Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36621/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt vissiin tuli maat europe touriin tms. ! ihan fiksuilta valinnoilta kuulostaa, ainakaan ei pelkkää israelia jos ollenkaan. Olen iloinen ulkomaisten fanien puolesta :) ainoa vain että saisi mennä sloveniaan myös, kun kerran joker outkin tulee tänne

Nyt vähän hypeä ulkomaan faneille!!! Siinä olikin aika monta maata! Keski-euroopassa he voivat myös matkustaa helpommin jopa eri maahan keikan takia! Olen niiiiin iloinen ulkomaan fanien puolesta!

Joo, en ymmärrä miksi puolalaisfanit surkuttelevat. Joo, olisi huippua mennä Puolaan esiintymään, mutta Puolasta pääsee tosi hyvin Saksaan. Itse olen menossa Suomesta Belgiaan katsomaan yhden lempibändini keikkaa, enkä ole mikään rikas.

Vierailija
36622/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole missään vaiheessa ajatellut, että kyseessä ois 100% hiljeneminen. Enkä näe sellaiselle mitään syytäkään. En tosin tiedä kummasta syystä hiljensivät tuota juttua, ettei Bojanin artistisome täyty Käärijä-kyselyistä vai siksi, että Bojan oli lopulta kiusaajiin niin loukkaantunut? 

Jos on tosta artistius-syystä, niin sittenhän tossa ei ole mitään. Kai se Bojanille riittää, että yhteydenpidon taso julkisesti pysyy sellaisena, ettei hänen someaan täytetä enää Käärijällä? Ei kai se luule voivansa somea muualla kontrolloida itseään koskien, tai tunne tarvetta edes. 

Tai sit pitävät sitä hiljaisuutta ihan vaan meitä härnätäkseen. Sekin on vaihtoehto.

Joo kuule, ihan vain teitä härnätäkseen! Voi kiesus, ei niiden maailma pyöri teidän ympärillä. Luulette vain olevanne tärkeitä ja jotenkin osallistuvanne oikeasti tarinan jatkumiseen. Luulotauti on saanut uuden ulottovuuden.

Toivon, että säkin pysähdyt hetkeksi ja mietit, miten kirjoitat tai puhut muille ihmisille.

En liity mitenkään tähän, tuli vaan aika ikävä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36623/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaikuttaa sellaiselta parivaljakolta että en yhtään ihmettelisi jos hiljaisuudella osin pitäisivät hulluja jännityksessä (sen lisäksi että asialla ehkä on vakavampi alkusyy). Yes yes baby, we stop internet likes together! Ja kiherrys päälle.

Kumpikaan tuskin tekisi vahingossakaan mitään mikä oikeasti vaarantaisi heidän ystävyytensä. Katsoin aamulla tuoreemman kontentin puuttuessa Tavastian kuvia ja klippejä ja voi pojat! Paitsi että meno on kuumaa, niin miten voi kahden ihmisen väleistä huokuakaan tuollainen ilo, lämpö ja onni toisen olemassaolosta. Samalla aaltopituudella oleminen, turva ja luottamus rakkaaseen ihmiseen. Ihanat K&B! 🥰

Mä olin Tavastialla silloin paikalla ja nyt oon käynyt aika paljon keikoilla, siis muiden artistien. Toki yhdellä Käärijänkin sen jälkeen. En ole siis aimmin juuri livemusiikkiä käynyt kuuntelemassa. No siis anyways, pointtina se että nyt kun on nöhnyt muiden artistien vuorovaikutusta bändinsä tai lavalla olleiden vierailijoiden kanssa, olen oikeestaan vasta tajunnut jälkikäteen, kuinka poikkeuksellinen yhteys heillä näytti lavalla olleen. Silloin aattelin jotenkin et se on osa showta, toki olikin, mut just se ilo siitä että tuo ihminen on mun kanssa tässä. Se oli niin aitoa, tai jos oli näyteltyä, tiedän kelle jaetaan ens vuoden Oscarit.

