Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35941/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Jos ne on kateellisia. Muutenhan tuo on ihan älytöntö ignooraamista.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

No se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin tuo sinunkin.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

Missä esiintyy 7.-10.8.? 😊

Jos sillä on tän 40 keikan putken keskellä kolme päivän tauko, niin luuletteko tosiaan että lähtisi tosta noin vaan Sloveniaan siinä välissä (B saattaisi lähteäkin, lähtihän se Lontooseenkin, mutta ei K)? Varmaan pitää vähän levätä myöskin ja nähdä ystäviä ja sukulaisia ja veikkaan et se europetour vaatii valmisteluja. Joten ei todellakaan tule mitään elokuun Slovenian matkaa.

Hyvin ehtii käymään Sloveniassa, 3h suora lento, ehtii pari päivää lomailla.

Ja eiköhän B:n kanssa oleilu ihan lomailua olis.

Se kuulostaa kyllä stressaavalta, että on kolme päivää taukoa, ja pitäisi lentää jonnekin, nukkua vieraassa paikassa ja palata suoraan keikalle o___o

Jaa, mä taas ajattelisin et maisemanvaihdos tekee hänelle hyvää ja voin inspiroida uuden musan tekemiseenkin. Nuorena kyllä jaksaa.

Vierailija
35942/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

Jos sillä on tän 40 keikan putken keskellä kolme päivän tauko, niin luuletteko tosiaan että lähtisi tosta noin vaan Sloveniaan siinä välissä (B saattaisi lähteäkin, lähtihän se Lontooseenkin, mutta ei K)? Varmaan pitää vähän levätä myöskin ja nähdä ystäviä ja sukulaisia ja veikkaan et se europetour vaatii valmisteluja. Joten ei todellakaan tule mitään elokuun Slovenian matkaa.

Se kuulostaa kyllä stressaavalta, että on kolme päivää taukoa, ja pitäisi lentää jonnekin, nukkua vieraassa paikassa ja palata suoraan keikalle o___o

Jaa, mä taas ajattelisin et maisemanvaihdos tekee hänelle hyvää ja voin inspiroida uuden musan tekemiseenkin. Nuorena kyllä jaksaa.

*voi 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35943/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Se totaalinen somehiljaisuus alkoi sen jälkeen, kun ne Madridin hidastusvideot alkoi pyöriä somessa, oli varmaan liikaa B:lle.

Mutta mä luulen myös, että joltain ulkopuoliselta taholta, ehkä K:n lähipiiriltä, on tullut asiasta hieman sanomista.

Musta tuntuu niin kurjalta, kun se on usein B joka otetaan silmätikuksi näissä tilanteissa. Madridissa myös K reagoi B n näkemiseen haastattelutilanteessa, vaikka olikin hillitympi.

Vierailija
35944/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden JO:n keikkaklipien perusteella haluan tuollaiselle JO:n keikalle ehdottamasti Sloveniaan. Hitsi, mikä yhteys yleisöön ja kuinka lähellä yleisö sai olla! Suomessa on parin metrin väli turva-aitoineen ja parine järjestysmiehineen lavaan.

Oliko se vielä niin, että kannattaa olla pienempi kaupunki keikalle? AV:n ryhmämatka?

Vierailija
35945/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen JO keikka huhhuh. Ja tämä twiitti saatteella B is a s**t. Uhhhuh katsoin tämän niin monta kertaa että Elon laittaa pian mun twitterin kiinni ja juristi saa pelastaa horny jailista.

https://twitter.com/adna_asskick/status/1677473983069925376?t=a9JwUlY1P…

Jämähdin myös kyseiseen videoon :D Rupesin myös ton videon takia miettimään et pitäiskö sitä uskaltautua Jokerien keikalla suht eteen :D

Vierailija
35946/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tumblurissa, että tämä polvitatuointityttö oli pyytänyt tumblr blogja poistamaan sen tarinan :O ei ollut kuulemma ollut lupaa jakaa ko. tarinaa tumblurissa, kun hän julkaisi sen twitterissä...

Onko linkkiiä twitteriin?

Tässä on yksi kooste tapahtumista, ja tuo tili on alkuperäinen.. Hänen twiiteistään löydät muut :)

https://twitter.com/es_ceeee/status/1677383291631177728&nbsp;

Vierailija
35947/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että sampitar on kommentoinut lähes kaikkia Käärijän ig postauksia ekana??

Vierailija
35948/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden JO:n keikkaklipien perusteella haluan tuollaiselle JO:n keikalle ehdottamasti Sloveniaan. Hitsi, mikä yhteys yleisöön ja kuinka lähellä yleisö sai olla! Suomessa on parin metrin väli turva-aitoineen ja parine järjestysmiehineen lavaan.

Oliko se vielä niin, että kannattaa olla pienempi kaupunki keikalle? AV:n ryhmämatka?

En noista muista Suomen keikkapaikoista tiedä, mutta eihän esim. Tavastialla ole mitään turva-aitoja. Lava on matala ja yleisö suoraan sen edessä, eturivissä voi nojata lavaan kuten olen monilla keikoilla tehnyt. Onhan se tosiaan ihan oma maailmansa kuin olla jonkun viiden metrin tyhjän tilan päässä bändistä.

