Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokoajan vinkataan täällä ni kertokaa nyt ketkä tietää siitä tyttiksestä. Mistä näkee ja mitä.
Luki jo aiemmin: PB IG UMK läpy kuvassa tägäys
Oonko mä nyt ainoo tyhmä täällä?
Emmä tajua enkä löydä 😞Äääh en mäkään löydä 😩
PB insta, 13 viikkoa sitten julkaistu kuva, jossa Kärtsä keskellä. Kuvassa 2/2 on tägäys.
Mikä PB?
Peltonen Benjamin?
Portion boys
Shippauskuvittelukommentti olikohan Youtuben kommenteista:
"You are lovers. i got no evidence but i ve no doubts either."
Jos jotain ois, niin enemmän itse kuvittelen, että siellä on fiiliksiä kuin toimintaa (vaikka mikä sen lovers määritelmä on, kukin määrittää tavallaan)
Mut tuo loppu oli kyllä osuva:D ei sillä etten kuvittelisi myös, että tää laiva on kyllä jo lastattu aika monella vedenpitävällä todisteella!
Käärijä announced his Tour dates and of course they are all in Finland (makes sense) and I am genuinely considering flying to Finland for a concert. this is financially irresponsible but I want this so bad.
Oivoi ulkomaisia faneja, toikin kommentoija Saksasta <3
Äähh ihanaa Bojan kommentoi Kääryleen kuvaa Instassa
Tässä bojan puhuu suukostaan Connorin kanssa. Huomatkaa, ettei ole yhtään samanlaista hermoilua tai käsien vääntelyä kuin mitä puhuessaan Kärtsystä. On sen sijaan rento oma itsensä. Bändikaveritkaan eivät virnuile.
Voi Bojan raasu <3
K sanoo kommenteissa B:lle, että my mään, yes yes, 7.6. coming!
Hullu se vaan fiilistelee homofantasioitaan itsekseen. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokoajan vinkataan täällä ni kertokaa nyt ketkä tietää siitä tyttiksestä. Mistä näkee ja mitä.
Emmä tajua enkä löydä 😞Äääh en mäkään löydä 😩
PB insta, 13 viikkoa sitten julkaistu kuva, jossa Kärtsä keskellä. Kuvassa 2/2 on tägäys.
Mikä PB?
Peltonen Benjamin?Portion boys
Apua kiitos kärsivällisyydestä ja anteeksi hidasälysyydestä! Löytyi!
Vierailija kirjoitti:
Aika pirun nopeasti huomannut uuden kuvan, alle puolessa tunnissa. Tainnu laittaa ilmoitukset päälle että näkee heti jos Jere laittaa mitään uutta. :D ja taas toi ihme Are You juttu Bojanin aloittamana sydämien kera. Se on nyt vaan virallista, B on päässyt sekoamaan Kärtsästä ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuo niiden Are you - vitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…
Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"
Näytti ihan siltä, että Bojan antoi suukon poskelle tossa toisessa kuvassa, ihana. Näinkö oikein?
Näitä kun katsoo, niin vaikea nähdä ettei mitään ole käynyt kameroiden ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
K sanoo kommenteissa B:lle, että my mään, yes yes, 7.6. coming!
Mitä se tarkoittaa!? 🔥🛟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pirun nopeasti huomannut uuden kuvan, alle puolessa tunnissa. Tainnu laittaa ilmoitukset päälle että näkee heti jos Jere laittaa mitään uutta. :D ja taas toi ihme Are You juttu Bojanin aloittamana sydämien kera. Se on nyt vaan virallista, B on päässyt sekoamaan Kärtsästä ja pahasti.
Käärijä aloitti sen.
Vierailija kirjoitti:
No nyt ne viestittelee K:n uuden ig-kuvan alla!
Voi toi Bojanin giffi, oikein sydäntä särkee 😢 onneks Kärtsä lohduttaa, ja sanoo et B on aina sen number 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tajua enkä löydä 😞silloin sun ei ole tarkoituskaan löytää. Ei täällä mitään linkkejä jaeta, ja voisitte muutenkin jättää nyt ulkopuoliset tästä pois
Mitä tyttis on just niinku Megan, jauhetaan muka kovasti yksityisyydestä, mutta silti tunkee itseään joka paikkaan näkyviin.
Miksi tää megsuhullu spämmää yksinään joka toisessa ketjussa. Voisi painua v i t t u u n
No nyt! AV:n savumerkit Melediiveille meni taas perille 🤩 K ja B keskustelee uuden IG kuvan kommenteis, B laittoi GIFfiä ja K sanoo et tulossa 7.6. 😭
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä luoja mun pitää alkaa laittamaan itselleni kännykän/netin käyttö rajat kohta, eihän tästä tuu en mitään ku mä vaan roikun täällä ... Vanha ihminen. Huoh.
Oon aatellu, että tää ilmiö on kuiten aika väliaikainen, ja nyt laivan purjehtiessa kovaa haluun olla mukana! Mut toisaalta nää kaks tyyppiä voi yllättää vaikka miten, mitenhän pitkä matka tästä on tulossa:D can't wait!
Bojan taitaa muuten olla saman ikäinen Damianon kanssa.Ei ihan heti uskoisi,molemmat ihania.