Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eli toisin sanoen niin kauan kuin kuolaus ei tule Bojanin omalta tililtä niin se on vain hullun managerin sekoilua. Kaiken se yrittää vielä puristaa Käärijästä irti heidän hyödykseen, alkaa mennä jo vähän maku... Bojan voi hyvinkin olla jo siirtynyt eteenpäin mutta manageri pitää yllä tuota bromance.
Vierailija kirjoitti:
Tämä shippaus on ensinnäkin mielikuvitusta ja spekulointia. Itse en mietiskele Pasin muita ihmissuhteita ei-julkisuuden henkilöihin, eivätkä ne kiinnosta. Ihan muut sotkevat näitä ketjuun. Varmaan ihmiset itse päättävät, jos haluavat julkisuudessa olla.
Yleisesti seurustelusuhteita alkaa ja päättyy. Jos nyt on sellainen menossa, se osuu todelliseen kriisiaikaan. Koko elämä mullistuu ja toisesta tulee yhtäkkiä superjulkkis. Urasiirtojen kannalta tilanne on todella rankka ja stressaava. Tukena voisi olla hyvä ystävä Jan, joka elää samassa maailmassa.
Suuri osa ihmisistä ei ole 100 % heteroita tai homoja. Parisuhdehistoria ei ole todiste mistään. Ei se sitä tarkoita, että ulkopuolisten pitää jatkuvasti kyseenalaistaa. Tunnenpa silti esimerkiksi miehen, joka lähti toisen miehen matkaan 30-vuotisen avioliiton jälkeen. Nämä ovat asioita, joita me ei tiedetä. Aina ei asianosaiset itsekään.
Nimenomaan. Me emme tiedä eikä välttämättä hän itsekään. Historiansa perusteella vaikuttaa heterolta joten eikö sillä voida mennä eikä pakottaa häntä homoksi tai biiksi? Ja kunnioittaa hänen parisuhdettaan ilman että väkisin väännetään häntä kaappihomoksi joka rakastui Bojaniin ja kuvitellaan ties mitä tapahtuneen. Käärijä on itsekin tullut petetyksi joten tuskin haluaa samaa tuskaa tuottaa omalle rakkaalleen. Ymmärrän kyllä että osa höpisee näitä vitsillä mutta toiset ottaa todella vakavissaan asiat ja varsinkin ulkomaalaiset fanit tuntuu aika kiihkeiltä shippaamaan Käärijää ja Bojania ja kieltämään kaiken muun.
Tiedän että mielipiteeni on epäsuosittu ja taidan olla väärässä paikassa sen kanssa 😁 Itse toivon Käärijälle vain hyvää ja jos hän on onnellinen tuon neidin kanssa niin siitä vaan.
Sivuhuomio: Joker Out vaikuttaa olevan todellinen indie-bändi, sillä niillä ei taida olla ollenkaan levy-yhtiötä hääräämässä taustalla. Ei ilmeisesti ole kovin yleistä päästä näin pitkälle ilman levy-yhtiötä? No, ehkä kaikki on sen hullun managerin aikaansaannosta, vaikuttaa asialleen omistautuvalta
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomio: Joker Out vaikuttaa olevan todellinen indie-bändi, sillä niillä ei taida olla ollenkaan levy-yhtiötä hääräämässä taustalla. Ei ilmeisesti ole kovin yleistä päästä näin pitkälle ilman levy-yhtiötä? No, ehkä kaikki on sen hullun managerin aikaansaannosta, vaikuttaa asialleen omistautuvalta
Ainakin Bojan on jostakin julkkisperheestä, joten on varmaan tärkeää ollut hänelle päästä omin voimin pinnalle, vähän kuin Kurt Cobaininkin tytär julkaisi taidettaan salanimellä.
