Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.
Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.
Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..
Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.
Ihan varmasti jossain vaiheessa tulee yllätyksiä kummaltakin, mutta eivät liity toisiinsa. Seuraava yllätys on vauvauutiset, Ksta on tulossa isä, siitä tämä uusi seesteisyys.
TÄMÄ. Olen ihmetellyt miten tämännimisellä palstalla ei jo ole "masuasukki"-aiheista tohinaa siitä kun joku heteromies on onnellisen oloinen. Mutta ehkä täällä on oikeasti ollut porukka jota kiinnostaa muu kuin vauvat ja äitiys! Mikä on siis ihan mahtavaa! Harmi että tosiaan voi olla että K:n hehkun syyksi nyt paljastuukin jotakin varsin heterotavallista, eikä sitä M/M-romanssia mitä toivottiin.
Oisko sun mielestä oikeasti harmi jos Jstä tulis onnellinen isä?
Minäki ihmettelin, miten tämä otettiin täällä vastaan! Ettekö te haluakaan Jerelle pelkkää hyvää? Hänhän on kertonut haluavansa lapsia. Olisiko se raskaus sitten teidän mielestä ikävä uutinen?
Tässä tilanteessa kyllä. Seuraava vuosi tulee olemaan tosi kiireinen uran kannalta, jos lapsia hankkii niin kannattaa hankkia silloin kun niille on aikaa.
Hyvä yritys, että toi se on syynä, jep jep
Onnellinen K saa kaikille hymyn huulille 😃
https://twitter.com/micmackaarija/status/1679062741686841347
Onkos tuoreita uutisia tai kuvia B:stä ja/tai JO:n pojista?
Onko JO-kuvat speedosissa jo julkaistu täällä??
BTW Kudos jokaiselle, joka ilmensi tämän muutama päivä sitten!! LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.
Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.
Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..
Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.
Ihan varmasti jossain vaiheessa tulee yllätyksiä kummaltakin, mutta eivät liity toisiinsa. Seuraava yllätys on vauvauutiset, Ksta on tulossa isä, siitä tämä uusi seesteisyys.
TÄMÄ. Olen ihmetellyt miten tämännimisellä palstalla ei jo ole "masuasukki"-aiheista tohinaa siitä kun joku heteromies on onnellisen oloinen. Mutta ehkä täällä on oikeasti ollut porukka jota kiinnostaa muu kuin vauvat ja äitiys! Mikä on siis ihan mahtavaa! Harmi että tosiaan voi olla että K:n hehkun syyksi nyt paljastuukin jotakin varsin heterotavallista, eikä sitä M/M-romanssia mitä toivottiin.
Minäki ihmettelin, miten tämä otettiin täällä vastaan! Ettekö te haluakaan Jerelle pelkkää hyvää? Hänhän on kertonut haluavansa lapsia. Olisiko se raskaus sitten teidän mielestä ikävä uutinen?
Tässä tilanteessa kyllä. Seuraava vuosi tulee olemaan tosi kiireinen uran kannalta, jos lapsia hankkii niin kannattaa hankkia silloin kun niille on aikaa.
Lapsia ei hankita, ne saadaan!
Kiitos kaikista ihanista linkeistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P
Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.
Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhatäät olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.
Turkuun on lippu. Oon menossa, jos en jänistä, koska muut on varmaan paljon nuorempia siellä. Siihen on vielä aikaa, katsotaan mitkä on fiilikset silloin
Älä nyt jänistä.Siellä on vain pieni alue varattu noille alaikäisille ja permanto on varattu meille täysi-ikäisille.Joten koko sali on täynnä täysi-ikäisiä, joten cmooon nauttimaan ihanasta Bojanista tai kenestä tahansa JO:n sensuelleista bojasta.Nyt et saa perääntä tästä herkusta,koska ei ole heti uudestaan tarjolla.
Tää on kyllä kamalaa, kun olisi pakko päästä ja häpeä on niskassa. Logomon ovella selviää, kumpi on voimakkaampi, Bojanin vetovoima vai mun häpeän aiheuttama poistovoima. Luulen kyllä, että tästä ei ole paluuta, se on menoa nyt.
