Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36561/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä Kärtsää oli eilen lehdistössä narästänyt? Porista oli sen liveä jakaneen instassa klippiä, jossa K sanoo näyttävänsä keskisormea medialle. Ihmettelen hieman, koska eikö hänestä ole kirjoitettu ainakin Ruisrockista tosi kivasti? Vai viittasiko se vielä siihen Provinssirockin keikkaan? Oliko nyt mediassa sitten arvosteltu sitä?

Siis en arvostele hänen puheitaan suuntaan tai toiseen, sen kun näöyttelee keskisormia jos huvittaa, haluaisin vain tietää, miksi.

Eiköhän se tarkoita Seiskan ja muun kaltaisia juttuja hänen yksityiselämästään ja sitten jotain väärin tulkittuja juttuja tms. Kaikki viime aikaiset keikka-arviot on olleet ainakin niin ylitsepursuavan positiivisia ettei se niitä voi mitenkään tarkoittaa. Ja mitä tarkoitat Provinssilla?

Tämänkin ketjun alustan tarjoaa media.

Se oli keskisormi tähän suuntaan, koska täällä tulkitaan kaikki päin persettä ja keksitään sekä levitellään tarinoita oikeista ihmisistä. Mielikuvitus on ollut vallalla jo liian kauan.

Tämän  ketjun voisi sulkea, koska se ei ole enää mitään muuta kuin juorujen alkulähde!

Kyllä se tarkoitti mun mielestä lehdistöä? Sanoo: "F*** you media oikeesti. Eikä tää oo siks. Vaan mä lupaan huomenn täst lukee taas Iltalehdessä, Käärijä näytti keskaria medialle, no totta v**ussa näytin. Kelatkaa mis maailmas me eletään. Se on ihan sama mitä tämmöne pelle hermanni postaa,  ni sitä v**u kommentoidaan; tässä käärijän tyttöystävä, tässä Käärijän koira, tässä Käärijän hiukset, mitä v**ua!? 

Mun mielestä on jotain järkevämpääkin, kuin kommentoida mun paskajuttuja ihan oikeesti. Joten muistakaa, jos te seuraatte mua ig:ssä tai jossain, älkää nyt v...u ottako sitä niin tosissaan. Sillä mä en ota tätä elämää niin tosissaan jos ette oo huomannu."

Mulle some on eri asia kuin media, jonka miellän lehdistöksi ja tv:ksi, mutta ehkä tarkoitti sitten molempia. Eli jos sanoo F*** you media, mä ajattelen toimittajien tekosia, en anonyymejä somealustoja tai edes nimimerkkisomea.

Mutta saattoi se tarkoittaa tosiaan ihan tavallisia ihmisten keskusteluja hänestä. 

Onneksi ei maininnut poikaystävänsä ja itsensä suhteen ihastelua :) (vitsi taas)

Eli viittaa Seiskaan ja muihin turhiin lööppeihin. Ja varmaan myös siihen, että jengi ottaa tiukkapipoisesti kaikki hänen tekemisensä tosissaan, niinkuin ihan tästä Vauva-palstan ketjustakin näkee. Ehkä se tarkoitti tätä samaa myös siinä MTV3:n haastiksessa, et ihmiset antais sille vähän armoa ja se vasta opettelee tätä touhua.

Nyt ku rupes oikeen miettimään et mitäs otsikoita siellä Seiskassa onkaan siitä ollu, ni kylhän siellä on ollu kaikkee niistä pehmolelukoirista lähtien. Vaik tollai juorulehti onkin ni ei kyl tarvis about jokaisesta K:n stoorista tehä juttua. Et en ihmettele et menee välillä vähän tunteisiin.

Vierailija
36562/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä otetaan kaikki niin kirjaimellisesti 😂 toi dm vastaus ei ole taas niin iso asia, se nyt heittää huulta. Eilenkin Porissa sanoi: älkää nyt ottako kaikkea mitää sanon Suomessa kirjaimellisesti. Näytänkö mä siltä että sanon kaiken tosissani?

Jäitä hattuun!

