Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
44561/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin kommentillani myös luonnehtia lyhyellä tavalla kyseisiä maita, joissa meno näyttäisi olevan keikoilla erilaista, kuin Manchesterissa. Eli itä - länsi -akseli, ettei tarvitse luetella kyseisiä maita, joita tarkoitin. . En niinkään ajatellut syvällisesti viitata maiden poliittisiin sitoumuksiin. Mutta viittasin lähinnä Itä-Euroopassa fyysisesti sijainneisiin, kommunismia harjoittaneisiin valtioihin.

Kommunisti on herännyt tänään aikaisin. Ehkä ei ole hedelmällistä kinata aiheesta LadySlo:n kanssa. Tuskin hän on edes palstalla tällä hetkellä.

Vierailija
44562/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ilmeisesti joutunut taas eilen auttamaan eturivissä kohtauksen saanutta tyttöä, ja toissailtana pyörtyileviä faneja. Miten tuolla Briteissä noi eturivit on noin intensiiviä, samaa en oo kuullu esim. Kärtsän eturivistä, vaikka sinne porukka jonottanut vielä pidempiä aikoja helteessä? Ilmeisesti henkilökunta ainakin pitää paremmin huolen nesteytyksestä ym. Muutenkin ihmetyttää, eikö siellä ole henkilökuntaa auttamassa, kun artistit joutuu hoitamaan tilanteita? Toki B halunnut varmasti omalta osaltaan varmistaa, että tytöillä kaikki kunnossa, mut luulis et tosta tulee ekstra stressiä kun joudut hoitamaan ensiapua esiintymisen lomassa.

Mitä bojan on joutunut tekemään? Kyllähän ensiapu henkilökunnan pitäisi ensisijaisesti hoitaa tilanteet

Luulen että tuo on osittain myös kulttuurinen juttu. Monissa kulttuureissa jotka eivät ole Suomi suhtaudutaan ihan eri lailla sairauskohtauksen saaneen tuntemattoman ihmisen auttamiseen. Parikymmentä vuotta sitten näin Skotlannissa kun nainen sai bussipysäkillä epilepsiakohtauksen ja se miten paljon tuntemattomat auttoivat jäi ikuisesti mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44563/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä+keltainen puku faneille upeita kuvia

https://www.tumblr.com/allforchaos/723248606063312896?source=share

Näyttää kyllä hyvältä 😂

Vierailija
44564/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenia!🌷

Tässä B eilisessä konsertissa, tältä ihmiseltä löytyy lisääkin videoita ja kuvia:

https://twitter.com/janpeteh/status/1681420960216363008 💙

Voi apua. Minulla oli täysin samanlainen paita 90 luvulla.

Vierailija
44565/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ilmeisesti joutunut taas eilen auttamaan eturivissä kohtauksen saanutta tyttöä, ja toissailtana pyörtyileviä faneja. Miten tuolla Briteissä noi eturivit on noin intensiiviä, samaa en oo kuullu esim. Kärtsän eturivistä, vaikka sinne porukka jonottanut vielä pidempiä aikoja helteessä? Ilmeisesti henkilökunta ainakin pitää paremmin huolen nesteytyksestä ym. Muutenkin ihmetyttää, eikö siellä ole henkilökuntaa auttamassa, kun artistit joutuu hoitamaan tilanteita? Toki B halunnut varmasti omalta osaltaan varmistaa, että tytöillä kaikki kunnossa, mut luulis et tosta tulee ekstra stressiä kun joudut hoitamaan ensiapua esiintymisen lomassa.

Mitä bojan on joutunut tekemään? Kyllähän ensiapu henkilökunnan pitäisi ensisijaisesti hoitaa tilanteet

Luulen että tuo on osittain myös kulttuurinen juttu. Monissa kulttuureissa jotka eivät ole Suomi suhtaudutaan ihan eri lailla sairauskohtauksen saaneen tuntemattoman ihmisen auttamiseen. Parikymmentä vuotta sitten näin Skotlannissa kun nainen sai bussipysäkillä epilepsiakohtauksen ja se miten paljon tuntemattomat auttoivat jäi ikuisesti mieleen.

Joo ja jos Bojan on lääkäri perheen kasvatti, niin hänet on varmasti opetettu auttamaan muita. Saanut mallin kotoa.

