Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
38981/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäisherännyt jatkaa kyselyään: Onko ketään suomalaisia JO faneja ajalta ennen viisuja? Ja jos viisujen jälkeen aloit kuuntelemaan ja fanittamaan niin onko K osasyy bändin löytymiseen? Aidosti miettinyt tuota, että kuinka paljon oikeasti K:n ja B:n välit ovat vaikuttaneet siitä että etenkin K:n kotimaassa ollaan menty sekaisin JO:sta. Varmasti JO haluaisi olla omana itsenään suosittu eikä niinkään että K jotenkin vaikuttaa siihen. 

Myönnän että löysin JO vain ja ainoastaan K kautta. Aluksi olin kiinnostunut vain shippauksesta mutta nyt se on muuttunut niin että olen ihan hurahtanut nimenomaan Jokereihin ja olen täysin bojanisti, shipillä tai ilman. Kahdelle keikalle menossa ja niihin K tuskin tulossa muutenkaan enkä meinaa pöksyissä pysyä. Uskon että shipin sammuttelu johtui juuri tuosta mainitsemastasi syystä. Meni överiksi.

Vierailija
38982/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten tapahtui sille yhdelle puutarhurille joka lomaili Sloveniassa? Pääsikö koskaan pois, vai veikö Balkanin miehet jalat alta? Vai muutenko vaan vieroittui lomansa aikana tästä hulluudesta, koska jos niin, niin varaan samantien matkan. Oikeastaan kummassakin tapauksessa. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38983/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi uusin jäätelönsyöntivideo. Mä sulan tohon katseeseen. Taitaa herra kyllä itse tietää tämän, kun tällaisia laittaa.

Instassako? Mulla ei näy! miksei??

Jokerien Tiktokissa.

Vierailija
38984/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lahjoja K:lle kun mietittiin, niin tää sopis hyvin niiden vihreiden keijun siipien kanssa 💚

https://cdn.finqu.com/users/23994/thumbnails/product/24476329-kukkapant…

Vierailija
38985/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näkeekö sen jotenkin että Bojan on tykkäillyt instassa biksukuvista?

Varmaan haluaa vain kannustaa naisia yleisesti jos näin on!

Mäkin haluan tietää mistä näkee! Mun mielestä IG poisti sen ominaisuuden. Vähän mua häiritsee se Plastika-biisi ja samaan aikaan instabeibien tykkäily....

No ei noi instabeibet mitä seurailee mitään kumisia sentään ole, aika omilla avuillaan heruttavia.

No kyllähän B:llä näyttäisi olevan tietty "tyyppi" naiskauneudelle. Miehissä tuntuukin sitten vetoavan hieman vanhemmat pahat pojat..

Millainen naistyyppi? Instaton täällä kyselee.

Vierailija
38986/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäisherännyt jatkaa kyselyään: Onko ketään suomalaisia JO faneja ajalta ennen viisuja? Ja jos viisujen jälkeen aloit kuuntelemaan ja fanittamaan niin onko K osasyy bändin löytymiseen? Aidosti miettinyt tuota, että kuinka paljon oikeasti K:n ja B:n välit ovat vaikuttaneet siitä että etenkin K:n kotimaassa ollaan menty sekaisin JO:sta. Varmasti JO haluaisi olla omana itsenään suosittu eikä niinkään että K jotenkin vaikuttaa siihen. 

K:n ystävyyden takia löysin. Pidin JO:n viisubiisistä, mutta en olisi sen enempää heitä seurannut viisujen jälkeen. Nyt on taas kyllä kylmennyt mielenkiinto heitä kohtaan, kun on K:n suuntaan hiljaisempi linja. Käyn heidän konsertissaan syyskuussa lähinnä fiilistelemässä viisumuistoja, mutten varmaan sen jälkeen seuraa enempää.. 

Vierailija
38987/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin toivon, että JO:sta innostuneista suurin osa kiinnostui aidosti bändistä ja jatkossakin kuuntelevat, vaikka K:n ja B:n väliset kuviot somessa ovatkin hiljentyneet. JO:lla selkeesti tavoitteet ulkomaita kohtaan korkeammalla joten senkin takia toivon heille aitoa kannatusta kuin yhtä nopeaa suosion menettämistä. Varmasti tässä nimenomaan on myös yksi syy välien hiljenemiselle sosiaalisessa mediassa viime kuukautena.

