Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vanha toi rantakuva
Laitetaanhan tänne muitakin vanhoja juttuja. Kyllä noita reisiä ja hymyä kattelee mielellään moneen otteeseen :D
Sytyttääkö Bojan teidät seksuaalisesti? Minusta hän on aivan valloittava ja säteilevä tapaus, mutta muuten samaa kastia Benjaminin ja Antti Holman kanssa. Ei sillä mitään väliä ole, kunhan vaan ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että Bojanin naistyyppi on eloisa, aktiivinen, hauska, iloinen, älykäs, ekstrovertti, urheilullinen, spontaani, kauniisti hymyilevä, brunette, valtavaan huomioon tottunutehkä urheilija, tanssija tai näyttelijä. Joku sellainen moniosaaja ja ehkä vähän yllätyshullu. Minusta Bojan ei vaikuta homolta, mutta ei myöskään umpiheterolta. On ehkä säikähtänyt niistä ahdisteluhuhupuheista ja siksi myös varovainen naisten kanssa.
Mistä ahdisteluhuhupuheista?? Onko sellaisia ollut?
Vierailija kirjoitti:
Sytyttääkö Bojan teidät seksuaalisesti? Minusta hän on aivan valloittava ja säteilevä tapaus, mutta muuten samaa kastia Benjaminin ja Antti Holman kanssa. Ei sillä mitään väliä ole, kunhan vaan ihmettelen.
Todellakin sytyttää! Ite en nää mitään yhteistä Benkun ja Holman kans :D
Nämäkin haluaa possujunaan. Oisko tämä Puoli Seitsemän?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Etenkin K kanssa jysähtää niin että huh mutta myös yksinään jos on Se vaihde päällä hänellä tai esim jotkut Janin nuolemiskuvat. Huhhhuuh. Olen aina ollut heikkona kauniisiin ja vähän sitä tuhmaa puoltaan raottaviin poikiin ja usein he ovatkin sitten olleet homoja tai ainakin bi. Sellanen supermaskuliinisuus ei ole mun juttu ollenkaan. K viehättää myös sen ristiriidan takia mutta hänelle tarviin Bojun viereen että lähtee laukalle.
B niin tykkää pörröttää K:n hiuksia 😍
https://www.tumblr.com/korvessa/722666707990233088/the-urge-to-ruffle-j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että Bojanin naistyyppi on eloisa, aktiivinen, hauska, iloinen, älykäs, ekstrovertti, urheilullinen, spontaani, kauniisti hymyilevä, brunette, valtavaan huomioon tottunutehkä urheilija, tanssija tai näyttelijä. Joku sellainen moniosaaja ja ehkä vähän yllätyshullu. Minusta Bojan ei vaikuta homolta, mutta ei myöskään umpiheterolta. On ehkä säikähtänyt niistä ahdisteluhuhupuheista ja siksi myös varovainen naisten kanssa.
Ainut mikä itelle tulee mieleen on se ku se jossain prepartyissa pussas Conoria muka väkisin. Eipä toi nyt hirveen ahistunu tainnu olla ku on yhessä keikkailtukin ja vietetty aikaa :D Mut siis en tiiä tarkotettiinko tota
Vierailija kirjoitti:
Me ei oikeasti tiedetä Bojanin naistyyppiä, eikä mistään insta tykkäyksistä kannata tehdä mitään johtopäätöksiä. Jos siis naisista tykkää. Hän seurusteli sen Melanin kanssa, mutta muita kumppaneja ei ole julkisuudessa näkynyt. Voi olla, että hän tykkää Melanin kaltaisista naisista tai sitten ihastuu hyvinkin monenlaisiin ihmisiin.
Minua ei sytytä kumpikaan yksinään, mutta yhdessä - huh huh 🔥
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Benkku ja Antti Holma ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei sytytä. On ehdottoman kaunis katsottava ja nokkela ja taitava, mutta en oo koskaan syttynyt tuollaisille täydellisyyksille. Säröä pitää olla, jotain mikä vähän ärsyttää mutta kiehtoo. Siksi löydän Kärtsästä enemmän sytyttäviä puolia.
Sori kun laitan vielä toisen vanhan tuolta daily käärijältä. Käärijä ja nainen. Mistähän tilaisuudesta tämäkin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin sytyttää! Ite en nää mitään yhteistä Benkun ja Holman kans :D
Eli siis Bojan on hetero.
No niin minähän aamupostauksessa sanoin että siellä se K mouruaa kuin kiimainen kolli kaipuutaan. Johannesta nyt vuorollaan 🤣
Nyt kun B laittais yhden are youn sille kommentteihin,niin herraisä mikä purkaus sieltä K:lta tuliskaan 🥵🤣Bojan come collect your s lut asap before he explodes.Think about your baby 🤣
Ukko selitti mulle jotakin ja minä vaan luin palstaa ja räkätin.Sitten yhtäkkiä tartuin yhteen asiaan mitä kuulin ja kysyin siltä että mikä h elvetin mangomeloni.Ukko katsoi mua kuin hullua ja sanoi puhuneensa pitkään Marco Mengonista ja että sillä on samassa kaupungissa keikka heidän kanssaan,että haluanko mennä katsomaan.Kyllä mun pää on ihan pehmennyt🤣🤣
Huomenna lähdetään Madridiin ja perjantaina siellä Harry Stylesin keikalle😍
Elämää suurempi kokemus ja minä vaan huolehdin,että minkä hälytyksen laitan puhelimeen että saan tietää jos jotain jännää tapahtuu meidän laiva maailmassa 🤣🤣
Täällä on liian lystiä 💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla jostain ficistä, ja siitä lähti huhu kiertämään Twitterissä, joka ammuttiin alas aika pian tms.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan mutta ikäero häiritsee kyllä itseäni.
K&B yhdessä on kuumaa kamaa, mutta luulen et mulle kelpais kyllä myös K&Jesse tai K ja joku muu kundi... Ja tietty K ihan yksistäänkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Sori kun laitan vielä toisen vanhan tuolta daily käärijältä. Käärijä ja nainen. Mistähän tilaisuudesta tämäkin on?
Tuo on se joku vatsastapuhujanainen, suomalainen. Oli Liverpoolissa.