Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä satuin törmäämään koosteeseen, jossa oli Jeren ja Alessandran (sen Norjan tytön) parhaita yhteisiä hetkiä. Heillä oli tosi kivaa keskenään, vitsailua ja tönimistä, mutta ei mitään lähellekään mitä Bojanin kanssa. Tuo kooste näytti millaista on kivan kaverin kanssa pitää hauskaa ja Bojan koosteen ovat lähempänä ihastuneen parin. Ja kyllä, sekä Bojan että Jere näyttävät mielellään halailevan kaikki ihmisiä, mutta halailussakin on eroja.
No siis, ihan rehellisesti. Jos tässä mies-mies sijaan olisi ollut mies-nainen, niin itse Euroviisutkin olisivat nostaneet otsikoiksi, että romanssi tuntuu kukkivan Euroviisukulisseissa ja kaikkien maiden mediat ottaisivat tästä onkeensa. Olisi kärtetty yhteishaastatteluja ja yritetty saada lisää infoa, että mitäs tässä nyt on meneillään. VARSINKIN, kun Jerekin Suomessa haastattelussa sanoi, että ensi näkemältä siellä oli sitä "jotain". Ei heteroilla jätettäisi tuohon, että "vai niin, sehän kiva, no sitten seuraava kysymys eli väsyttääkö nyt viisujen jälkeen kovastikin?"
Puhun jo ihan kokemuksesta, koska omat parhaat ystäväni ovat olleet 6-vuotiaasta lähtien poikia ja aina on kaikki mahdolliset ihmiset silmät suurina ja naama virneessä kyselleet, että onko toi sun poikkis, mitäs teillä on meneillään, meneekö hyvin sen tyypin kanssa, milloin on häät jne. Eikä edes mitään Käärijan tyyppistä lääppimistä ikinä ja SILTI!
Mutta kun on mies-mies, niin ne on vaan tosi hyviä kavereita :)
Mulla oli parikymppisenä miespuolinen kämppis, aikaa ennen kuin Kelan mielestä tällaiset järjestelyt ovat automaattisesti avoliitto. Kämppis pyysi minut mukaan harrastusporukkaansa, kun sinne tarvittiin lisää ihmisiä. Kun esittelin itseni tälle harrastusporukalle, että moi olen se ja se ja X:n kämppis, niin koko halvatun ryhmä veti naamansa virneeseen ja OIOIOI X:N KÄMPPIS ;)))) VOI ETTÄ ;))))
Niin. Kämppis. Asutaan saman katon alla. Hänellä on tyttöystävä, te tunnette hänet.
Mutta pojat voivat rauhassa vaikka pussailla toistensa kauloja ja se on vaan syvää ystävyyttä lol :'D
Jos liverpoolissa oisi kaksi naistaesiintyjää ryhtyneet yhtä läheisiksi, katselleet toisiaan jatkuvasti ja kaulapussailleet toisiaan, olisi heistäkin luultavasti noussut ihan julkisia suhdespekulointeja. Naispareja on jo esillä niin paljon ja heihin suhtaudutaan aika suvaitsevaisesti. Mutta miesten välillä vastaavasta puhutaan automaattisesti kaveruutena, vaikka crazy things happens, flirting yes and romantic.
Miksi selität paskaa? Kukaan ei ole kaiulapussaillut yhtään ketään.
Tommonen asioiden oikeasti tapahtuneeksi välittäminen ei ole enää fanifiktiota. Sä väität faktaksi asioita, joita haluat itse tapahtuneen.
Sano nyt edes, että sä kuvittelet tuon, eikä että "jos joku muu olisi tehnyt näin ja näin".Nyt on kyllä psykoosit ihan sun omassa päässäsi. Yksi ihan ikonisimmista tän vuoden euroviisuvideoista on nimenomaan se, jossa käärijä imuttelee bojanin kaulaa.
Imuttelee? Mun mielestä se hipaisee niin nopeasti, että en ole itse pystynyt edes vielä varmaksi päättelemään, että se oli pusu. Ja vain kerran. Pidempi imuttelu todisteeksi olisi toki tervetullut!
