Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
38961/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkeekö sen jotenkin että Bojan on tykkäillyt instassa biksukuvista?

Varmaan haluaa vain kannustaa naisia yleisesti jos näin on!

Vierailija
38962/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n hiuslakkaa oli tänään Prismassa. Ilmeisesti ihan ympäriinsä kaupoissa ettei tarvi mistään tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38963/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ig ja Twitter lisäksi mulla on nyt Tumblr, TikTok, Jodel ja harkitsen sitä Discordia. Juuh. Alus hörppii vettä huolella mutta täysillä painetaan eteenpäin ja hiiltä lapioidaan hiki päässä.

Vierailija
38964/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänteet laivassa on nopeita kuin Gospod professorissa (missä Bojan näyttelee). Melkein menin spoilaamaan, mutta maltoin ilman juonipaljastuksia jos jotain kiinnostaa katsoa niin tiktokista löytyy @jocker._in -tililtä

Tää sarja pitäis kyllä nähdä, ottaiskohan YLE ohjelmistoon? 🙏😀

Vierailija
38965/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan tietää mistä näkee! Mun mielestä IG poisti sen ominaisuuden. Vähän mua häiritsee se Plastika-biisi ja samaan aikaan instabeibien tykkäily....

Vierailija
38966/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38967/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain B käytti K:ta pr saada uusia seuraajia ja mainetta ja  sitten kun sai tarpeeksi faneista tai k:sta ja heti heitti k:n pois

Vierailija
38968/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain B käytti K:ta pr saada uusia seuraajia ja mainetta ja  sitten kun sai tarpeeksi faneista tai k:sta ja heti heitti k:n pois

Tämäki jankkaaja herännyt!

Vierailija
38969/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy ainakin niin, että tsekkaat keitä seuraa ja selaat näiden kuvia taaksepäin. Tykkäykset näkyy jos itse seuraat Bojania instassa.

Vierailija
38970/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan tietää mistä näkee! Mun mielestä IG poisti sen ominaisuuden. Vähän mua häiritsee se Plastika-biisi ja samaan aikaan instabeibien tykkäily....

No ei noi instabeibet mitä seurailee mitään kumisia sentään ole, aika omilla avuillaan heruttavia.

Vierailija
38971/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa kyllä olla jo niin väsynyt läppä... onko se sama henkilö, joka tasaisin väliajoin tulee tätä tänne toistamaan.

Vierailija
38972/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisherännyt jatkaa kyselyään: Onko ketään suomalaisia JO faneja ajalta ennen viisuja? Ja jos viisujen jälkeen aloit kuuntelemaan ja fanittamaan niin onko K osasyy bändin löytymiseen? Aidosti miettinyt tuota, että kuinka paljon oikeasti K:n ja B:n välit ovat vaikuttaneet siitä että etenkin K:n kotimaassa ollaan menty sekaisin JO:sta. Varmasti JO haluaisi olla omana itsenään suosittu eikä niinkään että K jotenkin vaikuttaa siihen. 

Vierailija
38973/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi uusin jäätelönsyöntivideo. Mä sulan tohon katseeseen. Taitaa herra kyllä itse tietää tämän, kun tällaisia laittaa.

Vierailija
38974/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ4QBjBf/

Pikku Bojan!

Miksi siinä luki Baby Martin?

Mutta oliko se Bojan?

Pieni söpöliini

Vierailija
38975/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei noi instabeibet mitä seurailee mitään kumisia sentään ole, aika omilla avuillaan heruttavia.

No kyllähän B:llä näyttäisi olevan tietty "tyyppi" naiskauneudelle. Miehissä tuntuukin sitten vetoavan hieman vanhemmat pahat pojat..

Vierailija
38976/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioita sloveenimediasta ja muutenkin Balkanilta:

Ollaan vielä heteronormatiivisessa puheessa. B pakko luovia sukupuolineutraaleilla termeillä vastauksissaan. Perinteinen maailmankuva.

Lapsihaaveista kysellään sumeilematta 24-vuotiaalta! Tosi erikoista suomalaisittain.

Toisaalta sen tason härskiydet joita täällä ei ikinä kysyttäisi tai saisi varmaan JSN:n huomautuksen.

Paljon perinteistä printtimediaa.

Hirveästi korostetaan tätä "uutta sukupolvea" JO osalta. Se on minusta tosi outoa, toki itsekin puhuvat niin. Ilmeisesti nuoria bändejä ei vaan ole breikannut siellä päin. Täällä ihan toisin päin. En ikinä voisi kuvitella että vaikka Kuumaasta puhuttaisiin näin.

Mitä muuta oot huomannut? Onko LadySLO linjoilla, mitä mieltä?

Vierailija
38977/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäisherännyt jatkaa kyselyään: Onko ketään suomalaisia JO faneja ajalta ennen viisuja? Ja jos viisujen jälkeen aloit kuuntelemaan ja fanittamaan niin onko K osasyy bändin löytymiseen? Aidosti miettinyt tuota, että kuinka paljon oikeasti K:n ja B:n välit ovat vaikuttaneet siitä että etenkin K:n kotimaassa ollaan menty sekaisin JO:sta. Varmasti JO haluaisi olla omana itsenään suosittu eikä niinkään että K jotenkin vaikuttaa siihen. 

Ei vain osasyy, vaan ainoa syy. Mikä sun pointtisi oikein on? Luuletko, että Jokereita harmittaa lisäsuosio jonkun muun henkilön kautta? Oikeasti? Hämmentävää, mitä ehdotat ratkaisuksi?

Vierailija
38978/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä JO musiikin löysin K:n ystävyyden myötä. En olisi varmaan muuten kiinnittänyt mitään huomiota bändiin. Mutta ihana, että löysin bändin, musiikista tykkään tosi paljon (ja ulkomusiikillisista tekijöistä tietysti..). K:ta en juurikaan kuuntele tai seuraa, uskoisin siis, että JO pärjää omillaan.

Vierailija
38979/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cuj5ELsNJnx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tää on aika ihana 🥰

ääää! K:n kasvot on vaan niin symppiksen näköiset, komeat.. noi silmät ja toi hymy!!! 

Joo ja noi sen silmät tossa yhdessä kohtaa erityisesti kun valo osuu oikealla tavalla niihin ... My God!

Just kun valo pienentää pupillit ja tuo vaaleansiniharmaa väri näkyy kunnolla! 😍 Tässä on klippi 24.2 Turun torilta Logomoajalta, samanlaiset silmät!

https://www.instagram.com/reel/Cum4Wz1uHuu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
38980/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi uusin jäätelönsyöntivideo. Mä sulan tohon katseeseen. Taitaa herra kyllä itse tietää tämän, kun tällaisia laittaa.

Instassako? Mulla ei näy! miksei??

Ketju on lukittu.