Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
3861/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan, mitä ovat ne neljä paitaa, joista Bojan sai yhden. Liittyykö ne UMK:hon, eikös siellä K:n nimi ollut Pasi. Oliko niillä oikeasti jotain arvoa, eihän kaikki mitä tehdään pieni määrä, ole kuitenkaan välttämättä arvokkaita. En nyt tarkoita rahallista arvoa. Kuka ne teetti?

En tiedä paidoista, mutta UMK-kilpailijat esiteltiin salanimillä. Kärtsä oli nimellä Pasi.

Vierailija
3862/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No spekuloikaa mitä spekuloitte, mutta hommahan siis meni näin, et siellä Liverpoolissa just sinä yhtenä iltana, ku kaikki joi vähän enemmän ja istuivat iltaa ja pelasivat sitä "en oo koskaan" -peliä, Jani ja Pasihan ensin hölmöilyn varjolla, kuten siihenkin asti, hipelöi toisiaan ja kihersi toistensa kainalossa, mut ku ilta päättyi, nää kaks päätyi samaan hotellihuoneeseen ja samaan sänkyyn ja siellä on sitten tehty mitä on tehty, kuka tietää onko ihan maaliin asti menty, mutta ei ainakaan paljon ole puuttunut. Mikäänhän ei ollut enää entisellään tän jälkeen.

En tiedä onko tapahtunut tän jälkeen mitään ihan vastaavaa, ei varmaan ole tilaisuutta ollut, paitsi finaalin jälkeen nukuttu luultavasti yhdessä ainakin osan yötä. Se ilta ja yöhän jäi vähän hämärän peittoon kaikilta missä kukakin oli. Mut se ollut luultavasti ihan vaan lähellä oloa ja lohduttamista, ja molemmat ollut varmaan aika poikki. Ja se et on tajuttu, et se on viimeinen ilta.

Annan tälle vähintään sata tykkäystä. JUST NÄIN SE MENI. Viimeisenä yönä nukuttiin aivan varmasti samassa sängyssä halaillen lähekkäin ja luultavasti jo sitä ennen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi onnelliset hymyt stooreissa on niin suoraa kuvaajalle eli tyttikselle tarkoitettuja. Nyt on Malediiveilla kaikki (valitettavan) hyvin ilmeistä ja olemuksesta päätellen.

Mä taas näin, että ne olivat ihan selkeästi faneja varten ne ilmeet.

Vierailija
3864/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te tuutte kyl tippuu vielä niin korkeelta, kun lehdessä on eka yhteishaastattelu, Jeren ja tyttiksen siis, ja siinä Jere kertoo että haluaa tuoda nyt tytön julkisuuteen, jotta spekulaatiot hänen ja Bojanin suhteen laadusta loppuvat. Tää haastattelu on jo tehty, odottaa julkaisua.

Ihan oikeesti tyttiksen lähipiiriin kuuluvat: tää ei ole oikea paikka teille. Teille tulee selvästi paha mieli eikä noi pyynnöt ja vaatimukset tätä shippausta lopeta. Luuletteko ettei tällaista vastaavaa ole sadoista julkkiksista jo aiemminkin? Tää ei ole mitään henkilökohtaista ellei siitä joku ala tekemään henkilökohtaista. Täällä on varmasti teille sopivampia ja kivempia ketjua. Tällä ketjulla on tietty aihe ja antaa sen pysyä sellaisena.

Kukaan ole mtn tuollaista haastattelua tehnyt. Ei Käärijä ikinä myöntäisi mitään sanomalla, että nyt pitää oma heterous seivata naisen avulla. 

Vierailija
3865/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Bojan löydä jonkun pikasen välin piipahtaa jos kiireisen aikataulun keskellä viisuissa ehti toiselle puolelle kaupunkia viettämään Käärijän kanssa aikaa

Vierailija
3866/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3867/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Bojan löydä jonkun pikasen välin piipahtaa jos kiireisen aikataulun keskellä viisuissa ehti toiselle puolelle kaupunkia viettämään Käärijän kanssa aikaa

Nimenomaan ja siinä ig-livessä kun olivat menossa Käärijän kanssa syömään, niin Jere kysy, missä muu bändi on ja Bojan vastas, että niillä on haastattelu ja se oli silti siinä eli kyllä sitä aikaa löytyy, jos vain haluaa eikä se varmaan tänne mitään viikon lomaa tule, mutta jos nyt vaikka viikonlopuksi. 

Vierailija
3868/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kaulapususta on monesta kulmasta videoo ja hidastuksiakin olemassa.

