Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö Kärtsältä taas tämän seurauksena seuraajia?😂
557 t, tonnilla taas tippunu, minkä lie seurauksena.
Niin tippuu kaikilta viisuakteilta.
Ja vastapainoksi Kärtsän Tiktoksseurantakäyrä pykii suoraan taivasta kohden.
Insta myöskin siivoaa botteja aktiivisesti. Niitä mahtuu tuohon seuraajamäärään useita tuhansia
Vieläkö Kuumaan pojat miettivät vastaustaan?😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö Kärtsältä taas tämän seurauksena seuraajia?😂
557 t, tonnilla taas tippunu, minkä lie seurauksena.
Niin tippuu kaikilta viisuakteilta.
Ja vastapainoksi Kärtsän Tiktoksseurantakäyrä pykii suoraan taivasta kohden.Insta myöskin siivoaa botteja aktiivisesti. Niitä mahtuu tuohon seuraajamäärään useita tuhansia
Lortsulta lähtenyt myös tosi paljon seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Mennään kyllä laidasta äärilaitaan yhden päivän aikana monta kertaa 😅 Ensin epäiltiin et gf on paksuna ja tästä syystä K vapautunut ja onnellinen, äkkiä tilanne olikin se, et B pannutkin K:n paksuksi ja tästä syystä K:lla pömppövatsa, tulevalle kevätkääryleelle mietittiin jo nimeä. Yhtäkkiä kuvassa onkin Kuumaa-babyface Johannes, kenet K haluaa makuuhuoneeseensa ... Hmm vielä ehtii, vielä ehtii tapahtua! Shippilaivan vauhti lienee nyt jo - monen monta solmua (?) tunnissa 😂
Tähän menoon alkaa jo tottua 😅 Pienempi myrsky tuntuiskin ihan oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Toi voi olla tosiaan olla yritystä vetää huomioita pois B:stä
Samaan aikaan B tykkäilee lähinnä instahottisten biksukuvista 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin vauvakin on varmaan sellainen multitalentti, että kävelee jo itse synnäriltä pois. Mun mielikuva kevätkääryleestä on, että sillä on B:n silmät, mutta K:n nauru.
Mä repesin tälle ihan totaalisesti :D Ei saakeli nyt oikeesti.
Joo nyt on uusi hahmo seikkailemaan tänne ketjuun, KK eli Kevätkääryle. 😂👍
En pääse yli tästä KK:sta :D Te ootte parhaita!!
Vierailija kirjoitti:
Mennään kyllä laidasta äärilaitaan yhden päivän aikana monta kertaa 😅 Ensin epäiltiin et gf on paksuna ja tästä syystä K vapautunut ja onnellinen, äkkiä tilanne olikin se, et B pannutkin K:n paksuksi ja tästä syystä K:lla pömppövatsa, tulevalle kevätkääryleelle mietittiin jo nimeä. Yhtäkkiä kuvassa onkin Kuumaa-babyface Johannes, kenet K haluaa makuuhuoneeseensa ... Hmm vielä ehtii, vielä ehtii tapahtua! Shippilaivan vauhti lienee nyt jo - monen monta solmua (?) tunnissa 😂
What a day to be alive 🤩
Tuo Käärijän mun makuuhuoneessa oli muuten suora lainaus yhdestä jokerifanin kommentista (in my bedroom) kun Joker out kyseli somessa seuraavaa keikkapaikkaa. Yksi tyttö taisi vielä pidemmälle vastatessaan inside me
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jo ihan kunnon Kauniit ja rohkeat -tason käänteitä ja yllätyksiä ollu koko päivä! Mihin tässä vielä päädytäänkään ennenku palsta menee yöksi kiinni?
(Mä myönnän roikkuneeni täällä koko päivän, on pitäny jo kahdesti ladata kännykkäkin mutta kun ei vaan oo malttanu pysyä poissa. 😂)
Tänään kuuntelin repeatilla Kuumaan biisiä tulipalo, kun olin lenkillä. Tulin sieltä lukemaan ketjua ja kärtsä on haluamassa makuuhuoneeseen niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cuj5ELsNJnx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää on aika ihana 🥰
ääää! K:n kasvot on vaan niin symppiksen näköiset, komeat.. noi silmät ja toi hymy!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi voi olla tosiaan olla yritystä vetää huomioita pois B:stä
Samaan aikaan B tykkäilee lähinnä instahottisten biksukuvista 😅
Yrittää pitää epätoivoisesti kiinni heterouden rippeistä ja viedä huomiota pois mmm epätoivotuista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cuj5ELsNJnx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää on aika ihana 🥰
ääää! K:n kasvot on vaan niin symppiksen näköiset, komeat.. noi silmät ja toi hymy!!!
Joo ja noi sen silmät tossa yhdessä kohtaa erityisesti kun valo osuu oikealla tavalla niihin ... My God!
Tai sitten lähipiirin mahdollisesta oletetusta tilanteesta/voinnista huomiota pois
Olen nukkunut tosi kipeänä ja kuumehouraillut koko päivän ja hereillä ollessa käynyt tsekkaamassa palstan. En tiedä enää mikä on sitä fever dreamia ja mikä oikeesti palstan antia. Melkoinen päivä.
T. Actual fever dream tyyppi joka oli kuumeisessa valveunessa hoivattava Bojan ja täten ehkä mahdollisesti K kevätkääryleen isä. Tai jotain. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten lähipiirin mahdollisesta oletetusta tilanteesta/voinnista huomiota pois
Mikä huomio? Ne raskausläpäthän on olleet vaan täällä ja edelleen, se on läppää, ei todellista spekulaatiota.
Käänteet laivassa on nopeita kuin Gospod professorissa (missä Bojan näyttelee). Melkein menin spoilaamaan, mutta maltoin ilman juonipaljastuksia jos jotain kiinnostaa katsoa niin tiktokista löytyy @jocker._in -tililtä
Kyllä se voi ihan todellissuuttakin olla, ei voi tietää?
Tuskin Kärtsä ajattelee noin, se on kuitenkin mies. Kunhan haluaa huomiota ja hämmentää samalla soppaa.