Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45101/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You tubea käytetään eri alueilla enemmän kuin spotifytä. Tästä hyvä esimerkki JO Suomessa.

Vierailija
45102/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45103/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan B henkisesti valmis siihen, että Suomessa meet&greetissä odottaa keski-ikäisten mammojen armada?

Eikä tarvi kyllä ainakaan ylipuhua tai erikseen vietellä ketään 🤭

Vierailija
45104/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan B henkisesti valmis siihen, että Suomessa meet&greetissä odottaa keski-ikäisten mammojen armada?

Kylmä totuus isketään sitten vasten kasvoja, kun nimmaria tulee hamuamaan tämä nautalauma :D

Vierailija
45105/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni käy täällä ns tavan vuoksi nykyään? Ja koska muu elämä hiljaista tai pakenee vähän omaa arkea. Minä myönnän! Vaikka olin alkuun aivan totaalisen sydänlasit silmillä näiden kahden (ystävyys)suhteesta. Luulin, että oon seonnut ja en ikinä pääse siitä pois. Nyt jo vähän hymyilyttää, miten kahden tuntemattoman kaverisuhde tms sekoittikin mun pään. Toki edelleen varmasti sisälläni toivon jotain yltiöromanttista paljastusta, mut mut.. :)

Vierailija
45107/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä kukaan artisti yrittäny iskettää?

Vierailija
45108/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni käy täällä ns tavan vuoksi nykyään? Ja koska muu elämä hiljaista tai pakenee vähän omaa arkea. Minä myönnän! Vaikka olin alkuun aivan totaalisen sydänlasit silmillä näiden kahden (ystävyys)suhteesta. Luulin, että oon seonnut ja en ikinä pääse siitä pois. Nyt jo vähän hymyilyttää, miten kahden tuntemattoman kaverisuhde tms sekoittikin mun pään. Toki edelleen varmasti sisälläni toivon jotain yltiöromanttista paljastusta, mut mut.. :)

Tälläsenä Kn tyypillisenä kohdeyleisönä eli työttömänä tässä on juu vähän liikaa aikaa tuhlattava johonkin ja vaikka onneksi en ole enää ihan kamalan sekasin, niin onhan se näitä juonenkäänteitä nyt seurattava kun ei parempaakaan tekemistä ole. Eikä rahaa.

Vierailija
45109/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään tota B:tä ja vaikeiden kysymysten välttelyä. Sääli että kokee joutuvansa noin ahtaalle mutta ei toisaalta ihme. Uskon että se itkuvideo on ollut tosi tunteellinen hetki (viimeinen Martinin keikka) ja yleisön tuki tuntunut tosi koskettavalta lisäksi. Sitäkin pätkää ja niitä kyyneliä hidastettuna on varmaan saanut katsoa jälkikäteen moneen kertaan eri kulmista.

Mä oon vähän sitä mieltä kyllä oikeesti että fanit rääkkää B:tä aika paljon. Kai ne on niin nuoria ettei hienotunteisuus ole pahemmin vielä kaikilla kehittynyt. Kauankohan B jaksaa tätä meemityyliä ja repostelua kaikesta.

Ja tää s l u t homma. Mitä sen tekemisissä oikeasti on sellaista että sen liikanimen ansaitsisi? Harvinaisen hyvin on pitänyt miehet/naiset pois julkisuudesta. Rukoilen ettei noiden alaikäisten fanien kanssa vaan ajaudu mihinkään tai on urassa iso lommo.

Luulen muuten että K:lla ei ollut aavistustakaan viisuissa, että B ei ole newbie kuten tietyllä lailla K itse ja miten tytöt repii sananmukaisesti vaatteet päältä.

Ja nää "meet & greetit", mitä ne on?? Siis ei mitään virallisia ainakaan vaan keikan jälkeen jääneet hengailemaan innokkaimpien kanssa? Järkkäävätköhän ikinä jotain virallisia m&g? Luulen että siihen menee pian kun meno vaan villiintyy. Joko ja yhteiskuva ja moi, turvamiehet paikalla.

Joo tämä JO:n avoin tyyli ehkä sopi juuri Slovenian kahden miljoonan ihmisen maahan mutta jo Euroopan kokoiseen fanikantaan vähän kaoottinen. Varsinkin jos B:llä on jotain identiteettikysymyksiä jotka voivat olla kiusallisia, ehkei tämä ole paras keino lähentyä fanien kanssa.

Ja suosiokin on räjähtänyt ihan eri sfääreihin kuin mitä se oli ennen Euroviisuja. Fanikulttuuri on jossain briteissä ihan toista kuin Sloveniassa. Rajan vetäminen on yhä tärkeämpää.