Tuo manageri sitten tuuskaa ihan omiaan XD
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tällä kohulla on ollut positiivisia vaikutuksia. Olen unohtanut kokonaan Slovenian olemassaolon Euroopan kartalta ja mielenkiinnosta googlasin tietoa tarkemmin maasta. Pääkaupunki vaikuttaa mukavalta syyslomakohteelta, joten aikomus on ostaa lennot sinne.
Ja en mene Joker Outin konserttiin tai lataa Tinderiä siellä. :)
Minä olen reissannut aika paljon Euroopassa, mutta jotkin maat ovat jääneet välistä ja Slovenia kuuluu niihin. Ajattelin, että sinne voisi mennä seuraavaksi. Maa vaikuttaa tosi kauniilta. Menen siis ihan itse kohteen takia, en mitään miehiä bongaamaan. Sitäpaitsi mun tuurilla törmätään lähinnä hulluihin managereihin.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä shippaus on ensinnäkin mielikuvitusta ja spekulointia. Itse en mietiskele Pasin muita ihmissuhteita ei-julkisuuden henkilöihin, eivätkä ne kiinnosta. Ihan muut sotkevat näitä ketjuun. Varmaan ihmiset itse päättävät, jos haluavat julkisuudessa olla.
Yleisesti seurustelusuhteita alkaa ja päättyy. Jos nyt on sellainen menossa, se osuu todelliseen kriisiaikaan. Koko elämä mullistuu ja toisesta tulee yhtäkkiä superjulkkis. Urasiirtojen kannalta tilanne on todella rankka ja stressaava. Tukena voisi olla hyvä ystävä Jan, joka elää samassa maailmassa.
Suuri osa ihmisistä ei ole 100 % heteroita tai homoja. Parisuhdehistoria ei ole todiste mistään. Ei se sitä tarkoita, että ulkopuolisten pitää jatkuvasti kyseenalaistaa. Tunnenpa silti esimerkiksi miehen, joka lähti toisen miehen matkaan 30-vuotisen avioliiton jälkeen. Nämä ovat asioita, joita me ei tiedetä. Aina ei asianosaiset itsekään.
Nimenomaan. Me emme tiedä eikä välttämättä hän itsekään. Historiansa perusteella vaikuttaa heterolta joten eikö sillä voida mennä eikä pakottaa häntä homoksi tai biiksi? Ja kunnioittaa hänen parisuhdettaan ilman että väkisin väännetään häntä kaappihomoksi joka rakastui Bojaniin ja kuvitellaan ties mitä tapahtuneen. Käärijä on itsekin tullut petetyksi joten tuskin haluaa samaa tuskaa tuottaa omalle rakkaalleen. Ymmärrän kyllä että osa höpisee näitä vitsillä mutta toiset ottaa todella vakavissaan asiat ja varsinkin ulkomaalaiset fanit tuntuu aika kiihkeiltä shippaamaan Käärijää ja Bojania ja kieltämään kaiken muun.
Tiedän että mielipiteeni on epäsuosittu ja taidan olla väärässä paikassa sen kanssa 😁 Itse toivon Käärijälle vain hyvää ja jos hän on onnellinen tuon neidin kanssa niin siitä vaan.
Tää ilmiö ei oo tervettä kokonaisuudessaan, ja on saavuttanu mittasuhteet, mikä voi olla taakka kys henkilöille tulevaisuudessa. Mielikuvia ei napsauteta hetkessä toisiksi.
Ei sillä, että nää palstan jutut pahimmasta päästä on, mutta pienistä puroista tulee se virta. Ei näille shippailufaneille hetkessä voi sanoa the manageritkaan että se alkas olla tässä, koska merkittävä osa fanitusta perustuu tähän euroviisustooriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ilmiö ei oo tervettä kokonaisuudessaan, ja on saavuttanu mittasuhteet, mikä voi olla taakka kys henkilöille tulevaisuudessa. Mielikuvia ei napsauteta hetkessä toisiksi.