Eilen taas jumahdin ruudun ääreen katsomaan näitä kahta yhdessä. Jotenkin se yhteys ja jännite on vaan niin käsittämättömän vahvasti läsnä näiden välillä, että on vähän liiankin helppoa nähdä asioita vähän pidemmälle, kuin mitä meille näytetään. En tiedä oikeen miksi, mutta se tuntuisi vaan niin oikealle!

36624/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porissa meinas K:lta lähtee jo housutkin pois 😃

https://www.tumblr.com/damiannasworld/722346084623581184/cafe-jazz-pori…

Tässä ihan meinaa punastua ... Uuuuh 🔥🍑🔥🍆🔥

Käärijä ei jää varmaan missään sanattomaksi. Hyvin hoiti tämänkin.

Vierailija
36625/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaikuttaa sellaiselta parivaljakolta että en yhtään ihmettelisi jos hiljaisuudella osin pitäisivät hulluja jännityksessä (sen lisäksi että asialla ehkä on vakavampi alkusyy). Yes yes baby, we stop internet likes together! Ja kiherrys päälle.

Kumpikaan tuskin tekisi vahingossakaan mitään mikä oikeasti vaarantaisi heidän ystävyytensä. Katsoin aamulla tuoreemman kontentin puuttuessa Tavastian kuvia ja klippejä ja voi pojat! Paitsi että meno on kuumaa, niin miten voi kahden ihmisen väleistä huokuakaan tuollainen ilo, lämpö ja onni toisen olemassaolosta. Samalla aaltopituudella oleminen, turva ja luottamus rakkaaseen ihmiseen. Ihanat K&B! 🥰

Niinpä ja mä nyt täällä säälittävästi uuden kontentin (pojista) puutteessa hehkun löydöksillä vanhoista. Eli siitä, kun tajusin eilen, että K esitteli Bojanin siellä Madridissa: "This is crazy guy" 😍

Sen voi tulkita monella tavalla, K saattoi olla vähän ihastunut (ihmiseen, ei seksuaalisesti) ja "manifestoi", että hänen suloinen uusi kaverinsakin on crazy, ja Bojanhan lähti siihen junaan mukaan välittömästi. Tai sitten Bojan oikeasti oli itse ollut vähän crazy tavattuaan Käärijän, ja K oli vaikuttunut siitä, ja B alkoi kiinnostaa enemmänkin. Tai sitten jokin muu tulkinta :)

Mutta mulle vaan tulee mieleen, että jostain syystä B:n ulkonäkö oli hullaannuttanut K:ta kaikista osallistujista kaikkein eniten ennalta ja ilahtui, kun tämä komistus halusi myös viettää aikaa hänen kanssaan (ja sit huomasi varmaan ihastumisenkin jne). Nämä siis minun mutuilijani ja toiveajatteluani 💕

Vierailija
36626/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole missään vaiheessa ajatellut, että kyseessä ois 100% hiljeneminen. Enkä näe sellaiselle mitään syytäkään. En tosin tiedä kummasta syystä hiljensivät tuota juttua, ettei Bojanin artistisome täyty Käärijä-kyselyistä vai siksi, että Bojan oli lopulta kiusaajiin niin loukkaantunut? 

Jos on tosta artistius-syystä, niin sittenhän tossa ei ole mitään. Kai se Bojanille riittää, että yhteydenpidon taso julkisesti pysyy sellaisena, ettei hänen someaan täytetä enää Käärijällä? Ei kai se luule voivansa somea muualla kontrolloida itseään koskien, tai tunne tarvetta edes. 

Tai sit pitävät sitä hiljaisuutta ihan vaan meitä härnätäkseen. Sekin on vaihtoehto.

Joo kuule, ihan vain teitä härnätäkseen! Voi kiesus, ei niiden maailma pyöri teidän ympärillä. Luulette vain olevanne tärkeitä ja jotenkin osallistuvanne oikeasti tarinan jatkumiseen. Luulotauti on saanut uuden ulottovuuden.

