Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36581/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin keskittynyt K ennen keikkaa Porissa 💚

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7253555480956620059?is_fro…

Hän on niin komeena siinä. Ah. Saa nyrkitellä Evvkn kanssa. Tai ehkä kuitenkin toista päin.

Vierailija
36582/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä otetaan kaikki niin kirjaimellisesti 😂 toi dm vastaus ei ole taas niin iso asia, se nyt heittää huulta. Eilenkin Porissa sanoi: älkää nyt ottako kaikkea mitää sanon Suomessa kirjaimellisesti. Näytänkö mä siltä että sanon kaiken tosissani?

Jäitä hattuun!

Se on varmasti totta, että heittää huulta. MUTTA, kyllä hänenkin täytyy käsittää, että juuri tästä asiasta eikä tässä kohtaa ei kannattaisi ehkä juuri näin reagoida, koska selkeästi tarkoituksella yritetty hillitä faneja somehiljaisuuden avulla.

Ja tietää kyllä mitå tollaisesta vastauksesta seuraa, oli läppää tai ei. Ja kun hälle niitä viestejä tulee varmasti tuhansia, ja juuri tuohon valinnut läpällä vastata tässä kohtaa, niin ei ehkä ihan kauheen pitkälle aateltu. Varsinkin kun se on sitten B jolle tulee ns kuraa niskaan.

Olen täysin samaa mieltä. Helppoa on K n heittää huulta, kun seuraukset eivät osu häneen. Se on tässä KB tarinassa niin epäoikeudenmukaista koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36583/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mikä twiitti!? Nyt kerrotte! Ainakaan toi yks linkki ei enää toimi.

Vierailija
36584/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivulla 1828 on sisältö avattu

Vierailija
36585/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaakohan B johonkin tällä viikolla, kun JO:lla keikkatauko.

Eiks se puhunut siinä ig-livessä silloin Zarran kanssa et olis menossa heinäkuussa Pariisiin? Et oisko nyt sit sen vuoro.

Vierailija
36586/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän B tämän kestä, näyttää voivan hyvin

Vierailija
36587/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän B tämän kestä, näyttää voivan hyvin

Jep, täällä sitä aina holhotaan perustuen olettamuksiin, jotka eivät luultavasti pidä paikkaansa :D

Vierailija
36588/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivulla 1828 on sisältö avattu

Kiitos!

Olipa kuuma juttu! Toivottavasti totta.

Vierailija
36589/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tyytyväinen, että hän postas sen viestin, minusta oli kiva lukea K:lta noin myönteinen vastaus tähän shippiin liittyen :) Että jos oli totta, niin ei se ainakaan tätä koita painaa maan alle :) Se oli kiva tietää.

Mitä siinä twiitissä kuki, en ehtinyt lukemaan ennenkuin poistettiin?

Vierailija
36590/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole missään vaiheessa ajatellut, että kyseessä ois 100% hiljeneminen. Enkä näe sellaiselle mitään syytäkään. En tosin tiedä kummasta syystä hiljensivät tuota juttua, ettei Bojanin artistisome täyty Käärijä-kyselyistä vai siksi, että Bojan oli lopulta kiusaajiin niin loukkaantunut? 

Jos on tosta artistius-syystä, niin sittenhän tossa ei ole mitään. Kai se Bojanille riittää, että yhteydenpidon taso julkisesti pysyy sellaisena, ettei hänen someaan täytetä enää Käärijällä? Ei kai se luule voivansa somea muualla kontrolloida itseään koskien, tai tunne tarvetta edes. 

Tai sit pitävät sitä hiljaisuutta ihan vaan meitä härnätäkseen. Sekin on vaihtoehto.

Vierailija
36591/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tää äijä on Kn stoorissa? Mitä??

K:n itseironiaa. Ei oikeasti liity hänen keikkoihin mitenkään tämä ihminen.

