Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
44521/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mikä mua tässä voimistuvassa shippauksessa mietityttää on, että mitä jos oikeasti jommalla kummalla olisikin salattuja tunteita tai puolia, jota ei haluaisi näyttää koko maailmalle tai ole uskaltanut. Sittemmin maailma on tuonut sen esiin viihteenä. Muistan kun kauan sitten rakastuin tyttöön (olen nainen) ja tajusin olevani biseksuaali ja meidän vanha naapuri sattui vahingossa näkemään pusun. Olin siitä todella ahdistunut ja lähimmät viikot kyttäsin kauppareissuilla aina silmät selässäkin valmiina viemään äidin tai isän muuhun suuntaan jos naapuri sattuisi näkymään ja pelkäsin koko ajan, että törmäävät ja menee sanomaan. Mulla oli valmiina mietittynä uskottavia koottuja selityksiäkin. Tollaset asiat voi olla herkkiä ja yksityisiä. Ei mikään ihme jos olisi tullut halu vetäytyä jotta jutut laantuu. Täälläkin on rummutettu ja vatvottu kaikenlaista yksittäistä kommenttia. Julkkiskin on yksityinen ihminen jolla on ihan omat tunteet ja perheet.

No, ei ainakaan K:n puolelta. Olisi tämän *nolon* havaintonsa jälkeen julkaissut itsestään kuvan housut vähän auki makaamassa tuolissa, sen jälkeen kuvan, jossa siinä edessä on toinen miespuolinen henkilö takapuoli ylös häneen päin, ehdottanut miesbändille, että nämä tulevat seuraavaksi hänen makuuhuoneeseensa ja pussaillut konsertissaan ryhmänsä miesjäsentä. Että ainakin tyystin erilainen tulokulma ongelmaan, kuin itselläsi?

Enkä nyt haluaisi tulkintoja, että *se koittaa vain vierittää katseet pois oikeista tunteistaan*, koska mun mielestä K:n suhtautuminen Bojan-tykkäämiseensä oli ainakin viisuissa niin rohkeaa, mitä siis puhui medialle, että ihmettelisin, jos kokisi tarvetta viedä huomiota muualle, kun kupla muutenkin loppui.

Plus itse olen ihan varma, että se tekee noita juttuja enää ihan vain läpällä. Olisin mielelläni väärässä! Näkisin niin niin niin mielelläni hänet ja Bojanin oikeasti yhdessä. Ilman mitään läppää, rakastuneina. Mutta. . . sitä emme saa.

Vierailija
44522/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan mietin, että mitä Joksuilla ja Villeillä jää käteen noista keikoista? Esiintyvät yhdessä pienille yleisömäärillä ja keikkaliput aika edulliset. Saavatko katettua edes kaikkia kustannuksia?

Jan oli noille faneille eilen kuulemma kertoillut kuinka ensi vuonna tekevät isomman ulkomaankiertueen kun uusi levy on julkaistu. Ilmeisesti tämä on nyt vähän jotain ensitunnustelua ulkomaankeikkailuun.

Eikös Bn toive ollut keikkailla kesät Scandinaviassa (!!!siis se Suomi kuuluu) ja talvet etelämmässä...

Olen kuullut tästä myös.. mutta viittasiko tähän vuoteen vai tuleviin vuosiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44523/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Bojan - muistiinpanoissa (ei kauhean pitkä lista, vielä) on tieto, että hänen lempikirjansa olisi Khaled Hosseinin Leijapoika (Kite runner). Onko joku lukenut kirjan tai törmännyt tällaiseen lempikirjatietoon. Taidan käydä ostamassa huomenna.

Kauan aikaa sitten lukenut: kertoo erilaisita taustoista tulevien afgaanipoikien elämästä.

Vierailija
44524/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma pukkaa. Miten mennä Jo:n keikalle, ettei päädy mihinkään JO:n tai G:n Instan tarinaan tai videoon?

Ei kai pukkaa myös häpeän tunnetta? Eikö se ole jo sovittu että pois semmoinen.

Mä ratkaisen tän Tavastialla niin että EN mene jonottamaan vaan vasta viime hetkillä livahdan sisään. Ei missään nimessä ajoissa eturiviin. 😎

Vierailija
44525/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma pukkaa. Miten mennä Jo:n keikalle, ettei päädy mihinkään JO:n tai G:n Instan tarinaan tai videoon?

Ei mitenkään. Mutta pyyhe päähän ja aurinkolasit silmille, kuten Taylor Swiftin keikalla oli joku fani tehnyt (ja oli sanonut töihin olevansa sairaana 🤣).

Vierailija
44526/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, toivotaan että huomenna saadaan paljon analysoitavaa!

Vierailija
44527/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa sitten järjestetään Jokereiden ja Blind Channelin välinen kädenvääntö kilpailu, voidaan myös ottaa painimatsi.

Vierailija
44528/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

llan päätteeksi, katsotaan säilyykö postaus:

Kumpi voittais painimatsin?

Yläpeukku B

Alapeukku K

Vääntö käy kovana, molemmat huohottavat, eivätkä millään saa otetta toisistaan. Päättävät ottaa aikalisän. Molemmat perääntyvät ja tuijottavat syvää hengittäen toisiaan.