Toivon, että säkin pysähdyt hetkeksi ja mietit, miten kirjoitat tai puhut muille ihmisille.

Kiskon teitä maanpinnalle, kun alkaa olla mielikuvituksen lento liikaa sfääreissä. Sekin voi johtaa pidemmän päälle ikäviin fiiliksiin.

Eikä ikäviä fiiliksiä tarvitse pelätä, niihin pitää vain osata suhtautua.

Ketä meitä? Kuten sanoin, en liittynyt tähän kommenttiin mitenkään. Ihmettelin vaan sun käytöstä.

Vierailija
36627/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kun tykkää tahattomasti ja tahallaan vilautella boksereitaan, niin ehdotan keikkahousujen alle tällaisia pöksyjä, ne jalassa voi vaikka hypätä suoraan järveen/paljuun viilentymään keikan jälkeen 😁

https://fi.fazer.com/collections/fanituotteet/products/pantteri-uimahou…

Vierailija
36628/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää K pussausjuttu on ku toi twitter linkki ilmottaa että sivua ei enää ole vaikka mulla on tili siellä, auttakaa !!

Vierailija
36629/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.

Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.

Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.

Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.

B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).

Vierailija
36630/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin Tavastialla silloin paikalla ja nyt oon käynyt aika paljon keikoilla, siis muiden artistien. Toki yhdellä Käärijänkin sen jälkeen. En ole siis aimmin juuri livemusiikkiä käynyt kuuntelemassa. No siis anyways, pointtina se että nyt kun on nöhnyt muiden artistien vuorovaikutusta bändinsä tai lavalla olleiden vierailijoiden kanssa, olen oikeestaan vasta tajunnut jälkikäteen, kuinka poikkeuksellinen yhteys heillä näytti lavalla olleen. Silloin aattelin jotenkin et se on osa showta, toki olikin, mut just se ilo siitä että tuo ihminen on mun kanssa tässä. Se oli niin aitoa, tai jos oli näyteltyä, tiedän kelle jaetaan ens vuoden Oscarit.

Ei mitenkään poikkeuksellista. Vaan normaalia yhteyttä artistin ja yleisön kesken. Saman yhteyden kokee muiden artistien ja bändien keikoilla, siitä vaan ei "mainosteta" niinkuin K kohdalla tehdään. Maa tömisee myös muiden artistien keikoilla, yhteys on ja tuntuu koko setin ajan ja vielä pitkään senkin jälkeen kun hiki otsalla on kuivanut ja kurkku yhteislaulusta (huutamisesta) parantunut.

Vierailija
36631/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen huomautus niille, jotka kokee tarvetta haukkua täällä muita tai vastata inhottavasti, vaikka eivät sitä inhottavaksi tarkoittaisi: esimerkiksi mun 14 vuotias veljenpoika sattuu olemaan hyvin vahvasti mukana tässä ketjussa. Joten se haukkuminen / mikä tahansa muu, minkä tietyt ihmiset kirjoittaa voi kohdistua myös suoraan alaikäiselle ihmiselle. Hän ei aivan varmasti ole ainoa.

Vierailija
36632/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kun tykkää tahattomasti ja tahallaan vilautella boksereitaan, niin ehdotan keikkahousujen alle tällaisia pöksyjä, ne jalassa voi vaikka hypätä suoraan järveen/paljuun viilentymään keikan jälkeen 😁

https://fi.fazer.com/collections/fanituotteet/products/pantteri-uimahou…

Harjoittelee jo, miten varmistaa sen että se tietty merkki boxereissa näkyy keikan ajan että sponsori saa rahoilleen vastinetta.

Vierailija
36633/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen huomautus niille, jotka kokee tarvetta haukkua täällä muita tai vastata inhottavasti, vaikka eivät sitä inhottavaksi tarkoittaisi: esimerkiksi mun 14 vuotias veljenpoika sattuu olemaan hyvin vahvasti mukana tässä ketjussa. Joten se haukkuminen / mikä tahansa muu, minkä tietyt ihmiset kirjoittaa voi kohdistua myös suoraan alaikäiselle ihmiselle. Hän ei aivan varmasti ole ainoa.