Ei sillä, että nää palstan jutut pahimmasta päästä on, mutta pienistä puroista tulee se virta. Ei näille shippailufaneille hetkessä voi sanoa the manageritkaan että se alkas olla tässä, koska merkittävä osa fanitusta perustuu tähän euroviisustooriin.
K, B ja manageri kyllä tässä tapauksessa ihan itse antoivat sen soman pikkusormensa paholaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Bojan on jostakin julkkisperheestä, joten on varmaan tärkeää ollut hänelle päästä omin voimin pinnalle, vähän kuin Kurt Cobaininkin tytär julkaisi taidettaan salanimellä.
Tuo manageri sitten tuuskaa ihan omiaan XD
Toki on mahdollista että julkkis perheellä on suhteita jotka on auttanut bändiä. Ei ne julkkis vanhemmat ainakaan haitaksi taida olla tuossakaan bisneksessä.
Tyypillinen Käärijäfani:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/264dace3-f2e7-41e7-8a77-264cea…
No kyllähän moni etenkin jokeroutin faneista on seurausta tästä ja he saivat paljon julkisuutta käärijän ansiosta. Itse ajattelen, että pikkuhiljaa tämä hälvenee heidän ympäriltään, mutta en ihmettelisi, vaikka pitäisivät mielikuvaa vielä pitkäänkin yllä fanien takia. Täytyy muistaa, että he itse aloittivat tämän, vaikka manageri näitä jakaisi, niin he hyppivät toistensa kaulaan. Tämä shippaus on ihan luonnollinen ilmiö sille, jota on myös aikaisemmin tapahtunut. Enkä ihan rehellisesti usko, että Jere tai Bojan pistävät tätä pahakseen uransa edistämiseksi. Molemmat hyvin itsevarmoja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttiksellä ja Käärijällä samanlaiset suut ja hymyt. Ihan naimanaamoja 💕
En mä Bojania kuitenkaan ihan tyttikseksi kutsuisi, vaikka B:llä ja K:lla onkin hyvin samankaltaisia piirteitä.
Täytyy sanoa että mun youtube-suosikkivideo (itse viisulavan ulkopuolelta) on kohta, jossa Käärijä on pettynyt ja herkistynyt Viron laulajan kanssa, ja sitten loikkaa Bojan bolerossa kuvaan 😄 Hyvä että sai hetkeksi nauramaan, myös meidät katsojat.
Menkää ihmeessä Sloveniaan joskus, aivan ihana maa. Rannikkoa, järviä, vuoria... pienet etäisyydet. Paikalliset jotenkin suomalaisten oloisia (hyvällä tavalla). Kaupungit pieniä ja kodikkaita. Ja jos haluaa kierrellä Eurooppaa niin Italia, Kroatia, Serbia, Unkari, Itävalta aivan vieressä.
Jos osaisin paikallista kieltä olisin varmaan jäänyt sinne asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen Käärijäfani:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/264dace3-f2e7-41e7-8a77-264cea…
Kai se hullu manageri tämänkin kohta huomaa ja ehdottaa Bojanille samaa. Sitten nähdään kuinka pitkälle Slovenian poika on valmis menemään julkisuuden takia 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän moni etenkin jokeroutin faneista on seurausta tästä ja he saivat paljon julkisuutta käärijän ansiosta. Itse ajattelen, että pikkuhiljaa tämä hälvenee heidän ympäriltään, mutta en ihmettelisi, vaikka pitäisivät mielikuvaa vielä pitkäänkin yllä fanien takia. Täytyy muistaa, että he itse aloittivat tämän, vaikka manageri näitä jakaisi, niin he hyppivät toistensa kaulaan. Tämä shippaus on ihan luonnollinen ilmiö sille, jota on myös aikaisemmin tapahtunut. Enkä ihan rehellisesti usko, että Jere tai Bojan pistävät tätä pahakseen uransa edistämiseksi. Molemmat hyvin itsevarmoja tyyppejä.