Vierailija
44566/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44567/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tiia on ihan ammattikuvaaja ,ja kuvaaja tarvitsee kuvausluvan ,joka pitää anoa. Lisäksi hän on fani ,siksi varmasn Kärtsän kuvat etityisen upeita 💚

Kuvausluvat on ensisijaisesti varattu median edustajille, ei ammatinharjoittajille jotka kuvaavat omaa somea varten fanin roolissa

Vierailija
44568/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Jokereiden keikalla ollut yllättävän paljon miehiä, tosin enimmäkseen takarivissä pönöttämässä. Vai oliko kyseessä miesparkki paikalle raahatuille naisfanien puolisoille ja poikaystäville? 😁

Vierailija
44569/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tiia on ihan ammattikuvaaja ,ja kuvaaja tarvitsee kuvausluvan ,joka pitää anoa. Lisäksi hän on fani ,siksi varmasn Kärtsän kuvat etityisen upeita 💚

Kuvausluvat on ensisijaisesti varattu median edustajille, ei ammatinharjoittajille jotka kuvaavat omaa somea varten fanin roolissa

Joo vaikka on ammattikuvaaja, kuvien käyttötarkoitus ratkaisee sen kuvausluvan. Mun mielestä niitä ei saisi fanikäyttöön myöntää

Vierailija
44570/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden insta tykkääjien määrä kasvaa paitsi Käärijän.

Vierailija
44571/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuvien tykkääjien määrä? Kenen muiden?

Vierailija
44572/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? TikTokissa tykkääjät lisääntyy huimaa vauhtia.

Vierailija
44573/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vähän ihmettelen sitä, että Käärijän seuraajien määrä instassa on laskenut lyhyessä ajassa melkein 10000 ihmisellä. Tarja Turusella on yli 0.5 milj. seuraajaa, mutta määrä on pysynyt vakiona pitkään. Laskenut ei ole missään vaiheessa.

Vierailija
44574/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen Jokereiden keikalla ollut yllättävän paljon miehiä, tosin enimmäkseen takarivissä pönöttämässä. Vai oliko kyseessä miesparkki paikalle raahatuille naisfanien puolisoille ja poikaystäville? 😁

Todella paljon oli miehiä. Johtuisiko siitä, että oltiin viisukaupungissa. Olihan viisuyleisö ainakin prepartyissä tosi miesvoittoista.

Vierailija
44575/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Lortsun ainakaan. Samaan tahtiin silläkin seuraajat kyykkää.

Vierailija
44576/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on nekin laskenut. Viisujen aikaan yhdessä videossa oli yli 3 miljoonaa tykkäystä, viimeaikoina vain murto-osa. Se poliisi video tosin sai hyvin tykkäyksiä.

Vierailija
44577/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Tiktok tykkääjät on jotain järjestelmän botteja enimmäkseen. Sillä addiktoidaan käyttäjiä, joku perusperttikin luulee saavansa 100 000 tykkäystä ja siksi jää käyttämään kun kuvittelee paikan olevan täynnä porukkaa.

Vierailija
44578/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vaikka on ammattikuvaaja, kuvien käyttötarkoitus ratkaisee sen kuvausluvan. Mun mielestä niitä ei saisi fanikäyttöön myöntää

Jaahas, onko nyt sitten väärin perustein kuvattukin? Kritisoijat voi käydä vilkaiseen https://www.tiiaohman.com/. Mun mielestä Tiialle vois kyllä antaa kuvausluvat ihan kaikille festareille ja keikoille mitä täällä on. 😅

Vierailija
44579/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Lortsun ainakaan. Samaan tahtiin silläkin seuraajat kyykkää.

Ei ole. Viimeisin kuva on saanut paljon tykkäyksiä.

Vierailija
44580/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Kiinnostaisi tietää mielipiteitänne tähän kyselyyn. Miksi B ei kutsunut K:ta Sloveniaan?

Halusi rauhoittaa tilannetta ja pelkäsi suhdespekulaatioita: peukku ylös. 

Hänellä oli ehkä erilaisia toiveita ystävyyden suhteen, ja ymmärsi etteivät ne tule toteutumaan: peukku alas.

Miksi ei olisi kutsunut? Sen takia, että K kerran niin läpällä sanoo?

Miksi K sanoisi läpällä, ettei ole kutsunut, jos B on hyvällä mielellä kysynyt viisujen jälkeen ystäväänsä Sloveniaan?

Ois erikoista läppää. Mä näin sen niin, että K uskoo voivansa mennä, jos haluaa, mutta että B ei olekaan enää maininnut asiasta itse K:lle päin. Viisujen jälkeen. Ehkä se oli niin, että K:n meno oli alunperinkin paljon epävarmempaa kuin B:n tulo Suomeen oli, koska K on laiskempi olemaan oma-aloitteinen tällaisissa asioissa, eikä asetelma ole muuttunut.

Koska K:llä on usein läppää jonka ainoa pointti on sanoa totuuden vastakohta, esim. ei ole yhtään rahaa, kukaan ei tule hänen keikoilleen esim. Euroopassa, kukaan ei pidä häntä seksikkääänä jne.

Mä en näe noin. Mun mielestä se * ei ole yhtään rahaa* tarkoitti * mulla ei ole tarpeeksi rahaa* ja *B ei ole kutsunut* tarkoitti *B ei ole kerjännyt minua sinne*. Eli ei valhe, mutta osatotuus.

Ketju on lukittu.