Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää muuten noin kuukausi siihen, kun K menee Sloveniaan. Mitäköhän matskua saamme silloin? Yöpyyköhän K Bojanin luona vai meneekö hotelliin? Jos yöpyy, niin mitäköhän kämpillä tapahtuu yön pikkutunneilla, kun muutama pina colada on jo takana?
Aika pitkälle meneviä suunnitelmia🙂ja entäs jos B asuu vanhempiensa luona.
"Hello mister and missis Titanic, my name is Käärijä"
"May I ask for your son's hand?"
Vierailija kirjoitti:
Vittujankkaaja, tervetuloa meidän Jan-kkaajien perheeseen. Täällä kyllä puhuttais mieluummin jostain muusta kun v*tusta.
Ehkä Käärijän pitäisi ottaa oppia meistä Janin faneista ja alkaa keikalla toistelemaan veen sijasta, että voi yksityishenkilö sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä esim. Seiskan haukkuminen on turhaa. Ei sitä lehteä tehtäisi, jos sitä ei luettaisi. Ja ketä ne lukijat ovat, no vttu ne fanit esimerkiksi. JOKAINEN tässä maassa asuva tietää, että jos olet julkisuudessa, Seiska voi tehdä susta jutun. Jos perse ei kestä merivettä, niin älä lähde uimaan. Erittäin harva suomalainen päätyy vahingossa julkkikseksi, kyllä sinne julkisuuteen pitää ihan pyrkiä. Ja tietty omalla käytöksellään pystyy myös paljon tekemään ettei mitään ihan älytöntä paskaa edes pystytä julkistamaan.
Ja vähän on ristiriitaista että ensin on kiukkuinen siitä kun lehdistö/media ei huomaa ja sitten perään kiukutellaan kun se huomaa liikaa.
Käärijä on melkein 30-vuotias musiikkialan pitkän linjan tekijä. Ei voi tulla yllärinä millaista julkisuus alalla on. Toki hän tuli sellaisella rytinällä ja poikkeuksellisen kansainvälisesti suureen suosioon, että varmasti siinä on sulattelemista. Mutta jos oli omasta mielestäänkin tehnyt jättihitin, niin jotain varmaan osasi odottaakin.
Ja mä siis tykkään ja kannustan Käärijää. En halua mitään ikävää mutta mua ärsyttää itsestään selvistä asioista valittaminen kun on kuitenkin itse valinnut että haluaa julkisuuteen = tehdä isoille massoille musiikkia = on julkisuuden henkilö.
Kyllä mä ymmärrän K:ta. Mua varmasti vituttaisi myös lukea lehdistä soopaa omasta yksityiselämästä ja vääristelyjä omista sanomisista. Vaikka kuinka tietää, että paskaa varmaan tulee lehtiin niin ei se silti tarkoita, että se olisi OK tai hyväksyttävää. Etenkin jos siellä kirjotetaan ja julkaistaan kuvia vielä tyttöystävästä, jonka haluaa tarkoituksella pitää omana asianaan.
Ymmärrän tuonkin, mutta jostain kumman syystä tässä maassa on myös supersuosittuja tähtiä, joiden tyttö- tai poikaystävistä ei ole yhtäkään juttua Seiskassa. Ja mä kyllä hiukan peräänkuulutan myös levy-yhtiön setien ja tätien ammattitaitoa. Viimeistään siellä pitäisi olla jonkun hereillä ja hiukan briiffata artistia, että mitä kannattaa sanoa tai tehdä. Mutta käsitän, että Käärijän yksi suosion alkulähteitä on hauskat somepostaukset ja roastaaminen stand up -tyyliin keikoilla. Tasapainoilu ei varmasti ole helppoa, mutta äkkiä se menee siihen, että yleisö kääntyykin vastaan jos liikaa alkaa valittamaan kohtaloaan. Kukaan ei ole huippusuosittu ja palvottu idoli pitkään, aaltoliikettä tulee ja siihen on varauduttava myös.
