Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
38561/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.

Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.

Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..

Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.

En yhtään ihmettelisi näiltä kahdelta. Tavastiakin pidettiin hyvin salassa loppuun asti. Täällä jo uskottiin, ettei koko Bojan edes tule Suomeen. Kyllä tämä on nyt tyyntä ennen myrskyä.

Silloin kuitenkin kumpikin antoi vihjeitä, että tapaaminen on tulossa, oli pvämäärää ja kaikkea.

Vierailija
38562/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heikko mainonnan uhri ja tilasin jo tuon K:n hiussprayn itselleni. Paraneeko tästä taudista jotenkin?

- Kukkapaita

Mistä tilasit? T. Yhtä syvällä suossa rämpivä :D

Lyko.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38563/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naantalista kuva, tuo kyljen kaari 🔥

https://pbs.twimg.com/media/F00mf8cXoAAJRSi?format=jpg&name=large

Bojanille tää. (no en lähetä)

Vierailija
38564/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käärijästä ei tule kaikki mahdollinen härpäke ja tuote myyntiin vaan tekisivät noita tuotebrändäyksiä harkiten

Vierailija
38565/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa linkittää, mutta B hymy saadaan chacha:lla videossa: " How to make Bojan smile" jokerman bojan video. Missäköhän ja milloin?

Hymyn toi B:n huulille fanin antama mini-Käärijä toukokuussa Zagrebin konsertin yhteydessä

https://twitter.com/Eric_Syerix/status/1662847372429344775?t=qggggmAjgc…

Kiitos, 💚💜, eli ennen Tavastiaa. Mainitsemallani jokerman videolla laulaa myös ilm tälle fanille suomeksi.

Vierailija
38566/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kanssa, että tunnelma jotenkin nousee, ja mun fiilis nousee, tai sitten putoan johonkin koloon, kun katson näitä linkkejä. Laiva jatkaa, barve oceana.

Mun on pitänyt monta kertaa kirjoittaa tämä, mut en ole uskaltanut ja voi olla että ei nytkään pitäis mutta siis, mulla on sellainen olo, ollut jonkin aikaa, että jotain, jotain, tapahtuu taustalla ja tää ei ole kaikki tässä. Me nähdään vielä jotain tähän koko hommaan liittyen, jotain ehkä todella yllättävääkin.

Mä en tiedä onko se sit ihan sitä mitä haluttais, mut jotain tapahtuu. Tää on mun vahva intuitio. Katotaan oonko väärässä, aika usein ollut oikeassa, mutta ei voi tietysti tietää. Mutta ainakin nyt sanoin sen ja merkkaan tän muistiin ja sit palaan tähän jos on aihetta..

Allekirjoitan tämän, mulla on sama fiilis, että jotain tapahtuu taustalla, ja jossain vaiheessa tulee vielä yllätys. Mikä yllätys ja milloin, jää nähtäväksi. Mutta jotain on tulossa.

En yhtään ihmettelisi näiltä kahdelta. Tavastiakin pidettiin hyvin salassa loppuun asti. Täällä jo uskottiin, ettei koko Bojan edes tule Suomeen. Kyllä tämä on nyt tyyntä ennen myrskyä.

Silloin kuitenkin kumpikin antoi vihjeitä, että tapaaminen on tulossa, oli pvämäärää ja kaikkea.

Mutta onhan Slovenian reissustakin puhuttu jo? Ja samaan tapaan Bojan ei puhunut Suomesta enää kun se jo oli varmistunut. Olisikohan tämä merkki että Sloveniakin on jo varmistunut?

Vierailija
38567/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä hiuslakkaa myyntiin :D

Tulispa vielä Bojan body oil, niin ostan varaston tyhjäksi. 😍

Vierailija
38568/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua! Ette oikeasti ajattele, että tuo video oli salaviesti B:lle?? Yikes! K olisi voinut jammailla mihin tahansa rakkauslauluun (merkittävä on lauluista on rakkauslauluja) ja olisitte vääntäneet saman johtopäätöksen.. Teidän mielestänne nuo sanat olivat niiiin K/B :lle tehdyt, mutta ehkä asia ei ole näin K:n mielestä.. huhhuh kaikkea täällä tulee luettua :D

Miten jotkut on näin kyvyttömiä huumorintajuun? Ihan kuin me aikuiset mammat oltaisiin täällä ihan 100% tosissaan. Hauskaahan tämä vaan on. Itse ainakin ihan tahallani ylitulkitsen kaikkea, koska se on osa tätä höpsöä shippausta.

Vierailija
38569/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38570/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n hiuslakka postaus 😀

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1679043435724959749

Bojan body oilista tarttis kans samanlaisen mainospätkän, mieluiten niin että K demonstroi tuotteen käyttöä B:n rintakehään. Now like this we put oil in Bojan's body. Yes yes.

Vierailija
38571/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38572/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38573/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla näköjään me täällä ainoita jotka spekuloi noita päivämääriä

https://twitter.com/tobesosun/status/1679046198974455808?s=20

Vierailija
38574/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis nyt tämmöset vauva-asiat pois tästä ketjusta.

