Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4341/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!

Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!

Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!

Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.

Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.

Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.

Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin

Tää on IHANA! Mikä ääni ja karisma ja voltti 🔥

Voi ei, tääkö tää mystinen zitti bueno nyt oli...nyt oli pettymys

Miten joku voi pettyä tuohon performanssiin.😆 Hyvät hyssykät sentään. Tuo mies on niin kuuma että ei mitään järkeä tossa esityksessä

Ääni ja lausuminen on priimaa, mutta esiintymisessä on vielä liikaa söpöä poikamaisuutta omaan makuun.

-eri

Bojan taitaa muuten olla saman ikäinen Damianon kanssa.Ei ihan heti uskoisi,molemmat ihania.

Vierailija
4342/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis K ja B

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokoajan vinkataan täällä ni kertokaa nyt ketkä tietää siitä tyttiksestä. Mistä näkee ja mitä.

Luki jo aiemmin: PB IG UMK läpy kuvassa tägäys

Oonko mä nyt ainoo tyhmä täällä?

Emmä tajua enkä löydä 😞

Äääh en mäkään löydä 😩

PB insta, 13 viikkoa sitten julkaistu kuva, jossa Kärtsä keskellä. Kuvassa 2/2 on tägäys.

Mikä PB?

Peltonen Benjamin?

Portion boys

Vierailija
4344/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippauskuvittelukommentti olikohan Youtuben kommenteista:

"You are lovers. i got no evidence but i ve no doubts either."

Jos jotain ois, niin enemmän itse kuvittelen, että siellä on fiiliksiä kuin toimintaa (vaikka mikä sen lovers määritelmä on, kukin määrittää tavallaan)

Mut tuo loppu oli kyllä osuva:D ei sillä etten kuvittelisi myös, että tää laiva on kyllä jo lastattu aika monella vedenpitävällä todisteella!

Vierailija
4345/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä announced his Tour dates and of course they are all in Finland (makes sense) and I am genuinely considering flying to Finland for a concert. this is financially irresponsible but I want this so bad.

Oivoi ulkomaisia faneja, toikin kommentoija Saksasta <3

Vierailija
4346/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähh ihanaa Bojan kommentoi Kääryleen kuvaa Instassa

Vierailija
4347/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä bojan puhuu suukostaan Connorin kanssa. Huomatkaa, ettei ole yhtään samanlaista hermoilua tai käsien vääntelyä kuin mitä puhuessaan Kärtsystä. On sen sijaan rento oma itsensä. Bändikaveritkaan eivät virnuile.

Voi Bojan raasu <3

Vierailija
4348/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K sanoo kommenteissa B:lle, että my mään, yes yes, 7.6. coming!

Vierailija
4349/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu se vaan fiilistelee homofantasioitaan itsekseen. 🥱

Vierailija
4350/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokoajan vinkataan täällä ni kertokaa nyt ketkä tietää siitä tyttiksestä. Mistä näkee ja mitä.

Emmä tajua enkä löydä 😞

Äääh en mäkään löydä 😩

PB insta, 13 viikkoa sitten julkaistu kuva, jossa Kärtsä keskellä. Kuvassa 2/2 on tägäys.

Mikä PB?

Peltonen Benjamin?

Portion boys

Apua kiitos kärsivällisyydestä ja anteeksi hidasälysyydestä! Löytyi!

Vierailija
4351/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pirun nopeasti huomannut uuden kuvan, alle puolessa tunnissa. Tainnu laittaa ilmoitukset päälle että näkee heti jos Jere laittaa mitään uutta. :D ja taas toi ihme Are You juttu Bojanin aloittamana sydämien kera. Se on nyt vaan virallista, B on päässyt sekoamaan Kärtsästä ja pahasti.

Vierailija
4352/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tuo niiden Are you - vitsi

Vierailija
4353/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…

Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"

Näytti ihan siltä, että Bojan antoi suukon poskelle tossa toisessa kuvassa, ihana. Näinkö oikein?

Näitä kun katsoo, niin vaikea nähdä ettei mitään ole käynyt kameroiden ulkopuolella.

Vierailija
4354/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K sanoo kommenteissa B:lle, että my mään, yes yes, 7.6. coming!

Mitä se tarkoittaa!? 🔥🛟

Vierailija
4355/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARE YOU punainen 💖💖💖💖💖

Vierailija
4356/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pirun nopeasti huomannut uuden kuvan, alle puolessa tunnissa. Tainnu laittaa ilmoitukset päälle että näkee heti jos Jere laittaa mitään uutta. :D ja taas toi ihme Are You juttu Bojanin aloittamana sydämien kera. Se on nyt vaan virallista, B on päässyt sekoamaan Kärtsästä ja pahasti.

Käärijä aloitti sen.

Vierailija
4357/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ne viestittelee K:n uuden ig-kuvan alla!

Voi toi Bojanin giffi, oikein sydäntä särkee 😢 onneks Kärtsä lohduttaa, ja sanoo et B on aina sen number 1.

Vierailija
4358/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä tajua enkä löydä 😞

silloin sun ei ole tarkoituskaan löytää. Ei täällä mitään linkkejä jaeta, ja voisitte muutenkin jättää nyt ulkopuoliset tästä pois

Mitä tyttis on just niinku Megan, jauhetaan muka kovasti yksityisyydestä, mutta silti tunkee itseään joka paikkaan näkyviin.

Miksi tää megsuhullu spämmää yksinään joka toisessa ketjussa. Voisi painua v i t t u u n

Vierailija
4359/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt! AV:n savumerkit Melediiveille meni taas perille 🤩 K ja B keskustelee uuden IG kuvan kommenteis, B laittoi GIFfiä ja K sanoo et tulossa 7.6. 😭

Vierailija
4360/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä luoja mun pitää alkaa laittamaan itselleni kännykän/netin käyttö rajat kohta, eihän tästä tuu en mitään ku mä vaan roikun täällä ... Vanha ihminen. Huoh.

Oon aatellu, että tää ilmiö on kuiten aika väliaikainen, ja nyt laivan purjehtiessa kovaa haluun olla mukana! Mut toisaalta nää kaks tyyppiä voi yllättää vaikka miten, mitenhän pitkä matka tästä on tulossa:D can't wait!

Ketju on lukittu.