Juuri näin! Monet on onnistunu pitämään julkisuuskuvansa aisoissa. K ei ole ensimmäinen eikä viimeinen artisti tai julkkis, josta kirjoitetaan. Niillä jutuillahan lehdet ylipäänsä on hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää nämä ig tykkäysten seuraaminen, mutta tekopyhästi huomasin, että K on tykännyt Luken uusimmasta kuvasta aika nopeasti ;) Hekin ovat söpö parivaljakko, ja Luke puhui K:sta ihanasti viisujen aikana
Joo mäkään en tykkäyksiä seuraile, mutta tekopyhästi huomasin, että JO:n tubessa oli tykätty videokommenteissa suomalaisen fanin käärijäkommentista, mutta ei muiden :D
*siis JO oli tykännyt
Oliko tämä siis tuoreista tykkäyksistä, vai viisuajalta?
T: sama
Viikon sisään julkaistu video :)
t. sama
aww... kiitos kiitos :) edelleen siis tällaista pinnan alla tukemista ilman julkista yhteyttä
t. edelleen tämä tekopyhä
Mikä video, uusin on kylläkin 1 kk vanha...
Ai katos vaan, väärää tiliä katoin! Kiitos, kun korjasit. Tulee niin paljon matskua nyt silmille, että menee puurot ja vellit sekasin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää muuten noin kuukausi siihen, kun K menee Sloveniaan. Mitäköhän matskua saamme silloin? Yöpyyköhän K Bojanin luona vai meneekö hotelliin? Jos yöpyy, niin mitäköhän kämpillä tapahtuu yön pikkutunneilla, kun muutama pina colada on jo takana?
"To gently wrap around my d...I mean, in marriage."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä esim. Seiskan haukkuminen on turhaa. Ei sitä lehteä tehtäisi, jos sitä ei luettaisi. Ja ketä ne lukijat ovat, no vttu ne fanit esimerkiksi. JOKAINEN tässä maassa asuva tietää, että jos olet julkisuudessa, Seiska voi tehdä susta jutun. Jos perse ei kestä merivettä, niin älä lähde uimaan. Erittäin harva suomalainen päätyy vahingossa julkkikseksi, kyllä sinne julkisuuteen pitää ihan pyrkiä. Ja tietty omalla käytöksellään pystyy myös paljon tekemään ettei mitään ihan älytöntä paskaa edes pystytä julkistamaan.
Ja vähän on ristiriitaista että ensin on kiukkuinen siitä kun lehdistö/media ei huomaa ja sitten perään kiukutellaan kun se huomaa liikaa.
Käärijä on melkein 30-vuotias musiikkialan pitkän linjan tekijä. Ei voi tulla yllärinä millaista julkisuus alalla on. Toki hän tuli sellaisella rytinällä ja poikkeuksellisen kansainvälisesti suureen suosioon, että varmasti siinä on sulattelemista. Mutta jos oli omasta mielestäänkin tehnyt jättihitin, niin jotain varmaan osasi odottaakin.
Ja mä siis tykkään ja kannustan Käärijää. En halua mitään ikävää mutta mua ärsyttää itsestään selvistä asioista valittaminen kun on kuitenkin itse valinnut että haluaa julkisuuteen = tehdä isoille massoille musiikkia = on julkisuuden henkilö.
Kyllä mä ymmärrän K:ta. Mua varmasti vituttaisi myös lukea lehdistä soopaa omasta yksityiselämästä ja vääristelyjä omista sanomisista. Vaikka kuinka tietää, että paskaa varmaan tulee lehtiin niin ei se silti tarkoita, että se olisi OK tai hyväksyttävää. Etenkin jos siellä kirjotetaan ja julkaistaan kuvia vielä tyttöystävästä, jonka haluaa tarkoituksella pitää omana asianaan.
Ymmärrän tuonkin, mutta jostain kumman syystä tässä maassa on myös supersuosittuja tähtiä, joiden tyttö- tai poikaystävistä ei ole yhtäkään juttua Seiskassa. Ja mä kyllä hiukan peräänkuulutan myös levy-yhtiön setien ja tätien ammattitaitoa. Viimeistään siellä pitäisi olla jonkun hereillä ja hiukan briiffata artistia, että mitä kannattaa sanoa tai tehdä. Mutta käsitän, että Käärijän yksi suosion alkulähteitä on hauskat somepostaukset ja roastaaminen stand up -tyyliin keikoilla. Tasapainoilu ei varmasti ole helppoa, mutta äkkiä se menee siihen, että yleisö kääntyykin vastaan jos liikaa alkaa valittamaan kohtaloaan. Kukaan ei ole huippusuosittu ja palvottu idoli pitkään, aaltoliikettä tulee ja siihen on varauduttava myös.
