Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35981/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Jos ne on kateellisia. Muutenhan tuo on ihan älytöntö ignooraamista.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

No se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin tuo sinunkin.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Se totaalinen somehiljaisuus alkoi sen jälkeen, kun ne Madridin hidastusvideot alkoi pyöriä somessa, oli varmaan liikaa B:lle.

Mutta mä luulen myös, että joltain ulkopuoliselta taholta, ehkä K:n lähipiiriltä, on tullut asiasta hieman sanomista.

Musta tuntuu niin kurjalta, kun se on usein B joka otetaan silmätikuksi näissä tilanteissa. Madridissa myös K reagoi B n näkemiseen haastattelutilanteessa, vaikka olikin hillitympi.

Tulee mieleen, että onkohan jotain oikeasti vakavaa seurannut näistä jutuista, esim. B:hen kohdistuvaa homovainontaa ja hengenuhkailua tms. kun tämä on niin äärimmilleen mennyttä somehiljaisuutta?

Mä en voi olla miettimättä myös sitä gf vihan määrää joka täälläkin ryöpsähteli. En ihmettelis jos olis häntä lähestytty ei niin mukavissa merkeissä. Toivottavasti ei oo.

Toivottavasti tosiaan ei ole mutta en minäkään ihmettelisi jos olisi. Onhan se vasta ollut uutisissakin kun Herra Ylpöllä oli ollut vähän enemmän häiriintynyt fani, joka sai ihan tuomion kun häiriköi Ylpön naisystävää Että kyllä ne ihan suomalaisetkin osaa kahjoja olla vaikka aina kuvittelee että ei täällä tommosta ole. 😑

Vierailija
35982/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että sampitar on kommentoinut lähes kaikkia Käärijän ig postauksia ekana??

Hän on jonkin sortin The Queen fanimaailmassa.

Mut se ilmeisesti kyttää koko ajan et milloin K postaa, jotta on varmasti ekana kommentoimassa..😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35983/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Instagram ehdottelee mulle seurattavaksi Slovenialaista kuntosalia ja useampaa ilmeisesti Slovenialaista julkkista🤣🤣

Eikä meillä ole yhtään yhteistä seurattavaa 🤣

Vierailija
35984/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noista Jokereista mieleen nää, pukeutumisesta ja hiuksista alkaen 🤣(sori vaan)

Vierailija
35985/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden JO:n keikkaklipien perusteella haluan tuollaiselle JO:n keikalle ehdottamasti Sloveniaan. Hitsi, mikä yhteys yleisöön ja kuinka lähellä yleisö sai olla! Suomessa on parin metrin väli turva-aitoineen ja parine järjestysmiehineen lavaan.

Oliko se vielä niin, että kannattaa olla pienempi kaupunki keikalle? AV:n ryhmämatka?

If anyone decides to go, I recommend the concert in Koper or Ptuj. Those two concerts are not part of a festival or other event so they are usually longer. Also, both towns are lovely, the concerts are in the old town. Koper is at the sea, near Italy. Ptuj is a charming little old town north east.

Vierailija
35986/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35987/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä, tämä kuva K:sta on niin söpö! 

https://www.tumblr.com/luluxa/722218238641045504/sir-my-lady-jere-i-ask…

No johan, niinpäs onkin 💚

Vierailija
35988/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan seurannut K:n somea, rupesi niin ahdistaa se ulosanti ja muut jutut, että "pelkäsin" alkavani inhoamaan kyseistä henkilöä. Uskaltaako sinne mennä nyt katsomaan, ainakin tämän keskustelun perusteella fiilis parempi?

Vierailija
35989/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliseltä Joksujen keikalta useita klippejä eturivistä kuvattuna täällä:

https://twitter.com/adna_asskick/status/1677429608352759808?s=61&t=jMNs…

Sähköt poikki niin Jan ja Nace jakelevat nimmareita sillä aikaa kun B ja Kris vetävät akustisesti 😀 Musta on aivan ihanaa miten bändi ottaa kontaktia faneihin eivätkä vain patsastele lavalla 🥰

Jan jakelemassa.🤭

35990/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli feedissä vastaan Bojanin kuva. Hänellä siinä Käärijänvihreät aurinkolasit (siis ne, joissa vihreät sangat) ylös hiusten päälle asetettuna. On todennäköisesti kuvamanipulaatio, mutta taitava sellainen. Viimeisen vuorokauden aikana laitettu kuva. En osaa jakaa kuvaa tänne.

Vierailija
35991/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku kukkapaita pääsis Porin keikalle huomenna, on vähän intiimimpi keikka siellä.