Bojan ainakin on niin voimakastahtoisen oloinen viisujen ulkopuolella, etten usko managerin tekevän mitään ilman hänen hyväksyntäänsä. Kyllähän tuo on loistava wingman-ratkaisu Bojanille, että manageri tuputtaa heitä yhteen ja Bojan laittaa enemmän asiallista brothersisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten, että manageri päivittää tuota jokeroutsubs-tiliäkin. Kertoi Joker outin live-esityksessä kun joku kysyi asiasta :)
Oikeesti?😳 Mitä hittoa..
Aikamoista kun siellä just oli esim. se haastis missä b kertoi ihan "lätkävaimona" siitä paidasta ja kommenteissa "aww he's so in love" ja luoja tykkää (eli tilin haltija) 🤪
Mitä ne 4 paitaa oikein on ja kuka ne valmisti, kun niiden lahjoittamiseen suhtaudutaan niin kuin se olisi tosi merkittävä ele. Ainakin Pasi-nimi viittaa siihen Kärtsän UMK:n alun salanimeen, kun ehdokkaita ei ollut vielä julkistettu. Mietin vaan, antoiko K tässä Bojanille oikeasti jotain merkityksellistä vai vaan suunnilleen siivosi vaatekaappinsa sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten, että manageri päivittää tuota jokeroutsubs-tiliäkin. Kertoi Joker outin live-esityksessä kun joku kysyi asiasta :)
Oikeesti?😳 Mitä hittoa..
Aikamoista kun siellä just oli esim. se haastis missä b kertoi ihan "lätkävaimona" siitä paidasta ja kommenteissa "aww he's so in love" ja luoja tykkää (eli tilin haltija) 🤪
Mitä ne 4 paitaa oikein on ja kuka ne valmisti, kun niiden lahjoittamiseen suhtaudutaan niin kuin se olisi tosi merkittävä ele. Ainakin Pasi-nimi viittaa siihen Kärtsän UMK:n alun salanimeen, kun ehdokkaita ei ollut vielä julkistettu. Mietin vaan, antoiko K tässä Bojanille oikeasti jotain merkityksellistä vai vaan suunnilleen siivosi vaatekaappinsa sisältöä.
Ilmeisesti kaksi muuta paitaa ovat cha cha cha -kappaleen kahdella säveltäjällä. Eli aika merkittävä ele antaa Bojanille neljäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat aina fanittaneet tai haaveilleet julkisuuden henkilöistä ja luoneet heistä tarinoita. Ei K ja B ole mitenkään poikkeus tässä. Minusta tuntuu siltä, että Käärijä osuu ns. liian lähelle sinua ja siksi et halua käsittää tätä fanfiktionia hänestä. Vai oletko käynyt antamassa samanlaista palautetta, kun esim. ulkomaalaisista henkilöistä ollaan luotu tällaisia ketjuja? Tai silloin kun Tuiskusta ja Valosta oli tällainen? Tuskinpa olet. Tämä ketju on hyvin harmiton ja on esim. palstoja, joissa Käärijää solvataan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan mielikuvitusta on, ja sitten pää märkänä kuitenkin todistellaan, ettei seurustelu kestä (Jerellä ne muuten on ollu hyvin kestäviä, jos hänestä itsestään riippuu)ja kuinka ihan tavallista on heteroiden käväistä bi-buffetpöydässä. Jep jep!
Kannattaa tajuta, että ketjussa kirjoittaa monenlaisia ihmisiä. Esim. minä en puhu aiheesta fiktiona. Enkä väitä, että että kyse on muista, kuin haaveista omalla kohdallani, mitä tässä voisi tapahtua. Mutta en siis kommentoi fiktiivisesti. Jos kommentoin, tarkoitan sitä, mutta en myöskään spekuloi. Teen huomioita.
Vaikuttaa vähän vaivaantuneelta, mutta ihana video. Bojan puhuu Käärijäenglantia 😅