Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
38581/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P

Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.

Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.

No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.

Kysy vähän lähempänä uudelleen, varmasti sille ottaja löytyy. Ja varmaan myös ostaja, jos tahdotkin myydä.

Mä jo melkein ilmoittauduin mutta oon 39 asteen kuumeessa just niin en usko että olen kovin päätösvaltainen tällä hetkellä. Varasin jo äskön ajan nenän lävistykseen (ajattelin laittaa kukan tuohon nenän pieleen, oisko se hyvä merkki? 🤭) mutta peruin sen kun mietin että eivät varmaan suostu räkänokkaa lävistään (eikä varmaan kannattaiskaan 😅).

T: 40vee keski-iänkriiseilevä mamma, jolla ei pitkään aikaan oo ollu näin hauskaa

(Kohta kai mulla on se estrogeeninautatatuointi otsassa)

Täällä kans yks aika pahasti sekasin menny reilusti 40+ .... Ja kokoajan mietin mitä sitä tekis tukallensa, jotain shokeeraavaa, ja nenäkoru kiinnostas myös, et joku ikäkriisihän se taitaa painaa .... Varmaan sit syksyllä v tuttaa ihan huolella taas, kun pää on ajeltu parin millin siiliks toisepuoleisesti ja värjätty sateenkaaren väreillä, olkavarteen tatuoitu "It's crazy,

it's party" ja "i love Bojan" ja "🍆" ja nenässä joku iso rengas ...

Tiedätkö, olen jo pitkään haaveillut tatuoinnista.

Ja nyt pätkähti mieleen, että jospa ottaisin tekstin: "Enkä pelkääkään tätä maailmaa"

Mun mielestä se passaisi tällaiselle +50vee äiti-ihmiselle vallan mainiosti. Mies saisi kyllä sydänkohtauksen...:)

Mä otin tän pätkän ranteeseen vanhojen arpien päälle!

Vierailija
38582/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P

Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.

Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhatäät olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.

Turkuun on lippu. Oon menossa, jos en jänistä, koska muut on varmaan paljon nuorempia siellä. Siihen on vielä aikaa, katsotaan mitkä on fiilikset silloin

Älä nyt jänistä.Siellä on vain pieni alue varattu noille alaikäisille ja permanto on varattu meille täysi-ikäisille.Joten koko sali on täynnä täysi-ikäisiä, joten cmooon nauttimaan ihanasta Bojanista tai kenestä tahansa JO:n sensuelleista bojasta.Nyt et saa perääntä tästä herkusta,koska ei ole heti uudestaan tarjolla.

Tää on kyllä kamalaa, kun olisi pakko päästä ja häpeä on niskassa. Logomon ovella selviää, kumpi on voimakkaampi, Bojanin vetovoima vai mun häpeän aiheuttama poistovoima. Luulen kyllä, että tästä ei ole paluuta, se on menoa nyt.

Epäiletkö näkeväsi tuttuja vai mikä siinä hävettää? Vai ajatus, että muut ajattelevat sinun olevan paikalla shippauksen myötä? Niin no... mä ajattelen, että ei kukaan kuitenkaan tiedä, millä tasolla mä tätä shippaan. En mieti todellakaan sitä, arvaileeko joku random mun ajatuksiani, se olisi heille ajan hukkaa, eivät he voi niitä kuitenkaan tietää. Jos kysyttäisiin, niin mä oon kuullut shippauksesta, mutta konsertissa ihan vain kiinnostuksesta kaikenlaiseen Käärijän ympärillä pyörivään, koska hän on kiinnostava hahmo. (Ja en ihan oikeasti odota, että K tulee olemaan niillä keikoilla ja mikäs synti se olisi mennä K:takaan katsomaan.)

Hei, don't worry. Mä olen jo pian kuusikymppinen, ja lippu on ostettuna Tampereen keikalle. Tutut vähän hymähtelee, että teinibändiä olet menossa katsomaan....ei haittaa. Eivät tiedä, mistä ovat jääneet paitsi :)

Otan tyttären mukaan, hänkin alkaa olla jo kolmekymppinen, mutta näyttää niin nuorelta, että edelleen kysellään papereita. Olen vähän kuin alibina hänelle :)

Aion pitäytyä takarivissä ja lähettää tyttären eturiviin ottamaan äidille "hyviä kuvia ja videonpätkiä". 