Ei toi nyt kyllä miltään pusulta näytä, pelkkä halaus..sit tooisekseen, vaikka pussaisi suoraan suulle, niin MITÄ SITTEN???? Mäkin olen heterona pussannut naisystävää suulle, enkä muuttunut lesboksi.

Täysheterot eivät halua pussailla samaa sukupuolta edes vitsinä. Suurin osa ihmisistä tosin ei olekaan täysheteroita, kun pintaa raaputtaa, vaan biseksuaalisuus on yleisin seksuaalisuuden muoto. Se on OK!

Mullakin oli nuorena näitä miespuolisia ystäviä, jotka nuolivat toisiaan kännissä ja sitten selvinpäin selittivät, että ihan läpällä ja he ovat ihan heteroita. Juu, juu :) Minulle ei vaan ole koskaan tullut mystistä tarvetta kännissä nuoleskella kenenkään naisen kanssa.

Ja B&K ketjuun liittyen, nämä eivät ole edes kännissä. Ehkä läpällä, who knows.

Mutta shippaamisen idea ei olekaan, että TÄMÄN ON TAPAHDUTTAVA!! tai TÄMÄ PERUSTUU FAKTOIHIN!! Se on mielikuvitusta. Aikuisten barbijuttuja :D

Vierailija
3869/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä haitannut edes oman bändin haastattelut kun piti olla käärijän lähellä. Onneksi bändissä on neljä muutakin, ni ne sitten hoitaa velvollisuudet kun yks repii sydäntään yhen Vantaan pojan takia.

Vierailija
3870/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CphomcXPupL/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

Bojan on niin kuuma.

Onhan se söpö. Mut mikä tää paita taas on?

Anteeks 😅

Vierailija
3871/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän vasta epäilyttävää olisi jos Jeren pitäisi antaa haastettu tyttiksen kanssa siksi, että huhut Bojanista laantuisivat.

Kuulostaisi juuri siltä, että tässähän on jotain salattavaa.

Jos Jere, tyttis ja Bojan itse tietävät tilanteen, niin sehän riittää. Kaikenmaailman yritykset hillitä juttua vaan yleensä pahentaa asiaa. Ihan alkeellisin julkkis ohje. Päinvastoin lisää pötköä pesään, koska tämähän on silkkaa positiivista julkisuutta niin Käärijälle kuin Joker Outille.

Mun vahva mielipide on, että jotain muutakin tuossa on kuin pelkkää hyvää kaveruutta. Ja kyllähän he tietoisesti ovat osan jutuista kuvanneet ja itse laittaneet someen. Eipä tässä mitään salakuvia pusikoista ole otettu heistä. Että jos siinä jotain muutakin on, niin ei sitä salailtu ole.

Alaikäbänniä sulle. Yksityishenkilö, eli tämä naisystävä, ei tule näkymään eikä kommentoimaan mitään julkisuudessa. Teidänkin pitäis lopettaa toi paskan jauhanta hänestä.

Ja Käärijällä ja Bojanilla ei ole juttua. Ehkä ne ylläpitää jotain läppää, jotta tommoset yksinkertaisen ihmiset vois hekumoida omiaan heidän "suhteellaan", koska teillä ei ole omaa elämää.

Myöskin, jos tää ketju on fanifiktioo, niin miksi sanot "Mun vahva mielipide on"???

Fanifikioon ei kuulu mielipiteet, eikä vääristetyt faktat.

Tää koko ketju on täyttä keksittyä tarinaa. Sanokaa se edes kunnolla.

Olen ehdottomasti samaa mieltä siinä, että tyttis tulisi jättää pois tämän ketjun jutuista ihan kokonaan.

Eri mieltä olen siinä, etteikö yhtään mitään olisi vähintään kytenyt Madridissa ja Liverpoolissa. Sen ei kuitenkaan tarvitse olla kuin piristysruiske molempien elämään, eikä mitään ns oikeaksi suhteeksi kehittyvää.

Tämä ketju on kuitenkin shippausta, ei vakavasti otettavaa. Tänne ei kaivata holhoavaa otetta. Parasta olisi, jos kukaan ei enää reagoisi tämän kaltaisiin viesteihin lainkaan. Mutta tosiaan: kaikki muut paitsi B ja K (ja ehkä hullu manageri) voisivat jäädä jutuista pois, niin ketju saisi varmemmin pysyä rauhassa aiheessa.

Vierailija
3872/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo kommentti "te tuutte tippuu korkealta, eka (Jeren ja tyttiksen) yhteishaastattelu on jo tehty" -kommentti on?