Kuumotusjutut ja housunpullotukset sopiikin sitten paremmin 14-vuotiaille?

Vierailija
36634/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanfic-jatko-osa valmiina. Fear Factor jatkaa suoraan siitä mihin It Might Be You (se tarina joka alkoi tammikuulta ja jatkui Ljubljanaan) jäi. Olen huomattavasti epävarmempi tästä kuin ykkösosasta, mutta siinä on paljon syviä tunteita, vähän er*tiikkaa (ei graafisesti kuvattu) jota en ole vuosiin kirjoittanut, musiikkihommia, huumoria ja kiva loppu, joten toivottavasti joku tykkää. :) Ja närkästyjät voivat skipata koko homman. https://archiveofourown.org/works/48461938

Vierailija
36635/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiskon teitä maanpinnalle, kun alkaa olla mielikuvituksen lento liikaa sfääreissä. Sekin voi johtaa pidemmän päälle ikäviin fiiliksiin.

Eikä ikäviä fiiliksiä tarvitse pelätä, niihin pitää vain osata suhtautua.

Ketä meitä? Kuten sanoin, en liittynyt tähän kommenttiin mitenkään. Ihmettelin vaan sun käytöstä.

Älä takerru yhteen sanaan, jos et liity "teihin". Ymmärtänet kuitenkin keitä tarkoitin.

Vierailija
36636/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄÄRIJÄ: EUROOPAN-KIERTUE 2023

La 14.10. Ruotsi, Tukholma, Fryshuset, Klubben

Su 15.10. Viro, Tallinna, Helitehas

Ma 16.10. Saksa, Berliini, Kesselhaus

Ti 17.10. Saksa, München, Technikum

Ke 18.10. Belgia, Antwerpen, Trix

Pe 20.10. Skotlanti, Glasgow, SWG Warehouse

Su 22.10. Irlanti, Dublin, The Academy

Ma 23.10. Englanti, Lontoo, 02 Academy Islington

Lipunmyynti alkaa torstaina 13.7. klo 10:00.

https://warnermusiclive.fi/2023/07/07/kaarija-euroopan-kiertueelle-syks…

Toi Berliini on niiiiin kova juttu!

Vierailija
36637/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt vissiin tuli maat europe touriin tms. ! ihan fiksuilta valinnoilta kuulostaa, ainakaan ei pelkkää israelia jos ollenkaan. Olen iloinen ulkomaisten fanien puolesta :) ainoa vain että saisi mennä sloveniaan myös, kun kerran joker outkin tulee tänne

Nyt vähän hypeä ulkomaan faneille!!! Siinä olikin aika monta maata! Keski-euroopassa he voivat myös matkustaa helpommin jopa eri maahan keikan takia! Olen niiiiin iloinen ulkomaan fanien puolesta!

Joo, en ymmärrä miksi puolalaisfanit surkuttelevat. Joo, olisi huippua mennä Puolaan esiintymään, mutta Puolasta pääsee tosi hyvin Saksaan. Itse olen menossa Suomesta Belgiaan katsomaan yhden lempibändini keikkaa, enkä ole mikään rikas.

Puolalaiset ja vähän espanjalaisetkin suhtautuvat jotenkin siihen omaan maahansa kuin se olisi jättimäinen valtakunta ja matkustaminen valtakunnan toiseen kolkkaan olisi jotenkin järkyttävän vaikeaa. JO sai paljon valituksia, kun keikkailee vain Varsovassa eikä juuri heidän kotipaikkakunnallaan. Espanjalaiset taas ovat kovasti koettaneet saada JO:ta juuri siihen omaan kaupunkiin jotenkin kai olettaen, että JO:n pitäisi tehdä parin kuukauden Espanjan kiertue. Tuntuu oudolta, kun kukaan lähipiirissäni ei oleta lempiartistien tulevan suoraan omalle takapihalle vaan aina ollaan oltu valmiita matkustamaan pitkiäkin matkoja,, erityisesti ulkomaalaisten perässä on menty Tanskaan, Ruotsiin ja Saksaan, kotimaisten perässä on menty sitten minne ikinä on saatu liput.

