sitä ei koskaan tiedä.
Jos nyt älyää olla raahamatta sitä pimua mukanaan sinne, huoh. Tai et tää morsmaikuntekele ei sit itse tunge mukaan. Hyvin mahdollista, ettei raaski päästää Jereä yksin.
Älä tee täällä oletuksia ja puhu yksityishenkilöistä, luonnevikainen pas ka lä jä.
Sä sama tyyppi taidat haukkua nyt kaikkia täällä. Voitko kiltti poistua ja pyydä vaikka niitä valkotakkisia setiä tai tätejä laittaan se pakkopaita takas päälle. Kiitos hei.
Voisitko hypätä junan alle. Kiitos hei!
Tämä. Internet olisi silloin paljon parempi paikka kun yksi äänekäs kiusaajahullu olisi poistunut. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta meininkiä, Jere infantilisoidaan "gold digger-tyttöystävän" tossun alle viestittelemään salaa fanipoika Bojanille, nähdään paranoidisesti viesteissä merkityksiä ym...naisviha kukoistaa, oikeesti hävettää tämä viestiketju. Voiko näin kipeetä ollakaan? Miten kehtaatte vatkata aikuisten ihmisten yksityisasioita näin? Vaikka Jere on julkisuudenhahmo Käärijänä, ei se tarkoita että mitä vaan saa länkyttää ja rääppiä. Luulisi hänenkin ansaitsevan hieman kunnioitusta, mutta ei kovin kunnioittavalta vaikuta käytöksenne.
Taas tulee kauhistelija ketjuun
Tää on tää yks ja sama kiroileva mielipuoli.
Joka "tuntee" tyttiksen. Antaa tosi järkevän kuvan Meghanistakin kyllä.
No mitä muuta voi odottaa itänaapureilta?
Kuten edellä kirjoitettu, ketju täynnä paranoidisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku vitsi, Bojan on poistanut sen are you kommentin.. miksköhän 🙈 Sai liikaa tykkäyksiä tai sitten se oli vaan tarkoitettu Jerelle, ei muille. Varmaan poistaa kohta ton alkuperäisenkin kommentin.
Oliko se ARE YOU? siis vastaus tuohon Käärijän You are my number 1, are you? vai mihin. Jos tuohon niin voi poikaparkaa, taitaa olla ihan mustis.
Se oli vitsi, etkö nyt tajua, uuno! Heidän oma inside-tsoukkinsa, joka ei täysin avaudu meille. Siihen *kuuluu* vastata noin. Siinä muistellaan sitä jotain hölmöä ja hauskaa hetkeä never have I ever -pelissä. Tsoukki siis, ei tarkoita sitä sanatarkasti.
Oletko jotenkin uuno itse, etkö ymmärrä huumoria?
*Jos tuohon niin voi poikaparkaa, taitaa olla ihan mustis.* Luulitko, että tämä oli huumoria? Tai jotenkin hauskaa? Ei, typerä ja negatiivinen ininä se oli.
Mä tajuan huumorin päälle oikein hyvin, nauran hauskoille jutuille, en tollaselle paskalle.
"My mään". Ihan ku B tietäs mitä tossa lukee 😅 Ihana höpö on Kärtsä.
Jeren ei tarvitse enää katsoa Salkkareita, koska hän voi tehdä tv-sarjan itsestään.🤣 Taitaa Little Britain jäädä suosiossa kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun perhepiirissä on saman taustanen ex-vaimo yhdellä. Aivan kaameeta menoa ollu. Kiristää lapsen tapaamisilla et exä antaa rahaa yli elatusvelvollisuuden ja vaikka uus ukko jo tällä naisella, tää äijä maksaa yhä sen lainoja ja rahoittaa muutakin ku pelkää, ettei näe lastaan enää. Oltu oikeudessakin jo kertaalleen. Naisen äiti asuu tyttärensä kanssa, asunut siis aina näin, se siellä kiekumassa muutenkin aina taustalla. Ihme touhua ollut kaikki nää vuodet.
En toki yleistä mut tuli vaan mieleen.
Jotain rajaa juttuihisi, sekopää. Muuten olet kohta raastuvassa. ;-)
No sit on kyllä moni muukin täältä 😂
Ei ole, ainoastaan yksi vainoaja haukkuu käärijän tyttöystävää.
Se hullu on ollut jo pitkään poliisin seurannassa.
Mun päivärytmi:
1. Heti seiskalta avaa IG
- Tsekkaa Käärijä
-tsekkaa Bojan
-tsekkaa jokerout
-tsekkaa manageri
2. Sit chachacha soimaan ja aamukahvin keittoon
3. Tsekkaan IS, IL, HS, YLE hakusanalla Käärijä.
4.vauvalehden K ja B ketju auki
5.käy tsekkaa vauvan euroviisu ketju
6. Käy kattoon YouTube katselukertojen määrä (koska CCC menee Loreenista ohi).
7. Tsekkaa jodelin böörijä palsta
8.käyn katsomassa käärijä ja bojan hakusanalla uusimmat tiktok videot
9. Katson uudestaan vanhat tiktok videot ja youtubevideot
Toistan kohdat 1-8 noin kymmenen kertaa
Joo,työnantaja arvostaa, mies arvostaa ja lapset arvostaa, hitto haluun jo lopettaa tän!!🤣🤣
T.Addikti
Tässähän sekoo itsekin ku jotkut tai joku käy niin kuumana kokoajan täällä.
