Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4301/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto ku tuli tiktokissa vastaan just videon pätkä missä näkyy Käärijän käsi (sormuksista tunnistaa) antamassa kortsupaketin tai siis yhen kortsun Bojanille. K:n käsi hipelöi samalla Bojanin sormia, ja sit B virnistää viekkaasti kameralle. En tajua miten noi jaetaan tiktokista. Siis vitsillä tehty juu juu, mut kuuma.

Haluun nähdä!

Vierailija
4302/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollanen ihku romanttinen pikku läppä loppuisi äkkiä, jos Till setä päättäisi haluta Käärijän. Se on sitten kunnon toimintaa, eikä mitään hihihihi fiilistelyä.

Tillillä on ainakin kunnon kokoelma erivärisiä ja muotoisia vempaimia. Ei riitä pari isoa jätesäkkiä niiden kantamiseen.

Oi kamala😅 Pysytään tässä kahden "koiranpennun" shippaamisessa. Tohon till lindemann shippiin tarvis terapiaa ennen ja jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt joku vihje miten sen kärtsärin tyttiksen löytää. En oo löytänyt 😔

Vierailija
4304/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan unohtus platinatukkaset akat aika äkkiä jos K sais valita et lähteekö Tillin mukana Saksaan vai jääkö platkun kans Suomeen saunalliseen rivarikolmioon.

Vierailija
4305/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ny se tyttis rauhaan

Vierailija
4306/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Till tullut tänne viedäkseen Käärijän mennessään? Vie mukanaan ja pitää maskottina. No onneks ei oo Kärtsyli kotona huh.

Onneksi niin, ei pääse iso paha Till-setä testaamaan niitä välineitään meidän pikku Kärtsyyn. Jos niitä on vielä säkkikaupalla, niin Kärtsy ei ehdi tapaamaan Bojania ennen joulua.

Vierailija
4307/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollappa itse nuorempi, ois ihana fanittaa ihan kunnolla Käärijää ja miksei Bojaniakin. Nyt pitää yrittää pitää vähän matalampaa profiilia.

Ihanaa, että fanitetaan täällä niitä! Ja täytyy lisätä omalta osalta, että tää heidän shippaus ja kuvion seuraaminen ylittää kyllä omat esiteini-iän fanituksen määrän, tai ainaki nyt laivassa sisällä ollessa tuntuu niin... Toki sillon ei ollu somea, joten oli vaan nuortenlehtien yms varassa, joten olihan sitä fanituskuvittelumateriaaliakin vain tosi pieni osa tästä.

Mutta en ois kyllä aiemminn kuvitellu, että hurahdan näin +30v seuraamaan ja fanittaan kahden euroviisuedustajan juttua ja välejä, ja että se nimenomaan on se kuumotuksen kohde! Vaikka onhan ne hotteja erikseenkin, mutta en ois kyllä reagoinu tau seurannu paljoakaan erikseen.

Vierailija
4308/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoajan vinkataan täällä ni kertokaa nyt ketkä tietää siitä tyttiksestä. Mistä näkee ja mitä.

Vierailija
4309/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto ku tuli tiktokissa vastaan just videon pätkä missä näkyy Käärijän käsi (sormuksista tunnistaa) antamassa kortsupaketin tai siis yhen kortsun Bojanille. K:n käsi hipelöi samalla Bojanin sormia, ja sit B virnistää viekkaasti kameralle. En tajua miten noi jaetaan tiktokista. Siis vitsillä tehty juu juu, mut kuuma.

Apua äkkiä linkki!!!

Vierailija
4310/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää ny se tyttis rauhaan

On vaikea saada sitä eilistä ig-storya pois mielestä, joka kerta iskee kiusallisuuden tunne kun mietin sitä korostettua venyttelyä ja keimailua aurinkotuolissa :D

Vierailija
4311/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Till tullut tänne viedäkseen Käärijän mennessään? Vie mukanaan ja pitää maskottina. No onneks ei oo Kärtsyli kotona huh.

Onneksi niin, ei pääse iso paha Till-setä testaamaan niitä välineitään meidän pikku Kärtsyyn. Jos niitä on vielä säkkikaupalla, niin Kärtsy ei ehdi tapaamaan Bojania ennen joulua.

Huh meni ihan kylmikset .... Oishan se ihan hirveen kamalaa jos iso paha Till-setä sais pienen Kärtsylin käsiinsä ja ... Ihan tässä punastuu (kauhusta siis).

Vierailija
4312/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!

Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!

Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!

Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.

Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.

Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.

Ihanasti kirjoitettu ja kuvailtu! :) ja samaistun kaikkeen mitä kirjoitit! ja samoja keloja täällä ollut myös tuosta ihmisten välisen vuorovaikutuksen ja pienten eleiden tunnistamisesta. Ja myös, mitä ikinä se onkin tai ei oo, ei mulle ees sillä oo väliä, koska tää on jo nyt ollut niin hauskaa ja iloa tuovaa!

