Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35901/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CCC on nykyään kutsumusbiisi

Siellä tosiaan pidettiin kaksin käsin kiinni juomista.

Hyvin tottelevaisia ovat 😀

Vierailija
35902/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Jos ne on kateellisia. Muutenhan tuo on ihan älytöntö ignooraamista.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

No se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin tuo sinunkin.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Tuskin, valitettavasti 😓 toki toivon että voi mennä, olisi niin kivaa. Tosin joku keikkayhteistyö olisi kaikkein kivoin.

Mietin myös eilistä haastista ettei tarvitse enempää kavereita. Mihin viittasi?

Slovenialais(t)en kanssa tuli pettymys, luottamus meni tai tuli riitaa, ja K tuli siihen tulokseen että turvautuu vain vanhoihin kavereihinsa tästä eteenpäin?

Tää ois jo liian kauheeta :(.

Ei taas lähdetä laivanupottamislinjalle. Jos olette seuranneet ketjua niin tiedätte että K ja B ovat yksityisesti yhteyksissä.

Mistä tämä muka tiedetään? Veikkaanpa että spekulaatiota vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35903/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on niin onnellisen näköinen noissa ruissin kuvissa, ihanaa 💚

Ja tässä kuvassa näkyy niin se onnellisuus 😍

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1677544653896253440/photo/1

Vierailija
35904/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Hei kaikki! Olin eilen illalla konsertissa ja se oli kaikkea ja enemmän! Melkein en päässyt, koska oloni ei ollut hyvä, otin tuplaannoksen kipulääkkeitä ja pyysin ystävääni ajamaan minun sijaanni. Eksyimme, kahdesti, teimme 30 kilometriä ylimääräistä, tuo hemmetin luostari, no, luulisin, että se piti piilottaa selviytyäksemme kaikista sodista ja hyökkäyksistä! LoL Se on kuitenkin kaunis paikka, minun täytyy palata ja tutkia sitä. Onneksi he aloittivat noin 10-15 minuuttia myöhässä ja meiltä jäi kirjaimellisesti vain ensimmäiset 15 sekuntia Katrinasta. Yleisö oli hyvin sekalaista, etupäässä enimmäkseen nuorempia tyttöjä ja muutamia hulluja naisia kuten minä ja ystäväni, mutta emme todellakaan olleet ainoita "vanhempia" edessä. Takana oli enimmäkseen vanhempia ihmisiä ja myös paljon miehiä! Vieressä oli ryhmä todella pieniä lapsia, B kysyi kuka on nuorin konsertissa tänään, tyttö kohotti kätensä ja sanoi olevansa 8, mutta nainen osoitti poikaa ja sanoi, että hän on viisi. Hän näytti todella välinpitämättömältä konsertissa ja B kommentoi "Mutta hän ei näytä onnelliselta voidessamme olla täällä." Katsoimme kaikki poikaa, joka istui siellä pörssissä haha se oli erittäin söpöä. Joka tapauksessa ensimmäinen ajatukseni sinne tullessani ja katsoessani niitä melko läheltä on, että ne ovat todella hyvännäköisiä, kaikki, jopa parempia kuin kuvissa ja videoissa, erityisesti Jan oli todella upea tuossa punaisessa takissa! Teitä, jotka olette menossa heidän konserttiin, rohkaisen teitä menemään lähelle heitä, he katsovat paljon yleisöä, kun tulimme ensimmäisen kerran, se oli vielä kirkas ja Nace huomasi meidät ehdottomasti ja vaihdoimme katseita, myöhemmin myös Janin kanssa. Ystäväni sanoi myös myöhemmin, että Jan katsoi häntä tavalla, joka sai hänet ujoksi/punastumaan... hahaha... joten älä todellakaan pelkää mennä lähelle, hymyillä, heiluttaa, puhaltaa suudelmaa, miltä sinusta tuntuu. Luulen, että he haluavat nähdä siellä naisia, eivät vain tyttöjä! Konsertti oli mahtava, vaikka kuten tiedätte, sähköt katkesivat kahdesti. Kun se tapahtui ensimmäisen kerran, B hoiti sen täydellisesti, aloitti vain toisen kappaleen ilman musiikkia ja pyysi yleisöä mukaan, useimmat ihmiset eivät edes huomanneet siinä vaiheessa. "bojantokris"Instagramissa on hyviä klippejä Tarinoissa. Virta katkesi hetkeksi (edes heidän mikrofoninsa eivät toimineet), mutta B oli todellinen ammattilainen ja piti energiaa yllä ja me vain lauloimme heidän sijastaan. Voima tuli takaisin, he jatkoivat ja soittivat melkein kaikki kappaleensa, sitten se sammui taas, vain 2 mikrofonia toimi, he hoitivat niin hyvin, jatkoivat, Kris soitti akustista kitaraa ja he tekivät vain loput setistä akustisesti , Viimeinen kappale oli Carpe Diem, jossa he kaikki halasivat yhdessä seisoen yhdellä kaiuttimesta, kuulet B:n nauravan hänen laulaessaan.