En halua edesajatella sitä, että sortuisivat johonkin alaikäisten kanssa. Toki teinit näyttävät nykyään niin aikuisilta, että rajanveto voi olla vaikeaa.

Kyllähän niitä tyrkyllä olisi.

Tää on iso riski kyllä, aika holtitonta toi B touhu näyttää olevan.

Niinpä.. emme tietenkään näe koko kuvaa täältä kotoa käsin, mutta on toiminta hyvin erilaista verrattuna esim. K:hon, jolla tuntuu olevan aina turvamiehet, manageri yms. ympärillä.. K on antanut nimmareita ennen keikkaa allas sea poolilla, mutta se oli aidan takaa... Yleensä K:n toimintoja täällä kritisoidaan, mutta tässä asiassa vaikuttaa olevan paremmat järjestelyt.. Ehkä siihen on panostettu kun K:n suosion räjähdys oli vielä suurempaa..

Vierailija
45110/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko Kari Peitsamo? 🤣

Vierailija
45111/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cu4O1hagZC6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kyllä siellä fanityttöjen kanssa kiherretään menemään ... Varmaan on jatkot bussissa ...

Kieltämättä kivempaa kun ei tiedä tätä puolta B:stä... Tuntuu että meno ihan villiä tuolla UK:ssa. LadySLO, oletko linjoilla? Onko aina tällaista menoa tyttöjen kanssa keikkojen jälkeen kännissä?

Minusta taas on hyvä tietää, jos tällaista tapahtuu. Käsitys Bojanista onkin ollut niin puhtoinen.

Siis mitä tapahtuu? Fani kysyy et voiko B tehä takaperin voltin ja B vastaa kyllä :D

Vierailija
45112/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä neon 2 jussi pyysi hotellihuoneeseen, mutten lähteny.

Vierailija
45113/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko arvostaa, että K näyttää noinkin useasti jäävän moikkailemaan faneja keikan jälkeen. Harva iso artisti sitä tekee. Moni poistuu keikkabussillaan alueelta. Arvostaa todella fanejaan. Enkä väitä etteikö muut arvostaisi mutta tuollainen käytös on extra hienoa, että oikeasti jaksaa jäädä rupattelemaan ja ottamaan kuvia.

Minä taas koen, että siinä on kyse vielä kokemattomuudesta. Nämä roikkumaan jäävät fanit ovat niitä emotionaalisesti herkimpiä, ja aivan varmasti syntyy tilanteita, joissa ovat mustasukkaisia toisilleen. Pidemmän päälle tuollainen toiminta ei vain kannata, ellei halua olla nopeasti jossain Rammstein-tilanteessa. Ei tarvita kuin yksi tasapainoton fani, yksi "väärä" katse johonkin toiseen faniin, ja huhumylly ja draama on valmis. Mitä nuorempia faneja, sitä enemmän emotionaalista tasapainottomuutta, mustasukkaisuutta ja omistushalua.

Eikä tarvita kuin yksi yliherkkä äiti, joka löytää somesta pätkän tyttärestään ja tulkitsee tilanteen uhkaavaksi. Siinä sitten taas mennään.

Niin ihanaa kun onkin, että artistit kohtaavat fanejaan aidosti, juttelevat ja vastaavat kysymyksiin, niin turvallisinta se on silloin, kun artistin ja fanien välillä on selvä fyysinen rajatila eikä hassuttelua ja pelleilyä voi tulkita miksikään. Puhumattakaan sitten siitä, että siellä on mahdollisesti vielä alkoholia paikalla.

Toki turvallisuutta lisää se, että tilanne on julkinen ja paikalla runsaasti porukkaa molemmilta puolilta (muita faneja ja bändin jäseniä), mutta väittäisin, että huhumyllyn välttämiseksi olisi varmasti kaikin puolin järkevää miettiä tuo kuvio kokonaan uusiksi. Ei ne muut artistit välttämättä ole tympeitä, kun eivät jää juttelemaan fanien kanssa vaan kokemus on opettanut, että siitä syntyy väärinkäsityksiä ja tarpeetonta draamaa.

Ajattelinkin lähinnä viatonta morjestamista ja valokuvien/selfieiden antamista.

Vierailija
45114/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko Kari Peitsamo? 🤣

Entäs Sir Mr Taf? 🤯

Vierailija
45115/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisugaylta (vai oliko se Rietas?) on ainakin helppo vetää pois päältä ne leopardi tangat.🤭

Vierailija
45116/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään tota B:tä ja vaikeiden kysymysten välttelyä. Sääli että kokee joutuvansa noin ahtaalle mutta ei toisaalta ihme. Uskon että se itkuvideo on ollut tosi tunteellinen hetki (viimeinen Martinin keikka) ja yleisön tuki tuntunut tosi koskettavalta lisäksi. Sitäkin pätkää ja niitä kyyneliä hidastettuna on varmaan saanut katsoa jälkikäteen moneen kertaan eri kulmista.

