Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ok, osa puhuu tykkääjistä ja osa seuraajista. Ilmankos oli niin outo keskustelu aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tiia on ihan ammattikuvaaja ,ja kuvaaja tarvitsee kuvausluvan ,joka pitää anoa. Lisäksi hän on fani ,siksi varmasn Kärtsän kuvat etityisen upeita 💚
Kuvausluvat on ensisijaisesti varattu median edustajille, ei ammatinharjoittajille jotka kuvaavat omaa somea varten fanin roolissa
Joo vaikka on ammattikuvaaja, kuvien käyttötarkoitus ratkaisee sen kuvausluvan. Mun mielestä niitä ei saisi fanikäyttöön myöntää
Jaahas, onko nyt sitten väärin perustein kuvattukin? Kritisoijat voi käydä vilkaiseen https://www.tiiaohman.com/. Mun mielestä Tiialle vois kyllä antaa kuvausluvat ihan kaikille festareille ja keikoille mitä täällä on. 😅
Eihän se tarkoita, että sille lupa pitää myöntää jos ei se niitä kuvia esim mediaa varten kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tiia on ihan ammattikuvaaja ,ja kuvaaja tarvitsee kuvausluvan ,joka pitää anoa. Lisäksi hän on fani ,siksi varmasn Kärtsän kuvat etityisen upeita 💚
Kuvausluvat on ensisijaisesti varattu median edustajille, ei ammatinharjoittajille jotka kuvaavat omaa somea varten fanin roolissa
Joo vaikka on ammattikuvaaja, kuvien käyttötarkoitus ratkaisee sen kuvausluvan. Mun mielestä niitä ei saisi fanikäyttöön myöntää
Jaahas, onko nyt sitten väärin perustein kuvattukin? Kritisoijat voi käydä vilkaiseen https://www.tiiaohman.com/. Mun mielestä Tiialle vois kyllä antaa kuvausluvat ihan kaikille festareille ja keikoille mitä täällä on. 😅
Eihän se tarkoita, että sille lupa pitää myöntää jos ei se niitä kuvia esim mediaa varten kuvaa
Kuvauslupa pitäisi myöntää nimenomaan sitä varten jos kuvaa medialle, ei sen perusteella kenellä on nettisivu ja jos kuvia kerää vaan omaan käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin kommentillani myös luonnehtia lyhyellä tavalla kyseisiä maita, joissa meno näyttäisi olevan keikoilla erilaista, kuin Manchesterissa. Eli itä - länsi -akseli, ettei tarvitse luetella kyseisiä maita, joita tarkoitin. . En niinkään ajatellut syvällisesti viitata maiden poliittisiin sitoumuksiin. Mutta viittasin lähinnä Itä-Euroopassa fyysisesti sijainneisiin, kommunismia harjoittaneisiin valtioihin.
Kommunisti on herännyt tänään aikaisin. Ehkä ei ole hedelmällistä kinata aiheesta LadySlo:n kanssa. Tuskin hän on edes palstalla tällä hetkellä.
Mä en ole kommunisti, vaan kyseiset Itä-Euroopan maat olivat aikoinaan.
Nyt voisi asiasta tietämättömät jättää spekuloinnin tästä valokuvausjutusta. Nautitaan kivoista kuvista, eikä kitistä niistä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Kiinnostaisi tietää mielipiteitänne tähän kyselyyn. Miksi B ei kutsunut K:ta Sloveniaan?
Halusi rauhoittaa tilannetta ja pelkäsi suhdespekulaatioita: peukku ylös.
Hänellä oli ehkä erilaisia toiveita ystävyyden suhteen, ja ymmärsi etteivät ne tule toteutumaan: peukku alas.
En laita kumpaakaan. Koska kutsu on voimassa.
Vaihtoehto: B ei tykkää nykyisestä K sta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun juuri sitä vartenhan se niitä kuvaa. Laittaa vaan kuvat myös vapaasti saataville. Oikeesti mikä ihmeen keskustelu tämä nyt taas on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muiden insta tykkääjien määrä kasvaa paitsi Käärijän.
Mitä sitten? TikTokissa tykkääjät lisääntyy huimaa vauhtia.
Niin, eli niiden, jotka eivät ota asioita niin tosissaan ja omaa edes rahaakaan jne
Ammatinharjoittaja on mm Mikkekin ,ja muutkin parhaat kuvaajat Kärtsän keikoilla. Ei hän itseään varten kuvaa ,paitsi Tavastialla omaksi ilokseen.Nämä Tiian kuvat niin upeita ,että toivottavasti pääsee kuvaajan statuksella jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Lortsun ainakaan. Samaan tahtiin silläkin seuraajat kyykkää.
Ei ole. Viimeisin kuva on saanut paljon tykkäyksiä.
Ai Lortsun vai? 😳 Katsopas uudelleen ja vertaa vaikka Liverpool aikaisiin julkaisuihin. Senkin seuraajat pudonneet n 7000 parhaista päivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun juuri sitä vartenhan se niitä kuvaa. Laittaa vaan kuvat myös vapaasti saataville. Oikeesti mikä ihmeen keskustelu tämä nyt taas on?
Ei hänen kuvat oo missään mediassa olleet
Vierailija kirjoitti:
No K:n onnellisuus ei ole riippuvainen somealustojensa tykkäysmääristä. Ei tarvitse siis olla huolissaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen kuvat oo missään mediassa olleet
Media = some. Nyt anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen Jokereiden keikalla ollut yllättävän paljon miehiä, tosin enimmäkseen takarivissä pönöttämässä. Vai oliko kyseessä miesparkki paikalle raahatuille naisfanien puolisoille ja poikaystäville? 😁
Todella paljon oli miehiä. Johtuisiko siitä, että oltiin viisukaupungissa. Olihan viisuyleisö ainakin prepartyissä tosi miesvoittoista.
Myös keski-ikäisiä näytti olevan ihan mukavasti. Tuonne olisin itsekin kehdannut mennä vaikka G:n videolle päätyminen olisi hävettänytkin 😀
Lähinnä kai Tiialla pitää olla kuvauslupa, koska käyttää ammattimaisempaa kalustoa kuvaamiseen. Miksi tämä on kenellekään ongelma, jos hakee lupaa, saa sen ja julkaisee kuvia netissä luvan kanssa?
Ei median edustaja tarkoita että someen postaa. Median edustaja tarkoittaa sitä että on töissä tv, radio tai netti/sanomalehtiin.
Someinfluencerit nyt erikseen sitten
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kai Tiialla pitää olla kuvauslupa, koska käyttää ammattimaisempaa kalustoa kuvaamiseen. Miksi tämä on kenellekään ongelma, jos hakee lupaa, saa sen ja julkaisee kuvia netissä luvan kanssa?
Ehkä superfania ärsyttää kun joku muu on myös eturivissä
Eiku v*ttu mä aina unohdan, et täällä on näitä ihme trolleja varmaan vieläpä moden ominaisuudessa, ja lähden jankkaan niiden kanssa. Yritän vastedes muistaa ja olla provosoitumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei median edustaja tarkoita että someen postaa. Median edustaja tarkoittaa sitä että on töissä tv, radio tai netti/sanomalehtiin.
Someinfluencerit nyt erikseen sitten
Väite oli, että kuvat ei ole olleet mediassa. Kerroin vaan, että some on mediaa myös.
Sitten tän aiheen voisi varmaan antaa olla, kivoja kuvia joista on täälläkin paljon puhuttu.
Hienot värit 👍