Ei hitto ihana keikkakokemus!!! Kiitos, kun jaoit sen meille, ihan ensikäden tunnelmia! 💚💚💛💛

Vierailija
35905/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka tykkää eniten Nacesta? Minusta hänellä on erittäin kauniit tai siis komeat kasvot. Sen lisäksi hän vaikuttaa sellaiselta leppoisalta ja huumorintajuiselta nallekarhulta.

Vierailija
35906/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Tuskin, valitettavasti 😓 toki toivon että voi mennä, olisi niin kivaa. Tosin joku keikkayhteistyö olisi kaikkein kivoin.

Slovenialais(t)en kanssa tuli pettymys, luottamus meni tai tuli riitaa, ja K tuli siihen tulokseen että turvautuu vain vanhoihin kavereihinsa tästä eteenpäin?

Ei taas lähdetä laivanupottamislinjalle. Jos olette seuranneet ketjua niin tiedätte että K ja B ovat yksityisesti yhteyksissä.

Bojan on kuvannut K:tä varten kun DJ soitti CCC:tä ja muita K:n biisejä serbialaisella festarilla ja lähetti myös Lontoosta K:lle kuvan, jossa on fanin Käärijä-tatska.

Ja lisäksi lähipiirit tykkäilevät yhä toistensa kuvista ja Jokerit käyttävät .Käärijä-paitaa yms.

Vierailija
35907/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa ollut mukana Warnerilta tyyppi ja pari jotain kumppaniakin (?) tägätty Even stoorissa. Tästäkin vois alkaa analysointi et mikä homma.

Teoria: sinne on tullut luokanvalvojat valvomaan ettei puhuta liian räävittömiä, mihin K:n vastaus ilmeisesti ollut linjaa "f*ck you I won't do what you tell me" 😂

Matematiikanopettaja-Jan napauttaa karttakepillä rähisevää K:ta sormille. Rähisijä istuu kiltisti pulpettiin. Jan pyyhkäisee sormillaan elegantisti hiuksensa sivulta päälaen yli, muuttuu ihmissudeksi ja loikkaa ikkunasta ulos kadulle metsästämään saalista. Olen jo odottamassa tutussa kadunkulmassa.

Sitten kun Jan muuttuu taas ihmiseksi, niin hän ottaa vaahtokylvyn ja silloin minä olen odottamassa.

Vierailija
35908/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kauheaa, totta, mutta mielestäni viimepäivien tiedonmurut eivät tähän viittaa. Maanantaina B oli lähettänyt fanin K-tatuoinnista kuvan K:lle Luken keikalla. K kirjoitti europan kiertuekuvaansa "Are you?" (ilmeisesti korjasi sen are you readystä pelkkään are youhun). Vaikka täällä on spekuloitu, että hänelle se on hänen oma sanontansa, tai että yrittää irroittaa B:n assosiaation siitä, on hän sitä eniten B:n kanssa käyttänyt livenä, ja ig-kommenteissa. Jos olisi ollut välirikko, tuskin hän käyttäisi tätä lausahdusta, jonka fanit edelleen yhdistää B:hen :)

Vierailija
35909/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei mitä pidempään he ovat fyysisesti toisistaan erossa, sen kiihkeempi on jälleen näkeminen. Ollappa silloin kärpäsenkakkana makuuhuoneen tapetilla ...