Ihan hyviä pointteja, mutta ei meidän nyt tarvitse pirua maalata seinälle. K:lla on hyvä kontakti yleisöön, ja oppii koko ajan, mikä uppoaa ja mikä ei. Varmasti vuosien varrella kehittyy ja hioo lavaolemustaan yleisön reaktioiden perusteella. Hän on ollut tapetilla niin vähän aikaa, että kestää hieman tottua ryöpötykseen, koitetaan olla armollisia hänelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittujankkaaja, tervetuloa meidän Jan-kkaajien perheeseen. Täällä kyllä puhuttais mieluummin jostain muusta kun v*tusta.
Ehkä Käärijän pitäisi ottaa oppia meistä Janin faneista ja alkaa keikalla toistelemaan veen sijasta, että voi yksityishenkilö sentään.
Samalla keikka aikakin täyttys 3 kertaa nopeammin ja helpommin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä, joka katsellut juuri klippejä Tavastian keikalta: "No!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"For what purpose?" 🤨
Jokohan liikennetukko on saatu purettua? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
https://www.instagram.com/p/B2L8uJzgFJb/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Onkohan missään käännettynä? Erotiikka on elämäntapa lukee siinä tekstissä. Ehkä LadySLo voisi auttaa jos ei netistä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te uskotte, että on menossa. Mä en todellakaan😅.
Peukka ylös jo uskot, peukku alas jos et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää nämä ig tykkäysten seuraaminen, mutta tekopyhästi huomasin, että K on tykännyt Luken uusimmasta kuvasta aika nopeasti ;) Hekin ovat söpö parivaljakko, ja Luke puhui K:sta ihanasti viisujen aikana
Joo mäkään en tykkäyksiä seuraile, mutta tekopyhästi huomasin, että JO:n tubessa oli tykätty videokommenteissa suomalaisen fanin käärijäkommentista, mutta ei muiden :D
*siis JO oli tykännyt
Oliko tämä siis tuoreista tykkäyksistä, vai viisuajalta?
T: sama
Viikon sisään julkaistu video :)
t. sama
aww... kiitos kiitos :) edelleen siis tällaista pinnan alla tukemista ilman julkista yhteyttä
t. edelleen tämä tekopyhä
Mikä video, uusin on kylläkin 1 kk vanha...
Voisko laittaa linkin siihen youtube-videoon, jossa JO tykännyt suomalaisen fanin Käärijä-kommentista? Viimeisin video tuolla tosiaan kuukauden vanha...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te uskotte, että on menossa. Mä en todellakaan😅.
Peukka ylös jo uskot, peukku alas jos et.
Todellakin on menossa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt lavalla, yli 30 min meni yli ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on todella kansainvälistä porukkaa, vaikka neljän seinän sisällä ollaankin päivät pitkät.
Mä istun usein koneen kanssa pihallani kyllä. Nyt on liikaa hyttysiä tosin.
Mikä Slovenian matka? :DDDD Ettei nyt olla taas menty asioiden edelle ja sitten petytään kun mitään ei tapahdu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
https://www.instagram.com/p/B2L8uJzgFJb/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Onkohan missään käännettynä? Erotiikka on elämäntapa lukee siinä tekstissä. Ehkä LadySLo voisi auttaa jos ei netistä löydy.
Janin ääni.🥵 Ihan sama mulle, että mitä hän puhuu. Se ääni ja katse, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lavalla, yli 30 min meni yli ajasta.
Senköhän takii siellä on niin pönöttävää yleisöä, ku rupes oottaminen kyrsimään :D Kirkkareiden uusin stoori siis
Minä voisin jankata taivaallisesta Bojanista koko ajan! Ei oo kuukauteen juuri muuta päässä pyöriny.