Epäiletkö näkeväsi tuttuja vai mikä siinä hävettää? Vai ajatus, että muut ajattelevat sinun olevan paikalla shippauksen myötä? Niin no... mä ajattelen, että ei kukaan kuitenkaan tiedä, millä tasolla mä tätä shippaan. En mieti todellakaan sitä, arvaileeko joku random mun ajatuksiani, se olisi heille ajan hukkaa, eivät he voi niitä kuitenkaan tietää. Jos kysyttäisiin, niin mä oon kuullut shippauksesta, mutta konsertissa ihan vain kiinnostuksesta kaikenlaiseen Käärijän ympärillä pyörivään, koska hän on kiinnostava hahmo. (Ja en ihan oikeasti odota, että K tulee olemaan niillä keikoilla ja mikäs synti se olisi mennä K:takaan katsomaan.)
Hei, don't worry. Mä olen jo pian kuusikymppinen, ja lippu on ostettuna Tampereen keikalle. Tutut vähän hymähtelee, että teinibändiä olet menossa katsomaan....ei haittaa. Eivät tiedä, mistä ovat jääneet paitsi :)
Otan tyttären mukaan, hänkin alkaa olla jo kolmekymppinen, mutta näyttää niin nuorelta, että edelleen kysellään papereita. Olen vähän kuin alibina hänelle :)
Aion pitäytyä takarivissä ja lähettää tyttären eturiviin ottamaan äidille "hyviä kuvia ja videonpätkiä".
Ikä on pelkkiä numeroita. Ei kannata stressata. Kyllä ne vanhenevat kaksikymppisetkin.
Täältä ilmoittautuu toinen melkein kuuskymppinen, jonka suurin pettymys oli ettei saanut lippua sinne Tampereelle. Suunnittelin hinautuvani jonkun teinin viereen, niin että mahdollisesti olisivat luulleet minun olevan jälkikasvun seurassa siellä 😄 Jos lipun saan, niin tällä suunnitelmalla mennään!
Hyvin onnistunut pysäytyskuva K:n hiuslakka-videolta 😍
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä poistettiin?
Ettei teidän kaksinaismoralisminne paljastu?
Jonain päivänä joo, mut EI NYT!
Ruvennu kanssa epäileen, että J:n yksityiselämästä tulee jotain uutisia? Sen takia ns. hehkuvampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei hankita, ne saadaan!
Ja harvoin lapsia saadaan juuri sillä hetkellä, kun hetki on otollisin. Ja välttämättä niitä ei saada enää sitten, kun kaikki muut asiat ovat kunnossa.
Onkos täällä huomiselle Nivalan keikalle monijöitä? Monenko aikaan se on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä poistettiin?
Kaikki vauvaan viittaavat viestit tais lähtä. Musta kyllä ihan hyvä että poistui kun alko taas mennä vähän happamaksi viestit täällä. Eikä ne kyllä välttis tähän ketjuun kuitenkaan kuulu. Jeren yksityiselämä on Jeren yksityiselämää.
Vierailija kirjoitti:
En oo menossa, mut näyttäis alkavan klo 21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo menossa, mut näyttäis alkavan klo 21.
Kiitos 👍
K:sta video horisontaalissa asennossa :)
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/722631456759889920/sirukrist…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä poistettiin?
Kaikki vauvaan viittaavat viestit tais lähtä. Musta kyllä ihan hyvä että poistui kun alko taas mennä vähän happamaksi viestit täällä. Eikä ne kyllä välttis tähän ketjuun kuitenkaan kuulu. Jeren yksityiselämä on Jeren yksityiselämää.
Jep, pidetään tämä sama energia niitä muitakin yksityiselämän henkilöitä kohtaan
Minä en usko,että me saadaan edes tietää,jos tuommoisia kihlajaisia tai muuta tapahtuu.Eikö se siellä Aitoossa sanonut olevansa aina yksin,kun ei kukaan huoli.Ei oikeen sovi tuommoiseen julkisuuskuvaan perhe.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko,että me saadaan edes tietää,jos tuommoisia kihlajaisia tai muuta tapahtuu.Eikö se siellä Aitoossa sanonut olevansa aina yksin,kun ei kukaan huoli.Ei oikeen sovi tuommoiseen julkisuuskuvaan perhe.
Ai välispiikeissä? Olisikin eronnut nyt, ja hyvällä tuulella siitä tai silti!
Söpö kimalteleva Käärijä keiju 💚💚💚🧚💚💚💚
https://www.tiktok.com/@kaarijan/video/7254850714453691674?is_from_weba…