Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tää on ehkä vähän unpopular opinion tähän ketjuun mutta mahdollinen. Mä näen Bojanissa itseni kymmenen vuotta sitten. Käyttäydyin juuri noin, kun olin tutustunut mieheen, jonka kanssa synkkasi jutut ihan älyttömän hyvin. Oon nopeatempoinen heittäytyjä eikä yleensä kukaan pysy mun juttujen vauhdissa tai ole valmis tekemään pieniä hölmöjä juttuja. Olen siis vähän yli 40 v enkä mikään nuori.
Tutustuin sitten harrastuksessa mieheen joka tajusi mun jutut ja pystyi heittämään niihin jatkoa samantien. Meille syntyi ihan omanlainen yhteys. Se oli sellainen että sivusta olisi varmaan näyttänyt siltä että ollaan ihastuttu toisiimme. Mä oon ite nainen ja olin silloin sinkku. Tää mies oli varattu.
Mä en koskaan halunnut meidän päätyvän yhteen tai tekevän mitään seksuaalista. Mutta mä olin ihastunut siihen ihmiseen ihmisenä ja sen kykyyn olla niissä tilanteissa.
Valitettavasti tää mies pelästyi tilannetta vaikka yritin sitä selittää. Hän pelkäsi ja pakitti. En tiedä oliko omasta vai vaimon aloitteesta jos oli hänelle puhunut. Me emme siis koskaan tehneet mitään emmekä tavanneet kahdestaan tms. Mutta opin taas kerran että joillekin ihmisille on vaikea ymmärtää ja uskoa, että joku voi ihastua ihmiseen ilman seksuaalista tavoitetta.
Jotenkin on tullut sellainen fiilis että B saattaa olla samanlainen juttu kuin mulla. Että saa K:n kanssa olosta piristystä, dopamiinia joka on kuin huumetta. Niin ja mulla on todettu ADHD jos se mitenkään auttaa ymmärtämään nopeaa ja voimakasta innostusta esim tässä tapauksessa uutta merkittävää ihmistä kohtaan.
Tunnistan hyvin, itselläni on adhd myös. Mutta jos siis käyttäydyit kuin Bojan, olit kyllä todella lähellä ja hyvin fyysinen sen miehen kanssa. On aika ymmärrettävää että siitä tulee varatulle ja hänen puolisolleen herkästi epämukavaa. Sitä innostusta toisesta ihmisestä voi kuitenkin ilmaista muillakin tavoin. Sitähän tässä juuri pyöritellään, että miksi tuo noinkin intensiivinen fyysisyys oli käärijälle ihan ok.
Joker outilla on muuten dopamine niminen kappale, tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo "Bojan ja kirsikka ja coctailtikku" on kyllä kuuma video. Taitava mies ja spontaani hymy lopussa!!! Mulle toi ukko! Nyt loppu se shippaus!
Siinä tapauksessa suosittelen katsomaan tämän (laita äänet päälle): https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7078699275982490885
Mulla on aspergerpiirteet. Onkohan monikin ketjulainen jotenkin kirjolla tai sen reunamilla? Ihan vilpitön pohdinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ehkä vähän unpopular opinion tähän ketjuun mutta mahdollinen. Mä näen Bojanissa itseni kymmenen vuotta sitten. Käyttäydyin juuri noin, kun olin tutustunut mieheen, jonka kanssa synkkasi jutut ihan älyttömän hyvin. Oon nopeatempoinen heittäytyjä eikä yleensä kukaan pysy mun juttujen vauhdissa tai ole valmis tekemään pieniä hölmöjä juttuja. Olen siis vähän yli 40 v enkä mikään nuori.
Tutustuin sitten harrastuksessa mieheen joka tajusi mun jutut ja pystyi heittämään niihin jatkoa samantien. Meille syntyi ihan omanlainen yhteys. Se oli sellainen että sivusta olisi varmaan näyttänyt siltä että ollaan ihastuttu toisiimme. Mä oon ite nainen ja olin silloin sinkku. Tää mies oli varattu.
Mä en koskaan halunnut meidän päätyvän yhteen tai tekevän mitään seksuaalista. Mutta mä olin ihastunut siihen ihmiseen ihmisenä ja sen kykyyn olla niissä tilanteissa.
Valitettavasti tää mies pelästyi tilannetta vaikka yritin sitä selittää. Hän pelkäsi ja pakitti. En tiedä oliko omasta vai vaimon aloitteesta jos oli hänelle puhunut. Me emme siis koskaan tehneet mitään emmekä tavanneet kahdestaan tms. Mutta opin taas kerran että joillekin ihmisille on vaikea ymmärtää ja uskoa, että joku voi ihastua ihmiseen ilman seksuaalista tavoitetta.