Ikä on pelkkiä numeroita. Ei kannata stressata. Kyllä ne vanhenevat kaksikymppisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38583/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.

Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.

Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..

Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.

Ihan varmasti jossain vaiheessa tulee yllätyksiä kummaltakin, mutta eivät liity toisiinsa. Seuraava yllätys on vauvauutiset, Ksta on tulossa isä, siitä tämä uusi seesteisyys.

Mulla tuli kans mieleen, että gf on raskaana.

Oho, en huomannut, että on kielletty aihe.

Asiatonta spekuloida yleisesti ottaen kenenkään raskauksilla, ei pelkästään tässä tapauksessa. Yksityisasioita ja aihe voi olla monella todella arka.

Spekuloidaanhan täällä koko ajan eri henkílöiden seksuaalisista suuntautumisistakin. Sekin voi olla monelle arka aihe.

Vierailija
38584/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.

No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.

Kysy vähän lähempänä uudelleen, varmasti sille ottaja löytyy. Ja varmaan myös ostaja, jos tahdotkin myydä.

Mä jo melkein ilmoittauduin mutta oon 39 asteen kuumeessa just niin en usko että olen kovin päätösvaltainen tällä hetkellä. Varasin jo äskön ajan nenän lävistykseen (ajattelin laittaa kukan tuohon nenän pieleen, oisko se hyvä merkki? 🤭) mutta peruin sen kun mietin että eivät varmaan suostu räkänokkaa lävistään (eikä varmaan kannattaiskaan 😅).

T: 40vee keski-iänkriiseilevä mamma, jolla ei pitkään aikaan oo ollu näin hauskaa

(Kohta kai mulla on se estrogeeninautatatuointi otsassa)

Täällä kans yks aika pahasti sekasin menny reilusti 40+ .... Ja kokoajan mietin mitä sitä tekis tukallensa, jotain shokeeraavaa, ja nenäkoru kiinnostas myös, et joku ikäkriisihän se taitaa painaa .... Varmaan sit syksyllä v tuttaa ihan huolella taas, kun pää on ajeltu parin millin siiliks toisepuoleisesti ja värjätty sateenkaaren väreillä, olkavarteen tatuoitu "It's crazy,

it's party" ja "i love Bojan" ja "🍆" ja nenässä joku iso rengas ...

Tiedätkö, olen jo pitkään haaveillut tatuoinnista.

Ja nyt pätkähti mieleen, että jospa ottaisin tekstin: "Enkä pelkääkään tätä maailmaa"

Mun mielestä se passaisi tällaiselle +50vee äiti-ihmiselle vallan mainiosti. Mies saisi kyllä sydänkohtauksen...:)

Mä tahtosin tatuoittaa itselleni semmosen maijuliisin (IGssä maijuliisidraws) Käärijä-voimaponin missä on myös tuo teksti. 😅

Vierailija
38585/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla näköjään me täällä ainoita jotka spekuloi noita päivämääriä

https://twitter.com/tobesosun/status/1679046198974455808?s=20

Niinpä! Kuten aiemmin sanoin, K Rovaniemeltä tuliaiset ja (via Vantaa) JO treenikämpille yhteistä musaa viimeistelemään! Ensi-ilta Tavastialla. 💚💕💜💙🖤💛

Vierailija
38586/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua! Ette oikeasti ajattele, että tuo video oli salaviesti B:lle?? Yikes! K olisi voinut jammailla mihin tahansa rakkauslauluun (merkittävä on lauluista on rakkauslauluja) ja olisitte vääntäneet saman johtopäätöksen.. Teidän mielestänne nuo sanat olivat niiiin K/B :lle tehdyt, mutta ehkä asia ei ole näin K:n mielestä.. huhhuh kaikkea täällä tulee luettua :D

Miten jotkut on näin kyvyttömiä huumorintajuun? Ihan kuin me aikuiset mammat oltaisiin täällä ihan 100% tosissaan. Hauskaahan tämä vaan on. Itse ainakin ihan tahallani ylitulkitsen kaikkea, koska se on osa tätä höpsöä shippausta.

Puhut itsestäsi varmaan koska mitä ne viestit päivien itkuista, alas vajoamisista ja masennuksesta näiden takia 😂

Vierailija
38587/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.

Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.

Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..

Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.

En yhtään ihmettelisi näiltä kahdelta. Tavastiakin pidettiin hyvin salassa loppuun asti. Täällä jo uskottiin, ettei koko Bojan edes tule Suomeen. Kyllä tämä on nyt tyyntä ennen myrskyä.

Se on K:n uutinen kihloista. Se julkaistaan 17.9. niin, että fanikunta ei ehdi toipua murskaavasta uutisesta ennen Joker Outin keikkoja. Valtaosa yli 4-kymppisistä lipun ostajista ei pysty menemään keikoille, ja salit kumisevat puolityhjinä Jokereiden katsellessa tilannetta paikanpäällä tyrmistyneinä.

*Sitten heräsin*

V ****ako me sillä K:lla ja kihlatulla siellä tehdään? Meillä on siellä yksityishenkilö ja reidet ja ne piisaa mulle.

Vierailija
38588/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti jossain vaiheessa tulee yllätyksiä kummaltakin, mutta eivät liity toisiinsa. Seuraava yllätys on vauvauutiset, Ksta on tulossa isä, siitä tämä uusi seesteisyys.

Jeeep, ja sit tää on just siitä kurja uutinen, ettei sitä voi julkistaa vielä, että ehtisi toipua ennen Jokereiden keikkoja, toisin kuin pelkän kihlauksen voisi, vaan tää tulee tietenkin just 17.9. julki ja pilaa meidän elämän. 

Minun JO-fanitukseen ei K ja hänen uutisensa liity mitenkään. Syyskuu on muuten kohta!🔥

Vierailija
38589/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelisi näiltä kahdelta. Tavastiakin pidettiin hyvin salassa loppuun asti. Täällä jo uskottiin, ettei koko Bojan edes tule Suomeen. Kyllä tämä on nyt tyyntä ennen myrskyä.

Se on K:n uutinen kihloista. Se julkaistaan 17.9. niin, että fanikunta ei ehdi toipua murskaavasta uutisesta ennen Joker Outin keikkoja. Valtaosa yli 4-kymppisistä lipun ostajista ei pysty menemään keikoille, ja salit kumisevat puolityhjinä Jokereiden katsellessa tilannetta paikanpäällä tyrmistyneinä.

*Sitten heräsin*

V ****ako me sillä K:lla ja kihlatulla siellä tehdään? Meillä on siellä yksityishenkilö ja reidet ja ne piisaa mulle.

Aamen. Ihan sama vaikka ois kihlat ja kolmoset K:lla Vantaalla tulossa. Slovenialaiset reidet ja yksityishenkilö kiinnostaa enemmän.

Vierailija
38590/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeeep, ja sit tää on just siitä kurja uutinen, ettei sitä voi julkistaa vielä, että ehtisi toipua ennen Jokereiden keikkoja, toisin kuin pelkän kihlauksen voisi, vaan tää tulee tietenkin just 17.9. julki ja pilaa meidän elämän. 

Minun JO-fanitukseen ei K ja hänen uutisensa liity mitenkään. Syyskuu on muuten kohta!🔥

Niinpä. Minusta on ennemminkin lohdutuspalkinto päästä edes heidät näkemään. 

Vierailija
38591/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla K se joka on raskaana,kun alkaa massu pömpöttää.Sitähän se ylpeenä esitteli 💚Viisujen aikaan B pisti toimeksi 😛

Sori oli pakko ja takaisin töihin 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
38592/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekon instassa puhutaan lisäkeikoista olutvetoisiin maihiin ja näitähän on esimerkiksi Belgia, Skotlanti ja Irlanti. Samat maat, jotka löytyy K:n kiertueelta. Saa nyt nähdä, että meneekö aikataulut yhtään lähekkäin, kunhan pohdin.

Vierailija
38593/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin yhden akuutin aiheen lisäystä Leilan ansiokkaaseen ja kattavaan konferenssiohjelmaan jos on vielä huoneita vapaana: Miten käyttäytyä normaalisti arjen eri tilanteissa työpaikalla ja vapaa-ajalla? Miten olla triggeröitymättä kun everything reminds of him? Miten lopettaa jatkuva hymyily epäsopivissa tilanteissa? Miten selittää läheisille omaa ajankäyttöä kun ei saa mitään aikaiseksi? Mitkä uutisaiheet voi ottaa nopeasti haltuun ennen työpaikan kahvitaukoa kun elää shippilaivassa 24/7?

