Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä näin eilen jonkun toisenkin fanin viestin, jossa siis joku slovenialainen oli tägännyt kärtsän valitusviestiinsä, jossa itki ja manasi sitä et kuinka v i tuttaa kun se ei tuu sloveniaan keikalle ja et pitäis tietää minne pistää rahansa (eli mennäkö keikalle ulkomaille). Ja kärtsä oli tykännyt tästä viestistä ja sit se fani oli siitä hajalla kun K näki sen vinkumisen 😁
Joo, näin myös. Tämäkin ihan jännä reaktio eikä ainakaan feikki juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin eilen jonkun toisenkin fanin viestin, jossa siis joku slovenialainen oli tägännyt kärtsän valitusviestiinsä, jossa itki ja manasi sitä et kuinka v i tuttaa kun se ei tuu sloveniaan keikalle ja et pitäis tietää minne pistää rahansa (eli mennäkö keikalle ulkomaille). Ja kärtsä oli tykännyt tästä viestistä ja sit se fani oli siitä hajalla kun K näki sen vinkumisen 😁
K:han on tosi aktiivinen somessa. Eilenkin jakoi ekat videot keikalta noin 10 min keikan päättymisen jälkeen.
Median kautta K kuitenkin on kasvattanut ja kasvattaa jatkuvasti suosiotaan vaikka välillä tuleekin niitä kriittisempiä juttuja (hyvin vähän viime aikoina) niin jos K:n mediapurkaus on mennyt noin niin aika outoa. K on kuitenki ihan alkuvaiheessa vielä suosion kanssa ja nyt jo ajatukset tuollaiset. Tottakai julkkiksista kirjoitetaan, tyttö- ja poikaystäviä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Kn palkannut varjoK:n tykkäämään (harkiten) hänelle lähetettyjä viestejä. Niin bändit ja julkut tekee. Ja täydestä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:han on tosi aktiivinen somessa. Eilenkin jakoi ekat videot keikalta noin 10 min keikan päättymisen jälkeen.
Sen tiimi niitä jakaa. Bändeillä ja artisteilla on keikoilla omat kuvaajat tai kuvaaja, joka jakaa niitä keikan jälkeen, laittaa Youtubeen jne.
Mietin vaan että jos Bojan on ehtinyt nähdä ton kuvakaappauksen, tai eiköhän joku ole sen ystävällisesti sille toimittanut, niin onko sieltä tullut puolestaan Wattafak?? viestiä Kärtsän puhelimeen😎
Vierailija kirjoitti:
Median kautta K kuitenkin on kasvattanut ja kasvattaa jatkuvasti suosiotaan vaikka välillä tuleekin niitä kriittisempiä juttuja (hyvin vähän viime aikoina) niin jos K:n mediapurkaus on mennyt noin niin aika outoa. K on kuitenki ihan alkuvaiheessa vielä suosion kanssa ja nyt jo ajatukset tuollaiset. Tottakai julkkiksista kirjoitetaan, tyttö- ja poikaystäviä myöten.
Jere on ärripurri. Suusta voi tulla ihan mitä vaan, ihan missä vaan. Joten en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tiimi niitä jakaa. Bändeillä ja artisteilla on keikoilla omat kuvaajat tai kuvaaja, joka jakaa niitä keikan jälkeen, laittaa Youtubeen jne.
Omaan stooriin oli siis instagramiin jakanut, rauhoitu vähän. Sekä myös kirjoittanut tekstiä, joka aivan selkeästi on K:n itse kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Omaan stooriin oli siis instagramiin jakanut, rauhoitu vähän. Sekä myös kirjoittanut tekstiä, joka aivan selkeästi on K:n itse kirjoittama.
Se K:n keikan jälkeinen flowtilan stoori oli kyllä symppis. Alkaa kirjoittaa ensin suomeksi, sitten väliin luikahtaa "f*ck money" ja taas yhtä luontevasti suomeen takaisin "f*ck maine, f*ck kaikki". Jotenkin niin Kärtsämäinen päivitys, että hymyilytti.
Twitter viesti totta todennäköisesti, poistettu negan palautteen takia
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ensin kysyä Bojanilta olis ollut jotenkin kivempi ja uskottavampi vastaus mun mielestä.😉
No ei tosiaankaan ois ollut 😂
Kun mietitään käärijän imagoa :)
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että jos Bojan on ehtinyt nähdä ton kuvakaappauksen, tai eiköhän joku ole sen ystävällisesti sille toimittanut, niin onko sieltä tullut puolestaan Wattafak?? viestiä Kärtsän puhelimeen😎
Samaa mietin. Jos K vastaus on aito, voisi Bojan antaa vähän palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Jos K vastaus on aito, voisi Bojan antaa vähän palautetta.
Ja ketä te olette tietämään, onko se B:lle ok tai ei? Jäitä hattuun taas, tuskin kokee mitään tarvetta antaa palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin myös. Tämäkin ihan jännä reaktio eikä ainakaan feikki juttu.
Se näköjään on enemmän ok v***uilun itseään kohtaan kuin ihastelun kanssa. Sikäli ajattelin, että se Bojanille pusu -kommenttiin vastaaminen ois voinut olla aito, koska se itse viesti oli (minusta silleen hauskalla tavalla, ottamatta nyt kantaa oliko aika ja paikka oikea) Domina-henkinen viesti, eikä mihinkään oih ja aah, te kaksi ootte söpöjä! -viesti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se K:n keikan jälkeinen flowtilan stoori oli kyllä symppis. Alkaa kirjoittaa ensin suomeksi, sitten väliin luikahtaa "f*ck money" ja taas yhtä luontevasti suomeen takaisin "f*ck maine, f*ck kaikki". Jotenkin niin Kärtsämäinen päivitys, että hymyilytti.
En ees huomannut. Että kieli vaihtui, siis.
Vierailija kirjoitti:
Ei se alkuvaiheen suosio varsinaisesti median kautta kasvanut kyllä. En mä ainakaan ollut lukenut yhtäkään K juttua ennen finaalia, paitsi boleron katoamisesta. Somessakin se kasvoi hänen oman esiintymisensä ansiosta, ei peen jauhannan hänen asioistaan.
Täällä otetaan kaikki niin kirjaimellisesti 😂 toi dm vastaus ei ole taas niin iso asia, se nyt heittää huulta. Eilenkin Porissa sanoi: älkää nyt ottako kaikkea mitää sanon Suomessa kirjaimellisesti. Näytänkö mä siltä että sanon kaiken tosissani?
Jäitä hattuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ees huomannut. Että kieli vaihtui, siis.
En minäkään! 😭 Paitsi kun aloin miettimään mitä "maine" on.. osavaltio USA:ssa 😂 twitterissä kun oli pari vitsiä tästä
Vierailija kirjoitti:
Täällä otetaan kaikki niin kirjaimellisesti 😂 toi dm vastaus ei ole taas niin iso asia, se nyt heittää huulta. Eilenkin Porissa sanoi: älkää nyt ottako kaikkea mitää sanon Suomessa kirjaimellisesti. Näytänkö mä siltä että sanon kaiken tosissani?
Jäitä hattuun!
Somessa*** autokorjaus 💀
Miksi helvetissä edes pitäisi tietää??! Musiikki on pääasia, artistin yksityiselämä ei. Ei edes silloin jos artisti viestittelee tai on viestittelemättä toiselle artistille.
Nuo juorujen keksijät ja levittäjät täällä ei edes osaa arvostaa faktaa (kieltävät totuuden jos se ei vastaa heidän omaa käsitystään), vaan vääntävät siitäkin valkoisen mustaksi.