Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käärijä laittanut Bojanille: you are always number one are you? 😍
Bojanilta tullut Office-sarjasta gif Kärtsylle ensin. Tommonen hellanlettas-naama.
Ai ku tää tuli just oikeeseen aikaan. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Juu, siis Bojan laittaa itse tuota vettä myllyyn koko ajan tähän juttuun..ei voi mitään..
Missä tuo englanninkielinen Youtube-kommentti on, "you are lovers yms?
Olin kopsannu sen kommentin talteen sen I've got no evidence but no doubts either -kommentin takia ylös, kun se oli koominen tiivitys, mihin kyllä samaistun! Se oli siis jonkun shippausvideon alla, oiskohan ollu jompi kumpi niistä viisutileistä, jotka jakaa KB-materiaalia. Uni Dash Corn tai se toinen? Enempää en muista varmaksi:)
Suomen uusi kuuluisa vävypoika Adam Lambertin jälkeen 😂 seksikkäämpi vielä!
Aika hot kuva K:sta toi Flamingon kanssa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K sanoo kommenteissa B:lle, että my mään, yes yes, 7.6. coming!
Kuinka monta tuntia päivässä sulla menee eri julkkiksten kommenttien kyttäämiseen. 😆
Haista paska, sä et tiedä mun elämästä mitään. Olen monisairas, ruma ja narsistin uhri, kai mullakin saa olla jotain kivaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippauskuvittelukommentti olikohan Youtuben kommenteista:
"You are lovers. i got no evidence but i ve no doubts either."
Jos jotain ois, niin enemmän itse kuvittelen, että siellä on fiiliksiä kuin toimintaa (vaikka mikä sen lovers määritelmä on, kukin määrittää tavallaan)
Mut tuo loppu oli kyllä osuva:D ei sillä etten kuvittelisi myös, että tää laiva on kyllä jo lastattu aika monella vedenpitävällä todisteella!
Mun mielestä ton shippailun vois jättää artistien someista pois ihan kunnioituksen vuoksi.
Oikeesti kenelle te täällä anonyymilla palstalla nyt kuvittelette hyvesignaloivanne? Jeesukselle?
No siis koen vaan asiattomaksi shippaukset artistien somessa. Toki Bojan ei ole niistä vissiin suuresti säikähtänyt kun on jakanut kuvia ym. Ja muutenkin tuo bändi vaikuttaa hyvin rennolta seksipuhelumainoksineen ja managereineen😁
Tarkennuksena vielä, että kommentti oli jostain K&B pätkästä, joten ymmärrykseni mukaan se on fani-/shippausvideo:)
Kova, taas on meille mammoille kontenttii! 🤣😂
Mitä Meghan on kommentoinut Kärtsärin kuvaan?
Vastaako B siihen jotain siis kun tulee tuhat kommenttia tohon K:n instaan ku kaikki sekos nyt tästä!!
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että Meghan Marklekin on hypännyt Käärijä-junaan!
noi niin tietää mitä ne tekee.. ihan tahallaan jatkaa tota hommaa. Mutta siinä on Käärijän kommentti 7.6 coming...??
Bojan käynyt eilen oopperassa, kts Instastory
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Käärijän "Joker out promootion" myötä löytänyt heidän musiikkinsa. Tullut paljon kuunneltua tätä viimeaikoina.
Joo, oikeasti hyvä bändi. Omia suosikkibiisejäni ovat Demoni, Katrina ja Plastika. Slovenia muuten kuulostaa tosi hyvältä
Toi koko levy on mahtava. Ona on jostain syystä kuunnelluin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, siis Bojan laittaa itse tuota vettä myllyyn koko ajan tähän juttuun..ei voi mitään..
Missä tuo englanninkielinen Youtube-kommentti on, "you are lovers yms?Olin kopsannu sen kommentin talteen sen I've got no evidence but no doubts either -kommentin takia ylös, kun se oli koominen tiivitys, mihin kyllä samaistun! Se oli siis jonkun shippausvideon alla, oiskohan ollu jompi kumpi niistä viisutileistä, jotka jakaa KB-materiaalia. Uni Dash Corn tai se toinen? Enempää en muista varmaksi:)
Olet kyllä kovasti omistautunut stalkkeroinnille, hienoa, kaltaisiasi osaajia tarvitaan 😂
Joku kommentoinut Internet gonna explode 7.6.. juu näen tämän
Vierailija kirjoitti:
Frank-läppää hymiöiden kera. Miksi?
Mua huvittaa kun Jedwardkin, Brittien edellinen euroviisuesiintyjä (kaksosetkin), jonkinlaiset julkut sielläpäin oli kommentoineet Kärtsyn kuvaan 😁
Mutta siis, kai te ymmärrätte, että toi kaikki on läppää, kun toi kommentointi tapahtuu tyttöystävän ottaman kuvan alla, yhteiseltä lomalta.
Miten näkee, mille tileille ja mitä B on kommentoinut? Meinaan, olen uinunut Insta-käyttäjä, en halua, että B kommentit Käärijälle hukkuu jonnekin ketjuihin, enkä näe niitä! Vai miksi Insta on nostanut bojanin kommentin Käärijän etusivulle? Bongaa tykätyimmät siihen?
Plz ehtiikö joku vastata