Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35961/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän matematiikanluento a la Jan:

https://www.instagram.com/reel/CuXHciaubaY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
35962/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli Mikke julkaissut uusia Ruisrock -kuvia :) ovat mielestäni ihan hienoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35963/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Jos ne on kateellisia. Muutenhan tuo on ihan älytöntö ignooraamista.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

No se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin tuo sinunkin.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Se totaalinen somehiljaisuus alkoi sen jälkeen, kun ne Madridin hidastusvideot alkoi pyöriä somessa, oli varmaan liikaa B:lle.

Mutta mä luulen myös, että joltain ulkopuoliselta taholta, ehkä K:n lähipiiriltä, on tullut asiasta hieman sanomista.

Musta tuntuu niin kurjalta, kun se on usein B joka otetaan silmätikuksi näissä tilanteissa. Madridissa myös K reagoi B n näkemiseen haastattelutilanteessa, vaikka olikin hillitympi.

Tulee mieleen, että onkohan jotain oikeasti vakavaa seurannut näistä jutuista, esim. B:hen kohdistuvaa homovainontaa ja hengenuhkailua tms. kun tämä on niin äärimmilleen mennyttä somehiljaisuutta?

Niin, tietenkäån se ei voi johtua tästå överiksi ja paikoin ällöksikin menneestä shippailusta, josta halutaan vähitellen himmailla irti, kun rakennetaan artistikuvaa

Vierailija
35964/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulonen K ja Jesse video 😊

https://twitter.com/mimisadore/status/1677462634772279298

Mut huom K:n vain kaverillinen taputtelu 😊

Vierailija
35965/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Rekolta tai muilta tullut mitään infoa että miten paljon Logomoon on lippuja myymättä? Mietin vaan et miten paljon meitä siellä yleisössä on jos on joku iso halli🤔🤔

Eihän se ole enää niiden manageri, valitettavasti. Selkeä homma, poistanut manageri maininnan ig:stään, eikä ole nyt pariin viikkoon laittanut mitään Jokereihin liittyvää, vaikka aiemmin päivittäin tarinat oli sitä.

Jokereiden viikko takaisessa instagram livessä oli Gregor seuraamassa ja kommentoi kaksi 😭😭 näitä hymiöitä.

Vierailija
35966/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole tarkkojen lähikuvien ystävä.

Vierailija
35967/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Rekolta tai muilta tullut mitään infoa että miten paljon Logomoon on lippuja myymättä? Mietin vaan et miten paljon meitä siellä yleisössä on jos on joku iso halli🤔🤔

Logomoa voi jakaa useaan erikokoiseen tilaan.

35968/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tumblurissa, että tämä polvitatuointityttö oli pyytänyt tumblr blogja poistamaan sen tarinan :O ei ollut kuulemma ollut lupaa jakaa ko. tarinaa tumblurissa, kun hän julkaisi sen twitterissä...

Onko linkkiiä twitteriin?

Olitko jo eilen kysymässä useampia kertoja sekä kuvaa tatskasta että sen tarinaa?Tatskassa kirjoitettuna:

"It's crazy, It's party"

Kaarija

Ihan nätisti tehty tatska. Tarinasta kirjoitti joku eilen johonkin kommenttiin, mutta ei siinä mitään erityisempää.

Vierailija
35969/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voisi aloittaa myös sen Onlyfans uran!! Phuuuuh I'm not okay today...... 🤯🤩😍

https://www.instagram.com/reel/Cube94Bv3Cu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
35970/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän Janit 🥵🥵

https://www.instagram.com/reel/CuATTy4sOym/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/CtWAs5Gt4ZA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Buenas noches 💚🌹🌹

Mä en ole enää pitkään aikaan jaksanut shipata tapaus K&B:tä, mutta päivän Janiin en ole ainakaan vielä kyllästynyt.😻

Päivän Janin lisäksi näkisin mielelläni myös öisen Janin.

Vierailija
35971/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kaikinpuolin upea kuva 😉

https://64.media.tumblr.com/6a9a20f2a7ca3603ff6523d2dca00dbe/a701a79faf…

Vierailija
35972/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse tykkää pussailla Käärijää.