Ja sivukommenttina täytyy lisätä, että muistan joskus +10v sitten, en hahmota millo Holiday tuli ulos, tunnelmoineeni elokuvaa katsoessa heidän kemiaa. Olin tän jo unohtanu, mut hauskaa kuulla näin tosi jälkikäteen, että näyttelyn lisäksi siinä oli muutakin!

Vierailija
4313/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollanen ihku romanttinen pikku läppä loppuisi äkkiä, jos Till setä päättäisi haluta Käärijän. Se on sitten kunnon toimintaa, eikä mitään hihihihi fiilistelyä.

Mä innostuin tästä Till ja Käärijä shippauskuviosta ehkä vähän liikaa, kun iso Till kouluttaa Käärijää oikein isän kädestä.. Tää ketju on ollutkin itselle paikoin vähän turhan hempeää söpistelyä, mut tohon T&K fiktioon voisin kyllä lähteä ihan täysillä mukaan 😝

Vierailija
4314/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokoajan vinkataan täällä ni kertokaa nyt ketkä tietää siitä tyttiksestä. Mistä näkee ja mitä.

Luki jo aiemmin: PB IG UMK läpy kuvassa tägäys

Vierailija
4315/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh sorry taisin tulkita/nähdä omiani sen kortsun kanssa! Väärä hälytys! Ei ollut tarkoitus harhauttaa.

Vierailija
4316/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen löytää sen kumilinkin..siis Bojan -Kärtsäri?

Vierailija
4317/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoiko käärijä hänen oman paitansa bojanille kuinka sööttiä.

Jo se paidan antaminen yleensä, ts yhden paidan neljästä antaminen, oli musta jotenki tosi intiimi ja yksityinen ele, niinkuin täällä eilen kirjoiteltiin. Menee mulla samaan kategoriaan niiden tiettyjen kameralle tallentuneiden ja jaettujen fyysisten läheisyydenosoitusten kanssa, vaikka tää on annettu tavara, niin silti ainakin näin kuultuna kuulostaa kyllä tosi läheiseltä. Eihän voi tietenkään tietää, mitä paita merkkaa Käärijälle, mutta silti eleenä on kyllä tosi sulonen.

Jos se on tosiaan niin, että ne 3 muuta paitaa on muiden (aluksikin aattelin, että miks ois Klla 2 ellei ois jääny yli), niin tää kyllä ylittää sen nuuskakosinnan. Satakertaisesti;)

Vierailija
4318/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luki jo aiemmin: PB IG UMK läpy kuvassa tägäys

Oonko mä nyt ainoo tyhmä täällä?

Emmä tajua enkä löydä 😞

Vierailija
4319/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö muuten, että manageri päivittää tuota jokeroutsubs-tiliäkin. Kertoi Joker outin live-esityksessä kun joku kysyi asiasta :)

Oikeesti?😳 Mitä hittoa..

Aikamoista kun siellä just oli esim. se haastis missä b kertoi ihan "lätkävaimona" siitä paidasta ja kommenteissa "aww he's so in love" ja luoja tykkää (eli tilin haltija) 🤪

Mitä ne 4 paitaa oikein on ja kuka ne valmisti, kun niiden lahjoittamiseen suhtaudutaan niin kuin se olisi tosi merkittävä ele. Ainakin Pasi-nimi viittaa siihen Kärtsän UMK:n alun salanimeen, kun ehdokkaita ei ollut vielä julkistettu. Mietin vaan, antoiko K tässä Bojanille oikeasti jotain merkityksellistä vai vaan suunnilleen siivosi vaatekaappinsa sisältöä.

Ilmeisesti kaksi muuta paitaa ovat cha cha cha -kappaleen kahdella säveltäjällä. Eli aika merkittävä ele antaa Bojanille neljäs! 

Kiitos tiedosta! Ei tuo kaapin siivoukselta kuulosta. Mistä tuo tieto löytyy? Tiedätkö ovatko nuo UMK:hon liittyvä juttu vai esim. K:n kaveripiirin tekosia?

Tieto on toisen säveltäjän instatililtä. Keskenään ovat ilmeisesti paidat painattaneet. En sitten tiedä kenelle se neljäs alun perin painatettiin. Varmaan Loreenille lohdustuspalkinnoksi kakkossijasta :D

Instan kuvassa kolme paitaa on Liverpoolissa jonkun kolmikon päällä. Mielestäni kukaan näistä ei ole cha cha chan säveltäjä, mutta selvästi ovat siis käärijän porukkaa. En ole näihin niin perehtynyt. Mutta eiköhän se neljäs ollut siis nimenomaan Käärijän oma paita, ja nyt se on Bojanilla <3

Voisiko saada vielä sen instatilin osoitteen, jossa paitakuva. Kävin läpi säveltäjien instoja, mutta en niistä löytänyt.

Vierailija
4320/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.