Onko loppuunmyyty?

Ei, liput tulee myyntiin huomenna ennen keikkaa.

Lauantaina 8.7. Cafe Pori Jazzissa esiintyy Käärijä kello 22:00.

Aikaisemmasta poiketen, lipunmyynti alkaa kello 18:00. Huomaathan, että iltakohtaisella pääsylipulla ei ole mahdollista poistua ja palata myöhemmin alueelle, vaan pääsylipulla pääsee ainoastaan kerran sisään. Lippuja ei voi valitettavasti ostaa ennakkoon. Kaikki pääsyliput myydään Cafe Pori Jazzin tapahtuma-alueen porteilta.

Onkos Porin mammat ja Kukkapaidat valmiina tähän keikkaan? Varmaan yleisö aika lähellä lavaa täällä 🌹🌹💚💚

Vierailija
35992/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vähään aikaan seurannut K:n somea, rupesi niin ahdistaa se ulosanti ja muut jutut, että "pelkäsin" alkavani inhoamaan kyseistä henkilöä. Uskaltaako sinne mennä nyt katsomaan, ainakin tämän keskustelun perusteella fiilis parempi?

Viimeisimmät kuvat ja stoorit lähinnä keikkamatskua :)

Vierailija
35993/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Tuli feedissä vastaan Bojanin kuva. Hänellä siinä Käärijänvihreät aurinkolasit (siis ne, joissa vihreät sangat) ylös hiusten päälle asetettuna. On todennäköisesti kuvamanipulaatio, mutta taitava sellainen. Viimeisen vuorokauden aikana laitettu kuva. En osaa jakaa kuvaa tänne.

Kyl semmonen kuva on olemassa, otettu Tavastian bäkkärillä.

Vierailija
35994/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän. Vähän inhottavaa tosin, että joku artisti kelpaa tietyllä tavalla ollessaan, ja toisella tavalla sit ei.

Vierailija
35995/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee noista Jokereista mieleen nää, pukeutumisesta ja hiuksista alkaen 🤣(sori vaan)

Kiitos vaan pärskäisin junassa 😂😂

Vierailija
35996/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä K:n haastattelusta (Ruisrockista?) oli juttua eilen; ilmeisesti saman näin tänään. Ilmeisesti tämä suosio ja fanien lähestyminen ahdistaa jonkun verran, ja ura vasta aluillaan. Itselle tuli olo, että en tohtisi lähestyä, kun ei tiedä, milloin olisi oikea hetki. Toivottavasti löytää jonkun tasapainon tähän, sanoikin itse, että opettelee vielä.

Vierailija
35997/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako B tietää miten iso juttu Ruisrock on K:lle... eivät ole tykänneet myöskään JO tilinä noita päivityksiä samoin kuin ei Euroopan kiertuettakaan. Aika moni viisukaveri oli tykännyt.

Jos ne on kateellisia. Muutenhan tuo on ihan älytöntö ignooraamista.

Ilmeisesti B:n ja K:n välillä on joku sopimus tms, että nyt ei peukutella tai kommentoida someja, etteivät fanit villiinny, vaikka tällainen synnyttääkin vain enemmän keskustelua. Vähän inhottavaa alkaa syyttää kateutta.

No se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin tuo sinunkin.

Tää vaan jotenkin häiritsee mua tosi paljon. Uskon että ovat yhdessä sopineet asian koska on niin totaalista. Mutta miksi?

Viimeisin tykkäys näyttää olevan B:ltä Häärijän Provinssi-kuvaan 5pv sitten. Mun on kyllä tosi outoa meininkiä. Toteutuukojan K:n elokuun Slovenian reissu ollenkaan 🤔

Mikä ihmeen elokuun slovenian reissu? Klla on ollut jo pitkään elokuu niin täynnä keikkoja että ei oo todellakaan ollut tulossa slovenian reissua.

No ainakin B mainitsi aiemmin elokuusta? Olenko ainut joka tämän on kuullut vai?

On maininnut ja eiköhän se haastiskin jostain löydy. Mutta kyllä mä valitettavasti luulen, että nykytilanteessa ei tule toteutumaan. Ja tuon keikkapyörityksen keskellä. Ja vähän luulen, että jos sellaine vierailu joskus toteutuisikin, niin me ei siitä mitään infoa tai kuvia saatais, he on kyllä nähneet mihin se johtaa. Mua surettaa hirveesti, että tässä kävi juuri niin kuin keväällä pelättiin, se kaikki ylenpalttinen huomio johti siihen että välit piti jäädyttää. Ja kun ihmiset ei opi, jos jotain kuvia tai muuta tuliskin, se kaikki alkais alusta, kommentit, klippien jaot yms. Ei he sellaista riskiä halua ottaa.