Jotenkin on tullut sellainen fiilis että B saattaa olla samanlainen juttu kuin mulla. Että saa K:n kanssa olosta piristystä, dopamiinia joka on kuin huumetta. Niin ja mulla on todettu ADHD jos se mitenkään auttaa ymmärtämään nopeaa ja voimakasta innostusta esim tässä tapauksessa uutta merkittävää ihmistä kohtaan.
Mulla sellainen juttu työkaverin kanssa muutama vuosi sitten, et ihastuin aivan päätä pahkaa huomattavasti nuorempaan sinkkumieheen (itse olen perheellinen nainen), ja siis en edes tiedä mitä se oli, molemminpuolista hauskanpitoa ja vitsailua lähinnä töissä. Paljon juteltiinkin, ja tuli joskus riitaakin, ja välillä tuli halailtua ja muuten läpsittyä leikillisesti selkään tai käsivarteen tms. Oltiin jotenkin tosi läheisiä ja samalla aaltopituudella. Kerran illan vieton päätteeksi annoin pusun poskelle.
Ei siis koskaan mitään ihmeitä tapahtunut, enkä ole varma olisiko musta sellaiseen ollutkaan varattuna naisena. Tuskin. Lähinnä se oli vaan niin ihanaa kun tiesi joka päivä näkevänsä toisen töissä. Siinä vaan oli jotain meidän välillä. En osaa selittää edes.
Niin ja tää siis päättyi ku mies vaihtoi jossain kohtaa työpaikkaa (siis ihan muista syistä toki) eikä sen jälkeen missään tekemisissä olla oltu. Aluksi oli vaikea hyväksyä et se toinen ei ole töissä enää enkä näe sitä tai ei viestitellä tms. Siis joo läheteltiin myös viestejä, meemejä ja kaikkea tommosta. Mutta joo sitten meni pari kuukautta ja alkoi unohtua. Mut edelleen välillä mietin häntä. Ehkä myös haaveilen hänestä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "Bojan ja kirsikka ja coctailtikku" on kyllä kuuma video. Taitava mies ja spontaani hymy lopussa!!! Mulle toi ukko! Nyt loppu se shippaus!
Mitä tuo mies ei osaisi!Ei sen kannata Kärtsäriä haikailla. Parempia on jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon täällä harjoitetaan kunnon suihinottoa? Tämmösrä neitien kiertelyä?
Hempeilylinjalla mennään shippilandiassa. Ei mitään tommosta!
Aijaa mä oon autisti ja tulin just ketjuun.
Jos puhutaan että mitähän siellä hotellihuoneessa yön aikana tapahtui, niin kyllä kaksi vastarakastunutta varmasti on deepthroatannu ja antanu toisilleen rimmingiä koko yön. Siivoaja henkilöllä riittäny töitä Vanish pesuaineella pitkälle keskipäivään.
Älkää edes yrittäkö valehdella muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa suosittelen katsomaan tämän (laita äänet päälle): https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7078699275982490885
Tää on muuten varmaan paras mainoskampanja minkä olen millään bändillä, tai ehkä ylipäänsä millään taholla, nähnyt! Ne muutkin bändiläiset on siis tehneet vastaavat videot, mutta kyllä toi bojan taitaa olla hoteista hotein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan hyvin, itselläni on adhd myös. Mutta jos siis käyttäydyit kuin Bojan, olit kyllä todella lähellä ja hyvin fyysinen sen miehen kanssa. On aika ymmärrettävää että siitä tulee varatulle ja hänen puolisolleen herkästi epämukavaa. Sitä innostusta toisesta ihmisestä voi kuitenkin ilmaista muillakin tavoin. Sitähän tässä juuri pyöritellään, että miksi tuo noinkin intensiivinen fyysisyys oli käärijälle ihan ok.
En ollut kyllä ikinä fyysisesti lähellä tuota miestä. Mutta jos kyse olisi ollut naisesta, niin hyvin olisin voinut ollakin. Itelle oli koko ajan selvää että kyse on ainutlaatuisesta ystävyydestä. Ja tuli todella surullinen ja haikea olo, kun se muuttui ns normaaliksi kaveruudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aspergerpiirteet. Onkohan monikin ketjulainen jotenkin kirjolla tai sen reunamilla? Ihan vilpitön pohdinta.
On kyllä helppo kuvitella että on useita. Mä ainakin tajuan että tässä on mun tän hetken hyperfiksaatio. Kohta se vaihtuu johonkin toiseen ja ehkä jo viikon päästä ihmettelen että ketäs nää kaikki tyypit oikein onkaan joita seuraan instassa.
Okei, en kyllä varmaan unohda kuka bojan on mutta luultavasti ne muut bändityypit ja managerin :D
Ihastumisen tunne on kieltämättä parasta maailmassa. Se sekoittaa kyllä pään kuin pään. Kemiaahan se kaikki on.