Niinpä, en voi käsittää. Mulle on ainakin aivan yks ja hailee, jaksaako joku ä l y k ä ä p i ö kohista tollasesta somessa ja tuleeko siitä jollekin paha mieli. Eiköhän ne kuvasto Tavalta nyt ollut vähän isompaa kertaluokkaa ja yllätys yllätys, B on edelleen hengissä. Hauskaahan se vaan on, että on pojilla edelleen vähän pilkettä silmäkulmassa. Ja mekin saamme sen nähdä. En jaksa uskoa, että Bojan tuosta oli millänsäkään. Taitaa osalla vaan niin herättää kateutta, jos joku fani on saanut enemmän huomioo, kuin itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36563/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä otetaan kaikki niin kirjaimellisesti 😂 toi dm vastaus ei ole taas niin iso asia, se nyt heittää huulta. Eilenkin Porissa sanoi: älkää nyt ottako kaikkea mitää sanon Suomessa kirjaimellisesti. Näytänkö mä siltä että sanon kaiken tosissani?

Jäitä hattuun!

Se on varmasti totta, että heittää huulta. MUTTA, kyllä hänenkin täytyy käsittää, että juuri tästä asiasta eikä tässä kohtaa ei kannattaisi ehkä juuri näin reagoida, koska selkeästi tarkoituksella yritetty hillitä faneja somehiljaisuuden avulla.

Ja tietää kyllä mitå tollaisesta vastauksesta seuraa, oli läppää tai ei. Ja kun hälle niitä viestejä tulee varmasti tuhansia, ja juuri tuohon valinnut läpällä vastata tässä kohtaa, niin ei ehkä ihan kauheen pitkälle aateltu. Varsinkin kun se on sitten B jolle tulee ns kuraa niskaan.

Vierailija
36564/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suosio alussa median kautta nousi. Somessa tietysti pöhinää, jonka media nostanut koostetusti esiin.

Vierailija
36565/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä Kärtsää oli eilen lehdistössä narästänyt? Porista oli sen liveä jakaneen instassa klippiä, jossa K sanoo näyttävänsä keskisormea medialle. Ihmettelen hieman, koska eikö hänestä ole kirjoitettu ainakin Ruisrockista tosi kivasti? Vai viittasiko se vielä siihen Provinssirockin keikkaan? Oliko nyt mediassa sitten arvosteltu sitä?

Siis en arvostele hänen puheitaan suuntaan tai toiseen, sen kun näöyttelee keskisormia jos huvittaa, haluaisin vain tietää, miksi.

Eiköhän se tarkoita Seiskan ja muun kaltaisia juttuja hänen yksityiselämästään ja sitten jotain väärin tulkittuja juttuja tms. Kaikki viime aikaiset keikka-arviot on olleet ainakin niin ylitsepursuavan positiivisia ettei se niitä voi mitenkään tarkoittaa. Ja mitä tarkoitat Provinssilla?

Tämänkin ketjun alustan tarjoaa media.

Se oli keskisormi tähän suuntaan, koska täällä tulkitaan kaikki päin persettä ja keksitään sekä levitellään tarinoita oikeista ihmisistä. Mielikuvitus on ollut vallalla jo liian kauan.

Tämän  ketjun voisi sulkea, koska se ei ole enää mitään muuta kuin juorujen alkulähde!

Kyllä se tarkoitti mun mielestä lehdistöä? Sanoo: "F*** you media oikeesti. Eikä tää oo siks. Vaan mä lupaan huomenn täst lukee taas Iltalehdessä, Käärijä näytti keskaria medialle, no totta v**ussa näytin. Kelatkaa mis maailmas me eletään. Se on ihan sama mitä tämmöne pelle hermanni postaa,  ni sitä v**u kommentoidaan; tässä käärijän tyttöystävä, tässä Käärijän koira, tässä Käärijän hiukset, mitä v**ua!? 

Mun mielestä on jotain järkevämpääkin, kuin kommentoida mun paskajuttuja ihan oikeesti. Joten muistakaa, jos te seuraatte mua ig:ssä tai jossain, älkää nyt v...u ottako sitä niin tosissaan. Sillä mä en ota tätä elämää niin tosissaan jos ette oo huomannu."

Mulle some on eri asia kuin media, jonka miellän lehdistöksi ja tv:ksi, mutta ehkä tarkoitti sitten molempia. Eli jos sanoo F*** you media, mä ajattelen toimittajien tekosia, en anonyymejä somealustoja tai edes nimimerkkisomea.