Ymmärrän, että alaikäisten on vaikea matkustaa mutta pakko todeta, että jos ei sitä aikuista löydy, jonka kanssa matkustaa, niin sitten pitää vain odottaa, että se täysi-ikä putkahtaa päälle. Kaikkea ei tarvitse saada tässä, heti ja nyt. On vaikea ymmärtää näitä valituksia siitä, kun artisti ei tule omaan kotikaupunkiin, kun Eurooppa on täynnä maita, jonne artisti ei ikinä tule (ja Suomi on usein yksi näistä).

Vierailija
36638/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta tämä on vauvasivuston keskustelupalsta ja vaikka en kannatakaan haukkumista tms niin täällä pitää ymmärtää että voi olla kriittistäkin keskustelua. Täällä on muutenkin paljon juttuja jotka ei ole ihan 14-v sopivia.

Itse olen täysin tietoinen tästä! Halusin vaan tuoda tän ilmi, koska kaikki ei välttämättä oikeasti tiedosta sitä asiaa.

Vierailija
36639/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään poikkeuksellista. Vaan normaalia yhteyttä artistin ja yleisön kesken. Saman yhteyden kokee muiden artistien ja bändien keikoilla, siitä vaan ei "mainosteta" niinkuin K kohdalla tehdään. Maa tömisee myös muiden artistien keikoilla, yhteys on ja tuntuu koko setin ajan ja vielä pitkään senkin jälkeen kun hiki otsalla on kuivanut ja kurkku yhteislaulusta (huutamisesta) parantunut.

Kyllä ja tätä mahtavaa yhteyttä artistin ja yleisön välillä olen kokenut myös muiden keikoilla. Puhuinkin nyt näiden kahden lavalla olijan yhteydestä. Sellaista ei ole nyt vielä tullut vastaan. Voi tulla, en sitä kiistä, mutta minulle se nöyttäytyi ja tuntui hyvin spesiaalilta. Eikä sitä tunnetta vie mikään multa pois.

Vierailija
36640/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolalaiset ja vähän espanjalaisetkin suhtautuvat jotenkin siihen omaan maahansa kuin se olisi jättimäinen valtakunta ja matkustaminen valtakunnan toiseen kolkkaan olisi jotenkin järkyttävän vaikeaa. JO sai paljon valituksia, kun keikkailee vain Varsovassa eikä juuri heidän kotipaikkakunnallaan. Espanjalaiset taas ovat kovasti koettaneet saada JO:ta juuri siihen omaan kaupunkiin jotenkin kai olettaen, että JO:n pitäisi tehdä parin kuukauden Espanjan kiertue. Tuntuu oudolta, kun kukaan lähipiirissäni ei oleta lempiartistien tulevan suoraan omalle takapihalle vaan aina ollaan oltu valmiita matkustamaan pitkiäkin matkoja,, erityisesti ulkomaalaisten perässä on menty Tanskaan, Ruotsiin ja Saksaan, kotimaisten perässä on menty sitten minne ikinä on saatu liput.

Ymmärrän, että alaikäisten on vaikea matkustaa mutta pakko todeta, että jos ei sitä aikuista löydy, jonka kanssa matkustaa, niin sitten pitää vain odottaa, että se täysi-ikä putkahtaa päälle. Kaikkea ei tarvitse saada tässä, heti ja nyt. On vaikea ymmärtää näitä valituksia siitä, kun artisti ei tule omaan kotikaupunkiin, kun Eurooppa on täynnä maita, jonne artisti ei ikinä tule (ja Suomi on usein yksi näistä).

Puolalaisilla ei ole rahaa ja espanjalaiset ovat mielestään Euroviisujen rahoittajamaana oikeutettuja kaikenlaiseen extraan? :D

Ketju on lukittu.