Vierailija
38575/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P

Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.

Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.

No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.

Kysy vähän lähempänä uudelleen, varmasti sille ottaja löytyy. Ja varmaan myös ostaja, jos tahdotkin myydä.

Mä jo melkein ilmoittauduin mutta oon 39 asteen kuumeessa just niin en usko että olen kovin päätösvaltainen tällä hetkellä. Varasin jo äskön ajan nenän lävistykseen (ajattelin laittaa kukan tuohon nenän pieleen, oisko se hyvä merkki? 🤭) mutta peruin sen kun mietin että eivät varmaan suostu räkänokkaa lävistään (eikä varmaan kannattaiskaan 😅).

T: 40vee keski-iänkriiseilevä mamma, jolla ei pitkään aikaan oo ollu näin hauskaa

(Kohta kai mulla on se estrogeeninautatatuointi otsassa)

Täällä kans yks aika pahasti sekasin menny reilusti 40+ .... Ja kokoajan mietin mitä sitä tekis tukallensa, jotain shokeeraavaa, ja nenäkoru kiinnostas myös, et joku ikäkriisihän se taitaa painaa .... Varmaan sit syksyllä v tuttaa ihan huolella taas, kun pää on ajeltu parin millin siiliks toisepuoleisesti ja värjätty sateenkaaren väreillä, olkavarteen tatuoitu "It's crazy,

it's party" ja "i love Bojan" ja "🍆" ja nenässä joku iso rengas ...

Tiedätkö, olen jo pitkään haaveillut tatuoinnista.

Ja nyt pätkähti mieleen, että jospa ottaisin tekstin: "Enkä pelkääkään tätä maailmaa"

Mun mielestä se passaisi tällaiselle +50vee äiti-ihmiselle vallan mainiosti. Mies saisi kyllä sydänkohtauksen...:)

Vierailija
38576/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kuukausi K&B baari-illasta. Good old times.

https://twitter.com/onaplstika/status/1678909455654682626?t=W1_NhBwMCL-…

Vierailija
38577/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P

Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.

Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.

No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.

Kysy vähän lähempänä uudelleen, varmasti sille ottaja löytyy. Ja varmaan myös ostaja, jos tahdotkin myydä.

Mä jo melkein ilmoittauduin mutta oon 39 asteen kuumeessa just niin en usko että olen kovin päätösvaltainen tällä hetkellä. Varasin jo äskön ajan nenän lävistykseen (ajattelin laittaa kukan tuohon nenän pieleen, oisko se hyvä merkki? 🤭) mutta peruin sen kun mietin että eivät varmaan suostu räkänokkaa lävistään (eikä varmaan kannattaiskaan 😅).

T: 40vee keski-iänkriiseilevä mamma, jolla ei pitkään aikaan oo ollu näin hauskaa

(Kohta kai mulla on se estrogeeninautatatuointi otsassa)

Täällä kans yks aika pahasti sekasin menny reilusti 40+ .... Ja kokoajan mietin mitä sitä tekis tukallensa, jotain shokeeraavaa, ja nenäkoru kiinnostas myös, et joku ikäkriisihän se taitaa painaa .... Varmaan sit syksyllä v tuttaa ihan huolella taas, kun pää on ajeltu parin millin siiliks toisepuoleisesti ja värjätty sateenkaaren väreillä, olkavarteen tatuoitu "It's crazy,

it's party" ja "i love Bojan" ja "🍆" ja nenässä joku iso rengas ...

Tiedätkö, olen jo pitkään haaveillut tatuoinnista.

Ja nyt pätkähti mieleen, että jospa ottaisin tekstin: "Enkä pelkääkään tätä maailmaa"

Mun mielestä se passaisi tällaiselle +50vee äiti-ihmiselle vallan mainiosti. Mies saisi kyllä sydänkohtauksen...:)

Mä otin tän pätkän ranteeseen vanhojen arpien päälle!

Vierailija
38578/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei pliis nyt tämmöset

vauva-asiat pois tästä ketjusta.

Joo, ne on ihan turhaa spekulointia. Jos joku yllätys on tulossa niin se nähdään sit aikanaan.

Vierailija
38579/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti jossain vaiheessa tulee yllätyksiä kummaltakin, mutta eivät liity toisiinsa. Seuraava yllätys on vauvauutiset, Ksta on tulossa isä, siitä tämä uusi seesteisyys.

Mulla tuli kans mieleen, että gf on raskaana.

Oho, en huomannut, että on kielletty aihe.

Vierailija
38580/123801 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on K:n uutinen kihloista. Se julkaistaan 17.9. niin, että fanikunta ei ehdi toipua murskaavasta uutisesta ennen Joker Outin keikkoja. Valtaosa yli 4-kymppisistä lipun ostajista ei pysty menemään keikoille, ja salit kumisevat puolityhjinä Jokereiden katsellessa tilannetta paikanpäällä tyrmistyneinä.

*Sitten heräsin*

Joku ei tajua taaskaan huumoria ja poistattaa tätä ihan urakalla! 🤓

Ketju on lukittu.