Mutta saattoi se tarkoittaa tosiaan ihan tavallisia ihmisten keskusteluja hänestä. 

Onneksi ei maininnut poikaystävänsä ja itsensä suhteen ihastelua :) (vitsi taas)

Eli viittaa Seiskaan ja muihin turhiin lööppeihin. Ja varmaan myös siihen, että jengi ottaa tiukkapipoisesti kaikki hänen tekemisensä tosissaan, niinkuin ihan tästä Vauva-palstan ketjustakin näkee. Ehkä se tarkoitti tätä samaa myös siinä MTV3:n haastiksessa, et ihmiset antais sille vähän armoa ja se vasta opettelee tätä touhua.

Nyt ku rupes oikeen miettimään et mitäs otsikoita siellä Seiskassa onkaan siitä ollu, ni kylhän siellä on ollu kaikkee niistä pehmolelukoirista lähtien. Vaik tollai juorulehti onkin ni ei kyl tarvis about jokaisesta K:n stoorista tehä juttua. Et en ihmettele et menee välillä vähän tunteisiin.

Todella harmittomia ne on kyllä olleet, ja mukailleet vain tasan sitä, mitä hän on itse jakanut, miten se voi mennä tunteisiin? Tyttöystäväasia julkaistiin takuulla heidän itsensä tahtomatta, mutta sitten toisaalta jos jättää gf:n kurkistelemaan omiin storyihinsa niin outoa on, jos on loukkaantunut siitä, että sen jälkeen kys naisesta puhutaan.

Vierailija
36566/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäitä hattuun!

Se on varmasti totta, että heittää huulta. MUTTA, kyllä hänenkin täytyy käsittää, että juuri tästä asiasta eikä tässä kohtaa ei kannattaisi ehkä juuri näin reagoida, koska selkeästi tarkoituksella yritetty hillitä faneja somehiljaisuuden avulla.

Ja tietää kyllä mitå tollaisesta vastauksesta seuraa, oli läppää tai ei. Ja kun hälle niitä viestejä tulee varmasti tuhansia, ja juuri tuohon valinnut läpällä vastata tässä kohtaa, niin ei ehkä ihan kauheen pitkälle aateltu. Varsinkin kun se on sitten B jolle tulee ns kuraa niskaan.

Muistuttaisin, että tämä on kaikki teidän omaa spekulaatiota. Selkeästi joo yhteisestä sopimuksesta pitävät näkyvässä somessa hiljaisuutta, mutta sille voi olla sata syytä. Joko spekulaation hillitseminen _TAI_ sen lisääminen esimerkiksi. Te ette näe kenenkään pään sisään. Bojan on pari päivää sitten laittanut K:lle keikalta viestiä fanin tatuoinnista ja kertonut vielä K:n vastauksen asiaan. Tuskin tätäkään olisi tapahtunut, jos B nyt on raukka jota kohtaan on isketty.

Vierailija
36567/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Yle/UMK Kärtsän suurempaan julkisuuteen nosti ja siitä sitten iltapäivälehtiin. Toki sen somepätkät levisi muutenkin mutta niitäkin nosti media esiin. Mun mielestä tässä vaiheessa ei kannattaisi ainakaan mitään "fake news" ja media on vihollinen -linjaa alkaa vetämään. Mutta Kärtty tekee tietty mitä haluaa.

Vierailija
36568/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se suosio alussa median kautta nousi. Somessa tietysti pöhinää, jonka media nostanut koostetusti esiin.

K ei ole silti velkaa medialle yhtään mitään. Ei media hänestä näin suosittua tehnyt, vaan hän itse. Se riitti, kun ihminen NÄKI itse, mitä toi jätkä tekee. Mediasta joo, mutta onhan siellä tv:ssä muitakin esiintyjiä ollut, joista ei ole näin suosittuja tullut.

Vierailija
36569/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se media laahaa niin jälkijunassa näissä jutuissa et suurin pöhinä on kyllä ihmisten itsensä tuottamaa.

Vierailija
36570/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis olis ihan kauheeta nähdä K ja B näytösluontoinen "oho, kieli osui vahingossa"- suukko.