Fanfictiota vai totta? On tossa vähän ylempänä lainattuna kommenttina, en löydä alkuperäistä

Joku ei kestä tätä B&K fanfiktionia ja luulee, että me oikeasti ollaan siinä uskossa, että heillä on suhde. Mua ei edes kiinnosta Jeren yksityiselämä, puuhatkoot mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa. Tämä ketju ei liity siihen mitenkään.

Mua kiinnostaa. En shippaa, vaan roikun ohuen ohuessa toivossa, että tarina saa jonkinlaista jatkoa.

Vierailija
3873/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen kysymys vaan että entä sitten kun se yhteishaastattelu tulee niin loppuuko shippaus?

Miksi ihmeessä loppuisi? Niin kauan kuin joku tuntee vetovoimaa tapaukseen B&K, niin tarina elää.

Vierailija
3874/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo kommentti "te tuutte tippuu korkealta, eka (Jeren ja tyttiksen) yhteishaastattelu on jo tehty" -kommentti on?

Fanfictiota vai totta? On tossa vähän ylempänä lainattuna kommenttina, en löydä alkuperäistä

Joku ei kestä tätä B&K fanfiktionia ja luulee, että me oikeasti ollaan siinä uskossa, että heillä on suhde. Mua ei edes kiinnosta Jeren yksityiselämä, puuhatkoot mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa. Tämä ketju ei liity siihen mitenkään.

Mua kiinnostaa. En shippaa, vaan roikun ohuen ohuessa toivossa, että tarina saa jonkinlaista jatkoa.

Mäkin toivon hartaasti tälle jutulle jatkoa ja kunnon rakkaustarinaa, mutta ymmärrän toki mahdollisuuden, ettei se toteudu ja Jerellä on tyttöystävä. Luultavasti tää Bojan juttu vaan sitten laantuu jossain vaiheessa, jos eivät enää näe toisiaan tms. kun viisuhuuma alkaa hälvenemään. Aika näyttää :)

Vierailija
3875/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker out ilmoitti juuri instassa, että toinen keikka Dublinissa 7.6. Eikö Bojanin pitänyt tulla Suomeen kesäkuun alussa?

Uskokaa nyt että se ei ole tulossa. Ei ole.

Olisi aika outoa että Bojan itse asiasta sanoi niin suoraan ja sitten ykskaks peruisikin koko homman. Eri juttu jos olisi puhunut vain jostain epämääräisestä "joskus tulen kylään" ajankohdasta.

Missä on sanonut suoraan ja mitä? Videolla?

Vierailija
3876/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on niin kuuma.

Onhan se söpö. Mut mikä tää paita taas on?

Anteeks 😅

Musta tuntuu että Bojan on vähän ton poikabändin vankina. Haluaisi vissiin itse olla vähän raisumpikin eikä aina vaan söpö. Päätellen siis hänen omista sanomisistaan. Ehkä selittää senkin miksi viihtyi niin hyvin Kärtsän seurassa.

https://www.tumblr.com/d-generatetruth/718276676817223680/okay-but-they…

Vierailija
3877/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kaulapususta on monesta kulmasta videoo ja hidastuksiakin olemassa.

Ei toi nyt kyllä miltään pusulta näytä, pelkkä halaus..sit tooisekseen, vaikka pussaisi suoraan suulle, niin MITÄ SITTEN???? Mäkin olen heterona pussannut naisystävää suulle, enkä muuttunut lesboksi.

Täysheterot eivät halua pussailla samaa sukupuolta edes vitsinä. Suurin osa ihmisistä tosin ei olekaan täysheteroita, kun pintaa raaputtaa, vaan biseksuaalisuus on yleisin seksuaalisuuden muoto. Se on OK!

Mullakin oli nuorena näitä miespuolisia ystäviä, jotka nuolivat toisiaan kännissä ja sitten selvinpäin selittivät, että ihan läpällä ja he ovat ihan heteroita. Juu, juu :) Minulle ei vaan ole koskaan tullut mystistä tarvetta kännissä nuoleskella kenenkään naisen kanssa.

Ja B&K ketjuun liittyen, nämä eivät ole edes kännissä. Ehkä läpällä, who knows.

Mutta shippaamisen idea ei olekaan, että TÄMÄN ON TAPAHDUTTAVA!! tai TÄMÄ PERUSTUU FAKTOIHIN!! Se on mielikuvitusta. Aikuisten barbijuttuja :D

Täysheterot eivät pussaile edes vitsinä. Niinkö? Linkitänkö vielä lisää?

https://3.bp.blogspot.com/-y7-v2qQ-j50/Vj5DO-iuZAI/AAAAAAAAA-g/R8RuLDOD…

Vierailija
3878/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä satuin törmäämään koosteeseen, jossa oli Jeren ja Alessandran (sen Norjan tytön) parhaita yhteisiä hetkiä. Heillä oli tosi kivaa keskenään, vitsailua ja tönimistä, mutta ei mitään lähellekään mitä Bojanin kanssa. Tuo kooste näytti millaista on kivan kaverin kanssa pitää hauskaa ja Bojan koosteen ovat lähempänä ihastuneen parin. Ja kyllä, sekä Bojan että Jere näyttävät mielellään halailevan kaikki ihmisiä, mutta halailussakin on eroja.