Mä oon vähän sitä mieltä kyllä oikeesti että fanit rääkkää B:tä aika paljon. Kai ne on niin nuoria ettei hienotunteisuus ole pahemmin vielä kaikilla kehittynyt. Kauankohan B jaksaa tätä meemityyliä ja repostelua kaikesta.

Ja tää s l u t homma. Mitä sen tekemisissä oikeasti on sellaista että sen liikanimen ansaitsisi? Harvinaisen hyvin on pitänyt miehet/naiset pois julkisuudesta. Rukoilen ettei noiden alaikäisten fanien kanssa vaan ajaudu mihinkään tai on urassa iso lommo.

Luulen muuten että K:lla ei ollut aavistustakaan viisuissa, että B ei ole newbie kuten tietyllä lailla K itse ja miten tytöt repii sananmukaisesti vaatteet päältä.

Ja nää "meet & greetit", mitä ne on?? Siis ei mitään virallisia ainakaan vaan keikan jälkeen jääneet hengailemaan innokkaimpien kanssa? Järkkäävätköhän ikinä jotain virallisia m&g? Luulen että siihen menee pian kun meno vaan villiintyy. Joko ja yhteiskuva ja moi, turvamiehet paikalla.

Joo tämä JO:n avoin tyyli ehkä sopi juuri Slovenian kahden miljoonan ihmisen maahan mutta jo Euroopan kokoiseen fanikantaan vähän kaoottinen. Varsinkin jos B:llä on jotain identiteettikysymyksiä jotka voivat olla kiusallisia, ehkei tämä ole paras keino lähentyä fanien kanssa.

Ja suosiokin on räjähtänyt ihan eri sfääreihin kuin mitä se oli ennen Euroviisuja. Fanikulttuuri on jossain briteissä ihan toista kuin Sloveniassa. Rajan vetäminen on yhä tärkeämpää.

En halua edesajatella sitä, että sortuisivat johonkin alaikäisten kanssa. Toki teinit näyttävät nykyään niin aikuisilta, että rajanveto voi olla vaikeaa.

Kyllähän niitä tyrkyllä olisi.

Tää on iso riski kyllä, aika holtitonta toi B touhu näyttää olevan.

Niinpä.. emme tietenkään näe koko kuvaa täältä kotoa käsin, mutta on toiminta hyvin erilaista verrattuna esim. K:hon, jolla tuntuu olevan aina turvamiehet, manageri yms. ympärillä.. K on antanut nimmareita ennen keikkaa allas sea poolilla, mutta se oli aidan takaa... Yleensä K:n toimintoja täällä kritisoidaan, mutta tässä asiassa vaikuttaa olevan paremmat järjestelyt.. Ehkä siihen on panostettu kun K:n suosion räjähdys oli vielä suurempaa..

Veikkaan, että kyse on myös kulttuurieroista. Suomessa ei ole aivan tavallista tunkea kiinni artistiin mutta muualla voidaan enemmän olettaa, että artistin kanssa ollaan lähietäisyydellä. Koin itse aivan tavattoman vieraaksi sen yhden pätkän (olikohan sen Euroviisu-Mian pätkä) B:stä Luken keikalla, kun fani kiljaisee Bojan tunnistaessaan tämän ja pakottaa B:n kääntymään kesken keskustelun ja aloittamaan sitten hänen kanssaan keskustelun. B:n ilme oli hetken sekunninsadasosan aika tyrmistynyt ennen kuin se fanien miellyttämisilme tuli päälle ja siitä päättelin, ettei se aina ole niin mukavaa, kun oletetaan, että aina voi repiä hihasta. En ikinä voisi itse käyttäytyä noin (enkä käyttäytynyt, kun juuri pari päivää sitten näin livenä yhden Euroviisuista tutun artistin).

Vierailija
45117/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiksi luulette Jo poikia? Jätetään tähän

Vierailija
45118/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmiksi luulette Jo poikia? Jätetään tähän

Niinpä! Bojania pidetty koko kevään heittopussina. Minä kyllä uskon ja luotan poikiin, fiksun oloisia ja koulutettujakin.

Vierailija
45119/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin jo poistunut täältä ilman Janin yksityishenkilöä ja Olavia. Juu olkaa hyvä ja kivittäkää.

Vierailija
45120/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat riisuu pikkarit jo valmiiksi.😂 Seuraavan päivän lehdessä lukee, miten Jokereiden keikalla riehunut nautalauma oli pakko taltuttaa ja viedä putkaan yöksi.

Ketju on lukittu.