Kaipaan vastauksia elokuun alkuun mennessä, kiitos 😅

Tähän kuuluu olennaisena osana, että miten selitetään eri ikäisille lapsille, että äiti katselee lakkaamatta videoita nuorista kolleista ja kommentoi keskustelupalstoilla.

Ja vähänkö siinä on selittämistä puolisollekin. Muutaman vuosikymmenen avioliitto on saanut ihan uutta otetta J&B-huumasta, mutta miten sen miehelle selität? Kyselee, että mikä siellä puhelimessa niin kiinnostaa, että pitää koko ajan räplätä luuria.

Vähän kerralla olen ujuttanut tietoisuuteen JOn musiikkia, soitellut "sänkykamarimusiikkia", kuten A sem ti povedal tai Novi val. Etenkin tuo ensimmäinen toimii hyvin....

Tässä jo kerran kysyi, että näidenkö keikalle oot menossa. (Jep, Tampereelle :))

Vierailija
38594/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippilasit syvällä päässä ajattelen, että K on vihdoin hyväksynyt hänellä olleen romanttisia, seksuaalisia tunteita Bojania kohtaan, vaikka onkin aina ajatellut olevansa hetero. Hän on ottanut bojanseksuaalisuutensa osaksi identiteettiään ja hyväksyy sen puolen itsessään. Ehkä jopa tunnustanut Bojanille. Mutta kuitenkin ymmärtää myös ettei mitään tule tapahtumaan, koska on varattu, asuvat eri maissa jne. Mutta on kuitenkin nyt sinut näiden tunteidensa kanssa ja eikä taistele niitä vastaan.

Vierailija
38595/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla K se joka on raskaana,kun alkaa massu pömpöttää.Sitähän se ylpeenä esitteli 💚Viisujen aikaan B pisti toimeksi 😛

Sori oli pakko ja takaisin töihin 🤣

💚🌹🌹

Jos se olikin vihje? 🥶

Vierailija
38596/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ. Olen ihmetellyt miten tämännimisellä palstalla ei jo ole "masuasukki"-aiheista tohinaa siitä kun joku heteromies on onnellisen oloinen. Mutta ehkä täällä on oikeasti ollut porukka jota kiinnostaa muu kuin vauvat ja äitiys! Mikä on siis ihan mahtavaa! Harmi että tosiaan voi olla että K:n hehkun syyksi nyt paljastuukin jotakin varsin heterotavallista, eikä sitä M/M-romanssia mitä toivottiin.

Oisko sun mielestä oikeasti harmi jos Jstä tulis onnellinen isä?

Tässä vaiheessa ja Myrtin (r y s s ä) kanssa, kyllä.

Ja olen siis eri kommentoija

Sen kyllä huomas!

Vierailija
38597/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten koskaan ennen odottanu näin paljon kesän loppumista? Olispa syyskuu jo täällä!

Vierailija
38598/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten koskaan ennen odottanu näin paljon kesän loppumista? Olispa syyskuu jo täällä!

En odota edelleenkään.

Vierailija
38600/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ. Olen ihmetellyt miten tämännimisellä palstalla ei jo ole "masuasukki"-aiheista tohinaa siitä kun joku heteromies on onnellisen oloinen. Mutta ehkä täällä on oikeasti ollut porukka jota kiinnostaa muu kuin vauvat ja äitiys! Mikä on siis ihan mahtavaa! Harmi että tosiaan voi olla että K:n hehkun syyksi nyt paljastuukin jotakin varsin heterotavallista, eikä sitä M/M-romanssia mitä toivottiin.

Oisko sun mielestä oikeasti harmi jos Jstä tulis onnellinen isä?

Minäki ihmettelin, miten tämä otettiin täällä vastaan! Ettekö te haluakaan Jerelle pelkkää hyvää? Hänhän on kertonut haluavansa lapsia. Olisiko se raskaus sitten teidän mielestä ikävä uutinen?

Tässä tilanteessa kyllä. Seuraava vuosi tulee olemaan tosi kiireinen uran kannalta, jos lapsia hankkii niin kannattaa hankkia silloin kun niille on aikaa.

Ketju on lukittu.