Menkää lapset nukkumaan, huomenna on aikainen herätys kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen kysymys vaan että entä sitten kun se yhteishaastattelu tulee niin loppuuko shippaus?
Miksi ihmeessä loppuisi? Niin kauan kuin joku tuntee vetovoimaa tapaukseen B&K, niin tarina elää.
He ovat saaneet jatkuvasti uusia faneja, joten tarina tulee elämään vielä pitkään. En tiedä, kauanko fiilistely jatkuu tällä palstalla, mutta tämä palsta onkin vain pieni pisara netin suurissa syövereissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kaulapususta on monesta kulmasta videoo ja hidastuksiakin olemassa.
Ei toi nyt kyllä miltään pusulta näytä, pelkkä halaus..sit tooisekseen, vaikka pussaisi suoraan suulle, niin MITÄ SITTEN???? Mäkin olen heterona pussannut naisystävää suulle, enkä muuttunut lesboksi.
Täysheterot eivät halua pussailla samaa sukupuolta edes vitsinä. Suurin osa ihmisistä tosin ei olekaan täysheteroita, kun pintaa raaputtaa, vaan biseksuaalisuus on yleisin seksuaalisuuden muoto. Se on OK!
Mullakin oli nuorena näitä miespuolisia ystäviä, jotka nuolivat toisiaan kännissä ja sitten selvinpäin selittivät, että ihan läpällä ja he ovat ihan heteroita. Juu, juu :) Minulle ei vaan ole koskaan tullut mystistä tarvetta kännissä nuoleskella kenenkään naisen kanssa.
Ja B&K ketjuun liittyen, nämä eivät ole edes kännissä. Ehkä läpällä, who knows.
Mutta shippaamisen idea ei olekaan, että TÄMÄN ON TAPAHDUTTAVA!! tai TÄMÄ PERUSTUU FAKTOIHIN!! Se on mielikuvitusta. Aikuisten barbijuttuja :D
Täysheterot eivät pussaile edes vitsinä. Niinkö? Linkitänkö vielä lisää?
https://3.bp.blogspot.com/-y7-v2qQ-j50/Vj5DO-iuZAI/AAAAAAAAA-g/R8RuLDOD…
Voit linkitellä ja vängätä vaikka millä mitalla, mutta täyshetero ei ole kiinnostunut kuin vastakkaisesta sukupuolesta millään mittarilla. Jos on kiinnostunut hippasenkin omasta sukupuolestaan, on biseksuaali - ja suurin osa ihmisistä on. Vaikka eivät välttämättä toteuttaisikaan asiaa muuta kuin ajatuksen tasolla. Ja se on OK. Ei ole häpeä olla jotain muuta kuin hetero, eikä enää onneksi Suomessa rikoskaan.
Mutta, tämä ei ole ketjun aihe, joten heihei tämän osalta, palataan oikeaan aiheeseen :)
Hauska kun ulkomaillakin nähdään tilanne siten että muut jokerit on ihan turhaantuneita Bojanin pakkomielteeseen 😅
https://www.tumblr.com/s-aprua/718073377693270016/this-is-whats-going-o…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen kysymys vaan että entä sitten kun se yhteishaastattelu tulee niin loppuuko shippaus?
Miksi ihmeessä loppuisi? Niin kauan kuin joku tuntee vetovoimaa tapaukseen B&K, niin tarina elää.
Entä siinä vaiheessa, jos/kun asianosaiset esittävät toivomuksen, että tällaista toimintaa ei harjoiteta?
Minulle tällaiseksi ilmoitukseksi riitti Bojanin lausahdus, että jos shippaus tekee jollekin Euroviisusesongin hauskemmaksi, niin ok.
Olen ymmärtänyt, että Viisusesonki on ohi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CphomcXPupL/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Bojan on niin kuuma.
Alkaako tästä tulla Bojan-ketju, vähän sellaisia merkkejä ilmassa. Sopii minulle. Kirjoittiko joku äsken, että haluaisi laittaa Bojanille viestiä. Laitoitko/laitatko ja mistä aiheesta, vaikka eihän se minulle tietenkään kuulu.