Miehiset, silti lempeät otteet. Vähän mitellään voimia ensin, kuin vahingossa. Kuka selättää ja kenet. Kuka jää alle, kuka kiipeää päälle. Kuumaakin kuumempi, kiihkeä ja kiivas suudelma, villinä palavat silmät, siniset ja ruskeat. Vaatteiden hurja repiminen toinen toisensa päältä. Ja lopulta palkinto. Paljaat vartalot, ihot vastakkain ....

Täällä on eilen illalla päästy taas tunnelmaan.😘

Vierailija
35910/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haukut Jokereita koko ajan ja syyttelet täysin ilman perusteita? Sinä ilmeisesti poistelet myös Jokereihin liittyviä viestejäkin!

Vierailija
35911/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos B lähettää jonku fanin Kärtsä-tatskasta kuvan K:lle ja K vastaa siihen, ni eiköhän ne nyt aika säännöllisesti yhteyksissä ole. Ja en jaksa uskoo et kyseinen fani ois vaan keksiny noin randomjutun.

Vierailija
35912/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
35913/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tunnelma upea JO:n keikkalla ollut 💙

https://twitter.com/tortim6ndi/status/1677454519427366914

Vierailija
35914/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa näin pätkän sähköjen mentyä, ku Bojan juoksi rumpujen taakse ja alko soittaan queenin we will rock youta.

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7253206888697842970?_r=1&_…

Ihana! Tajus heti, että no näistä ainakin lähtee ääntä ilman sähköjäkin :D

Nojan on kyllä niin helmi löytö tässä Käärijän saagassa, ettei ole totta.

Vierailija
35915/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja Luke. Näköjään Luken "rusettia" soviteltu ensin B::n kaulaan.

https://twitter.com/jof4wn/status/1676201572345458689?s=61&t=jMNsX7BzVe…

Minä kyllä voisin nähdä Luken ja Bojanin yhdessä ei-veljellisesti. Hyvin mielelläni. Näen vetovoimaa ja pilkettä silmäkulmassa.

T. Rietas gay

Rietas ei hyppele nyt vieraisiin veneisiin.

Kutsuivat minut tänne kippariksi ja sanoin joo! Bojanille ja Riettaalle Käriste on jo historiaa!

Meidän säteilevät hymymme valaisevat muita salonkeja. 

T. Rietas gay

No nyt! Taidat olla feikki-rietas. ;)

Realisti-Rietas, joka on nähnyt ja kokenut sen verran, että osaa sanoa basta, kun sitä tarvitaan. Osaan myös sanoa Janin yksityishenkilö etuperin ja takaperin!

T. Rietas gay

Olisko kuvia Janin yksityishenkilöstä, etuperin ja takaperin?

Vierailija
35916/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35917/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse yhtään. Toi on varmaan ongelma vain alle 4-kymppisille.

Syy varmaan se, ettei Bojania enää kiusattaisi. Kyllä se sen keskisormi aikoinaan oli somelle.

Vierailija
35918/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on niin onnellisen näköinen noissa ruissin kuvissa, ihanaa 💚

Ja tässä kuvassa näkyy niin se onnellisuus 😍

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1677544653896253440/photo/1

Ainahan Käärijä keikoilla on tuon näköinen.

Vierailija
35919/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Se totaalinen somehiljaisuus alkoi sen jälkeen, kun ne Madridin hidastusvideot alkoi pyöriä somessa, oli varmaan liikaa B:lle.

Mutta mä luulen myös, että joltain ulkopuoliselta taholta, ehkä K:n lähipiiriltä, on tullut asiasta hieman sanomista.

Vierailija
35920/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulonen K ja Jesse video 😊

https://twitter.com/mimisadore/status/1677462634772279298

Jämerä Järkkäri on paras!

Ketju on lukittu.