:D

Joo hyihyi sentään eihän me sellaista kestettäis. Näytöstä ja Oho kieli osuu tuolla mmmh mitäs tuolla tapahtuu... Joo ei ollenkaan hyi hyi. Turvaväli se olla pitää 😇

Vierailija
36571/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei ole silti velkaa medialle yhtään mitään. Ei media hänestä näin suosittua tehnyt, vaan hän itse. Se riitti, kun ihminen NÄKI itse, mitä toi jätkä tekee. Mediasta joo, mutta onhan siellä tv:ssä muitakin esiintyjiä ollut, joista ei ole näin suosittuja tullut.

Juuri näin! Ja tälläkin hetkellä on Ylen Katrin IG stooreissa kuva heidän haastattelusta Ruisrockissa. Ei k nyt yleen tolla viitannut. Onhan siitä kaiken maailman lööppejä kirjoiteltu..

Vierailija
36572/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäitä hattuun!

Muistuttaisin, että tämä on kaikki teidän omaa spekulaatiota. Selkeästi joo yhteisestä sopimuksesta pitävät näkyvässä somessa hiljaisuutta, mutta sille voi olla sata syytä. Joko spekulaation hillitseminen _TAI_ sen lisääminen esimerkiksi. Te ette näe kenenkään pään sisään. Bojan on pari päivää sitten laittanut K:lle keikalta viestiä fanin tatuoinnista ja kertonut vielä K:n vastauksen asiaan. Tuskin tätäkään olisi tapahtunut, jos B nyt on raukka jota kohtaan on isketty.

Jep. Ja siis mikä näitä kommentoijia vaivaa, joiden pitää itkeä, että "we were on a break!!!" ? Ei kai se sitä tarkoita, ettei saa edes yksärillä vastailla fanille????? :D Naurattaa. Minusta ois tosi tyhmää 100% hiljeneminen, tollainen linja, jossa vähän kuiteskin vilautellaan, on ihan sopivan kuuma kyl 😜

Vierailija
36573/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitter viesti totta todennäköisesti, poistettu negan palautteen takia

Tuliko siihen twiittiin negaa palautetta siis suoraan? En ehtinyt nähdä koko twiittiä ennen ku poistui. Paheksun yksärin julkaisua - ja samalla sydämeni vähän laulaa. Toivottavasti B ei tosin suutu tuosta.

Vierailija
36574/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitter viesti totta todennäköisesti, poistettu negan palautteen takia

Tuliko siihen twiittiin negaa palautetta siis suoraan? En ehtinyt nähdä koko twiittiä ennen ku poistui. Paheksun yksärin julkaisua - ja samalla sydämeni vähän laulaa. Toivottavasti B ei tosin suutu tuosta.

En nähnyt postauksen alla mitään paheksuntaa. 

Vierailija
36575/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole missään vaiheessa ajatellut, että kyseessä ois 100% hiljeneminen. Enkä näe sellaiselle mitään syytäkään. En tosin tiedä kummasta syystä hiljensivät tuota juttua, ettei Bojanin artistisome täyty Käärijä-kyselyistä vai siksi, että Bojan oli lopulta kiusaajiin niin loukkaantunut? 

Jos on tosta artistius-syystä, niin sittenhän tossa ei ole mitään. Kai se Bojanille riittää, että yhteydenpidon taso julkisesti pysyy sellaisena, ettei hänen someaan täytetä enää Käärijällä? Ei kai se luule voivansa somea muualla kontrolloida itseään koskien, tai tunne tarvetta edes. 

Vierailija
36576/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas vähän Mic Maia tähän väliin 🔥

https://twitter.com/siitviis/status/1677793164394995713

Vierailija
36577/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin keskittynyt K ennen keikkaa Porissa 💚

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7253555480956620059?is_fro…

Vierailija
36578/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tapahtuu!? Tulin just! Apua! Linkkiä!?

Yritin avata yhden linkin mut 'this page dosent exist'.

Vierailija
36579/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaakohan B johonkin tällä viikolla, kun JO:lla keikkatauko.

Vierailija
36580/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää äijä on Kn stoorissa? Mitä??

Ketju on lukittu.