No siis, ihan rehellisesti. Jos tässä mies-mies sijaan olisi ollut mies-nainen, niin itse Euroviisutkin olisivat nostaneet otsikoiksi, että romanssi tuntuu kukkivan Euroviisukulisseissa ja kaikkien maiden mediat ottaisivat tästä onkeensa. Olisi kärtetty yhteishaastatteluja ja yritetty saada lisää infoa, että mitäs tässä nyt on meneillään. VARSINKIN, kun Jerekin Suomessa haastattelussa sanoi, että ensi näkemältä siellä oli sitä "jotain". Ei heteroilla jätettäisi tuohon, että "vai niin, sehän kiva, no sitten seuraava kysymys eli väsyttääkö nyt viisujen jälkeen kovastikin?"

Puhun jo ihan kokemuksesta, koska omat parhaat ystäväni ovat olleet 6-vuotiaasta lähtien poikia ja aina on kaikki mahdolliset ihmiset silmät suurina ja naama virneessä kyselleet, että onko toi sun poikkis, mitäs teillä on meneillään, meneekö hyvin sen tyypin kanssa, milloin on häät jne. Eikä edes mitään Käärijan tyyppistä lääppimistä ikinä ja SILTI!

Mutta kun on mies-mies, niin ne on vaan tosi hyviä kavereita :)

Mulla oli parikymppisenä miespuolinen kämppis, aikaa ennen kuin Kelan mielestä tällaiset järjestelyt ovat automaattisesti avoliitto. Kämppis pyysi minut mukaan harrastusporukkaansa, kun sinne tarvittiin lisää ihmisiä. Kun esittelin itseni tälle harrastusporukalle, että moi olen se ja se ja X:n kämppis, niin koko halvatun ryhmä veti naamansa virneeseen ja OIOIOI X:N KÄMPPIS ;)))) VOI ETTÄ ;))))

Niin. Kämppis. Asutaan saman katon alla. Hänellä on tyttöystävä, te tunnette hänet.

Mutta pojat voivat rauhassa vaikka pussailla toistensa kauloja ja se on vaan syvää ystävyyttä lol :'D

Jos liverpoolissa oisi kaksi naistaesiintyjää ryhtyneet yhtä läheisiksi, katselleet toisiaan jatkuvasti ja kaulapussailleet toisiaan, olisi heistäkin luultavasti noussut ihan julkisia suhdespekulointeja. Naispareja on jo esillä niin paljon ja heihin suhtaudutaan aika suvaitsevaisesti. Mutta miesten välillä vastaavasta puhutaan automaattisesti kaveruutena, vaikka crazy things happens, flirting yes and romantic.

Miksi selität paskaa? Kukaan ei ole kaiulapussaillut yhtään ketään.

Tommonen asioiden oikeasti tapahtuneeksi välittäminen ei ole enää fanifiktiota. Sä väität faktaksi asioita, joita haluat itse tapahtuneen.

Sano nyt edes, että sä kuvittelet tuon, eikä että "jos joku muu olisi tehnyt näin ja näin".

Nyt on kyllä psykoosit ihan sun omassa päässäsi. Yksi ihan ikonisimmista tän vuoden euroviisuvideoista on nimenomaan se, jossa käärijä imuttelee bojanin kaulaa.

Voitko linkata sen videon tähän? Niin voidaan sitte yhdessä katsoa.

Se on linkattu tähän juttuun varmasti 100 kertaa. Näe nyt vähän itsekin vaivaa ennen ku alat raivoamaan asioista "joita ei oo tapahtunut".

Mä en ala lukemaan tätä paskanjauhantaketjua. Jos joku sanoo että se on legendaarinen niin sitten sen myös linkkaa.

Sä olet lukenut tätä ketjua jo ainakin sata kertaa.

Vierailija
3879/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on niin kuuma.

Omg tuo todella on!

Mutta miksi tuo on niin kiihottavaa suorastaan? Onko se tuo itsevarmuus jolla se asian esittää? Haluan olla tuo kirsikka!

Vierailija
3880/123801 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dont feed the troll

Entä Hyacinth Bucketia?

Ketju on lukittu.