Saattaa olla niin, että Tavastian jälkeinen huomio yllätti. Toisaalta eivät he itsekään tainneet Tavastialla paljon miettiä, mitä siellä lavalla voi tehdä tai ei voi tehdä, jos haluaa välttää jälkipuheita. Näytti, ettei heillä ollut huolen häivää sen suhteen, mitä tuosta voi seurata. Vai onko niin, että tilanne vaan karkaa käsistä, kun ovat yhdessä. Vaikka hyvin ymmärränkin, että haluavat jäähdyttää tilannetta, niin kuitenkin mietin, mikä tässä hetkessä sai aikaan päätöksen hiljaisuudesta. Onhan heistä keskustelua käyty jo monta kuukautta ja kuitenkin ovat itse käytöksellään pitäneet hämmennystä yllä. Mikä nyt pelästytti heidät tai jonkun muun? Vai tajusivatko vaan, ettei näin voi jatkaa loputtomiin.

Se totaalinen somehiljaisuus alkoi sen jälkeen, kun ne Madridin hidastusvideot alkoi pyöriä somessa, oli varmaan liikaa B:lle.

Mutta mä luulen myös, että joltain ulkopuoliselta taholta, ehkä K:n lähipiiriltä, on tullut asiasta hieman sanomista.

Musta tuntuu niin kurjalta, kun se on usein B joka otetaan silmätikuksi näissä tilanteissa. Madridissa myös K reagoi B n näkemiseen haastattelutilanteessa, vaikka olikin hillitympi.

Tulee mieleen, että onkohan jotain oikeasti vakavaa seurannut näistä jutuista, esim. B:hen kohdistuvaa homovainontaa ja hengenuhkailua tms. kun tämä on niin äärimmilleen mennyttä somehiljaisuutta?

Mä en voi olla miettimättä myös sitä gf vihan määrää joka täälläkin ryöpsähteli. En ihmettelis jos olis häntä lähestytty ei niin mukavissa merkeissä. Toivottavasti ei oo.

Toivottavasti tosiaan ei ole mutta en minäkään ihmettelisi jos olisi. Onhan se vasta ollut uutisissakin kun Herra Ylpöllä oli ollut vähän enemmän häiriintynyt fani, joka sai ihan tuomion kun häiriköi Ylpön naisystävää Että kyllä ne ihan suomalaisetkin osaa kahjoja olla vaikka aina kuvittelee että ei täällä tommosta ole. 😑

Ei tarvitse kuin lukea tätäkin ketjua...

35998/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä voisi aloittaa myös sen Onlyfans uran!! Phuuuuh I'm not okay today...... 🤯🤩😍

https://www.instagram.com/reel/Cube94Bv3Cu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Käärijä on puhunut pariin otteeseen Onlyfans tilin luomisesta. Ekan kerran jo alkuvuodesta. Se taisi olla jo ennen UMK voittoa olleessa haastattelussa. Toisen kerran puhui olikohan se ennen viisuja. Pidempään on siis asiaa jo miettinyt ja mahdollisesti ensi vuonna sen toteuttaa. Noissa haastiksissa oli puheena se, että ko. tili voi olla muutakin kuin pelkkää aikuisviihdettä.

Vierailija
35999/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mee, ei sunkaltaisia varmaan hirveästi artistit kaipaakaan.

Voit varmasti käyttää ajan johonkin irsellesi hyödyllisempåänkin.

Vierailija
36000/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku kukkapaita pääsis Porin keikalle huomenna, on vähän intiimimpi keikka siellä.

Onko loppuunmyyty?

Ei, liput tulee myyntiin huomenna ennen keikkaa.

Lauantaina 8.7. Cafe Pori Jazzissa esiintyy Käärijä kello 22:00.

Aikaisemmasta poiketen, lipunmyynti alkaa kello 18:00. Huomaathan, että iltakohtaisella pääsylipulla ei ole mahdollista poistua ja palata myöhemmin alueelle, vaan pääsylipulla pääsee ainoastaan kerran sisään. Lippuja ei voi valitettavasti ostaa ennakkoon. Kaikki pääsyliput myydään Cafe Pori Jazzin tapahtuma-alueen porteilta.

Onkos Porin mammat ja Kukkapaidat valmiina tähän keikkaan? Varmaan yleisö aika lähellä lavaa täällä 🌹🌹💚💚

Porissa on herännyt pelko, että Kirjurin kävelysilta hajoaa fanilauman alla.

Ketju on lukittu.