Kyllähän siellä nyt on nuoleskeltu ja hipelöity ihan huolella jos kameratkin jo pelkästään tallentaneet noita kosketuksia yms. Ja miten pieni osa tullut julkisuuteen tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CphomcXPupL/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Bojan on niin kuuma.
Alkaako tästä tulla Bojan-ketju, vähän sellaisia merkkejä ilmassa. Sopii minulle. Kirjoittiko joku äsken, että haluaisi laittaa Bojanille viestiä. Laitoitko/laitatko ja mistä aiheesta, vaikka eihän se minulle tietenkään kuulu.
Ai että Bojan siellä innoissaan odottelee viestejä suomalaisilta av-mammoilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä siinä vaiheessa, jos/kun asianosaiset esittävät toivomuksen, että tällaista toimintaa ei harjoiteta?
Minulle tällaiseksi ilmoitukseksi riitti Bojanin lausahdus, että jos shippaus tekee jollekin Euroviisusesongin hauskemmaksi, niin ok.
Niin. Eikö tämmöistä pitäisi kunnioittaa?
Ei mitään Bojan-ketjua tästä. Pidetään B:n poikaystävä kuitenkin mukana tässä.
Käärijällä on minusta tosiaan sen verran hyvä itseluottamus ja itseironiaa, ettei hänen tarvitse todistella yhtään mitään. Huvittavinta tässä on se, että joku random kirjoittelija, joka ei edes tunne Käärijää, on päättänyt loukkaantua näistä jutuista, vaikka hän ei edes tiedä Käärijän mielipidettä näihin asioihin.
https://www.instagram.com/p/CrbJ8O9tlbq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onkohan tää se kohta, jossa he alkoivat viestitellä toisilleen? Kääriähän sanoi että alkoivat vähitellen pitää yhteyttä myös viesteillä, kun eivät olleet fyysisesti samassa paikassa, ja noihin pro-tileihin ei tosiaan voi noin vaan lähettää yksityisviestejä. Tuon kuvan alla k kysyy että justin is that you ja bojan vastaa it's me Jere. Vaikuttaa just sellaselta ekalla viestiltä, jonka voi uudelle tuttavuudelle lähettää kun ei oikein vielä ole sopivia kanavia. Vähän vitsiä mukana mutta kuitenkin selvästi sellanen varmistus. Ja vastauksessa on pari hauskaa emojia mutta ihan samanlaisena varmistuksena bojan kuitenkin vielä puhuttelee käärijää ihan jereksi, että varmasti on selvää että oikeasta tyypistä on kyse. Kuva on julkaistu jonkin aikaa madridin jälkeen. Aika söpöä jos k on tosiaan ihan lähtenyt etsimään ensin koko bändiä ja sitä kautta sitten watafak bo-jania.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun ulkomaillakin nähdään tilanne siten että muut jokerit on ihan turhaantuneita Bojanin pakkomielteeseen 😅
Mua kyllä surettaa eikä naurata, jos tilanne alkaa käydä Bojanin mielenterveyden päälle ihan oikeasti. Mikä tässä nyt on hänen kannaltaan muuttunut aiemmasta, eihän hänen ihastuksensa uutta ole, eikä hän aiemmin tuonut sitä noin selvästi esille. Kertokaas viisaammat, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti siellä Slovenian päässä heitetään jatkuvasti lisää löylyä kiukaalle. Manageri ja koko bändi on kovempia shipaajia kuin tämän ketjun av-mammat ja papat yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Haha, repesin tälle aivan täysiä.
Oon nyt lomalla (kotosuomessa) ja tänään kylille ajellessa maisema ja kaikki pellot olivat Käärijän värisiä :D
Miksi pitäisi mainita, että Pasi ja Jani ovat fiktionia. Tuon nimisiä miehiä on Suomi pullollaan ja ei tässä ole mitenkään väitetty, että kyseessä on joku tietty Jani tai Pasi.