Vierailija
35949/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rekolta tai muilta tullut mitään infoa että miten paljon Logomoon on lippuja myymättä? Mietin vaan et miten paljon meitä siellä yleisössä on jos on joku iso halli🤔🤔

Vierailija
35950/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nuorempi ja vähemmän kiireinen arjessa kuin K :D ja siis kuulostaa stressaavalta! Mutta taisi elokuussa olla kaksi rakoa, jotka ovat enemmän kuin 4 päivää, jolloin voisin kuvitella K:n matkustamaan

Vierailija
35951/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaampa ettei K käytä elokuun vapaapäiviä sukuloimiseen :D Mutta kaunis ajatus sinulta.

Sukulaiset ja ystävät K lla kulkee mukana muutenkin koko ajan. Elokuun tapaamisen K ja B ovat sopineet aikaa sitten.

Vierailija
35952/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Se totaalinen somehiljaisuus alkoi sen jälkeen, kun ne Madridin hidastusvideot alkoi pyöriä somessa, oli varmaan liikaa B:lle.

Mutta mä luulen myös, että joltain ulkopuoliselta taholta, ehkä K:n lähipiiriltä, on tullut asiasta hieman sanomista.

Musta tuntuu niin kurjalta, kun se on usein B joka otetaan silmätikuksi näissä tilanteissa. Madridissa myös K reagoi B n näkemiseen haastattelutilanteessa, vaikka olikin hillitympi.

Tulee mieleen, että onkohan jotain oikeasti vakavaa seurannut näistä jutuista, esim. B:hen kohdistuvaa homovainontaa ja hengenuhkailua tms. kun tämä on niin äärimmilleen mennyttä somehiljaisuutta?

Vierailija
35953/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen JO keikka huhhuh. Ja tämä twiitti saatteella B is a s**t. Uhhhuh katsoin tämän niin monta kertaa että Elon laittaa pian mun twitterin kiinni ja juristi saa pelastaa horny jailista.

https://twitter.com/adna_asskick/status/1677473983069925376?t=a9JwUlY1P…

Huhhuh, paranee vaan! 

Vierailija
35954/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tumblurissa, että tämä polvitatuointityttö oli pyytänyt tumblr blogja poistamaan sen tarinan :O ei ollut kuulemma ollut lupaa jakaa ko. tarinaa tumblurissa, kun hän julkaisi sen twitterissä...

Tässä on yksi kooste tapahtumista, ja tuo tili on alkuperäinen.. Hänen twiiteistään löydät muut :)

En äkkiseltään löytänyt kuvaa kyseisest tatskasta?

35955/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on niin onnellisen näköinen noissa ruissin kuvissa, ihanaa 💚

Ja tässä kuvassa näkyy niin se onnellisuus 😍

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1677544653896253440/photo/1

Ainahan Käärijä keikoilla on tuon näköinen.

Niin, myös tuon näköinen. Monenlaisia onnellisuutta tihkuvia kuvia keikoiltaan olemme saaneet nähdä. Käärijä on onnellinen keikoillaan. Se onnellisuus näkyy, jopa pursuaa hänestä kokonaisvaltaisesti - laulaessaan, liikkuessaan, tanssiessaan hänen ottaessaan koko lavan haltuunsa. Hänen ottaessaan yleisön haltuunsa. Hänen antaessaan kaikkensa ja ottaessaan kaikkensa.

Vierailija
35956/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että sampitar on kommentoinut lähes kaikkia Käärijän ig postauksia ekana??

Hän on jonkin sortin The Queen fanimaailmassa.

Vierailija
35957/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla taitaa olla taukoa 12.8. keikkojen jälkeen. Seuraavat keikat 18.8.

Ihan mukavan mittanen tauko jos ei siihen keikkoja ilmesty.

Vierailija
35958/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän Janit 🥵🥵

https://www.instagram.com/reel/CuATTy4sOym/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/CtWAs5Gt4ZA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Buenas noches 💚🌹🌹

Oon ihan heikkona tähän ihmiseen, ja nuo suukkosuu-lasit on superkuumat. Jan vaikuttaa tyyneltä ja raukealta, tasapainottaa B:n energiaa. Välillä käy mielessä, liekö tyyneys ja raukeus "jostain" johtuvaa, mutta enpä sano mitään. Pääasia on, että hän on olemassa. Just tuollaisena, raukeana ihmissutena.

Vierailija
35959/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äkkiseltään löytänyt kuvaa kyseisest tatskasta?

En tiedä onko sitten poistanut itse kuvan, kun ei halunnut, että fandom levittää sitä :O mutta se oli polven yläpuolella teksti " It's crazy it's party" ja taisi lukea Kaarija :D 

Vierailija
35960/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Rekolta tai muilta tullut mitään infoa että miten paljon Logomoon on lippuja myymättä? Mietin vaan et miten paljon meitä siellä yleisössä on jos on joku iso halli🤔🤔

Joo kiinnostaisi tietää. Ostin tällä viikolla lipun tuonne. Eikös ollut niin, että ikärajattomia paikkoja sinne oli aika vähän. Taas saa ikäänsä hävetä kuitenkin, mutta sekään ei mua estä menemästä.

Ketju on lukittu.