Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
En osaa linkittää, mutta B hymy saadaan chacha:lla videossa: " How to make Bojan smile" jokerman bojan video. Missäköhän ja milloin?
Hymyn toi B:n huulille fanin antama mini-Käärijä toukokuussa Zagrebin konsertin yhteydessä
https://twitter.com/Eric_Syerix/status/1662847372429344775?t=qggggmAjgc…
Fanitavarahuonestoorissa oli aika näkyvästi esillä Bojanin nimi. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille muille sellainen olo, että K olisi viime päivinä saavuttanutjonkilaisen katharsiksen? Enkä tarkoita mitään aineellista kuten turvattua taloutta, vaikka silläkin saralla menee hyvin. Minusta hän käyttäytyy jotenkin kuin olisi yhtäkkiä sinut joidenkin vaikeiden tunteiden kanssa, löytänyt itsensä uudelleen. Kuten ihminen, joka on juuri tullut uskoon, löytänyt unelma-ammattinsa tai on vasta rakastunut.
Oisko saanut käsiteltyä kevään asiat ja tunteet ja nyt menis gf hyvin kun on saatu Bojan-kuviot pois päiväjärjestyksestä. Sellainen olo vähän tullut.
Bojan on siivottu pois K n someilusta ja muusta elämästä?
Eikun jotain suurempaa se minusta on. Tuohan on vain jokin kosmeettinen juttu lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin yhden akuutin aiheen lisäystä Leilan ansiokkaaseen ja kattavaan konferenssiohjelmaan jos on vielä huoneita vapaana: Miten käyttäytyä normaalisti arjen eri tilanteissa työpaikalla ja vapaa-ajalla? Miten olla triggeröitymättä kun everything reminds of him? Miten lopettaa jatkuva hymyily epäsopivissa tilanteissa? Miten selittää läheisille omaa ajankäyttöä kun ei saa mitään aikaiseksi? Mitkä uutisaiheet voi ottaa nopeasti haltuun ennen työpaikan kahvitaukoa kun elää shippilaivassa 24/7?
Kaipaan vastauksia elokuun alkuun mennessä, kiitos 😅
Olisin kaivannut näitä ohjeita jo aikapäiviä sitten. Varsinkin kahvihuonekäyttäytyminen: samaan aikaan palstailet, yrität hillitä naurunpurskahduksia plus että yrität osallistua jotenkin järkevästi yleiseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin yhden akuutin aiheen lisäystä Leilan ansiokkaaseen ja kattavaan konferenssiohjelmaan jos on vielä huoneita vapaana: Miten käyttäytyä normaalisti arjen eri tilanteissa työpaikalla ja vapaa-ajalla? Miten olla triggeröitymättä kun everything reminds of him? Miten lopettaa jatkuva hymyily epäsopivissa tilanteissa? Miten selittää läheisille omaa ajankäyttöä kun ei saa mitään aikaiseksi? Mitkä uutisaiheet voi ottaa nopeasti haltuun ennen työpaikan kahvitaukoa kun elää shippilaivassa 24/7?
Olisin kaivannut näitä ohjeita jo aikapäiviä sitten. Varsinkin kahvihuonekäyttäytyminen: samaan aikaan palstailet, yrität hillitä naurunpurskahduksia plus että yrität osallistua jotenkin järkevästi yleiseen keskusteluun.
Kerrankin jotain iloa siitä, kun meidän alalla tauoille mennään ketjussa, eli käytännössä lähes aina yksin tai paikalla on korkeintaan yksi toinen henkilö (myös yleensä puhelimellaan)
🤪
Kaipaisin nyt kiihkeää ficciä siitä, kun Bojan saa J:ltä yksärillä tuon videon Ruisrockista ja tunnistaa biisin ja sen videon 🥵😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.
Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.
Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..
Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.
Tekispä mieli mennä Kn kämpille laittaan verhoasiat kuntoon. Nyt ne on vinksinvonksin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kesän odotetuin artisti? Käärijä esiintyy Tikkurila-festivaalilla
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/6064958?utm_source=dlvr.it&ut…
Jutun lopussa linkki toiseen juttuun 6.6.2022
"Asenne, työmoraali ja tukiverkosto ovat tärkeitä tekijöitä rap-artisti Jere Pöyhöselle."
Tämä on hänellä säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kuuluu olennaisena osana, että miten selitetään eri ikäisille lapsille, että äiti katselee lakkaamatta videoita nuorista kolleista ja kommentoi keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.
Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.
Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..
Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.
En yhtään ihmettelisi näiltä kahdelta. Tavastiakin pidettiin hyvin salassa loppuun asti. Täällä jo uskottiin, ettei koko Bojan edes tule Suomeen. Kyllä tämä on nyt tyyntä ennen myrskyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin nyt kiihkeää ficciä siitä, kun Bojan saa J:ltä yksärillä tuon videon Ruisrockista ja tunnistaa biisin ja sen videon 🥵😳
Mulle kelpais Mile High Club-ficci 😉
Olen heikko mainonnan uhri ja tilasin jo tuon K:n hiussprayn itselleni. Paraneeko tästä taudista jotenkin?
- Kukkapaita
Pitäisköhän lähtee hiuslakkaostoksille :D
Käärijä hiuslakkaa myyntiin :D
Käärijä-hiuslakka ja Bojan-kuivashampoo.
Vierailija kirjoitti:
Olen heikko mainonnan uhri ja tilasin jo tuon K:n hiussprayn itselleni. Paraneeko tästä taudista jotenkin?
- Kukkapaita
Mistä tilasit? T. Yhtä syvällä suossa rämpivä :D
Vierailija kirjoitti:
- Kukkapaita
Ei mitään toivoa, tämän kanssa täytyy vaan oppia elämään. Ja onneksi on tämä vertaistukiryhmä 😄!
Naantalista kuva, tuo kyljen kaari 🔥
https://pbs.twimg.com/media/F00mf8cXoAAJRSi?format=jpg&name=large
Lisää kuvia:
Mutta sehän tarkoittaisi ettei kyseessä ollut vain pelkkä bromance?!?