Vierailija
38988/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä lahjoja K:lle kun mietittiin, niin tää sopis hyvin niiden vihreiden keijun siipien kanssa 💚

https://cdn.finqu.com/users/23994/thumbnails/product/24476329-kukkapant…

Joo!! Se video, missä K saa ne siivet, on niin söpö! K näyttää olevan niin done: "tässä sitä taas mennään" ja vetää siivet niskaan :D

Vierailija
38989/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ4QBjBf/

Pikku Bojan!

Miksi siinä luki Baby Martin?

Mutta oliko se Bojan?

Pieni söpöliini

Siinä luki molemmat baby Bojan ja baby Martin.

Vierailija
38990/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan tietää mistä näkee! Mun mielestä IG poisti sen ominaisuuden. Vähän mua häiritsee se Plastika-biisi ja samaan aikaan instabeibien tykkäily....

No ei noi instabeibet mitä seurailee mitään kumisia sentään ole, aika omilla avuillaan heruttavia.

No kyllähän B:llä näyttäisi olevan tietty "tyyppi" naiskauneudelle. Miehissä tuntuukin sitten vetoavan hieman vanhemmat pahat pojat..

En oo toi jolta kysyt mut äkkiseltään väittäisin et notkeat brunetit. 😄

Vierailija
38991/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kiinnitin huomiota JO kun joku viisuvloggaaja kommentoi niitä keväällä tyyliin They dont care what happens, theyre just having fun ja pätkässä pojat jammailivat akustisesti jossain studiolla tms. Niin piti sillon katella vähän tarkemmin ja iloisiltahan ne tosiaan vaikutti. Toki en menis vannomaan että tällä tasolla seuraisin niiden matkaa edelleenkin, jos ei olis tuota Käärijä-kytkyä olemassa. 🤔

Vierailija
38992/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin Joker outin vasta viisujen myötä, mutta löytäminen ei liittynyt mitenkään Käärijään. Oli mukavaa huomata että mukana on indiebändi ja tutustuin sitten bändin muuhunkin tuotantoon. Ehkä minuun iski se miten bändi yhdistelee brittirockia ja slaavilaista melankoliaa, jossa on kaikuja 1980-luvun uudesta aallosta ym menneisyyden kaikuja. Arvostan että hommasta paistaa sellainen DIY-henki eikä kaikki ole äärimmisen ylituotettua vaikka toki asut, visuaalinen tyyli, kuvaus on taiteellisesti harkittua ja ammattitaitoista. Jutussa paistaa valtava potentiaali.

Vierailija
38993/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon ku viisubiisit julkaistiin, ihastuin Jokereihin samantien! Eli mulla K ei liity tähän mitenkään. Toki oli kiva seurata livenä heidän ystävystymistään somessa prepartyista lähtien. Ja Tampereelle oon menossa!

Vierailija
38994/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks jollain tietoo et oliko Jokerit oikeesti tykänny jostain K&B-jutuista tiktokissa vai oliko ollu vaan fanitili? Jäi häiritsemään :D Veikkaan kyl et oli vaan fanitili

Vierailija
38995/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan myös löytäneeni JOn Käärijän kautta. Ja oikeastaan vasta viisujen jälkeen kun tämä shippaus lähti käsistä. Mutta tykästyin muihin biiseihin ja kuuntelen heitä enemmän kuin mitään muuta artistia tällä hetkellä. Ja kyllä, puumailen Bojania, mutta vasta oikeastaan tuosta Tavastian keikasta alkaen. Sitä ennen hän oli sellainen pikkupoika, mutta on yhtäkkiä muuttunut. Käärijä ei oikein koskaan saanut mulla mitään uuh tunnetta aikaiseksi, ennemmin vaan halusin kannustaa pitkään pinnalle yrittänyt artistia ja tyylikin on muuttunut vähän laimeaksi verrattuna vaikka UMKn jälkeisiin keikkataltiointeihin. Mutta Bojan!

Vierailija
38996/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38997/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Ct6pKfvoh6N/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Bojan piitsillä.

https://www.instagram.com/p/BkNs2zGAQc2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja tän kaverin kanssa olivat rannalla, Domen Bozic.

Vierailija
38999/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tykkäilee sellaisten naisten kuvia, jotka ovat olleet pitkään hänen kavereitaan. Tosin varmasti myös muidenkin. Jostain syystä Bojanin lähipiiriin kuuluvat naiset ovat hoikkia ja nättejä. Monella iso hymy ainakin kuvissa.

Vierailija
39000/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha toi rantakuva

Ketju on lukittu.