Vierailija
36592/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä otetaan kaikki niin kirjaimellisesti 😂 toi dm vastaus ei ole taas niin iso asia, se nyt heittää huulta. Eilenkin Porissa sanoi: älkää nyt ottako kaikkea mitää sanon Suomessa kirjaimellisesti. Näytänkö mä siltä että sanon kaiken tosissani?

Jäitä hattuun!

Se on varmasti totta, että heittää huulta. MUTTA, kyllä hänenkin täytyy käsittää, että juuri tästä asiasta eikä tässä kohtaa ei kannattaisi ehkä juuri näin reagoida, koska selkeästi tarkoituksella yritetty hillitä faneja somehiljaisuuden avulla.

Ja tietää kyllä mitå tollaisesta vastauksesta seuraa, oli läppää tai ei. Ja kun hälle niitä viestejä tulee varmasti tuhansia, ja juuri tuohon valinnut läpällä vastata tässä kohtaa, niin ei ehkä ihan kauheen pitkälle aateltu. Varsinkin kun se on sitten B jolle tulee ns kuraa niskaan.

Olen täysin samaa mieltä. Helppoa on K n heittää huulta, kun seuraukset eivät osu häneen. Se on tässä KB tarinassa niin epäoikeudenmukaista koko ajan.

Ooksä Team "keskisormikuva oli tarkoituksellinen viesti" vai että "se oli ihan random"?

Kiinnostaa, koska olen alkuperäinen keskisormijankkaaja ja nyt mua ei huolestuta tää K:n toiminta Bojanin osalta yhtään. 

Vierailija
36593/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäitä hattuun!

Ooksä Team "keskisormikuva oli tarkoituksellinen viesti" vai että "se oli ihan random"?

Kiinnostaa, koska olen alkuperäinen keskisormijankkaaja ja nyt mua ei huolestuta tää K:n toiminta Bojanin osalta yhtään. 

Keskisormihan oli vanha kuva, mitä ihmiset ei tuntuneet ymmärtävän. Kiva kuva, kuumakin, mutta ei kerro sitten yhtään mistään.

Vierailija
36594/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään minäkään ihmettelis jos K olis vastannut noin. Mut luultavasti joku vaan keppostelee. Ikävä kyllä. Ei sais sekottaa näin ihmisten päitä. Mut pelkkä ajatuskin kuumottaa.

Vierailija
36595/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tää äijä on Kn stoorissa? Mitä??

Lärvinen. Tägätty stooriin ja Google kertoo loput.

Vierailija
36596/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana herätä tämmöiseen tunnelmaan 🥰

Vierailija
36597/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reissaakohan B johonkin tällä viikolla, kun JO:lla keikkatauko.

Eiks se puhunut siinä ig-livessä silloin Zarran kanssa et olis menossa heinäkuussa Pariisiin? Et oisko nyt sit sen vuoro.

Ei kai se Zarra asu siellä? Toivottavasti ei saavu sinne sitten myöskään. Ihme Bojania manipuloimaan olemaan kiinnostunut hänestä yrittävä ä ä l i ö.

Vierailija
36598/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäitä hattuun!

Keskisormihan oli vanha kuva, mitä ihmiset ei tuntuneet ymmärtävän. Kiva kuva, kuumakin, mutta ei kerro sitten yhtään mistään.

Miten vanha kuva? Mä ymmärsin, että se oli juuri sitä Bojanin sen käyttöä ennen julkaistu sen valokuvaajan instassa. Miten paljon muita kuvia valokuvaajan instasta B on julkaissut sen jälkeen omalla tilillään? Nolla? 

Toiseksi ei toi mitä sanot mitenkään poista mahdollisuutta sen olla ollut viesti. 

Vierailija
36599/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätä Bojanilla tässä nyt ois? Ei kai se ole mitään twiittiä ole nähnyt, eikö ollut suomalaisen kaiken lisäksi?

Vierailija
36600/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa meinas K:lta lähtee jo housutkin pois 😃

https://www.tumblr.com/damiannasworld/722346084623581184/cafe-jazz-pori…

Ketju on lukittu.