Saa nähdä, miten Suomen reissu vaikuttaa näiden väleihin. Aiemmin ovat henganneet viisukuplassa, mitenköhän paljon yhteistä on sen ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo mies ei osaisi!Ei sen kannata Kärtsäriä haikailla. Parempia on jonossa.
https://www.instagram.com/reel/CriD-27sviU/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan että mitähän siellä hotellihuoneessa yön aikana tapahtui, niin kyllä kaksi vastarakastunutta varmasti on deepthroatannu ja antanu toisilleen rimmingiä koko yön. Siivoaja henkilöllä riittäny töitä Vanish pesuaineella pitkälle keskipäivään.
Ja sitten Käärijä on huitanu uuuuh! Ja sitten 5 min päästä Bojan on huutanut aaaah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tarkoitin lähinnä samanlaisella käytöksellä sitä että olin ikään kuin liian innokas tapaamaan tämän ihmisen ja pääsemään siihen läpänheittotilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin meehän sinne Ylikselle tai Jodeliin takaisin, täällä on vain herkkää kuvitteellista romanssia ja suuria kuvitteellisia tunteita ja janoisia mammoja. Hus hus!
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä, miten Suomen reissu vaikuttaa näiden väleihin. Aiemmin ovat henganneet viisukuplassa, mitenköhän paljon yhteistä on sen ulkopuolella?
Toivottavasti saavat ainakin olla kahden kesken eikä se ketä ei saa mainita pyöri kokoajan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen kysymys vaan että entä sitten kun se yhteishaastattelu tulee niin loppuuko shippaus?
Miksi ihmeessä loppuisi? Niin kauan kuin joku tuntee vetovoimaa tapaukseen B&K, niin tarina elää.
Entä siinä vaiheessa, jos/kun asianosaiset esittävät toivomuksen, että tällaista toimintaa ei harjoiteta?
Minulle tällaiseksi ilmoitukseksi riitti Bojanin lausahdus, että jos shippaus tekee jollekin Euroviisusesongin hauskemmaksi, niin ok.
Olen ymmärtänyt, että Viisusesonki on ohi.
Niin. Eikö tämmöistä pitäisi kunnioittaa?
Me just kunnioitetaan managerin ja joker outin julkaisuja. Mikset sinä kunnioita!!! Ehkä sitten managerin ja joker outin mielestä viisusesonki jatkuu yhä, se voi jatkua vaikka vuoteen 2100.
Eihän ne anele random mammoja shippailemaan vai anelevatko? Vain Bojan on puhunut selväsanaisesti fanfictionista. Kai nyt yhden paritettavan osapuolen mielipidettä ois syytä kuunnella.
Bojan on lähettänyt mulle tänään ainakin kymmenen viestiä, joissa hän aneli jatkamaan shippausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä helppo kuvitella että on useita. Mä ainakin tajuan että tässä on mun tän hetken hyperfiksaatio. Kohta se vaihtuu johonkin toiseen ja ehkä jo viikon päästä ihmettelen että ketäs nää kaikki tyypit oikein onkaan joita seuraan instassa.
Okei, en kyllä varmaan unohda kuka bojan on mutta luultavasti ne muut bändityypit ja managerin :D
Mä oon sanonut itselleni näin huhtikuun ekasta vkl lähtien😂. Mutta siis mä olen myös ihan varma että hetken päästä mietin hämmentyneenä, että mitå hittoa, miten hurahdin niin pahasti tuollaiseen, jota ei edes ollut kuin mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten Käärijä on huitanu uuuuh! Ja sitten 5 min päästä Bojan on huutanut aaaah!
Ylilaudalle!
Mulla sellainen juttu työkaverin kanssa muutama vuosi sitten, et ihastuin aivan päätä pahkaa huomattavasti nuorempaan sinkkumieheen (itse olen perheellinen nainen), ja siis en edes tiedä mitä se oli, molemminpuolista hauskanpitoa ja vitsailua lähinnä töissä. Paljon juteltiinkin, ja tuli joskus riitaakin, ja välillä tuli halailtua ja muuten läpsittyä leikillisesti selkään tai käsivarteen tms. Oltiin jotenkin tosi läheisiä ja samalla aaltopituudella. Kerran illan vieton päätteeksi annoin pusun poskelle.
Ei siis koskaan mitään ihmeitä tapahtunut, enkä ole varma olisiko musta sellaiseen ollutkaan varattuna naisena. Tuskin. Lähinnä se oli vaan niin ihanaa kun tiesi joka päivä näkevänsä toisen töissä. Siinä vaan oli jotain meidän välillä. En osaa selittää edes.