Vierailija
35973/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli heti mieleen ku näin ton, et B ois varmaan käyny nostamassa noita housuja, niinku se kävi nostamassa Jurenki housuja jollain keikalla ku ne oli valahtanu vähän liian alas :D

Vierailija
35974/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kadehtia tyypin energioita ja sosiaalisia taitoja. Hengästyttää pelkkä sivusta seuraaminenkin.

Kaikissa Lontoon videoissa Bojan on rento ja paljon paremmin kotonaan kuin Helsingissä (kun puhutaan ajasta Tavastian jälkeen). Taisi olla Käärijän junttimeininki aika shokki.

Taasko täällä muutaman sekunnin klippien perusteella tehdään ties millaisia päätelmiä. Jos nyt tuolle tielle lähdetään niin katsopa se aamuyön cha cha cha -veto by Bojan ja Käärijä. Kyllä heillä oli meininki ihan omanlaisensa ja hauskaa tuntui pojilla olevan. Lontoon videoissa ihan jees meininki myös mutta tylsähköä.

Suomi tarjosi täysin erilaisen, vauhdikkaan kokemuksen hillitylle taiteilijasielulle :D Mun mielestä Suomen reissu on vähän näkynytkin B: n esiintymisissä, että päästelee energiaansa vähän vapautunemmin. Ainakin on miehistynyt. En tiedä kuvittelenko?

Samaa mieltä. Helsingin retki oli B:lle positiivinen vapautumisretriitti. Näemme nyt selvästi voimautuneen B:n, jota mikään ei pidättele.

Vierailija
35975/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse tykkää pussailla Käärijää.

Kukapa ei...

Vierailija
35976/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aijettä kun tekis mieli napata noita housuja tuosta vähän ylemmäs! :D

Vierailija
35977/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänmä ku toisia kiehtoo nuo "perseestä roikkuva housu" -otokset. Itelle off-turnis.

Sen sijaan tuo lavalla lepäilevä, hyvnmuodostuneita rintalihaksiaan esittelevä Käärijä kyllä saa mielen levottomaksi

Vierailija
35978/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen JO keikka huhhuh. Ja tämä twiitti saatteella B is a s**t. Uhhhuh katsoin tämän niin monta kertaa että Elon laittaa pian mun twitterin kiinni ja juristi saa pelastaa horny jailista.

https://twitter.com/adna_asskick/status/1677473983069925376?t=a9JwUlY1P…

Aika ujoa nykimistä😏

Just siksi niin kuumaa. Ah. En tykkäisi mistään täydestä haarakourinnasta. B on B ja siksi ihana. Ja kuuma.

Vierailija
35979/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä voisi aloittaa myös sen Onlyfans uran!! Phuuuuh I'm not okay today...... 🤯🤩😍

https://www.instagram.com/reel/Cube94Bv3Cu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Uuh ja vielä kädet tolleen ylhäällä...

Vierailija
35980/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Jos ne on kateellisia. Muutenhan tuo on ihan älytöntö ignooraamista.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

No se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin tuo sinunkin.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Se totaalinen somehiljaisuus alkoi sen jälkeen, kun ne Madridin hidastusvideot alkoi pyöriä somessa, oli varmaan liikaa B:lle.

Mutta mä luulen myös, että joltain ulkopuoliselta taholta, ehkä K:n lähipiiriltä, on tullut asiasta hieman sanomista.

Musta tuntuu niin kurjalta, kun se on usein B joka otetaan silmätikuksi näissä tilanteissa. Madridissa myös K reagoi B n näkemiseen haastattelutilanteessa, vaikka olikin hillitympi.

Tulee mieleen, että onkohan jotain oikeasti vakavaa seurannut näistä jutuista, esim. B:hen kohdistuvaa homovainontaa ja hengenuhkailua tms. kun tämä on niin äärimmilleen mennyttä somehiljaisuutta?

Apua. Aivan kaamea ajatus. Toivottavasti ei ja ainoastaan bändiin ja omaan uraan liittyviä asioita.

Ketju on lukittu.