Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
3961/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, miten Suomen reissu vaikuttaa näiden väleihin. Aiemmin ovat henganneet viisukuplassa, mitenköhän paljon yhteistä on sen ulkopuolella?

Toisaalta sittenhän se olisi viikonloppuhuumaa tai keikkahuumaa tms.

Itse asiassa ihastuminen ei välttämättä helpolla lopukaan, kun asutaan eri maissa eikä pääse sen toisen tavallista arkea näkemään vaan kaikki mahdolliset yhteiset hetket on pakko suunnitella ennakkoon ja ladattu täyteen toiveita. Siinä puristaa itsestäänkin parhaat puolet esiin.

Vierailija
3962/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pahoin pelkään, että Kärtsärillä ei ole pelisilmää hoitaa tätä tilannetta hyvin. Siihen päälle toi älytön kiertueohjelma, niin hirvittää onnistutaanko näin ainutlaatuinen mahdollisuus vielä mokata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, miten Suomen reissu vaikuttaa näiden väleihin. Aiemmin ovat henganneet viisukuplassa, mitenköhän paljon yhteistä on sen ulkopuolella?

Niinpä, kuinka pitkälle Kärtsän karisma riittää, kun toinen on tuollainen itse täydellisyys

Vierailija
3964/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aspergerpiirteet. Onkohan monikin ketjulainen jotenkin kirjolla tai sen reunamilla? Ihan vilpitön pohdinta.

Ei ole, mutta olen psykologi ammatiltani.🙈

Vierailija
3965/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nyt Pasi alkanut salapoliisin työn perusteella vaikuttaa entistä enemmän kuriositeetiltä. Etsinyt Janin varta vasten Madridissa ja laittanut viestiä. Tuossa pyllynläpsyvideossa Pasi hyppää Janin syliin juuri samalla tavoin kuin zitti i buonissa. Onko Pasi nähnyt partyissa komean Janin, sitten googlettanut hänet ja nähnyt tanssivideon ja ajatellut " ou mai gaad, wattafak!" ja sitten ottanut kontaktia heti somessa kun salaisena toiveena päästä zitti i buoniloimaan, jos tiedätte mitä tarkoitan...

Vierailija
3966/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aspergerpiirteet. Onkohan monikin ketjulainen jotenkin kirjolla tai sen reunamilla? Ihan vilpitön pohdinta.

Ei ole, mutta olen psykologi ammatiltani.🙈

Täällä toinen psykologi (ja psykoterapeutti) 😂

Vierailija
3968/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjat on täällä jo kuumina 🔥 Uusi fiilistekypäivä shall begin!

Vierailija
3969/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3970/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiukalta näyttää Bojanin ja Kärtsän kalenterien yhteensovittaminen. Lähin keikoista vapaa yhteinen slotti on käytännössä 11.6-14.6. 🤔 Joker Outit 5.6 ja 7.6 Dublinissa, jolloin Käärijällä olisi vapaata.

Vierailija
3971/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keski-ikäinen pariterapeutti ja yksilöpsykoterapeuttiopiskelija 😅 Kyllä suhteet, yhteys ja niiden syntymiset kiehtoo vapaa-ajallakin. Ja itselläkin taustalla kolmekymppisenä ulkomailla koettu kuplarakkaus, jossa toinen oli varattu, mutta jossa se yhteys oli niin maaginen, että vaikutti kaikkiin myöhempiin ihmissuhteisiini (hyvällä tavalla). Elän tässä ketjussa sitä vähän uudestaan (se italialaispoika oli hyvin K:n oloinen välittömyydessään ja hauskuudessaan).

Itse asiassa tää on eka kerta, kun kirjoitan Vauva-palstalle ja eka kerta kun shippaan (ja tutustun koko asiaan), joten jotain sekä itselle että ihan ilmiönä koskettavaa tässä täytyy olla

Vierailija
3972/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tällä kohulla on ollut positiivisia vaikutuksia. Olen unohtanut kokonaan Slovenian olemassaolon Euroopan kartalta ja mielenkiinnosta googlasin tietoa tarkemmin maasta. Pääkaupunki vaikuttaa mukavalta syyslomakohteelta, joten aikomus on ostaa lennot sinne.

Ja en mene Joker Outin konserttiin tai lataa Tinderiä siellä. :)

Vierailija
3973/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tiukalta näyttää Bojanin ja Kärtsän kalenterien yhteensovittaminen. Lähin keikoista vapaa yhteinen slotti on käytännössä 11.6-14.6. 🤔 Joker Outit 5.6 ja 7.6 Dublinissa, jolloin Käärijällä olisi vapaata.

Onks jokereilla Dublinin jälkeen heti jotain? B halusi tulla suomeen kun k:lla on keikka, eli tavastia olis siinä

Vierailija
3975/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V * n sekot. Ketjun toinen päähenkilö on oikeassa elämässään lomalla ja tyttöystävä venyttelee tyytyväisenä vieressä ja kohta siellä mennään aamupalalle.

Jos suomessa löytyy tällaisia itseään psykologian ja mielenterveyden ammattilaisiksi itseään kutsuvia, mitä ketjussa luuhaa, ei ihmekään, että niitä nuppiongelmiakin on paljon.

🙄

Vierailija
3976/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3977/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että manageri päivittää tuota jokeroutsubs-tiliäkin. Kertoi Joker outin live-esityksessä kun joku kysyi asiasta :)

Vierailija
3978/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, jos on ihan väärä ketju, mutta nyt on vaan pakko jakaa vaikkei täysin liitykään aiheeseen:

https://youtube.com/shorts/7WNFtc-VhZI?feature=share

Löysin myös tämän katsoessani tätä:

https://youtube.com/shorts/nrLoBp1qN7o?feature=share

Vierailija
3979/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V * n sekot. Ketjun toinen päähenkilö on oikeassa elämässään lomalla ja tyttöystävä venyttelee tyytyväisenä vieressä ja kohta siellä mennään aamupalalle.

Jos suomessa löytyy tällaisia itseään psykologian ja mielenterveyden ammattilaisiksi itseään kutsuvia, mitä ketjussa luuhaa, ei ihmekään, että niitä nuppiongelmiakin on paljon.

🙄

En tiedä kuinka tosissaan täällä ollaan... Mutta ne jotka eivät halua uskoa Käärijän seurustelevan niin eivät usko vaikka kuinka sitä hinkkaisi heidän naamaan. Olen itse todistanut tätä esim instassa ja Tiktokissa. Väittävät aina vastaan ja löytävät haastatteluja joissa Käärijä olisi sanonut olevansa sinkku. Vaikka kuinka olisi todisteita muusta niin heidän päätään ei saa käännettyä 😁🤷🏼

Vierailija
3980/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄

En tiedä kuinka tosissaan täällä ollaan... Mutta ne jotka eivät halua uskoa Käärijän seurustelevan niin eivät usko vaikka kuinka sitä hinkkaisi heidän naamaan. Olen itse todistanut tätä esim instassa ja Tiktokissa. Väittävät aina vastaan ja löytävät haastatteluja joissa Käärijä olisi sanonut olevansa sinkku. Vaikka kuinka olisi todisteita muusta niin heidän päätään ei saa käännettyä 😁🤷🏼

Käärijä voi seurustella, mutta onhan sitä ennenkin ihmiset eronneet. Varsinkin tyttökavereista, joiden olemassaolosta ei halua kenenkään tietävän ja lukitsevat heidät Liverpoolissakin hotelliin siksi aikaa, että pääsevät itse imuttelemaan kaiken maailman rocklaulajien kauloja.

Ketju on lukittu.