Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45141/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos B oikeasti jotenkin angstaa pituudestaan. Ensinnäkin hän on ihan normaalin pituinen ja toisekseen kaikkihan kuitenkin näkevät että hän on lyhyempi kuin muut bändin pojat. Ja kolmanneksi hän on ollut nuoresta asti julkisuudessa ja luulisi osaavan suhtautua huumorilla vähän kaikkeen. Ja neljänneksi on kuitenkin upea ja saa huomiota minne meneekin.

Mutta jos pituus on oikeasti arka paikka, niin ehkä sekin selittää viehätystä K:hon. Sai olla se isompi kerrankin ja myöskin katsoa vierestä kun itseä lyhyempää miestä ei haittaa tippaakaan. Minä käsitin videoiden perusteella aluksi, että B on pitkä ja kookas, kun siltä hän näytti K:n rinnalla. Ehkä tämä pituusjuttukin sai tuntemaan sielunveljeyttä K:n kanssa.

Mustakin vaikutti myös että B piti siitä että K on lyhyt. Tietysti muutenkin piti mutta tuo oli varmaan kiva juttu kun yleensä B on lyhyin porukassa.

No onhan se sopivan kokoinen kainalossa pidettäväksi esim.leffaa katsoessa, pötkötellessä, hiuksia pörrötellessä ym. 🔥

Ihan sama kun tota ei milloinkaan tapahdu. . .

Totta kai tapahtuu ja tapahtui Euroviisujen aikaan hotellissakin. Ja onhan siitä videoitakin, kun K on B:n kainalossa ja B pörröttää K:n hiuksia mm. kadulla kävellessä ja Tavastialla.

Vierailija
45142/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u tu K arsila laittoi instaiveä Bessistä äsken ,eiköhän klo 23 jengi heitä takit...eiku tulee taas liveä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45143/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko K:lla tänään keikka? Miten toi some on taas ollut niin hiljaa? Matsku ennen keikkoja luulis olevan helppo tehdä keikalle ajaessa tai valmistautuessa

Tuolla tumblrissa oli tähän liittyen sopiva teksti aamusella, tässä vapaasti suomennettuna

K postaa kokoajan -> K palvelee faneja

K postaa silloin tällöin -> K kiusoittelee faneja

K ei postaa mitään -> K suunnittelee jotain

Toivon että tämä hypoteesi pitää paikkansa! :D Viimeksi hiljaisen kauden jälkeen julistettiin euroopan kiertue, mutta tuskin mitään noin isoa enää on taskussa :D

Vierailija
45144/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕

Vierailija
45145/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lähtee siihen malliin viestejä, etten enää pysy perässä!

Vierailija
45146/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos B oikeasti jotenkin angstaa pituudestaan. Ensinnäkin hän on ihan normaalin pituinen ja toisekseen kaikkihan kuitenkin näkevät että hän on lyhyempi kuin muut bändin pojat. Ja kolmanneksi hän on ollut nuoresta asti julkisuudessa ja luulisi osaavan suhtautua huumorilla vähän kaikkeen. Ja neljänneksi on kuitenkin upea ja saa huomiota minne meneekin.

Mutta jos pituus on oikeasti arka paikka, niin ehkä sekin selittää viehätystä K:hon. Sai olla se isompi kerrankin ja myöskin katsoa vierestä kun itseä lyhyempää miestä ei haittaa tippaakaan. Minä käsitin videoiden perusteella aluksi, että B on pitkä ja kookas, kun siltä hän näytti K:n rinnalla. Ehkä tämä pituusjuttukin sai tuntemaan sielunveljeyttä K:n kanssa.

Tiesiköhän B edes silloin UMK aikoihin, että kuinka pitkä K on. Kova fanitus alkoi jo silloin.

Eihän Bojan edes ole erityisen lyhyt. Näyttää vaan muiden jokereiden rinnalla, jotka ovat jättiläisiä.

Noo ei nyt sentään jättiläisiä 😀 muut våhän päälle 180 cm paitsi Kris on yli 190 cm. Mutta ehkä B päälle 170 cm pituudellaan tuntee itsensä lyhyeksi.

Eikö Nace ja Kris molemmat olleet yli 190 cm? Jan 187 cm ja Jure 183 cm.

Kris 190, Nace 189. Livessä sanoivat.

Eli käytännössä Nace on lähempänä 190 cm:ä, kuin vähän päälle 180 cm niinkuin joku tuolla väitti. Jan on myös melkein yhtä pitkä kuin Nace.

Vierailija
45147/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän K tee uutta musiikkia

Vierailija
45148/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä faniklipissä B on kännissä? Ei ainakaan tuossa jossa fani pyytää tekemään voltin. Tuntuu että B vaan kokee velvollisuudekseen suostua kaikkeen mitä fanit hänelle ehdottavat, ts. Mä oon vaa apina tässä kiertävässä sirkuksessa 😕

No onneks se tyyty vaan vähän hypähtämään ilmaan eikä oikeesti tehny volttia :D Ja ei se mustakaan ollu kännissä, hyvällä fiiliksellä vaan.

Vierailija
45149/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että mode on hereillä

Vierailija
45150/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän K tee uutta musiikkia

Totta! Eikö Täällä ollut puhetta Jukan siitä haastattelusta, jossa oli sanonut uudesta biisistä, joka tulee myöhemmin kesällä (ja haastattelu annettu aiemmin?).. Ja on spekulaatioita, että olisi yhteisbiisi Bessin tai Erika Vikmanin kanssa tulossa... We'll see... 

Haluan kyllä uutta musaa ASAP K:lta!

Vierailija
45151/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just olin kirjoittamassa että sirkusapinameinigiltä vaikuttaa homma fanien kanssa ja tämä on yksi niistä keskeisimmistä jutuista mikä poikia yhdistää (siis K&B) Muut jokerit ovat kertoneet miten vaikeaa bojanille on tuo keikkojen jälkeinen fanitouhu yms

Vierailija
45152/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

u tu K arsila laittoi instaiveä Bessistä äsken ,eiköhän klo 23 jengi heitä takit...eiku tulee taas liveä

Joo tuo ainaki mainostaa pitävänsä IG liveä tänään klo 23.

Vierailija
45153/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mode täällä mitään poista vaan lukijat.

Vierailija
45154/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiattomat JO viestit poistuvat toivottavasti nopeasti

Ja kukaan ei valita. Mutta kun asiattomat K viestit ja haukkumiset lähti, niin oli sananvapauden riistämistä, kun vaan vähän antoivat kritiikkiä K:ta

Vierailija
45155/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuka laittanut liveä?

Vierailija
45156/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli noi JO:ta koskevat viesti mun mielestä ihan asiallisia, paljon kiltimpiä kuin setti mitä K:sta on jäänyt tänne.. K:n lähipiiriä koskevat viestit saa mennä, ne ei tänne kuulu

Vierailija
45157/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuka laittanut liveä?

utukarsila

Vierailija
45158/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää kuvata ig liveä keikoilta.... superfani näytti mallia niin muut perässä

Vierailija
45159/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mode täällä mitään poista vaan lukijat.

eikä siinä ole edelleenkään mitään logiikkaa

Vierailija
45160/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on parempi, jos K somejulkaisee hiukan harvemmin ja mietitymmin vs random häröilyt, jotka vaikuttaa väkisin väännetyiltä tai vaihtoehtoisesti siltä, että niitä ei ole mietitty lainkaan.

Ketju on lukittu.