Ollaan nyt onnellisia näistä tän päivän ihanista tapahtumista ja nautitaan. Tätähän me ollaan odotettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ymmärtänyt oikein, että mukaan tarinaan on nyt tullut ankara Till setä ja taustalla pinnalle pyrkivä Meghan?
Till-setä on tullut jäädäkseen ja on sitä mieltä, että Meghan ei kuulu tähän tarinaan. Till-setä palaa illalla, kun Meghanista jankkaavat ovat menneet nukkumaan. Ja Till siis palaa; entistä isompana ja pahempana.
Huh!🔥🔥🥵🥵 Musta on tullut Till-sedän fani.
Ja miks mä yhtäkkiä hymyilen itsekseni ja keskittymiskyky pirstaleina.....😳🤯😋
Mäkin olin käväisemässä tauolla kesken automatkan, kun toi Käärijän & Bojanin *keskustelu* ilmestyi Instaan. Kun palasin autolle jatkaakseni matkaa, hymyilin koko matkan autolle. Samassa havahduin hymyyni, miettien että miten tämäkin on nyt näin ihanaa! 🥰😂😅
Vierailija kirjoitti:
Mun päivärytmi:
- Tsekkaa Käärijä
-tsekkaa Bojan
-tsekkaa jokerout
-tsekkaa manageri2. Sit chachacha soimaan ja aamukahvin keittoon
9. Katson uudestaan vanhat tiktok videot ja youtubevideotToistan kohdat 1-8 noin kymmenen kertaa
Joo,työnantaja arvostaa, mies arvostaa ja lapset arvostaa, hitto haluun jo lopettaa tän!!🤣🤣
T.Addikti[/quot
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun perhepiirissä on saman taustanen ex-vaimo yhdellä. Aivan kaameeta menoa ollu. Kiristää lapsen tapaamisilla et exä antaa rahaa yli elatusvelvollisuuden ja vaikka uus ukko jo tällä naisella, tää äijä maksaa yhä sen lainoja ja rahoittaa muutakin ku pelkää, ettei näe lastaan enää. Oltu oikeudessakin jo kertaalleen. Naisen äiti asuu tyttärensä kanssa, asunut siis aina näin, se siellä kiekumassa muutenkin aina taustalla. Ihme touhua ollut kaikki nää vuodet.
En toki yleistä mut tuli vaan mieleen.
Jotain rajaa juttuihisi, sekopää. Muuten olet kohta raastuvassa. ;-)
No sit on kyllä moni muukin täältä 😂
Ei ole, ainoastaan yksi vainoaja haukkuu käärijän tyttöystävää.
Se hullu on ollut jo pitkään poliisin seurannassa.
Aiheeseen kantaa ottamatta, nää poliisin seurannassa -jututhan on ihan ehtaa osastopuhetta :D
Vierailija kirjoitti:
Sairasta meininkiä, Jere infantilisoidaan "gold digger-tyttöystävän" tossun alle viestittelemään salaa fanipoika Bojanille, nähdään paranoidisesti viesteissä merkityksiä ym...naisviha kukoistaa, oikeesti hävettää tämä viestiketju. Voiko näin kipeetä ollakaan? Miten kehtaatte vatkata aikuisten ihmisten yksityisasioita näin? Vaikka Jere on julkisuudenhahmo Käärijänä, ei se tarkoita että mitä vaan saa länkyttää ja rääppiä. Luulisi hänenkin ansaitsevan hieman kunnioitusta, mutta ei kovin kunnioittavalta vaikuta käytöksenne.
Mitä muuta voi olla kuin sairasta, jos palstahullu riehuu ketjussa herjaten, eli lempipuuhassaan kun ei muuta osaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mun päivärytmi:
- Tsekkaa Käärijä
-tsekkaa Bojan
-tsekkaa jokerout
9. Katson uudestaan vanhat tiktok videot ja youtubevideotToistan kohdat 1-8 noin kymmenen kertaa
T.Addikti
Tämä ketju on pelottavan addiktoiva
Mulla on iltalukemisina ao3:sta uusimmat tarinat 😋
Vierailija kirjoitti:
"My mään". Ihan ku B tietäs mitä tossa lukee 😅 Ihana höpö on Kärtsä.
Kyl se tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, tänne on eksynyt joku jolla aivot!
Kyllä zombiet syö ne kohta, ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Mun päivärytmi:
- Tsekkaa Käärijä
-tsekkaa Bojan
-tsekkaa jokerout
T.Addikti
Luojalle kiitos sulla ei ole oikeas työtä, miestä eikä lapsia. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun päivärytmi:
- Tsekkaa Käärijä
-tsekkaa Bojan
-tsekkaa jokerout
T.Addikti
Ja joo fanfic novellisivuille en mene! Sen pandoranlippaan kun avaan en pääse enää ikinä täältä kaninkolosta ylös ryömittyä🤣🤣🤣
Mitähän hittoa teen ku pitäs huomenna olla kaverille muuttoapuna. Siinähän menee koko shippailupäivä ihan hukkaan. Taidan pistää viestiä aamulla vatsataudista ...
Ja miks mä yhtäkkiä hymyilen itsekseni ja keskittymiskyky pirstaleina.....😳🤯😋