K nappaa pöydältä vesilasin ja katsoo intensiivisesti B:tä, nostaa lasin päänsä päälle notkistaen selkäänsä, sulkee silmänsä ja hitaasti kaataa veden päälleen. B katsoo suu auki, nuolee huuliaan, voin minäkin tätä peliä pelata, B ajattelee. Hän hitaasti avaa housunsa ja alkaa valuttaa niitä alemmas. K avaa silmänsä juuri kun teksti "Carpe Diem" tulee näkyviin...B hymyilee tyytyväisenä.

Miehet katsovat toisiaan odottaen ja kuin peilikuvat riisuvat housunsa. B tekee ensimmäisen liikkeen. Viimeisillä voimillaan kietoo kätensä K:n ympärille ja nostaa tätä. K kietoo jalkansa ja kätensä B:n ympärille tiukasti. Nuoremman miehen huulet painautuvat vanhemman rinnoille, nuolaisten kevyesti. Molemmat huokailevat ja nauravat B:n kantaessa K:ta sänkyä kohden. "Tasapeli!" He huutavat yhtä aikaa kellahtaessaan formula lakanoiden päälle...

ylös 30

alas 30

K istuu hajareisin B:n päällä, molempien huohottaessa, kun saivat vihdoinkin naurun loppumaan. K painaa B:n kädet patjaa vasten tämän pään yläpuolelle. Hän virnistää silmät säteillen ja kumartuu alemmas. Huulet painautuvat lähelle B:n suuta, hymy levenee. B kurkottaa lähemmäs, mutta K kääntää päänsä ja painaa suunsa nuoremman miehen kaulalle. B huokaa, kiemurtelee K:n otteessa tuntiessaan huulet korvansa juuressa. "Antaudutko?" K kuiskaa ja suutelee B:n kaulaa ensin hellästi, sitten kovemmin. B pystyy vain nyökyttelemään...

Yläpeukku B

Alapeukku K

ylös 33

alas 36

Vierailija
44529/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks JO on kuin eri bändi (siis rockimpi, parempi, sexympi) Briteissä, kuin itäblokin maissa?

JO has not had a gig in any "Eastern block country" ;)

Ok, in former eastern block countries then.

Käyhän googlaamassa entiset itäblokin maat!

Ei ole väärin sanoa Jugoslaviaa entisen itäblokin maaksi. Tai siitä irtaantuneita.

Entisellä itäblokilla voidaan tarkoittaa myös kommunistisia maita, joissa ei ollut markkinatalous.

Vierailija
44530/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvöö huomenta! Tässä K fanitaidetta aamun iloksi 💚

https://twitter.com/lemon_h4/status/1681403168968638464

Vierailija
44531/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin kommentillani myös luonnehtia lyhyellä tavalla kyseisiä maita, joissa meno näyttäisi olevan keikoilla erilaista, kuin Manchesterissa. Eli itä - länsi -akseli, ettei tarvitse luetella kyseisiä maita, joita tarkoitin. . En niinkään ajatellut syvällisesti viitata maiden poliittisiin sitoumuksiin. Mutta viittasin lähinnä Itä-Euroopassa fyysisesti sijainneisiin, kommunismia harjoittaneisiin valtioihin.

Vierailija
44532/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sanoa mitään huomenia, olette jokainen anonyymejä, eikä ketään kiinnosta, että 5 tyyppiä on silleen, että * hyvää huomenta minultakin, tsirp tsirp, olen taas iloinen heliumorava täällä kaasuissa*.

Vierailija
44533/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Kiinnostaisi tietää mielipiteitänne tähän kyselyyn. Miksi B ei kutsunut K:ta Sloveniaan?

Halusi rauhoittaa tilannetta ja pelkäsi suhdespekulaatioita: peukku ylös. 

Hänellä oli ehkä erilaisia toiveita ystävyyden suhteen, ja ymmärsi etteivät ne tule toteutumaan: peukku alas.

Vierailija
44534/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!🌷

Tässä B eilisessä konsertissa, tältä ihmiseltä löytyy lisääkin videoita ja kuvia:

https://twitter.com/janpeteh/status/1681420960216363008 💙

Vierailija
44535/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Kiinnostaisi tietää mielipiteitänne tähän kyselyyn. Miksi B ei kutsunut K:ta Sloveniaan?

Hänellä oli ehkä erilaisia toiveita ystävyyden suhteen, ja ymmärsi etteivät ne tule toteutumaan: peukku alas.

En laita kumpaakaan. Koska kutsu on voimassa.

Vierailija
44536/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihana nähdä edelleen Bojan tuossa läpinäkyvässä Pahis-Bojan paidassa, mutta kuinkahan se sopisi hänen pömppömahavartalolleen?

Vierailija
44537/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvöö huomenta! Tässä K fanitaidetta aamun iloksi 💚

https://twitter.com/lemon_h4/status/1681403168968638464

Tietenkin piti olla hyvää huomenta 😂

Vierailija
44538/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sanoa mitään huomenia, olette jokainen anonyymejä, eikä ketään kiinnosta, että 5 tyyppiä on silleen, että * hyvää huomenta minultakin, tsirp tsirp, olen taas iloinen heliumorava täällä kaasuissa*.

Huomenta sullekin. Et kai kavunnut väärällä kantapäällä?

Vierailija
44539/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kyseli illalla haastiksesta, jossa Bojan sanoi, että haluaa keikkailla Skandinaviassa kesät ja Balkanilla talvet (miksiköhän). https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/721763425028603904/joker-out-inter…

Vierailija
44540/123801 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita kumpaakaan. Koska kutsu on voimassa.

Nyt kyse siitä, että miksi ei ole ottanut asiaa erikseen innokkaana puheeksi

Ketju on lukittu.