Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äähh ihanaa Bojan kommentoi Kääryleen kuvaa Instassa
Aika pirun nopeasti huomannut uuden kuvan, alle puolessa tunnissa. Tainnu laittaa ilmoitukset päälle että näkee heti jos Jere laittaa mitään uutta. :D ja taas toi ihme Are You juttu Bojanin aloittamana sydämien kera. Se on nyt vaan virallista, B on päässyt sekoamaan Kärtsästä ja pahasti.
Käärijä aloitti sen.
Oho näköjää olikin Kärtsän aloittama toi are you, katoin huolimattomasti
Vierailija kirjoitti:
K sanoo kommenteissa B:lle, että my mään, yes yes, 7.6. coming!
Kuinka monta tuntia päivässä sulla menee eri julkkiksten kommenttien kyttäämiseen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Shippauskuvittelukommentti olikohan Youtuben kommenteista:
"You are lovers. i got no evidence but i ve no doubts either."
Jos jotain ois, niin enemmän itse kuvittelen, että siellä on fiiliksiä kuin toimintaa (vaikka mikä sen lovers määritelmä on, kukin määrittää tavallaan)
Mut tuo loppu oli kyllä osuva:D ei sillä etten kuvittelisi myös, että tää laiva on kyllä jo lastattu aika monella vedenpitävällä todisteella!
Mun mielestä ton shippailun vois jättää artistien someista pois ihan kunnioituksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pirun nopeasti huomannut uuden kuvan, alle puolessa tunnissa. Tainnu laittaa ilmoitukset päälle että näkee heti jos Jere laittaa mitään uutta. :D ja taas toi ihme Are You juttu Bojanin aloittamana sydämien kera. Se on nyt vaan virallista, B on päässyt sekoamaan Kärtsästä ja pahasti.
Mites tää kommentointi sekoamisesta todistaa?
Oletteko muuten nähneet Alessandran videon, jossa se yrittää epätoivoisesti mahtua farkkuihinsa? K on kommentoinut 'tarvitsetko apua' ja Alessandra vastaa 'tarvitsen uudet housut'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokoajan vinkataan täällä ni kertokaa nyt ketkä tietää siitä tyttiksestä. Mistä näkee ja mitä.
Luki jo aiemmin: PB IG UMK läpy kuvassa tägäys
Oonko mä nyt ainoo tyhmä täällä?
Emmä tajua enkä löydä 😞silloin sun ei ole tarkoituskaan löytää. Ei täällä mitään linkkejä jaeta, ja voisitte muutenkin jättää nyt ulkopuoliset tästä pois
Mitä tyttis on just niinku Megan, jauhetaan muka kovasti yksityisyydestä, mutta silti tunkee itseään joka paikkaan näkyviin.
Miksi tää megsuhullu spämmää yksinään joka toisessa ketjussa. Voisi painua v i t t u u n
Ei kai se ns. työpaikaltaan mihinkään häivy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15min kuvien laittamisesta ja B laitto viestiä 😂 keskellä päivää, eihän B tietääkseni ole missään lomilla. En ihmettelisi jos B olisikin laittanut jonku erikoishälytyksen tietääkseen heti jos K on julkassu mitään.
Äääh ois pitäny vaan uskoo ... Tuli paska fiilis ku näki sen kuvan ja kaikki. Tuli vaan siis aivan hullusti joku sellane tosi ikävä flashback omasta elämästäni jostain syystä, vaikken edes tunne näitä ihmisiä oikeesti.
Mut eiköhän se pyyhkiydy pois. Totuus tekee kipeää.
Juu, siis Bojan laittaa itse tuota vettä myllyyn koko ajan tähän juttuun..ei voi mitään..
Missä tuo englanninkielinen Youtube-kommentti on, "you are lovers yms?
Ei en kestä tota Bojanin laittamaan videoo! 💚 Nyt otti tuulta purjeisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tuntia päivässä sulla menee eri julkkiksten kommenttien kyttäämiseen. 😆
Ehkä kolme-neljä tuntia, sen päälle raportointia tänne, jodeliin ja ylikselle kun vauvis sulkeutuu. Mun elämä, mä olen julkkisfani ja elän muiden tekemisiä kyttäämällä ja arvostelemalla. 🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain ois, niin enemmän itse kuvittelen, että siellä on fiiliksiä kuin toimintaa (vaikka mikä sen lovers määritelmä on, kukin määrittää tavallaan)
Mut tuo loppu oli kyllä osuva:D ei sillä etten kuvittelisi myös, että tää laiva on kyllä jo lastattu aika monella vedenpitävällä todisteella!
Mun mielestä ton shippailun vois jättää artistien someista pois ihan kunnioituksen vuoksi.
Oikeesti kenelle te täällä anonyymilla palstalla nyt kuvittelette hyvesignaloivanne? Jeesukselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyttään vain Käärijää. Jos siel ei oo mitään, tsekkaan Bojanin, Bändin ja Managerin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ei en kestä tota Bojanin laittamaan videoo! 💚 Nyt otti tuulta purjeisiin!
Mikä video, mikä siinä on?????
You are always number one!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tää kommentointi sekoamisesta todistaa?
Oletteko muuten nähneet Alessandran videon, jossa se yrittää epätoivoisesti mahtua farkkuihinsa? K on kommentoinut 'tarvitsetko apua' ja Alessandra vastaa 'tarvitsen uudet housut'
Kommenttien kyylääminen on niin ihanaa. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Meghaninkin pitänyt käydä kuvaa kommentoimassa... Puhelimet kädessä altaalla?
Eipä siinä mitään, Käärijän valinta on. Jokainen voi toki olla siitä mitä mieltä haluaa. Jotenkin hänet tietäen odotin maanläheisempää valintaa. Ollaan samoilla nurkilla pyöritty nuoruudessa. Toki valinta nyt kertoo ihmisestä itsestäänkin jotain. Ei kukaan voi lopulta täysin tietää tai ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti kenelle te täällä anonyymilla palstalla nyt kuvittelette hyvesignaloivanne? Jeesukselle?
No siis koen vaan asiattomaksi shippaukset artistien somessa. Toki Bojan ei ole niistä vissiin suuresti säikähtänyt kun on jakanut kuvia ym. Ja muutenkin tuo bändi vaikuttaa hyvin rennolta seksipuhelumainoksineen ja managereineen😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko sust kivaa jos ois julkkis ja kaikki hullut kyttäis sua ja väittäis homoks?
Hyvät kanssafanittajat, jättäkää kokonaan huomioimatta noi kaikki valitus viestit ja "mitä tossa muka on" kehotukset vaatia selityksiä joka pirun asiaan. Turha niille on mitään vastata.
Se on tsoukki, kun toinen on tuollaisella hulppealla lomalla!